-
Είναι στα γερμανικά!!! Καλή φάση ε;;;;;!!!!!
Θα αντέχει το μπαλκόνι όμως;;;!!!! -
Είναι στα γερμανικά!!! Καλή φάση ε;;;;;!!!!!
Θα αντέχει το μπαλκόνι όμως;;;!!!! -
Είναι στα γερμανικά!!! Καλή φάση ε;;;;;!!!!!
Θα αντέχει το μπαλκόνι όμως;;;!!!! -
...γάιδαρος στα κεραμίδια
Εκκεντρικότητες.
-
Πολύ καλή ιδέα. Απόλυτη προστασία ακόμα και από το κακό μάτι. Άμεση πρόσβαση για πλύσιμο περιποίηση μαστόρεμα. Εύκολο φόρτωμα ξεφόρτωμα για ταξίδι ή από το σούπερ μάρκετ. Ασφαλής και άνετη επιβίβαση αποβίβαση μωρών, αναπήρων ή γέρων.
Θα ήθελα να έβαζα ένα τέτοιο σύστημα στο σπίτι μου (δεν γίνεται γιατί είναι παλιό διατηρητέο) και είχα φανταστεί κάτι τέτοιο με ένα γερανό να σου ανεβάζει το αυτοκίνητο στο μπαλκόνι!
Σε νέα κατοικία σαν εναλλακτική του ισόγειου ή υπόγειου γκαράζ εγώ σαν αυτοκινητόφιλος θα έδινα κάτι παραπάνω αλλά όχι πολλά. Άλλωστε το κόστος του συστήματος ίσως να εξουδετερώνεται από την εναλλακτική χρήση του ισογείου πχ ενοικίαση καταστήματος ή από αύξηση της αξίας των διαμερισμάτων χάρη στην ύπαρξη μεγάλης υπόγειας αποθήκης/playroom. -
κι ένα άρθρο στα αγγλικά,
http://www.bornrich.org/entry/carloft-d ... n-balcony/
-
Ωραία ιδέα Μήπως θα έπρεπε οι κατασκευαστές διαμερισμάτων να τοποθετούσαν έναν ανελκυστήρα οχημάτων και να προβλέψουν χώρο στάθμευσης στα μπαλκόνια.
Μάλιστα αν αυτοί βρίσκονται και στον ακάλυπτο χώρο των οικοδομών δεν θα υπάρχει και αισθητικό πρόβλημα -
Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα?? -
Προς τα κει το πάμε μελλοντικά με την έλλειψη παρκιν
-
Δε με χάλαγε κάτι τέτοιο...
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα??Δυστυχώς δεν είναι σαφής η ερώτηση σου Αν εννοείς ότι δεν θα μπορεί να ανεβαίνει στο μπαλκόνι σου ο οποιοσδήποτε,αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί είτε με πόρτα για την είσοδο στο μπαλκόνι,είτε με password στον ανελκυστήρα
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα??Δυστυχώς δεν είναι σαφής η ερώτηση σου Αν εννοείς ότι δεν θα μπορεί να ανεβαίνει στο μπαλκόνι σου ο οποιοσδήποτε,αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί είτε με πόρτα για την είσοδο στο μπαλκόνι,είτε με password στον ανελκυστήρα
Δεν εχεις κι αδικο...Επαναδιατυπωνω:Για να καταφυγεις σε κατι τετοιο θα πρεπει λογικα να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο.Σωστά?Απλα ρωταω ποσο συνηθες ειναι αυτο οταν προκειται για νεα οικοδομη,το να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο για γκαραζ!Αν το νοικιαζεις μαζι με το ισογειο ας πουμε??
Το μπαλκονι θα χρειαστει 'σοβαρο' οπλισμο και διαφορετικη απο τη συνηθη διαστασιολογηση προκειμενου να ανταπεξελθει στα νεα φορτια,σωστα?
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Ωραία ιδέα Μήπως θα έπρεπε οι κατασκευαστές διαμερισμάτων να τοποθετούσαν έναν ανελκυστήρα οχημάτων και να προβλέψουν χώρο στάθμευσης στα μπαλκόνια.
Μάλιστα αν αυτοί βρίσκονται και στον ακάλυπτο χώρο των οικοδομών δεν θα υπάρχει και αισθητικό πρόβλημαεγώ τώρα αν σου πώ ότι το έχω σκεφτεί αυτό.....!!!2 άσχημα έχει...'Τρώει' Κάλυψη-Δόμηση, Κόστος Πλαισίου και Εξοπλισμού....Δέν είναι και τίποτα Δύσκολο να γινει..Πέρνεις ένα lift απο κτίριο PArking ή εκθέσεων Αυτοκινήτων, κατασκευάζεις και ένα δομικό Πλαίσιο να αντέχει και είσαι έτοιμος...
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Δεν εχεις κι αδικο...Επαναδιατυπωνω:Για να καταφυγεις σε κατι τετοιο θα πρεπει λογικα να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο.Σωστά?Απλα ρωταω ποσο συνηθες ειναι αυτο οταν προκειται για νεα οικοδομη,το να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο για γκαραζ!Αν το νοικιαζεις μαζι με το ισογειο ας πουμε??Και δυο αλλες ερωτησεις :
1)**Στο μπαλκονι **θα το παρκαρεις ή μεσα στο κτιριο στον δικο σου οροφο ας πουμε?Μηπως τρως πολυτιμο χωρο απο τα εκμεταλλευσιμα,φορολογησιμα και πολυτιμα τετραγωνικα αν συμβαινει το δευτερο,οπως ειδα στο παραπανω αγγλικο λινκ?
2)Το μπαλκονι θα χρειαστει 'σοβαρο' οπλισμο και διαφορετικη απο τη συνηθη διαστασιολογηση προκειμενου να ανταπεξελθει στα νεα φορτια,αν συμβαινει **το πρωτο **σωστα?Όσων αφορά τα υπόγεια έχεις δει τις ράμπες εισόδου-εξόδου τι κλίσεις έχουν Μάλιστα μου έχει τύχει να μπώ και να μην μπορώ να βγώ Τρελάθηκα μιλάμε και τελικά έλιωσα τον δίσκο του συμπλέκτη και έσπασα το αυτοκινήτο για να το βγάλω
Τώρα απο πλευράς κάλυψης τετραγωνικών , νομίζω το μόνο που χρειάζεται είναι μια νομοθετική ρύθμιση
Τέλος από κατασκευαστικής πλευράς σίγουρα χρειάζεται ενισχυμένη κατασκευή σε οπλισμό. -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα??Δυστυχώς δεν είναι σαφής η ερώτηση σου Αν εννοείς ότι δεν θα μπορεί να ανεβαίνει στο μπαλκόνι σου ο οποιοσδήποτε,αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί είτε με πόρτα για την είσοδο στο μπαλκόνι,είτε με password στον ανελκυστήρα
Δεν εχεις κι αδικο...Επαναδιατυπωνω:Για να καταφυγεις σε κατι τετοιο θα πρεπει λογικα να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο.Σωστά?Απλα ρωταω ποσο συνηθες ειναι αυτο οταν προκειται για νεα οικοδομη,το να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο για γκαραζ!Αν το νοικιαζεις μαζι με το ισογειο ας πουμε??
Το μπαλκονι θα χρειαστει 'σοβαρο' οπλισμο και διαφορετικη απο τη συνηθη διαστασιολογηση προκειμενου να ανταπεξελθει στα νεα φορτια,σωστα?
Ο οπλισμός είναι το λιγότερο....εντάξει πρέπει να υπολογιστεί ένα xtra φορτίο περίπου 750κιλά / μ2 (με τους συντελεστες ασφαλείας, για 2,5tons τζιπ)
αν κάποιος κάνει κάτι τέτοιο, τότε δεν βρίσκω τον λόγο να κάνει υπόγειο εκτός του λεβητοστασίου....
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο άρθρο στην νομοθεσία για τα γκαραζ που να προβλεπει παρκινγκ στον εξώστη....Φαντάζεσται στην Αδεια Οικδ. στο πισω μέρος να λέει 1 θέση Σταθμευσης δεσμευμένη με συμβολαιογραφική Πράξη ΤΑΔΕ στο μπαλκόνι....
-
Καταρχην σιγουρα πρεπει να συμπεριληφθει στη νομοθεσια η περιπτωση αυτη.
Σε σχεση με την βασικη μου ερωτηση που ειναι το γιατι να προτιμηθει εναντι του υπογειου γκαραζ εφοσον υπαρχει η δυνατοτητα,νομιζω οτι το προβλημα ειναι συνηθως η επιφανεια οικοπεδου και αντιστοιχα των σπιτιων,οποτε αν μπορεις να εχεις υπογειο γκαραζ θα το προτιμησεις (ειτε σε πολυκατοικια ειτε σε μονοκατοικια) και δεν θα χρησιμοποιησεις χωρο κλεβοντας τον απο τα 'επιτρεπομενα τετραγωνικα καλυψης' ας πουμε.
Δηλαδη μηπως ειναι μια εκ των υστερων περισσοτερο επεμβαση παρα μια ιδεα βασει της οποιας σχεδιαζεις εξ αρχης??ΥΓ1 Θυμαστε κατι αμερικανικες ταινιες με κατι περιεργα ασανσερ παλια που βαζουν μεσα τη Χαρλει και την παρκαρουν μεσα στο διαμερισμα?
Θυμηθηκα μια με τον Μπαντερας!Φαση να μπουκαρες στο σαλονι με το αυτοκινητο ε??ΥΓ2 Παραλειψη να σχολιασω τα των κλισεων!Δυστυχως υπαρχει νομιζω νομοθεσια (και κοινη λογικη βεβαια) που καθοριζει τα ορια των κλισεων,αλλα οπως συμβαινει και στα περισσοτερα δεν υπαρχει ελεγχος...
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Όσων αφορά τα υπόγεια έχεις δει τις ράμπες εισόδου-εξόδου τι κλίσεις έχουν Μάλιστα μου έχει τύχει να μπώ και να μην μπορώ να βγώ Τρελάθηκα μιλάμε και τελικά έλιωσα τον δίσκο του συμπλέκτη και έσπασα το αυτοκινήτο για να το βγάλω
Ασε....Μια απο τα ίδια!!!! Είχε βρωμίσει ο τόπος, ενω τη ζημιά την είχα σίγουρη.... Για το λόγο αυτό μάλιστα δε νοίκιασα στην συγκεκριμμένη πολυκατοικία.....
-
Το'χα δεί πριν κάμποσο καιρό. Καλή ιδέα μου φαίνεται αν και δεν με ξετρελένει...
-
Κανετε ενα λαθος οσον αφορα τον χωρο που χρειαζεται για να γινει αυτη η κατασκευη. Δεν απαιτειται να μεινει κενο ολο το ισογειο ή το υπόγειο για τον ανελκυστηρα, μια εκταση 12-15 τ.μ. ειναι αρκετη για να μπει το αμαξι και να το μεταφερει στον οροφο που θες. Απο εκει και περα εξαρταται η διαταξη στον οροφο που θα το πας. Το υπογειο παλι παντως θα μπορεις να το αξιοποιησεις (νοικι, αποθηκη κλπ...) αφου η κατασκευη μπορει να γινει χωριστα (σαν να κοβουμε μια εκταση 12 τ.μ. απο το υπογειο μας, ενα εξτρα δωματιο).
Το εχω δει το συγκεκριμενο συστημα εδω και αρκετα χρονια σε 2 σπιτια στο Παρισι. Στον πολυσυχναστο δρομο του Champs Elyssee ειναι η εισοδος της κατοικιας (τριορωφη) στα δεξια και αριστερα μια εισοδος σαν γκαραζοπορτα που ανοιγε και εμπαινε το αμαξι, το οποιο στη συνεχεια το πηγαινε στον δευτερο οροφο οπου ηταν σαν ''ελευθερος χωρος'' με εκταση για 3 αυτοκινητα (ανετα με μανουβρες), 'μινι' συνεργειο και στον κλειστο με τζαμι χωρο μπιλιαρδα κλπ...
Το δευτερο σπιτι στο οποιο το ειχα δει ειχε μαλιστα και γυαλινο εξωτερικο !!! ανελκυστηρα, δηλαδη το εβλεπαν ολοι απο το δρομο οσο ανεβαινε. Πραγματικα πολυ εντυπωσιακο.
Υποθετω πως εδω δεν θα εδινε κανεις ποτε αδεια για εξωτερικο ανελκυστηρα που προεξεχει απο το κτισμα, αλλα η πρωτη περιπτωση μπορει να χαρακτηριστει εφικτη (αν και νομιζω οτι το κοστος ειναι τρελλο, οπως και η συντηρηση, μιλαμε για ανελκυστηρα 1,5 τοννου, οχι αστεια) -
Παναγια βοηθα, ειδα μολις τωρα οτι το κοστος μαζι με τη διαμορφωση του ρετιρε για τον χωρο του παρκινγκ αρχιζει απο 450.600 ευρω...!!!
Παρε κοσμε δηλαδη, απορω πώς δεν κανουν και καμια προσφορα δινοντας μαζι με το παρκινγκ δωρο και 2 αυτοκινητα.
Πάρκινγκ στο μπαλκόνι!!