-
Είμαι σε ένα τρομακτικό δίλημμα, βυθισμένος σε μία δίνη περίσκεψης, περισυλλογής, περιστροφής, περιπτέρου, περισκόπιου κλπ.
Σήμερα, πήγα μία μικρή βόλτα (ως συνοδηγός) με μία BMW M6.
Τα λόγια είναι σίγουρα περιττά.
Θα είμαι πολύ σύντομος:
Στο M mode, όπερ σημαίνει 5-0-7 άλογα, η επιτάχυνση ήταν απλώς αρρωστημένη, το αμάξι ξεμπάζωνε από τα 130km/h.
Ο ήχος. Κάτι ανάμεσα σε F1 και βενζινάκατο, μπρρ, μπρρ, μπρρρράαααουυυ.
Εσωτερικό: ποιότητα από άλλο πλανήτη, άλλου ηλιακού συστήματος.Αρχιτεκτονική: μόνο οι 2 πρώτοι κύλινδροι σε κάθε πλευρά του V, είναι πάνω από τον άξονα. Οι άλλοι 3 είναι πίσω του. Μιd front λοιπόν.
Εξωτερικά δεν είναι και ο ορισμός της ομορφιάς, το πίσω καπό το χαλάει αρκετά. Σε προφίλ όμως είναι ωραία, πολύ χαμηλή, ανθρακονημάτινη μαύρη οροφή, επιθετική όσο πρέπει.
Η καμπίνα της είναι μικρή, λόγω του μικρού ύψους. 4 επιβάτες του 1,80κάτι οριακά.Το δίλημμα:
M5 ή M6;
Λένε ότι η Μ6 είναι ακόμα καλύτερα στημένη.
Προσωπικά, επειδή μ'αρέσουν πολύ τα saloon, μάλλον θα πήγαινα για την 5, αλλά τώρα που πήρα και μια γεύση από την 6 αμφιταλαντεύομαι...
Όπως και να 'χει ο γαλανόλευκος έλικας είναι ποοοοολύ μπροστά...
-
Είμαι σε ένα τρομακτικό δίλημμα, βυθισμένος σε μία δίνη περίσκεψης, περισυλλογής, περιστροφής, περιπτέρου, περισκόπιου κλπ.
Σήμερα, πήγα μία μικρή βόλτα (ως συνοδηγός) με μία BMW M6.
Τα λόγια είναι σίγουρα περιττά.
Θα είμαι πολύ σύντομος:
Στο M mode, όπερ σημαίνει 5-0-7 άλογα, η επιτάχυνση ήταν απλώς αρρωστημένη, το αμάξι ξεμπάζωνε από τα 130km/h.
Ο ήχος. Κάτι ανάμεσα σε F1 και βενζινάκατο, μπρρ, μπρρ, μπρρρράαααουυυ.
Εσωτερικό: ποιότητα από άλλο πλανήτη, άλλου ηλιακού συστήματος.Αρχιτεκτονική: μόνο οι 2 πρώτοι κύλινδροι σε κάθε πλευρά του V, είναι πάνω από τον άξονα. Οι άλλοι 3 είναι πίσω του. Μιd front λοιπόν.
Εξωτερικά δεν είναι και ο ορισμός της ομορφιάς, το πίσω καπό το χαλάει αρκετά. Σε προφίλ όμως είναι ωραία, πολύ χαμηλή, ανθρακονημάτινη μαύρη οροφή, επιθετική όσο πρέπει.
Η καμπίνα της είναι μικρή, λόγω του μικρού ύψους. 4 επιβάτες του 1,80κάτι οριακά.Το δίλημμα:
M5 ή M6;
Λένε ότι η Μ6 είναι ακόμα καλύτερα στημένη.
Προσωπικά, επειδή μ'αρέσουν πολύ τα saloon, μάλλον θα πήγαινα για την 5, αλλά τώρα που πήρα και μια γεύση από την 6 αμφιταλαντεύομαι...
Όπως και να 'χει ο γαλανόλευκος έλικας είναι ποοοοολύ μπροστά...
-
Είμαι σε ένα τρομακτικό δίλημμα, βυθισμένος σε μία δίνη περίσκεψης, περισυλλογής, περιστροφής, περιπτέρου, περισκόπιου κλπ.
Σήμερα, πήγα μία μικρή βόλτα (ως συνοδηγός) με μία BMW M6.
Τα λόγια είναι σίγουρα περιττά.
Θα είμαι πολύ σύντομος:
Στο M mode, όπερ σημαίνει 5-0-7 άλογα, η επιτάχυνση ήταν απλώς αρρωστημένη, το αμάξι ξεμπάζωνε από τα 130km/h.
Ο ήχος. Κάτι ανάμεσα σε F1 και βενζινάκατο, μπρρ, μπρρ, μπρρρράαααουυυ.
Εσωτερικό: ποιότητα από άλλο πλανήτη, άλλου ηλιακού συστήματος.Αρχιτεκτονική: μόνο οι 2 πρώτοι κύλινδροι σε κάθε πλευρά του V, είναι πάνω από τον άξονα. Οι άλλοι 3 είναι πίσω του. Μιd front λοιπόν.
Εξωτερικά δεν είναι και ο ορισμός της ομορφιάς, το πίσω καπό το χαλάει αρκετά. Σε προφίλ όμως είναι ωραία, πολύ χαμηλή, ανθρακονημάτινη μαύρη οροφή, επιθετική όσο πρέπει.
Η καμπίνα της είναι μικρή, λόγω του μικρού ύψους. 4 επιβάτες του 1,80κάτι οριακά.Το δίλημμα:
M5 ή M6;
Λένε ότι η Μ6 είναι ακόμα καλύτερα στημένη.
Προσωπικά, επειδή μ'αρέσουν πολύ τα saloon, μάλλον θα πήγαινα για την 5, αλλά τώρα που πήρα και μια γεύση από την 6 αμφιταλαντεύομαι...
Όπως και να 'χει ο γαλανόλευκος έλικας είναι ποοοοολύ μπροστά...
-
Είμαι σεντανάκιας. Μ5.-
Επίσης, βρίσκω την 6άρα πανάσχημη.
-
M5 και για εμένα
αλλιώς Porsche -
Απο την Μ6 θα περίμενα περισσότερα. Μ5 δαγκωτό...
-
Φοβερά αυτοκίνητα και τα 2
Με χαλάει πολύ το πίσω της 6αρας ... η 5 μου κάθεται πιο καλάΑλλά ..... 997 GT3 άσπρη ...
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
M5 και για εμένα
αλλιώς PorscheSymfono
-
Κοίτα αυτό το thread
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... entid=9380
...ίσως να επαναλαμβάνομαι...αλλά Maserati Quattroporte και πάλι
γιατί ο εχθρός του καλού ειναι το καλύτερο -
M6!!!!!!
-
M3 CSL
-
Η λογική λέει Μ5, η καρδιά Μ6...
(τι ειπα πάλι ο πούστης)
Σοβαρά τώρα, τα 2 μοντέλα ειναι πολύ κοντά σε στήσιμο και επιδόσεις οπότε απλά διαλέγεις την εξωτερική εμφάνιση και τους χώρους. Η Μ6 μου αρέσει περισσότερο απο την Μ5, αλλα ειναι αρκετά πιο ακριβή χωρίς να προσφέρει ουσιαστικά κάτι καλύτερο.
Οπότε θα κατέληγα μάλλον στην Μ5.
Προβλήματα που έχει ο κόσμος...
-
EVO IX
Το θέμα είναι ξεκάθαρο!
αυτή τη φορά θα προτιμήσω δύο πόρτες
-
Μ6! Σενταν αυτοκινητο μετα τα 55-60...
-
Εχω πει στον εαυτο μου να κ μ αρεσουν τα μερσεντες οτι αν μαζεψεις ποτε τοσα λεφτα Μ5 αμεσως ...οχι Μ3.. ετσι αλλα μαλλον σα σκεψη θα μεινει..
καμια φωτο απο Μ6 δε παιζει; -
Μ5
H M6 είναι κακόγουστη αμερικανιά, ΙΜΗΟ. Η Μ5 είναι πανάξιο saloon που φέρει το σηματάκι της προπέλας...!
Από την άλλη, επειδή βλέπω ότι ο καθένας αμολά ό,τι του καπνίσει ΚΑΙ εδώ...ένα S2000 για μένα παρακαλώ.
-
Τύλιξε μια Μ6.
-
Για τον Οπτέριο:
-
Hanz Stuck - Sabine Smitz
-
Hanz Smitz' μ' !!
Μάχη γαλανόλευκων: M5 ή Μ6