-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ντιζελακι Βε8 θα το ήθελα... λεφτά υπάρχουν!
Μίλα για diesel στον Αλέξανδρο!!! Και καλύτερα ... ντίσελ-υβριδικό! Πότε είπαμε φευγεις απο την ... πινέζα του χάρτι? Το 2018? Λαθος ... βαλε και άλλα χρόνια!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ντιζελακι Βε8 θα το ήθελα... λεφτά υπάρχουν!
Μίλα για diesel στον Αλέξανδρο!!! Και καλύτερα ... ντίσελ-υβριδικό! Πότε είπαμε φευγεις απο την ... πινέζα του χάρτι? Το 2018? Λαθος ... βαλε και άλλα χρόνια!
Μου μίλησε για ντίζελ ο νέος; ΕΠ.ΟΠ. θα γίνει!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ντιζελακι Βε8 θα το ήθελα... λεφτά υπάρχουν!
Μίλα για diesel στον Αλέξανδρο!!! Και καλύτερα ... ντίσελ-υβριδικό! Πότε είπαμε φευγεις απο την ... πινέζα του χάρτι? Το 2018? Λαθος ... βαλε και άλλα χρόνια!
Μου μίλησε για ντίζελ ο νέος; ΕΠ.ΟΠ. θα γίνει!!!
Ωραια θα εχω και ωραιες συναδελφισες .
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
V6 το Ναβάρα; Στην Ευρώπη δεν παίζει κάτι τέτοιο! Αμερικάνικο μήπως ήταν;
Από εκεί και πέρα, ΜΗΝ εντυπωσιάζεστε από αισθήσεις και παραισθήσεις τραβήγματος! Το χρονόμετρο λέει την αλήθεια.
Έχουν εισαχθεί/πωληθεί 4-5 απο τον Θεοχαράκη, έχω οδηγήσει και πραγματικά έπαθα πλάκα απο το πόσο δεν μοιάζει με diesel, ακόμα και με το καπώ ανοικτό δεν ακούς τίποτα... Στροφάρει απίστευτα και έχει ΠΟΛΛΗ ροπή. Οι εκδόσεις που εχουν εισαχθει είναι δε πολουσιώτατες με κάμερα οπισθοπορείας κλπ κλπ...
Για το τράβηγμα του 1.6 Diesel Qashqai ομολογώ οτι δεν το χρονομέτρησα (ούτε το πίεσα!) αλλά δεν μπορεί να πέφτω τόοοοσο έξω....
-
Οχι δεν πεφτεις εξω.Το QQ 1.6 dci ειναι μια bomba!!!!
-
Παιδιά το ότι τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ήταν ακριβά το ξέρουμε σίγουρα (Μη τα ξαναλέμε άλλωστε υπάρχει και σχετικό νήμα), τώρα με την κρίση βρίσκεις ευκαιρίες αλλά .... βασικά ο Ελληνας ζητά όσα θέλει και όσα του λείπουν για το αμάξι του αδιαφορώντας για οτιδήποτε!!!!!
Στο car.gr κάνω μια αναζήτηση για Κασκάι 1600 μοντέλο 2010 και 2011 μου βγάζει 19 αγγελίες με μέση τιμή 19.053 !!!!
Εαν κάποιος θέλει κασκάι τον συμφέρει να το πάρει καινούριο που έχει 18.360 και εαν έχει και απόσυρση πάει στα 16.940 !!!
Οπότε για Κασκάι μη το ψάχνεται για μεταχειρισμένο είναι πιό ακριβό από το καινούριο!!!!! -
Καλησπέρα.Καλώς γίνεται λόγος για το 1.6 πετρέλαιο (μπήκε στο πνεύμα του downsizing nissan/renault)ποιός ακόμη σκέφτεται τα 2000κ.ε άραγε?Θεωρητικά το 4χ4 έρχεται απέναντι στο duster με τον παλιό πλέον 1.5 αν και υπάρχει μια διαφορά 4000 ευρώ περίπου(ίσως λογική).Επειδή το duster θεωρείται-πλασάρεται- πείτε το όπως θέλετε-πιο εκτός δρόμου τι γίνεται τώρα με το δυνατότερο qq 1.6 που νομίζω διαθέτουν παρόμοια ανάρτηση.Εντάξει στη γωνία προσέγγισης υπερέχει ξεκάθαρα το ρουμάνικο απο εκεί και πέρα...
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον ενα συγκριτικό δεν νομίζετε? -
cosneoooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....................
που είσαι; πες κάτι ... γιατί χάθηκες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης trail-rated έγραψε:
Επειδή το duster θεωρείται-πλασάρεται- πείτε το όπως θέλετε-πιο εκτός δρόμου τι γίνεται τώρα με το δυνατότερο qq 1.6 που νομίζω διαθέτουν παρόμοια ανάρτηση.Με πολλαπλούς και τα δύο αλλα διαφορετική ρύθμιση στην αναρτηση. Το ένα είναι Crossover, το άλλο SUV. Τουλάχιστον σε όλα τα reviews παρουσιάζεται το Duster αρκετά μαλακό σε σχέση με το QQ.
Απο εκεί και περα οι διαφορες τους γενικά είναι περισσότερες απο τις ομοιότητες τους. Δεν τα θεωρώ καν ανταγωνιστικά!cosneoooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....................
που είσαι; πες κάτι ... γιατί χάθηκες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Μολις είπα!
-
Δεν ξέρω και πάλι πιστεύω σε ενα πχ νεροφάγωμα αν περάσει το duster θα περάσει και το qashqai.Ισως κάτοχοι 4χ4 qq αν μας διάβαζαν να βοηθούσαν, ακόμη καλύτερα στη πράξη με το 1.6 (με την ανοχή του πωλητή σε test drive)
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μολις είπα!Συ είπας....
ΥΓ Ασχετο!!!!!!!!!
-
Μια απορία που έχω εδώ και λίγο καιρό.
Απο τοτε που αλλαξα τα λάδια στις 12500 χλμ νιώθω το αμαξι ... πιο νευρικό αλλά και πιο θορυβώδες στις υψηλές στροφές! Παίζει κάτι τέτοιο? Σαν να έχασα μια αίσθηση 'βάρους' που είχε πιο πριν!Και μια απορία για το 'μελλον' των ελαστικών του. (Δεν θυμαμαι τι έκανα σε προηγούμενα μου αυτοκίνητα). Να αλλαζω τα λαστιχα, τα εμπρός πίσω και αντίθετα?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μια απορία που έχω εδώ και λίγο καιρό.
Απο τοτε που αλλαξα τα λάδια στις 12500 χλμ νιώθω το αμαξι ... πιο νευρικό αλλά και πιο θορυβώδες στις υψηλές στροφές! Παίζει κάτι τέτοιο? Σαν να έχασα μια αίσθηση 'βάρους' που είχε πιο πριν!Και μια απορία για το 'μελλον' των ελαστικών του. (Δεν θυμαμαι τι έκανα σε προηγούμενα μου αυτοκίνητα). Να αλλαζω τα λαστιχα, τα εμπρός πίσω και αντίθετα?
Kωστα, σιγουρα η ποιοτητα και το ιξωδες των λαδιων παιζουν το ρολο τους. Η nissan στα εξουσιοδοτημενα βαζει συνηθως ημισυνθετικα 10w 40 που αποτελουν μια μεση και 'ασφαλη' λυση για τις συνθηκες που επικρατουν στην Ελλαδα, αυτα μου εβαζαν και εμενα στο note, στο QQ δεν εχω αλλαξει ακομα τα εργοστασιακα. Οποτε οποια αλλαγη στο αμαξι 'αισθανεσαι' ισως να οφειλεται σε αυτη καθ'αυτη την αλλαγη των λαδιων και οχι στο ειδος τους. Αυτο που σου προτεινω ειναι να κοιτας παντα την σταθμη τους μονος σου μετα απο καθε αλλαγη γιατι μερικοι εχουν την κακη συνηθεια να βαζουν παραπανω λαδακι πραγμα το οποιο δεν κανει καλο...
Η αλλαγη των ελαστικων - εμπρος, πισω - στα 20.000 km (αν δεν κανω λαθος) προτεινεται απο αρκετους κατασκευαστες αλλα αρκετοι 'λαστιχαδες' με τους οποιους το εχω συζητησει δεν το συνιστουν ιδιαιτερα στα 2WD. Προσωπικα δεν τα εχω αλλαξει ποτε, σ' αυτο το θεμα ειμαι και εγω ψιλομπερδεμενος... -
Εμένα με την αλλαγή λαδιών μου έδωσε 15 άλογα επιπλέον !! Εχω πλέον 130!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Εμένα με την αλλαγή λαδιών μου έδωσε 15 άλογα επιπλέον !! Εχω πλέον 130!!!!!Αν αλλαζες και καυσιμο θα ειχες το 1,6D!!!
Παναγιωτη τον τεκαρα τον δεκτη στην αλλαγη και ηταν ΟΚ.
Sent from my HTC Desire
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Η αλλαγη των ελαστικων - εμπρος, πισω - στα 20.000 km (αν δεν κανω λαθος) προτεινεται απο αρκετους κατασκευαστες αλλα αρκετοι 'λαστιχαδες' με τους οποιους το εχω συζητησει δεν το συνιστουν ιδιαιτερα στα 2WD. Προσωπικα δεν τα εχω αλλαξει ποτε, σ' αυτο το θεμα ειμαι και εγω ψιλομπερδεμενος...Aν και είμαι τυπικός ειδικά με τα λάστιχα, πιστεύω ότι όπως οδηγώ αλλαγή θα χρειαστώ στα 40.000 χιλιόμετρα!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Η αλλαγη των ελαστικων - εμπρος, πισω - στα 20.000 km (αν δεν κανω λαθος) προτεινεται απο αρκετους κατασκευαστες αλλα αρκετοι 'λαστιχαδες' με τους οποιους το εχω συζητησει δεν το συνιστουν ιδιαιτερα στα 2WD. Προσωπικα δεν τα εχω αλλαξει ποτε, σ' αυτο το θεμα ειμαι και εγω ψιλομπερδεμενος...
Aν και είμαι τυπικός ειδικά με τα λάστιχα, πιστεύω ότι όπως οδηγώ αλλαγή θα χρειαστώ στα 40.000 χιλιόμετρα!!!!!
40.000 km ειναι μια μεση κατασταση πιστευω και απο θεμα χρονου (2-3 χρονια). μετα απο τα τρια χρονια εχουν αρχισει ηδη και ξερενονται και ας εχουν κανει λιγα χλμ. με οποια δυσαρεστα συνηθως αποτελεσματα. εχω δυο φιλους που τ' αλλαζουν καθε χρονο με 10.000 χλμ αλλα αυτο βεβαια ειναι μια ακραια (και ακριβη..!!) λυση.
παντως μετα τα 2 χρονια εφαρμοζω την αλλαγη μπρος πισω και αναποδα (εμπρος αριστερα παει πισω δεξια) και πριν την τριετια ολικη αλλαγη.
-
Το πρωί είδα (απο το ημερολόγιο εργασιών που κρατούσα στο Micra K12) ότι τα άλλαζα τα μπροστα-πίσω και αντιθετα αλλα όχι σταυρωτα στα 20.000 χλμ και στις 40.000 χλμ περίπου πήγαιναν για αντικατασταση. Αυτο έχω σκοπό να πράξω και στο QQ.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το πρωί είδα (απο το ημερολόγιο εργασιών που κρατούσα στο Micra K12) ότι τα άλλαζα τα μπροστα-πίσω και αντιθετα αλλα όχι σταυρωτα στα 20.000 χλμ και στις 40.000 χλμ περίπου πήγαιναν για αντικατασταση. Αυτο έχω σκοπό να πράξω και στο QQ.+1000. Τελικά καταληγω και εγω οτι αυτος ειναι ο πιο ενδεδειγμενος τροπος 'συντηρησης' τους. Γιατι ειναι και ακριβουτσικα στη διασταση που φοραμε
-
Προσωπικά, ειδικά σε προσθιοκίνητα, είμαι κατά του μπρος-πίσω καθώς το τελευταίο που θέλεις είναι πιο φθαρμένα λάστιχα (τα μπροστινά που λόγω μετάδοσης κίνησης αλλά και βάρους φθήρονται ταχύτερα) τοποθετημένα στον πίσω άξονα.
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)