-
Είναι πλέον ανάγκη να αντικαταστήσω τό 40-ποντο τιμόνι του καντέτ μου,μέ κάτιτίς μικρότερο (32-35 λέω-καλά είναι; ) και ζητάω τήν βοήθειά σας πάνω στό θέμα.
Πρώτα απ'όλα θέλω να μου πεί όποιος γνωρίζει,άν όλα τα τιμόνια με έξι τρύπες για τίς αλενόβιδες,έχουνε ίδιο καρέ.Ρωτάω περισσότερο γιατί έχω ήδη έναν εξάτρυπο κώνο
Επίσεις,ποιά τιμόνια έχετε δοκιμάσει,καί όλες σας τίς σχετικές παρατηρήσεις,που αφορούνε τήν στεφάνι του,το υλικό του,τήν ποιότητά του,και φυσικά τήν αίσθηση που δίνουνε στα χέρια σας,καθώς και άν τα χρησιμοποιείτε με γάντια ή χωρίς -
Είναι πλέον ανάγκη να αντικαταστήσω τό 40-ποντο τιμόνι του καντέτ μου,μέ κάτιτίς μικρότερο (32-35 λέω-καλά είναι; ) και ζητάω τήν βοήθειά σας πάνω στό θέμα.
Πρώτα απ'όλα θέλω να μου πεί όποιος γνωρίζει,άν όλα τα τιμόνια με έξι τρύπες για τίς αλενόβιδες,έχουνε ίδιο καρέ.Ρωτάω περισσότερο γιατί έχω ήδη έναν εξάτρυπο κώνο
Επίσεις,ποιά τιμόνια έχετε δοκιμάσει,καί όλες σας τίς σχετικές παρατηρήσεις,που αφορούνε τήν στεφάνι του,το υλικό του,τήν ποιότητά του,και φυσικά τήν αίσθηση που δίνουνε στα χέρια σας,καθώς και άν τα χρησιμοποιείτε με γάντια ή χωρίς -
Είναι πλέον ανάγκη να αντικαταστήσω τό 40-ποντο τιμόνι του καντέτ μου,μέ κάτιτίς μικρότερο (32-35 λέω-καλά είναι; ) και ζητάω τήν βοήθειά σας πάνω στό θέμα.
Πρώτα απ'όλα θέλω να μου πεί όποιος γνωρίζει,άν όλα τα τιμόνια με έξι τρύπες για τίς αλενόβιδες,έχουνε ίδιο καρέ.Ρωτάω περισσότερο γιατί έχω ήδη έναν εξάτρυπο κώνο
Επίσεις,ποιά τιμόνια έχετε δοκιμάσει,καί όλες σας τίς σχετικές παρατηρήσεις,που αφορούνε τήν στεφάνι του,το υλικό του,τήν ποιότητά του,και φυσικά τήν αίσθηση που δίνουνε στα χέρια σας,καθώς και άν τα χρησιμοποιείτε με γάντια ή χωρίς -
Νομίζω ότι το καρέ δεν είναι ίδιο στα τιμόνια, και γι' αυτό οι περισσότεροι κώνοι έχουν πάνω από έξι τρύπες. Σε κώνο της OMP είχα φορέσει δύο διαφορετικά τιμόνια (ένα momo και ένα sparco) χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά αν θυμάμαι καλά σε άλλες τρύπες καθόταν το sparco και σε άλλες το momo.
Προσωπικά, ιδανικό τιμόνι θεωρώ το sparco safari. Ως υλικό το alcantara θέλει προσοχή (πολλοί λένε ότι δεν κάνει για καθημερινή χρήση, γιατί φθείρεται εύκολα, ειδικά σε σχέση με το δέρμα), αλλά το προτιμώ γιατί γλιστράει λιγότερο από το δέρμα.
Θα σου πρότεινα να μην κατέβεις σε 32άρι τιμόνι, ειδικά αν το τιμόνι σου δεν έχει υδραυλική υποβοήθηση θα σε κουράσει πάρα πολύ. Επίσης, εκτός από τη διάμετρο, πρόσεξε και το βάθος του τιμονιού. To safari, π.χ., φέρνει το τιμόνι 9 εκατοστά πιο κοντά σε σχέση με το εργοστασιακό - άλλους τους βολεύει, άλλοι το βρίσκουν κουραστικό.
-
Έχω το Sparco R345.
Προκειται για ένα 'χωστό' δερμάτινο τιμόνι με διάμετρο 350mm και 'βάθος' 63mm.Αρχικά να σου πω ότι απ'όσο γνωρίζω όλοι οι κώνοι κάνουν για όλα τα τιμόνια. Τουλάχιστον όταν μιλάμε για τις γνωστές εταιρίες, Sparco, Momo, Omp κτλ.
Δεν έχω ακούσαι κάποιον να είχε πρόβλημα στο ταίριασμα τιμονιού με κώνο άλλης μάρκας.
Εγώ έχω κώνο Sparco.Νομίζω ότι η διάμετρος των 350mm είναι η χρυσή τομή για όλα τα αυτοκίνητα.
Δεν είναι τυχαίο που η συντριπτική πλειονότητα των αγωνιστικών τιμονιών που προορίζονται για αυτοκίνητα (και όχι για φόρμουλες κτλ.) έχουν αυτή τη διάμετρο.Το βάθος είναι κάτι που εξαρτάται από τη σωματική σου διάπλαση, τη θέση οδήγησης και το πώς θα ήθελες να είναι.
Αν το εργοστασιακό τιμόνι σε βολεύει μια χαρά και δεν το θες πιο κοντά σου, βάλε ένα επίπεδο τιμόνι με μηδενικό offset, και είσαι μια χαρά.
Ο κώνος θα φροντίσει να το φέρει στο επίπεδο του εργοστασιακού σου.
Αν όμως επιθυμείς να έρθει πιο κοντά σου θα πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε βάθος 63 ή 90mm. Η καλύτερη λύση για να αποφασίσεις τί σου ταιριάζει είναι να δανειστείς ένα τιμόνι και να το κάνεις μερικές βόλτες, αλλιώς μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν.
Εγώ π.χ. σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου χρειαζόμουν 63άρι γι'αυτό και το πήρα, αλλά τελικά ίσως ένα 90άρι να ήταν καλύτερο.Υπάρχει βέβαια και αυτό το μαραφέτι της ΟΜΡ για τους αναποφάσιστους, που δεν μπορούν ποτέ να κατασταλάξουν πού ακριβώς θέλουν το τιμόνι τους.
Σχετικά με το υλικό, εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το δέρμα της Sparco. Τα χέρια μου δεν ιδρώνουν ούτε στους καλοκαιρινούς καύσωνες και το τιμόνι δε μου γλιστράει ποτέ σε σκληρη χρήση.
Δεν ξέρω καθόλου τί γίνεται αν φοράς γάντια, αλλά για γυμνά χέρια προτείνω δέρμα. Εκτός από τα παραπάνω, είναι νομίζω καλύτερο και από άποψη αντοχής στο χρόνο, φθοράς. -
Ναί,με γυμνά χέρια θα οδηγάω και εγώ Αλέξη,και υποθέτω ότι το δέρμα (ή το πλαστικό) θα είναι καλύτερο απο τήν αλκαντάρα.
Για γάντια ούτε συζήτηση.Δέν τα θέλω καθόλου.βάθος,μάλλον το θέλω λίγο κοντύτερα από τό μαμά,αλλά μάλλον θα μαντέψω τό πόσο,γιατί που να βρώ να δανειστώ και να το βολτάρω κιόλας.
tazz
Το σαφάρι δέν είναι το δίμπρατσο;
Σέ βολεύει καλύτερα απο ένα μέ τρία μπράτσα;Εντιτ: όταν λέμε δέρμα,δέν εννοούμε το σουέντ,έτσι δέν είναι;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το σαφάρι δέν είναι το δίμπρατσο;
Σέ βολεύει καλύτερα απο ένα μέ τρία μπράτσα;Ναι, το δίμπρατσο είναι. Νομίζω ότι πλέον δεν παράγεται ως σαφάρι, αλλά με κάποιον άλλο κωδικό, αλλά ουσιαστικά είναι το ίδιο τιμόνι. Τα μπράτσα του βγαίνουν σε διάφορα χρώματα, και νομίζω ότι βγαίνει και με δερμάτινη στεφάνη.
Θεωρητικά, όσο λιγότερα τα μπράτσα, τόσο μεγαλύτερη ελευθερία (γρήγορων) κινήσεων έχεις, και μικρότερο κίνδυνο να σκαλώσει κανένα χέρι στο μπράτσο. Τα δικά μου κριτήρια για να το τοποθετήσω ήταν καθαρά αισθητικά, αλλά έκτοτε εκτίμησα και το πάχος της στεφάνης και το υλικό.
Και ναι, άλλο το δέρμα, άλλο το σουέντ.
-
Αν γνωρίζει κανείς και κάποια λύση για αντικατάσταση τιμονιού με αερόσακο, ας τη γράψει.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αν γνωρίζει κανείς και κάποια λύση για αντικατάσταση τιμονιού με αερόσακο, ας τη γράψει. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αν γνωρίζει κανείς και κάποια λύση για αντικατάσταση τιμονιού με αερόσακο, ας τη γράψει.
Είναι πολύ μικρή η διάμετρος Χρήστο,και τελικά άβολη...
Καλύτερα από 350χιλ-365χιλ..
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αν γνωρίζει κανείς και κάποια λύση για αντικατάσταση τιμονιού με αερόσακο, ας τη γράψει.Τα τιμονια της Raid. Θα τα βρεις στην nasmania.gr
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Αλλά ρε γμτ όλα ίδια είναι, σα στρουμφάκια. Αλλά που θα πάει, ψάξε ψάξε κάτι θα βρεθεί.
-
Εγώ 'χτύπησα' ένα ΜΟΜΟ RACE
155 ευρώ -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγώ 'χτύπησα' ένα ΜΟΜΟ RACE
155 ευρώΚαλά στριψίματα
-
Θένκ'ς
θα χρειαστεί βέβαια να το συνηθισω λίγο,μιάς και έχει αρκετή διαφορά στο μέγεθος με το παλιό
μού κρύβει και τον πίνακα οργάνων λίγο,αλλά δέν πειράζει -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Αλλά ρε γμτ όλα ίδια είναι, σα στρουμφάκια. Αλλά που θα πάει, ψάξε ψάξε κάτι θα βρεθεί.
Τα έβο δεν έχουν μόμο με αερόσακο?
-
35 και δέρμα είναι Ανδρέα;
Με γειές!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Τα έβο δεν έχουν μόμο με αερόσακο?
και το daihatsu copen
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
35 και δέρμα είναι Ανδρέα;Με γειές!
Ναί.
μόνο στα σημεία που εννώνεται η στεφάνη με τα μπράτσα,το δέρμα είναι κάπως 'μπακλαβωτό'
Αυτό που με στεναχώρεσε λίγο,είναι ότι είναι πολύ σκληρό σάν υλικό σε σχέση με τό μανίσιο.Σε τρακάρισμα δηλαδή θα προξενεί σίγουρα μεγαλύτερη βλάβη -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αυτό που με στεναχώρεσε λίγο,είναι ότι είναι πολύ σκληρό σάν υλικό σε σχέση με τό μανίσιο.Σε τρακάρισμα δηλαδή θα προξενεί σίγουρα μεγαλύτερη βλάβη
Απ ότι είχα δει τα MOMO έχουν μελετήθει να έχουν ελέγχομενη παραμόρφωση σε περίπτωση ατυχήματος.
Επίσης γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιος τρόπος συντήρησης 'αναζοωγόνησης' του suede όταν αρχίζει να γυαλίζει από την χρήση?
Τιμόνια άφτερμάρκετ