Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πάρκινγκ στο μπαλκόνι!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πάρκινγκ στο μπαλκόνι!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    21
    145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hil last edited by

      http://www.carloft.de/

      Είναι στα γερμανικά!!! Καλή φάση ε;;;;;!!!!!
      Θα αντέχει το μπαλκόνι όμως;;;!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hil last edited by

        http://www.carloft.de/

        Είναι στα γερμανικά!!! Καλή φάση ε;;;;;!!!!!
        Θα αντέχει το μπαλκόνι όμως;;;!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hil last edited by

          http://www.carloft.de/

          Είναι στα γερμανικά!!! Καλή φάση ε;;;;;!!!!!
          Θα αντέχει το μπαλκόνι όμως;;;!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            hrdoukas last edited by

            ...γάιδαρος στα κεραμίδια

            Εκκεντρικότητες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Πολύ καλή ιδέα. Απόλυτη προστασία ακόμα και από το κακό μάτι. Άμεση πρόσβαση για πλύσιμο περιποίηση μαστόρεμα. Εύκολο φόρτωμα ξεφόρτωμα για ταξίδι ή από το σούπερ μάρκετ. Ασφαλής και άνετη επιβίβαση αποβίβαση μωρών, αναπήρων ή γέρων.
              Θα ήθελα να έβαζα ένα τέτοιο σύστημα στο σπίτι μου (δεν γίνεται γιατί είναι παλιό διατηρητέο) και είχα φανταστεί κάτι τέτοιο με ένα γερανό να σου ανεβάζει το αυτοκίνητο στο μπαλκόνι!
              Σε νέα κατοικία σαν εναλλακτική του ισόγειου ή υπόγειου γκαράζ εγώ σαν αυτοκινητόφιλος θα έδινα κάτι παραπάνω αλλά όχι πολλά. Άλλωστε το κόστος του συστήματος ίσως να εξουδετερώνεται από την εναλλακτική χρήση του ισογείου πχ ενοικίαση καταστήματος ή από αύξηση της αξίας των διαμερισμάτων χάρη στην ύπαρξη μεγάλης υπόγειας αποθήκης/playroom.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                avel last edited by

                κι ένα άρθρο στα αγγλικά,

                http://www.bornrich.org/entry/carloft-d ... n-balcony/

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dimman last edited by

                  Ωραία ιδέα Μήπως θα έπρεπε οι κατασκευαστές διαμερισμάτων να τοποθετούσαν έναν ανελκυστήρα οχημάτων και να προβλέψουν χώρο στάθμευσης στα μπαλκόνια.
                  Μάλιστα αν αυτοί βρίσκονται και στον ακάλυπτο χώρο των οικοδομών δεν θα υπάρχει και αισθητικό πρόβλημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • V
                    vatanen last edited by

                    Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
                    Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • F
                      ferr-r1 last edited by

                      Προς τα κει το πάμε μελλοντικά με την έλλειψη παρκιν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        taurus last edited by

                        Δε με χάλαγε κάτι τέτοιο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimman last edited by

                          Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
                          Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
                          Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα??

                          Δυστυχώς δεν είναι σαφής η ερώτηση σου Αν εννοείς ότι δεν θα μπορεί να ανεβαίνει στο μπαλκόνι σου ο οποιοσδήποτε,αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί είτε με πόρτα για την είσοδο στο μπαλκόνι,είτε με password στον ανελκυστήρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • V
                            vatanen last edited by

                            Ο χρήστης dimman έγραψε:

                            Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
                            Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα??

                            Δυστυχώς δεν είναι σαφής η ερώτηση σου Αν εννοείς ότι δεν θα μπορεί να ανεβαίνει στο μπαλκόνι σου ο οποιοσδήποτε,αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί είτε με πόρτα για την είσοδο στο μπαλκόνι,είτε με password στον ανελκυστήρα

                            Δεν εχεις κι αδικο...Επαναδιατυπωνω:Για να καταφυγεις σε κατι τετοιο θα πρεπει λογικα να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο.Σωστά?Απλα ρωταω ποσο συνηθες ειναι αυτο οταν προκειται για νεα οικοδομη,το να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο για γκαραζ!Αν το νοικιαζεις μαζι με το ισογειο ας πουμε??

                            Το μπαλκονι θα χρειαστει 'σοβαρο' οπλισμο και διαφορετικη απο τη συνηθη διαστασιολογηση προκειμενου να ανταπεξελθει στα νεα φορτια,σωστα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              face last edited by

                              Ο χρήστης dimman έγραψε:
                              Ωραία ιδέα Μήπως θα έπρεπε οι κατασκευαστές διαμερισμάτων να τοποθετούσαν έναν ανελκυστήρα οχημάτων και να προβλέψουν χώρο στάθμευσης στα μπαλκόνια.
                              Μάλιστα αν αυτοί βρίσκονται και στον ακάλυπτο χώρο των οικοδομών δεν θα υπάρχει και αισθητικό πρόβλημα

                              εγώ τώρα αν σου πώ ότι το έχω σκεφτεί αυτό.....!!!2 άσχημα έχει...'Τρώει' Κάλυψη-Δόμηση, Κόστος Πλαισίου και Εξοπλισμού....Δέν είναι και τίποτα Δύσκολο να γινει..Πέρνεις ένα lift απο κτίριο PArking ή εκθέσεων Αυτοκινήτων, κατασκευάζεις και ένα δομικό Πλαίσιο να αντέχει και είσαι έτοιμος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimman last edited by

                                Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
                                Δεν εχεις κι αδικο...Επαναδιατυπωνω:Για να καταφυγεις σε κατι τετοιο θα πρεπει λογικα να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο.Σωστά?Απλα ρωταω ποσο συνηθες ειναι αυτο οταν προκειται για νεα οικοδομη,το να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο για γκαραζ!Αν το νοικιαζεις μαζι με το ισογειο ας πουμε??

                                Και δυο αλλες ερωτησεις :
                                1)**Στο μπαλκονι **θα το παρκαρεις ή μεσα στο κτιριο στον δικο σου οροφο ας πουμε?Μηπως τρως πολυτιμο χωρο απο τα εκμεταλλευσιμα,φορολογησιμα και πολυτιμα τετραγωνικα αν συμβαινει το δευτερο,οπως ειδα στο παραπανω αγγλικο λινκ?
                                2)Το μπαλκονι θα χρειαστει 'σοβαρο' οπλισμο και διαφορετικη απο τη συνηθη διαστασιολογηση προκειμενου να ανταπεξελθει στα νεα φορτια,αν συμβαινει **το πρωτο **σωστα?

                                Όσων αφορά τα υπόγεια έχεις δει τις ράμπες εισόδου-εξόδου τι κλίσεις έχουν Μάλιστα μου έχει τύχει να μπώ και να μην μπορώ να βγώ Τρελάθηκα μιλάμε και τελικά έλιωσα τον δίσκο του συμπλέκτη και έσπασα το αυτοκινήτο για να το βγάλω
                                Τώρα απο πλευράς κάλυψης τετραγωνικών , νομίζω το μόνο που χρειάζεται είναι μια νομοθετική ρύθμιση
                                Τέλος από κατασκευαστικής πλευράς σίγουρα χρειάζεται ενισχυμένη κατασκευή σε οπλισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • F
                                  face last edited by

                                  Ο χρήστης VATANEN έγραψε:

                                  Πραγματι ασυνηθιστη ιδεα...
                                  Η ερωτηση μου ομως εχει να κανει με την χρησιμοτητα περαν των προαναφερθεντων.Δηλαδη ασφαλεια μπορεις να εχεις με ενα υπογειο γκαραζ που συνδεεται με το ασανσερ για παραδειγμα...Ποιος θα μπορουσε να μου δωσει ενα ρεαλιστικο παραδειγμα στο οποιο πραγματι η επιλογη θα εδινε καλυτερα αποτελεσματα??

                                  Δυστυχώς δεν είναι σαφής η ερώτηση σου Αν εννοείς ότι δεν θα μπορεί να ανεβαίνει στο μπαλκόνι σου ο οποιοσδήποτε,αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί είτε με πόρτα για την είσοδο στο μπαλκόνι,είτε με password στον ανελκυστήρα

                                  Δεν εχεις κι αδικο...Επαναδιατυπωνω:Για να καταφυγεις σε κατι τετοιο θα πρεπει λογικα να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο.Σωστά?Απλα ρωταω ποσο συνηθες ειναι αυτο οταν προκειται για νεα οικοδομη,το να μην μπορεις να χρησιμοποιησεις το υπογειο για γκαραζ!Αν το νοικιαζεις μαζι με το ισογειο ας πουμε??

                                  Το μπαλκονι θα χρειαστει 'σοβαρο' οπλισμο και διαφορετικη απο τη συνηθη διαστασιολογηση προκειμενου να ανταπεξελθει στα νεα φορτια,σωστα?

                                  Ο οπλισμός είναι το λιγότερο....εντάξει πρέπει να υπολογιστεί ένα xtra φορτίο περίπου 750κιλά / μ2 (με τους συντελεστες ασφαλείας, για 2,5tons τζιπ)

                                  αν κάποιος κάνει κάτι τέτοιο, τότε δεν βρίσκω τον λόγο να κάνει υπόγειο εκτός του λεβητοστασίου....

                                  Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο άρθρο στην νομοθεσία για τα γκαραζ που να προβλεπει παρκινγκ στον εξώστη....Φαντάζεσται στην Αδεια Οικδ. στο πισω μέρος να λέει 1 θέση Σταθμευσης δεσμευμένη με συμβολαιογραφική Πράξη ΤΑΔΕ στο μπαλκόνι....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • V
                                    vatanen last edited by

                                    Καταρχην σιγουρα πρεπει να συμπεριληφθει στη νομοθεσια η περιπτωση αυτη.
                                    Σε σχεση με την βασικη μου ερωτηση που ειναι το γιατι να προτιμηθει εναντι του υπογειου γκαραζ εφοσον υπαρχει η δυνατοτητα,νομιζω οτι το προβλημα ειναι συνηθως η επιφανεια οικοπεδου και αντιστοιχα των σπιτιων,οποτε αν μπορεις να εχεις υπογειο γκαραζ θα το προτιμησεις (ειτε σε πολυκατοικια ειτε σε μονοκατοικια) και δεν θα χρησιμοποιησεις χωρο κλεβοντας τον απο τα 'επιτρεπομενα τετραγωνικα καλυψης' ας πουμε.
                                    Δηλαδη μηπως ειναι μια εκ των υστερων περισσοτερο επεμβαση παρα μια ιδεα βασει της οποιας σχεδιαζεις εξ αρχης??

                                    ΥΓ1 Θυμαστε κατι αμερικανικες ταινιες με κατι περιεργα ασανσερ παλια που βαζουν μεσα τη Χαρλει και την παρκαρουν μεσα στο διαμερισμα?
                                    Θυμηθηκα μια με τον Μπαντερας!Φαση να μπουκαρες στο σαλονι με το αυτοκινητο ε??

                                    ΥΓ2 Παραλειψη να σχολιασω τα των κλισεων!Δυστυχως υπαρχει νομιζω νομοθεσια (και κοινη λογικη βεβαια) που καθοριζει τα ορια των κλισεων,αλλα οπως συμβαινει και στα περισσοτερα δεν υπαρχει ελεγχος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      spartan last edited by

                                      Ο χρήστης dimman έγραψε:

                                      Όσων αφορά τα υπόγεια έχεις δει τις ράμπες εισόδου-εξόδου τι κλίσεις έχουν Μάλιστα μου έχει τύχει να μπώ και να μην μπορώ να βγώ Τρελάθηκα μιλάμε και τελικά έλιωσα τον δίσκο του συμπλέκτη και έσπασα το αυτοκινήτο για να το βγάλω

                                      Ασε....Μια απο τα ίδια!!!! Είχε βρωμίσει ο τόπος, ενω τη ζημιά την είχα σίγουρη.... Για το λόγο αυτό μάλιστα δε νοίκιασα στην συγκεκριμμένη πολυκατοικία.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • P
                                        pathos last edited by

                                        Το'χα δεί πριν κάμποσο καιρό. Καλή ιδέα μου φαίνεται αν και δεν με ξετρελένει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • E
                                          ethnikaras last edited by

                                          Κανετε ενα λαθος οσον αφορα τον χωρο που χρειαζεται για να γινει αυτη η κατασκευη. Δεν απαιτειται να μεινει κενο ολο το ισογειο ή το υπόγειο για τον ανελκυστηρα, μια εκταση 12-15 τ.μ. ειναι αρκετη για να μπει το αμαξι και να το μεταφερει στον οροφο που θες. Απο εκει και περα εξαρταται η διαταξη στον οροφο που θα το πας. Το υπογειο παλι παντως θα μπορεις να το αξιοποιησεις (νοικι, αποθηκη κλπ...) αφου η κατασκευη μπορει να γινει χωριστα (σαν να κοβουμε μια εκταση 12 τ.μ. απο το υπογειο μας, ενα εξτρα δωματιο).
                                          Το εχω δει το συγκεκριμενο συστημα εδω και αρκετα χρονια σε 2 σπιτια στο Παρισι. Στον πολυσυχναστο δρομο του Champs Elyssee ειναι η εισοδος της κατοικιας (τριορωφη) στα δεξια και αριστερα μια εισοδος σαν γκαραζοπορτα που ανοιγε και εμπαινε το αμαξι, το οποιο στη συνεχεια το πηγαινε στον δευτερο οροφο οπου ηταν σαν ''ελευθερος χωρος'' με εκταση για 3 αυτοκινητα (ανετα με μανουβρες), 'μινι' συνεργειο και στον κλειστο με τζαμι χωρο μπιλιαρδα κλπ...
                                          Το δευτερο σπιτι στο οποιο το ειχα δει ειχε μαλιστα και γυαλινο εξωτερικο !!! ανελκυστηρα, δηλαδη το εβλεπαν ολοι απο το δρομο οσο ανεβαινε. Πραγματικα πολυ εντυπωσιακο.
                                          Υποθετω πως εδω δεν θα εδινε κανεις ποτε αδεια για εξωτερικο ανελκυστηρα που προεξεχει απο το κτισμα, αλλα η πρωτη περιπτωση μπορει να χαρακτηριστει εφικτη (αν και νομιζω οτι το κοστος ειναι τρελλο, οπως και η συντηρηση, μιλαμε για ανελκυστηρα 1,5 τοννου, οχι αστεια)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • E
                                            ethnikaras last edited by

                                            Παναγια βοηθα, ειδα μολις τωρα οτι το κοστος μαζι με τη διαμορφωση του ρετιρε για τον χωρο του παρκινγκ αρχιζει απο 450.600 ευρω...!!!
                                            Παρε κοσμε δηλαδη, απορω πώς δεν κανουν και καμια προσφορα δινοντας μαζι με το παρκινγκ δωρο και 2 αυτοκινητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr