-
Αφορμή γι αυτό το πόστ σε ένα χιλιοσυζήτημένο θέμα είναι μια πρόσφατή εμπειρία μου απο την mazda Θεσσαλονίκης.
Έχω μια σημαντική βλάβη (που θα την αναφέρω αφού λήξει το θέμα με την αντιπροσωπεία) η όποια επαναλαμβάνετε για 3η φορά !! Τις 2 προηγούμενες με διαβεβαιώσαν ότι είναι όλα καλά τώρα μα φυσικά την βλέπω πάλι μπροστά μου τώρα.
Αναρωτιεμαι λοιπον. Αν εγώ πάω σε άλλο συνεργείο θα μου δημιουργήσουν ένα σωρό προβλήματα με την εγγυήση. Ασχέτα φυσικά απο το τι λέει η νομόθεσια.
Στην δικιά τους περίπτωση δεν έχουν υποχρεώσεις ; Επιτρέπεται να γίνεται συνέχεια πλημμελής έλεγχος του αυτοκινήτου ; Να φεύγει απο επισκευή και να ξαναπηγαίνω συνέχεια για ζημίες που έπρεπε να είχαν επισκευαστεί ;Περιμένω τις απόψεις σας πριν τα χώσω αύριο το πρωί
-
Αφορμή γι αυτό το πόστ σε ένα χιλιοσυζήτημένο θέμα είναι μια πρόσφατή εμπειρία μου απο την mazda Θεσσαλονίκης.
Έχω μια σημαντική βλάβη (που θα την αναφέρω αφού λήξει το θέμα με την αντιπροσωπεία) η όποια επαναλαμβάνετε για 3η φορά !! Τις 2 προηγούμενες με διαβεβαιώσαν ότι είναι όλα καλά τώρα μα φυσικά την βλέπω πάλι μπροστά μου τώρα.
Αναρωτιεμαι λοιπον. Αν εγώ πάω σε άλλο συνεργείο θα μου δημιουργήσουν ένα σωρό προβλήματα με την εγγυήση. Ασχέτα φυσικά απο το τι λέει η νομόθεσια.
Στην δικιά τους περίπτωση δεν έχουν υποχρεώσεις ; Επιτρέπεται να γίνεται συνέχεια πλημμελής έλεγχος του αυτοκινήτου ; Να φεύγει απο επισκευή και να ξαναπηγαίνω συνέχεια για ζημίες που έπρεπε να είχαν επισκευαστεί ;Περιμένω τις απόψεις σας πριν τα χώσω αύριο το πρωί
-
Αφορμή γι αυτό το πόστ σε ένα χιλιοσυζήτημένο θέμα είναι μια πρόσφατή εμπειρία μου απο την mazda Θεσσαλονίκης.
Έχω μια σημαντική βλάβη (που θα την αναφέρω αφού λήξει το θέμα με την αντιπροσωπεία) η όποια επαναλαμβάνετε για 3η φορά !! Τις 2 προηγούμενες με διαβεβαιώσαν ότι είναι όλα καλά τώρα μα φυσικά την βλέπω πάλι μπροστά μου τώρα.
Αναρωτιεμαι λοιπον. Αν εγώ πάω σε άλλο συνεργείο θα μου δημιουργήσουν ένα σωρό προβλήματα με την εγγυήση. Ασχέτα φυσικά απο το τι λέει η νομόθεσια.
Στην δικιά τους περίπτωση δεν έχουν υποχρεώσεις ; Επιτρέπεται να γίνεται συνέχεια πλημμελής έλεγχος του αυτοκινήτου ; Να φεύγει απο επισκευή και να ξαναπηγαίνω συνέχεια για ζημίες που έπρεπε να είχαν επισκευαστεί ;Περιμένω τις απόψεις σας πριν τα χώσω αύριο το πρωί
-
Αν έχεις τις αποδείξεις από την επισκευή της βλάβης;
Το αυτοκίνητο μήπως είναι μέσα στην εγγύηση; Αν ναι, μπορείς να αξιώσεις μέχρι αντικατάσταση.
Δεν πέρνεις τηλέφωνο κανα ΙΝΚΑ;
-
Ναι είναι σε εγγυήση ....
-
Εάν εμφανιστεί επαναλαμβανόμενη βλάβη για 3η φορά στην Δ.Ευρώπη σου αντικαθιστούν το αυτοκίνητο. Προώθησε το πρόβλημά σου γραπτώς στα κεντρικά της MAZDA Hellas και ενδεχομένως να χρειαστεί να το στείλεις στα κεντρικά Ιαπωνίας ή έστω Ευρώπης. Αυτό αν θέλεις να το τραβήξεις έως και αντικατάσταση. Αλλιώς ο Θεός βοηθός.
-
Τα καλά νέα: ένα παράδειγμα
Συνάδελφος με 'επίμονο' πρόβλημα στο δείκτη λαδιού (swift) έκανε αγωγή. Στην αγωγή (νομοθεσία)
προβλέπεται είτε αποζημίωση, είτε αντικατάσταση του οχήματος, είτε επιστροφή της αξίας !.Το δικαστήριο έγινε 2 χρόνια μετά (δεν παίζει ρόλο στην εγγύηση, όταν έγινε η αγωγή ίσχυε).
Η εταιρία έλεγε τα δικά της, ο φίλος απλά είπε ότι η μεταπωλητική αξία του έπεσε (ποιος θα
το αγοράσει με αναμένη ένδειξη λαδιού) και του δώθηκαν 800Ε αποζημίωση σύν τα έξοδα δικηγόρου.
Το πιό περίεργο είναι ότι σε άλλο συνεργείο, αργότερα του το διόρθωσαν το πρόβλημα.Τα κακά νέα:
Aν το πρόβλημά σου είναι 'διασθητικό' (πχ τριγμοί, θόρυβος, φεύγει πίσω στις στροφές κλπ)
ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να δικαιωθείς στο δικαστήριο. ΤΕΛΟΣ.Αν το πρόβλημά σου είναι εμφανές, θα δικαιωθείς αλλά ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΣ ΑΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ θα σου τα
πάρουν πίσω όταν το ξαναπάς, ειδικά με την ΕΛΜΑ-μονοπώλιο στη Θεσ/νίκη.Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι φασαρία.
-
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ και email στη Mazda Europe.
Και να δεις πως θα ψάχνονται μετά...
-
Ο χρήστης chkolon έγραψε:
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ και email στη Mazda Europe.Και να δεις πως θα ψάχνονται μετά...
Συν ότι δίνει δημοσιότητα στο θέμα και μας κάνει να σκεφτούμε δεύτερη φορά να πατήσουμε σε ένα μαγαζί...
-
GTO. αν θές, ενημέρωσέ μας πως θα πάει τελικά το θέμα σου
-
Μην πας σε άλλο συνεργείο γιατί θα πουν ότι στο χάλασαν οι άλλοι αν δεν διορθωθεί η βλάβη. Κάνε πρώτα αυτά που γράφουν τα άλλα παιδιά.
Εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Τι λέει ο νόμος ;