-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εχμ, 450 κιλά διαφορά μεταξύ TT και Brera θα βγουν μειονέκτημα για το ΤΤ σε λίγο.
Και 500 κιλά η μαγκιά των οδηγών του ΤΤ να πως έρχεται το μειονέκτημα!Η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που ποντάρει καθαρά στο design και μετά σε πραγματικούς οδηγούς..
Αυτό τώρα από πού το συμπεράναμε;Αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει.. Πουθενά δεν είδα να την αναφέρουν ως driver's car, οι διθυραμβοι είναι κυρίως για το design της...
Καλά ρε...εσύ δεν μας τα έπρηξες οτί δεν είναι ωραίο?
Τι μα λες τώρα για διθυράμβους?
Εν τέλει αποφάσισε που ίσως είναι κάπου καλό.......αν σου έχει μείνει λίγη ελεημοσύνη εύκαιρη...Κάποιοι τόλμησαν να αμφισβητήσουν τα όσα είπα για τα αποτελέσματα των crash test.
Τους αφήνω μόνους τους να βγάλουν τα γράσσα από τα μάτια τους.
Να αναφέρω μήπως τι θέση πήρε το VAG στους πίνακες αξιοπιστίας?
ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ!
Αλλά και πάλι δεν θα σας πω , να βγάλετε μόνοι σας τα γράσσα , εγώ για ακόμα μια φορά το λέω κατέχω τα πάντα....Και μια και κατέχω τα πάντα να και ένα ωραίο σενάριο...
Φανταστείτε να ταξιδεύεται ωραία και καλά με πολλά στην εθνική σε μια ωραιότατη καμπή και η ,ομολογουμένως έξυπνη ως λύση, αεροτομή να είναι σηκωμένη...
Δεδομένου του **πολύ βεβαρημένου παρελθόντος του VAG **στους κάθε μορφής γρύλλους ,που πολλές φορές δεν δέχονται και τόσα φορτία λόγω ταχύτητας, φανταστείτε να χαλάσει , ω τι πρωτότυπο....
Ας ελπίσουμε οτί θα κλειδώνει στην έξω θέση και δεν θα μαζεύεται αυτόματα ή λόγω κάποιου οποιουδήποτε είδους βραχυκυκλώματος στην μέσα θέση γιατί τότε.......βουρ ,για ακόμα μια φορά οι έξυπνοι θα ανοίγουν γραφεία τελετών και οι δικηγόροι θα μοιράζουν κάρτες έξω από τις αντιπροσωπείες Audi!
Και αν κλειδώνει στην έξω θέση τότε δεν πειράζει , οι κάτοχοι των ΤΤ είναι συνηθησμένοι σε αυτή την οπτικη πανδαισία! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εχμ, 450 κιλά διαφορά μεταξύ TT και Brera θα βγουν μειονέκτημα για το ΤΤ σε λίγο.
Και 500 κιλά η μαγκιά των οδηγών του ΤΤ να πως έρχεται το μειονέκτημα!Η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που ποντάρει καθαρά στο design και μετά σε πραγματικούς οδηγούς..
Αυτό τώρα από πού το συμπεράναμε;Αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει.. Πουθενά δεν είδα να την αναφέρουν ως driver's car, οι διθυραμβοι είναι κυρίως για το design της...
Καλά ρε...εσύ δεν μας τα έπρηξες οτί δεν είναι ωραίο?
Τι μα λες τώρα για διθυράμβους?
Εν τέλει αποφάσισε που ίσως είναι κάπου καλό.......αν σου έχει μείνει λίγη ελεημοσύνη εύκαιρη...Κάποιοι τόλμησαν να αμφισβητήσουν τα όσα είπα για τα αποτελέσματα των crash test.
Τους αφήνω μόνους τους να βγάλουν τα γράσσα από τα μάτια τους.
Να αναφέρω μήπως τι θέση πήρε το VAG στους πίνακες αξιοπιστίας?
ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ!
Αλλά και πάλι δεν θα σας πω , να βγάλετε μόνοι σας τα γράσσα , εγώ για ακόμα μια φορά το λέω κατέχω τα πάντα....Και μια και κατέχω τα πάντα να και ένα ωραίο σενάριο...
Φανταστείτε να ταξιδεύεται ωραία και καλά με πολλά στην εθνική σε μια ωραιότατη καμπή και η ,ομολογουμένως έξυπνη ως λύση, αεροτομή να είναι σηκωμένη...
Δεδομένου του **πολύ βεβαρημένου παρελθόντος του VAG **στους κάθε μορφής γρύλλους ,που πολλές φορές δεν δέχονται και τόσα φορτία λόγω ταχύτητας, φανταστείτε να χαλάσει , ω τι πρωτότυπο....
Ας ελπίσουμε οτί θα κλειδώνει στην έξω θέση και δεν θα μαζεύεται αυτόματα ή λόγω κάποιου οποιουδήποτε είδους βραχυκυκλώματος στην μέσα θέση γιατί τότε.......βουρ ,για ακόμα μια φορά οι έξυπνοι θα ανοίγουν γραφεία τελετών και οι δικηγόροι θα μοιράζουν κάρτες έξω από τις αντιπροσωπείες Audi!
Και αν κλειδώνει στην έξω θέση τότε δεν πειράζει , οι κάτοχοι των ΤΤ είναι συνηθησμένοι σε αυτή την οπτικη πανδαισία! -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εχμ, 450 κιλά διαφορά μεταξύ TT και Brera θα βγουν μειονέκτημα για το ΤΤ σε λίγο.
Και 500 κιλά η μαγκιά των οδηγών του ΤΤ να πως έρχεται το μειονέκτημα!
Η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που ποντάρει καθαρά στο design και μετά σε πραγματικούς οδηγούς..
Αυτό τώρα από πού το συμπεράναμε;
Αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει.. Πουθενά δεν είδα να την αναφέρουν ως driver's car, οι διθυραμβοι είναι κυρίως για το design της...
Καλά ρε...εσύ δεν μας τα έπρηξες οτί δεν είναι ωραίο?
Τι μα λες τώρα για διθυράμβους?
Εν τέλει αποφάσισε που ίσως είναι κάπου καλό.......αν σου έχει μείνει λίγη ελεημοσύνη εύκαιρη...Κάποιοι τόλμησαν να αμφισβητήσουν τα όσα είπα για τα αποτελέσματα των crash test.
Τους αφήνω μόνους τους να βγάλουν τα γράσσα από τα μάτια τους.
Να αναφέρω μήπως τι θέση πήρε το VAG στους πίνακες αξιοπιστίας?
ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ!
Αλλά και πάλι δεν θα σας πω , να βγάλετε μόνοι σας τα γράσσα , εγώ για ακόμα μια φορά το λέω κατέχω τα πάντα....Και μια και κατέχω τα πάντα να και ένα ωραίο σενάριο...
Φανταστείτε να ταξιδεύεται ωραία και καλά με πολλά στην εθνική σε μια ωραιότατη καμπή και η ,ομολογουμένως έξυπνη ως λύση, αεροτομή να είναι σηκωμένη...
Δεδομένου του **πολύ βεβαρημένου παρελθόντος του VAG **στους κάθε μορφής γρύλλους ,που πολλές φορές δεν δέχονται και τόσα φορτία λόγω ταχύτητας, φανταστείτε να χαλάσει , ω τι πρωτότυπο....
Ας ελπίσουμε οτί θα κλειδώνει στην έξω θέση και δεν θα μαζεύεται αυτόματα ή λόγω κάποιου οποιουδήποτε είδους βραχυκυκλώματος στην μέσα θέση γιατί τότε.......βουρ ,για ακόμα μια φορά οι έξυπνοι θα ανοίγουν γραφεία τελετών και οι δικηγόροι θα μοιράζουν κάρτες έξω από τις αντιπροσωπείες Audi!
Και αν κλειδώνει στην έξω θέση τότε δεν πειράζει , οι κάτοχοι των ΤΤ είναι συνηθησμένοι σε αυτή την οπτικη πανδαισία! -
Ο χρήστης chiou έγραψε:
Εχμ, 450 κιλά διαφορά μεταξύ TT και Brera θα βγουν μειονέκτημα για το ΤΤ σε λίγο.
Και 500 κιλά η μαγκιά των οδηγών του ΤΤ να πως έρχεται το μειονέκτημα!
-
They're out there
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εχμ, 450 κιλά διαφορά μεταξύ TT και Brera θα βγουν μειονέκτημα για το ΤΤ σε λίγο.
Και 500 κιλά η μαγκιά των οδηγών του ΤΤ να πως έρχεται το μειονέκτημα!
βέρι φάνι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
They're out thereΠοια τα ξωτικά?
Μήπως κύριοι moderators είναι αυτός ο κύριος πολύ προκλητικός και για δεύτερο συνεχόμενο τόπικ που μπαίνω off-topic?βέρι φάνι
Αν και off-topic ευχαριστώ!
Βλέπω το off-topic το έχετε ψωμοτύρι σε αυτό το forum.
-
Ο χρήστης chiou έγραψε:
They're out there
Ποια τα ξωτικά?
Μήπως κύριοι moderators είναι αυτός ο κύριος πολύ προκλητικός και για δεύτερο συνεχόμενο τόπικ που μπαίνω off-topic?αναφέρθηκα σε σένα;
ρε ποιον μου θυμίζει, ποιον μου θυμίζει...
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
They're out there
Ποια τα ξωτικά?
Μήπως κύριοι moderators είναι αυτός ο κύριος πολύ προκλητικός και για δεύτερο συνεχόμενο τόπικ που μπαίνω off-topic?αναφέρθηκα σε σένα;
ρε ποιον μου θυμίζει, ποιον μου θυμίζει...
A ok!
Απλά έγραψες 'they 're...' για αυτό το λέω.
Τι σε κάνει να νομίζεις οτί εσύ με ξέρεις , εγώ δεν σε ξέρω.
Δεν πιστεύω οτί με ξέρει κάποιος.
Αααα κατάλαβα....το αβατάρ!:inlove:
Με έχεις μπανίσει και αλλού?Το μόνο που ξέρω είναι οτί είσαι οφτοπικάς....
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα!
Εγώ κάνω ποστ επί της ουσίας των αυτοκινήτων , και ξεκίνησα την κουβεντούλα με κάποιους πολύ απλά γιατί μου επιτέθηκαν και μάλιστα έφτασαν οι επιθέσεις δίχως λόγο σε προσωπικό επίπεδο.
Εγώ μόνο απάντησα.
Επειδή όμως οι περισσότεροι μόνο χαβαλέ κάνουν και δεν συζητάνε για τα αυτοκίνητα εγώ αντίθετα βλέπω τρολ με πολλά πολλά ποστ.
Γιατί να είμαι εγώ τέτοιος και όχι οι άλλοι που το μόνο που κάνουν είναι να βρίζουν με το γάντι? -
-
...
welcome back!
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
...welcome back!
Γκαβός είσαι?
Δεν με λένε ....back! -
Ο χρήστης chiou έγραψε:
Μήπως κύριοι moderators είναι αυτός ο κύριος πολύ προκλητικός και για δεύτερο συνεχόμενο τόπικ που μπαίνω off-topic?Ο προκλητικός είσαι πάνω από όλους εσύ. Σε παρακαλώ μη με αναγκάσεις να συνεχίζω να σβήνω - διασπάω - αρχίσω να κλειδώνω θέματα που δεν σου φταίνε σε τίποτα, γιατί δεν έχω ούτε την όρεξή σου, ούτε τόσο πολύ ελεύθερο χρόνο. Προειδοποιήθηκες.
[moderator]
[Διάσπαση]Οφτόπικ από "ΑUDI TT (2006)"