-
http://wrightspeed.com/index.html
το πρωτοτυπο (τροποποιημενο atom απο οτι φαινεται)υποσχεται πολλα για το μελλον
Ο χρήστης Performance έγραψε:
• 0-60 ~ 3.0 seconds
• Standing quarter mile ~11.5 seconds
• Top speed 112mph (electronically limited)
• Range >100 miles in urban use
• Charger: onboard conductive. Input 100-250V 50 or 60 Hz. Current: user adjustable up to 80A
• Energy consumption 200 WHr/mile in urban use, equivalent to 170 mpg (33,705 WHr/gallon) -
http://wrightspeed.com/index.html
το πρωτοτυπο (τροποποιημενο atom απο οτι φαινεται)υποσχεται πολλα για το μελλον
Ο χρήστης Performance έγραψε:
• 0-60 ~ 3.0 seconds
• Standing quarter mile ~11.5 seconds
• Top speed 112mph (electronically limited)
• Range >100 miles in urban use
• Charger: onboard conductive. Input 100-250V 50 or 60 Hz. Current: user adjustable up to 80A
• Energy consumption 200 WHr/mile in urban use, equivalent to 170 mpg (33,705 WHr/gallon) -
http://wrightspeed.com/index.html
το πρωτοτυπο (τροποποιημενο atom απο οτι φαινεται)υποσχεται πολλα για το μελλον
Ο χρήστης Performance έγραψε:
• 0-60 ~ 3.0 seconds
• Standing quarter mile ~11.5 seconds
• Top speed 112mph (electronically limited)
• Range >100 miles in urban use
• Charger: onboard conductive. Input 100-250V 50 or 60 Hz. Current: user adjustable up to 80A
• Energy consumption 200 WHr/mile in urban use, equivalent to 170 mpg (33,705 WHr/gallon) -
Η Carrera GT δίπλα το ήπιε το τσαγάκι της...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Η Carrera GT δίπλα το ήπιε το τσαγάκι της...δειτε τα video στη σελιδα
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ç Carrera GT äßðëá ôï Þðéå ôï ôóáãÜêé ôçò...Åäþ ëÝíå ïôé ç 911 ðßíåé ôóáãÜêé áð ôï GS450h ìå ôá 1900 kg, ôï X1 äÝí èá ôá êáôÜöåñíå áðÝíáíôé óôçí GT;
-
Η αυτονομία των 160χλμ μου πέφτει κάπως περιορισμένη....
Και το κόστος είναι κάπως απλησίαστο για πολλούς....
Πάντως είναι καλό να γίνονται πρόοδοι και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έστω κι αν έτσι μεταφέρεται η ρύπανση στο μέρος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας...
Πού θα πάει κάποτε θα το κάνουν καλά! Έστω κι αν άλλες μέθοδοι θα είναι φτηνότερες, οικονομικότερες, καθαρότερες συνολικά και πολύ πρακτικότερες.... -
Δεν ήταν ακριβώς '0-100' (αφού είχαμε rolling-start... ) , μα ομολογουμένως ήταν εντυπωσιακό (ειδικά αυτό που έπαθε η Ferrari ) ...
-
το κοστος ποσο ειναι?
-
σαν 1:1 τηλεκατευθυνόμενο πάει, τέτοια ηλεκτρικά ελπίζω να γίνουν προσιτά κάποια στιγμή!θα πάρω ένα
-
+1
Αν η ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση είναι έτσι...BRING IT ON!!!!!!!!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Δεν ήταν ακριβώς '0-100' (αφού είχαμε rolling-start... ) , μα ομολογουμένως ήταν εντυπωσιακό (ειδικά αυτό που έπαθε η Ferrari ) ...απο εκκίνηση ήταν η Ferrari
o μάγκας με την Carrera GT την ψιλιάστικε την δουλειά και τα πήγαν ρολαρίστά..!! ..εξού και η μικρή διαφορά..
Ηλεκτρικο με 0-100 ~3sec (wrightspeed X1)