Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus και επιλογή ζάντας: 16' ή 17';;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Focus και επιλογή ζάντας: 16' ή 17';;;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    19
    525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickval last edited by

      Χαιρετώ όλους του φίλους του forum.

      Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με ζαντολάστιχα στο Focus 2.
      Οι εργοστασιακές διαστάσεις είναι 205/55/16, αλλά είδα στη έκθεση ένα 'ντυμένο' που φορούσε 205/50/17, που το έκανε αρκετά πιο όμορφο.

      Θα ήθελα την άποψή σας. Έιναι η σωστή διάσταση; Αξίζει να περάσω σε 17'; Αφού δέν αλλάζει το πλάτος, τότε η μόνη επιβάρυνση είναι το επιπλέον βάρος (πόσο περίπου είναι αυτο;); Πιστεύω πώς δέν θα έχω αξιοσημείωτη αύξηση σε κατανάλωση και μείωση στην επιτάχυνση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • N
        nickval last edited by

        Χαιρετώ όλους του φίλους του forum.

        Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με ζαντολάστιχα στο Focus 2.
        Οι εργοστασιακές διαστάσεις είναι 205/55/16, αλλά είδα στη έκθεση ένα 'ντυμένο' που φορούσε 205/50/17, που το έκανε αρκετά πιο όμορφο.

        Θα ήθελα την άποψή σας. Έιναι η σωστή διάσταση; Αξίζει να περάσω σε 17'; Αφού δέν αλλάζει το πλάτος, τότε η μόνη επιβάρυνση είναι το επιπλέον βάρος (πόσο περίπου είναι αυτο;); Πιστεύω πώς δέν θα έχω αξιοσημείωτη αύξηση σε κατανάλωση και μείωση στην επιτάχυνση...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickval last edited by

          Χαιρετώ όλους του φίλους του forum.

          Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με ζαντολάστιχα στο Focus 2.
          Οι εργοστασιακές διαστάσεις είναι 205/55/16, αλλά είδα στη έκθεση ένα 'ντυμένο' που φορούσε 205/50/17, που το έκανε αρκετά πιο όμορφο.

          Θα ήθελα την άποψή σας. Έιναι η σωστή διάσταση; Αξίζει να περάσω σε 17'; Αφού δέν αλλάζει το πλάτος, τότε η μόνη επιβάρυνση είναι το επιπλέον βάρος (πόσο περίπου είναι αυτο;); Πιστεύω πώς δέν θα έχω αξιοσημείωτη αύξηση σε κατανάλωση και μείωση στην επιτάχυνση...

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • F
            face last edited by

            ίσως χασεις λίγο σε τελικη αν ανεβεις πελμα...όσο για όσους λένε ότι αν βαλεις 17αρα σε 16αρι θα γονατισει θα σβαρνιεται κτλ, τουλαχιστον για stilo ΔΕΝ ισχυει κατι τετοιο....καταναλωση ανεπαισθητη διαφορα

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • N
              nickval last edited by

              Ο χρήστης face έγραψε:
              ίσως χασεις λίγο σε τελικη αν ανεβεις πελμα...

              Μα δεν ανεβαίνω πέλμα... παραμένω στο 205

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • F
                face last edited by

                Ο χρήστης nickval έγραψε:

                ίσως χασεις λίγο σε τελικη αν ανεβεις πελμα...

                Μα δεν ανεβαίνω πέλμα... παραμένω στο 205

                αλλάζεις το βήμα έτσι...

                αν αλλάξεις απο 205/55/16 πρεπει υποχρεωτικα να πας σε 215/45/17...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  cmarin last edited by

                  1,4? 15άρα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                    1,4? 15άρα!

                    Σωστό.
                    Ή τουλάχιστον, να μείνει με τη διάσταση που έχει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • T
                      tiger last edited by

                      Η 16αρα κοπονάει ήδη αρκετα,δεν χρειάζεται να πας σε 17''

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • N
                        nickval last edited by

                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                        1,4? 15άρα!

                        Εννοώ το Focus 1.6...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          punto-gt170 last edited by

                          Φιλε βαλε 10αρες ζαντες απο το προηγουμενο mini cooper και θα με θυμηθεις.Το αυτοκινητο θα πυροβολαει ασχημα.Ασε που δε θα εχεις αγχος για λακουβες και κακοτοπιες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
                            Φιλε βαλε 10αρες ζαντες απο το προηγουμενο mini cooper και θα με θυμηθεις.Το αυτοκινητο θα πυροβολαει ασχημα.Ασε που δε θα εχεις αγχος για λακουβες και κακοτοπιες.

                            Προς τι η ειρωνία? Εσύ ποια διάσταση θεωρείς κατάλληλη για Focus 1.6?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              asimov last edited by

                              Εγω πάλι θυμαμαι ενα αρθρο στους 4Τ, το Γεναρη του 2004, που αφορούσε επεμβασεις στο προηγούμενο Focus 1.6, σε συνεργασια με εμπειρο μηχανικο, όπου τις ζαντες των 15'' ΔΕΝ τις ειχαν πειράξει...
                              (ειχε μαλιστα μια εκτενη αναφορα στο γιατι)
                              Φανταζομαι οτι και οι 16'' οριακες ειναι για μικρομεσαιο 115 ίππων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Πιστεύω πως είναι περισσότερο θέμα εμφάνισης παρά ουσίας το γεγονός ότι το μέγεθος των τροχών (δηλαδή ζάντα + ελαστικό) είναι τόσο μεγάλο σε σχέση με παλιότερα. Δυστυχώς με το μέγεθος που έχουν τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα (και κατά κύριο λόγο το ύψος), οι μικρής διαμέτρου ζάντες (δηλαδή αυτές που μέχρι πριν από 10 χρόνια θεωρούσαμε μεγάλες, 14-15 ιντσών) φαίνονται ανεπαρκείς, κυρίως λόγω του αυξημένου προφίλ και των τεράστιων θόλων, οι οποίοι κάπως πρέπει να 'γεμίσουν'.

                                Οσο για το βήμα, αν με την αλλαγή της διαμέτρου της ζάντας αλλαχτεί και το προφίλ του ελαστικού (πχ όπως στο παράδειγμα από 205/55/16 γίνει 205/50/17), το βήμα δεν αλλάζει αισθητά καθώς η συνολική διάμετρος του τροχού έχει μικρή απόκλιση. Αυτό που ίσως αλλάζει είναι το βάρος του τροχού, το οποίο κάνει και μεγάλη διαφορά.

                                Κάποτε ο αείμνηστος LJK είχε γράψει ένα άρθρο στους 4Τ για το θέμα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  punto-gt170 last edited by

                                  H ειρωνεια μου κυμαινεται παντα σε φιλικα πλαισια(να μην παρεξηγηθουμε χωρις λογο).Πιστευω πως το θεμα της ζαντας ειναι καθαρα υποκειμενικο.Αν δεν τον ενδιαφερει τοσο πολυ η ανεση,ειναι σχετικα προσεχτικος στις λακουβες και δεν φοβαται μηπως κοψει εστω και ελαχιστα το αυτοκινητο,τοτε τον παροτρυνω να βαλει 18αρες!Το αυτοκινητο θα ειναι τρελα!!!Τωρα,αν ζηταει εστω και την τελευταια ρανιδα επιταχυνσης(βλεπε vts me 170 aloga kai 14ares) και σημαδευει τις λακουβες για να παρει bonus,τοτε ας αφησει τις εργοστασιακες που ειναι και μια χαρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    geko last edited by

                                    Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
                                    Φιλε βαλε 10αρες ζαντες απο το προηγουμενο mini cooper και θα με θυμηθεις.Το αυτοκινητο θα πυροβολαει ασχημα.Ασε που δε θα εχεις αγχος για λακουβες και κακοτοπιες.

                                    Συμφωνώ και εγώ (καλοπροαίρετα πάντα)

                                    Επιπλεόν, όπως είπε και ο n_olympios, οι 14αρες εχουν καταργηθεί απο τα μικρομεσαία και πάνω, παίζουν κυρίως διαστάσεις 16 και 17. Λαμβάνωντας υπόψη και τον όγκο του focus (σχεδιαστικό και ουσιαστικό) και εγώ θα προτιμούσα 17αρες. Τέλος αφου δεν μεταβάλεται σημαντικα η συνολική διλαμετρο απο 205/55/16 σε 205/50/17, οι επιδόσεις δεν θα επιβαρυνθούν αισθητά

                                    Ο συγχωρεμένος LJK 'μισούσε' τις ζάντες αλουμινίου και τις μεγάλες ζάντες γενικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης face έγραψε:

                                      ίσως χασεις λίγο σε τελικη αν ανεβεις πελμα...

                                      Μα δεν ανεβαίνω πέλμα... παραμένω στο 205

                                      αλλάζεις το βήμα έτσι...

                                      αν αλλάξεις απο 205/55/16 πρεπει υποχρεωτικα να πας σε 215/45/17...

                                      Aπο 205/55/16 παει σε 205/50/17

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        face last edited by

                                        Ο χρήστης 307__ έγραψε:

                                        ίσως χασεις λίγο σε τελικη αν ανεβεις πελμα...

                                        Μα δεν ανεβαίνω πέλμα... παραμένω στο 205

                                        αλλάζεις το βήμα έτσι...

                                        αν αλλάξεις απο 205/55/16 πρεπει υποχρεωτικα να πας σε 215/45/17...

                                        Aπο 205/55/16 παει σε 205/50/17

                                        κάπου το είχα βρει και σε σελίδα, αλλα αν πας σε εναν λαστιχά θα στο επιβεβαιώσει...

                                        απο 205/55/16 αν θέλεις 17αρες πρεπει να πας ακριβώς σε 215/45/17...

                                        είχα σκεφτει και εγώ το 205/50/17 αλλα όλοι μου είπαν ότι αν θέλω να κρατήσω ακριβώς το βήμα πρέπει να πάω σε 215/45/17...

                                        επίσης το αναφέρει και στο βιβλιαράκι της FIAT στις αποδεκτές διαστάσεις αρα και σωστο βήμα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

                                          Σύμφωνα με αυτό, η διαφορά μεταξύ 205/55/16 και 205/50/17 είναι 0,8% (πιο αργό ταχύμετρο), ενώ η διαφορά μεταξύ 205/55/16 και 215/45/17 είναι 1% (πιο γρήγορο ταχύμετρο).

                                          Το 0,8% είναι πιο λίγο από το 1%.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Κι όλα αυτά χωρίς καν να κοιτάξουμε τις τιμές της κάθε διάστασης, καθώς αυτές παίζουν, ας μην κρυβόμαστε, επίσης ρόλο στην τελική απόφαση (ειδικά αφού οι αποκλίσεις είναι τόσο μικρές).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr