-
6.3 V12 turbo 605 PS;
AMG ή Μ ;
-
6.3 V12 turbo 605 PS;
AMG ή Μ ;
-
6.3 V12 turbo 605 PS;
AMG ή Μ ;
-
Αντικαταστάτης της Ζ8 είχαν πει πως δε πρόκειται να βγεί στο άμεσο μέλλον. Μήπως αυτό είναι το πολυαναμενόμενο Ζ9;
-
Ενδιαφέρον
-
Οπως και να εχει ειναι αρκετα ενδιαφερον
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
6.3 V12 turbo 605 PS;
AMG ή Μ ;μμμμμ... ναι... μεγάλο δίλημμα... Μήπως ΜΤΜ; Ή ΑΒΤ; χμμμμ...
:edit:
Τα 605 άλογα η BMW μπορεί να τα βγάλει απο αυτόν τον κινητήρα χωρίς τη χρήση turbo και χωρίς να τον πιέσει και ιδιαίτερα. -
Οτι και να ειναι μονο που το βλεπει κανεις κοβει τις φλεβες του!!!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
6.3 V12 turbo 605 PS;
AMG ή Μ ;μμμμμ... ναι... μεγάλο δίλημμα... Μήπως ΜΤΜ; Ή ΑΒΤ; χμμμμ...
:edit:
Τα 605 άλογα η BMW μπορεί να τα βγάλει απο αυτόν τον κινητήρα χωρίς τη χρήση turbo και χωρίς να τον πιέσει και ιδιαίτερα.Ακριβώς. Προς τί λοιπόν το turbo ;
-
Μπορεί να τα βγάλει χωρίς τούρμπο, ναι
αλλά χωρίς να τον πιέσει ιδιαίτερα όχι.
Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με 100ίππους/λίτρο είναι εξ'ορισμού πιεσμένος, εκτός και αν βρείτε κάποιο μαγικό τρόπο να αυξήσετε τη ροπή που μπορείτε να πάρετε από δεδομένα κυβικά (πέραν του 'μαγικού ζωμού'*)Πιθανώς η BMW αποφάσισε ότι ένας light turbo είναι καλύτερος από έναν πιεσμένο ατμοσφαιρικό...που ως καμπύλη ροπής σίγουρα είναι...με πολιτικώς ορθά κριτήρια** όμως. Γιατί ένας κινητήρας που θέλει να λέγεται καθαρόαιμος σπορ πρέπει να αποδίδει μεν χαμηλά, αλλά να ανεβάζει τη ροπή του όσο ανεβαίνουν οι στροφές ωθώντας σε να τον φτάσεις στο όριο της περιστροφής του, και καλύτερο είναι να μην έχει 600 άλογα μόνο στο πάτημα του γκαζιού αλλά και στο άφημα, καθώς και να έχει τον απαραίτητο ήχο.
Με λίγα λόγια αν πράγματι βγει αυτός ο κινητήρας με τούρμπο η BMW βάζει νερό το κρασί της.
*νίτροΕdit: Υποθέτω πως δεν υπάρχει καν τούρμπο λαγκ έτσι?
** μάξιμουμ ροπή από όσο πιο χαμηλές στροφές γίνεται που παραμένει σταθερή στη μέγιστη τιμή της για όσο περισσότερες στροφές γίνεται, ενώ ο κινητήρας στις υπόλοιπες στροφές έως τον κόφτη αποδίδει σταθερά τη μέγιστη τιμή ιπποδύναμής του.
-
εμένα μου θυμίζει λίγο dragster... η φωτογραφία
-
Tι σημασία έχει αν θα μπορούσε ο -υποθετικός- κινητήρας να βγάλει την ίδια ισχύ χωρίς υπερτροφοδότηση? Θα μπορούσε να βγάλει την ίδια ισχύ και με 8 κυλίνδρους αντί για 12, οι 4 επιπλέον είναι άχρηστοι ?
-
Έχει σημασία γιατί, για δεδομένη ιπποδύναμη και εφόσον μιλάμε για καθαρόαιμη σπορ κατασκευή, η ατμόσφαιρα ήταν είναι και θα είναι προτιμότερη του τούρμπο. Τους λόγους τους είπα παραπάνω.
Βέβαια η Ζ8 δεν είναι καθαρόαιμη σπορ κατασκευή -
Καλα αυτα,για το σχεδιο δε θα πουμε τπτ?
Δε θα την πεσουνε τιποτα 'εξυπνοι' στον Bangle παλι? -
To σχέδιο δεν είναι του bangle, είναι του Auto Bild
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To σχέδιο δεν είναι του bangle, είναι του Auto BildΑν αγνοήσεις τα φώτα, δεν φέρνει λίγο σε SLR το σουλούπι?
-
Όχι λίγο, πολύ...
-
Οι ζάντες ειναι μικρές!
-
Ναι, ούτε ένα μικρομεσαίο αρνάκι με πατάτες δε χωράει
Nέα BMW Z8 ;