Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    On-Off...ή Transexual on ???
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. On-Off...ή Transexual on ???
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    7
    9
    99
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yani last edited by

      Αφορμή για το συγκεκριμένο topic μου έδωσαν μερικές 'πρόσφατες' εικόνες:

      1. Σχοινούσα 2005, μετά από Αυγουστιάτικο μπουρίνι...
        Οι δρόμοι (έτσι και αλλιώς χώμα-πέτρα..) μέσα στη λασπουριά. Το καράβι ξεφώρτωσε 4-5 Transalp-V-Storm, 4-5 Varadero-KLV, 1 Freewind και 6-7 AX-1, XT, DR250...
        Στα κοντινά παραλιάκια του νησιού (max απόσταση 2,3Km!) δεν είδα κανένα μηχανάκι των 2 πρώτων κατηγοριών...(Varadero-V-Storm). Όλα ήταν παρκαρισμένα έξω από τα ενοικιαζόμενα του νησιού, και οι 'καβαλάρηδές' τους με τα ποδαράκια τους...

      2. Περτούλι 2006 ...
        Όλα τα 'μεγάλα' on-off.... MONO στο εστιατόριο-καφετέρια. Ούτε μισό στους πατημένους δασικούς...

      3. Τζουμέρκα 1997 ...
        Τυπάς με Tiger σε στρωμένο χώμα, να πάει με 20Km/h ιδρωμένος μην πατήσει καμιά πετρούλα.....ενώ το παλάιμαχο srx400 τον περνούσε φορτωμένο με 60+Km/h

      Και αναρωτιέμαι....
      Καλά τα σύγχρονα on-off αλλα μήπως έχει χαθεί λίγο η 'παιδική αθοώτητα'???
      Μήπως 'μεγάλα' της κατηγορίας είναι μόνο κατα 5% off (δηλ. όσο και ένα Fazer χωρίς καρίνα???)
      Μήπως φταίνε εκείνοι που τα αγοράζουν γιατί προσπαθούν να το 'παίξουν' οι εντουράδες που δεν ήτανε ποτέ (και που ίσως δεν θα γίνουν ποτέ???)

      Αν οι ροδίτσες τους δεν πατάνε ποτέ σε χώμα, τότε γιατί δεν αγοράζουν κανένα Fazer/SV/CB...που είναι και καλύτερα στημένα για το 95% των συνθηκών που οδηγούνε??? Μήπως γιατί δεν 'δείχνουν' αρκετά στον γυνακείο πληθυσμό???

      Τελικά πόσο συνειδητοποιημένος είναι ο σύγχρονος οδηγός μοτοσικλέτας??
      Δεν βρίσκει το μηχανάκι που τον καλύπτει σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχει στο μυαλό του, ή απλά δεν ξέρει τι δραστηριότητες θέλει να καλύψει??

      Το 50-50 (χώμα-άσφαλτος) έχει χαθεί χωρίς επιστροφή???

      Όλα αυτά τα λέω έχοντας στην κατοχή μου κατά καιρούς, ΜΖ-250, WR-250, SRX-400, FZX-750, XT-600, Freewind-650...

      Περιμένω τις απόψεις σας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yani last edited by

        Αφορμή για το συγκεκριμένο topic μου έδωσαν μερικές 'πρόσφατες' εικόνες:

        1. Σχοινούσα 2005, μετά από Αυγουστιάτικο μπουρίνι...
          Οι δρόμοι (έτσι και αλλιώς χώμα-πέτρα..) μέσα στη λασπουριά. Το καράβι ξεφώρτωσε 4-5 Transalp-V-Storm, 4-5 Varadero-KLV, 1 Freewind και 6-7 AX-1, XT, DR250...
          Στα κοντινά παραλιάκια του νησιού (max απόσταση 2,3Km!) δεν είδα κανένα μηχανάκι των 2 πρώτων κατηγοριών...(Varadero-V-Storm). Όλα ήταν παρκαρισμένα έξω από τα ενοικιαζόμενα του νησιού, και οι 'καβαλάρηδές' τους με τα ποδαράκια τους...

        2. Περτούλι 2006 ...
          Όλα τα 'μεγάλα' on-off.... MONO στο εστιατόριο-καφετέρια. Ούτε μισό στους πατημένους δασικούς...

        3. Τζουμέρκα 1997 ...
          Τυπάς με Tiger σε στρωμένο χώμα, να πάει με 20Km/h ιδρωμένος μην πατήσει καμιά πετρούλα.....ενώ το παλάιμαχο srx400 τον περνούσε φορτωμένο με 60+Km/h

        Και αναρωτιέμαι....
        Καλά τα σύγχρονα on-off αλλα μήπως έχει χαθεί λίγο η 'παιδική αθοώτητα'???
        Μήπως 'μεγάλα' της κατηγορίας είναι μόνο κατα 5% off (δηλ. όσο και ένα Fazer χωρίς καρίνα???)
        Μήπως φταίνε εκείνοι που τα αγοράζουν γιατί προσπαθούν να το 'παίξουν' οι εντουράδες που δεν ήτανε ποτέ (και που ίσως δεν θα γίνουν ποτέ???)

        Αν οι ροδίτσες τους δεν πατάνε ποτέ σε χώμα, τότε γιατί δεν αγοράζουν κανένα Fazer/SV/CB...που είναι και καλύτερα στημένα για το 95% των συνθηκών που οδηγούνε??? Μήπως γιατί δεν 'δείχνουν' αρκετά στον γυνακείο πληθυσμό???

        Τελικά πόσο συνειδητοποιημένος είναι ο σύγχρονος οδηγός μοτοσικλέτας??
        Δεν βρίσκει το μηχανάκι που τον καλύπτει σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχει στο μυαλό του, ή απλά δεν ξέρει τι δραστηριότητες θέλει να καλύψει??

        Το 50-50 (χώμα-άσφαλτος) έχει χαθεί χωρίς επιστροφή???

        Όλα αυτά τα λέω έχοντας στην κατοχή μου κατά καιρούς, ΜΖ-250, WR-250, SRX-400, FZX-750, XT-600, Freewind-650...

        Περιμένω τις απόψεις σας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yani last edited by

          Αφορμή για το συγκεκριμένο topic μου έδωσαν μερικές 'πρόσφατες' εικόνες:

          1. Σχοινούσα 2005, μετά από Αυγουστιάτικο μπουρίνι...
            Οι δρόμοι (έτσι και αλλιώς χώμα-πέτρα..) μέσα στη λασπουριά. Το καράβι ξεφώρτωσε 4-5 Transalp-V-Storm, 4-5 Varadero-KLV, 1 Freewind και 6-7 AX-1, XT, DR250...
            Στα κοντινά παραλιάκια του νησιού (max απόσταση 2,3Km!) δεν είδα κανένα μηχανάκι των 2 πρώτων κατηγοριών...(Varadero-V-Storm). Όλα ήταν παρκαρισμένα έξω από τα ενοικιαζόμενα του νησιού, και οι 'καβαλάρηδές' τους με τα ποδαράκια τους...

          2. Περτούλι 2006 ...
            Όλα τα 'μεγάλα' on-off.... MONO στο εστιατόριο-καφετέρια. Ούτε μισό στους πατημένους δασικούς...

          3. Τζουμέρκα 1997 ...
            Τυπάς με Tiger σε στρωμένο χώμα, να πάει με 20Km/h ιδρωμένος μην πατήσει καμιά πετρούλα.....ενώ το παλάιμαχο srx400 τον περνούσε φορτωμένο με 60+Km/h

          Και αναρωτιέμαι....
          Καλά τα σύγχρονα on-off αλλα μήπως έχει χαθεί λίγο η 'παιδική αθοώτητα'???
          Μήπως 'μεγάλα' της κατηγορίας είναι μόνο κατα 5% off (δηλ. όσο και ένα Fazer χωρίς καρίνα???)
          Μήπως φταίνε εκείνοι που τα αγοράζουν γιατί προσπαθούν να το 'παίξουν' οι εντουράδες που δεν ήτανε ποτέ (και που ίσως δεν θα γίνουν ποτέ???)

          Αν οι ροδίτσες τους δεν πατάνε ποτέ σε χώμα, τότε γιατί δεν αγοράζουν κανένα Fazer/SV/CB...που είναι και καλύτερα στημένα για το 95% των συνθηκών που οδηγούνε??? Μήπως γιατί δεν 'δείχνουν' αρκετά στον γυνακείο πληθυσμό???

          Τελικά πόσο συνειδητοποιημένος είναι ο σύγχρονος οδηγός μοτοσικλέτας??
          Δεν βρίσκει το μηχανάκι που τον καλύπτει σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχει στο μυαλό του, ή απλά δεν ξέρει τι δραστηριότητες θέλει να καλύψει??

          Το 50-50 (χώμα-άσφαλτος) έχει χαθεί χωρίς επιστροφή???

          Όλα αυτά τα λέω έχοντας στην κατοχή μου κατά καιρούς, ΜΖ-250, WR-250, SRX-400, FZX-750, XT-600, Freewind-650...

          Περιμένω τις απόψεις σας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsoukas77 last edited by

            Εσυ εχεις ακομη αποψη;Δεν αποβλακωθηκες με την κοντη γιαπωνεζα που χορευει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tifozif1 last edited by

              ΔΥΣΚΟΛΟ ΘΕΜΑ ανοιξες....

              Και τα ΟΝ-ΟΦΦ δεν ειναι τόσο ΟΦΦ όσο ήταν (θυμαστε το XRV 650 και πως έγινε στο 'τελος' της εμπορικής του ζωής, σαν Αφρικα750 ή το ΤρανσΑλπ) αλλά και οι οδηγοί δεν τα βάζουν σε 'δυσκολα'... πολλοί κατοχοί τους ΔΕΝ εχουν πατήσει χωμα...

              Δες το avatar μου:

              από ->
              http://www.off-road.gr/uploads/files/superspy/200312-OffRoad-Trail-Ride/HPIM1151.jpg
              http://www.off-road.gr/article254-mode=thread.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                svradelis last edited by

                Γιατί ρε παιδιά απορείτε;Οι ίδιοι άνθρωποι δεν αγοράζουν αργότερα 4x4 θηρία και τα παρκάρουν πάλι έξω από την καφετέρια και το club;Νοοτροπία της επίδειξης!Το μεγάλο και το υπερβολικό για να φαίνεται και να προκαλεί εντυπώσεις!Ποιό χώμα;Πας χώμα με Armani και Gucci;Με δερμάτινα καθίσματα και βελούδινες μοκέτες;Ε πώς θα πάει το Varadero;Θέλεις να χαλάσει το mule της συνοδηγού;Να λερωθεί το σκαρπίνι του οδηγού;Όλα γίνανε μαγκιά και 300 άτοκες δόσεις...!!!Στην αγγλία βγάλανε σπρέϊ που προσομοιάζει τη λάσπη για να περνάνε μ'αυτό οι εν λόγω οδηγοί τα μοτόρια τους, ώστε να φαίνονται 'μάχιμα', άσχετα αν το πιο 'μάχιμο' απ'αυτά έχει πατήσει το πολύ σε γρασίδι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vrax last edited by

                  Με το T50 ειχα παει στους πιο κακοτραχαλους δρομους των νησιων μας με το τρανσαλπ το 400 εχω πατησει ελαχιστα χωμα, μια φορα επεσα στην αμμο με 10, ομως εχω κανει πολλα περοσοτερα χιλιομετρα εντος και εκτος ελλαδας, απο τη μια κοροιδευω αυτους με τα GS1200 που δεν εχει δει εθνικη το μηχανακι τους και απο την αλλη εχω καταντησει και εγω τα ιδια.

                  Το θεμα ειναι οτι εγω τα βρισκω αυτα τα μηχανακια πολυ βαρια για να πεσεις, παρε ενα καθαρο και πηγαινε οπου ναναι με το βαραντερο εκτος απο κανα απλο χωμα που να το πας.

                  Εμενα αυτο που μου αρεσει στα ον-οφ ειναι η θεσεη οδηγησης αν και θελω να δοκιμασω την R850r που μου αρεσει πολυ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Και πως θα πας από την Αθήνα στο Περτούλι με το καθαρόαιμο φίλε vrax ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      angel13 last edited by

                      Όπως και με τα αυτοκίνητα υπάρχει τόση ποικιλία που ο καθένας αγοράζει όοοοοοοοοοοοοοοτι του αρέσει.Δεν αγοράζουμε με γνώμονα το τι χρειάζομαι αλλά το τι θα δείχνουμε.Αυτά για τους πολλούς γιατί υπάρχουν και αυτή που αγοράζουν αυτό που χρειάζονται.

                      Όσο για το παρελθόν ξεχάστετο και ας μένουν μόνος οι αναμνήσεις απο χαιρετισμούς, με τα φώτα, στους αντίθετα ερχόμενους συνοδοιπόρους σε κάθε είδος δρόμου.Υπάρχει βέβαια ακόμη αυτό το είδος απλά είναι υπο εξαφάνιση και σπάνιο.....

                      Πάντως για μένα η μοτοσυκλέττα σου δείνει την δυνατότητα να έχεις 2-3 είδη ανάλογα την χρήση, χωρίς να σου φεύγουν τα μαλλοκέφαλά σου..................οπότε ................

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vrax last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Και πως θα πας από την Αθήνα στο Περτούλι με το καθαρόαιμο φίλε vrax ?

                        Φιλος μου μενει Αμπελοκηπους, ειτε τα φορτωνουν τα μηχανακια σε King Cab το οποιο ειναι παρανομο καθως ειναι επαγγελματικο, ειτε πηγαινουν με τα μηχανακια, οσο προσεκτικα μπορουν το οποιο ειναι επισης παρανομο.

                        Σε μπλοκα απο μηχανες σταματανε, μια φορα ενας του ζητησε διαφορα χαρτια..... και οι αλλοι ητανε μες τη λασπη, σε μπλοκ απο αυτοκινητα δεν σταματανε. Αυτοι πανε Παρνηθα

                        Τωρα κοιταει να παρει τρειλερ για να τα βαζουν ολα πανω. Ο κοτσαδορος μονο εχει 400 Ε...

                        Παντως δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι οι οποιοι να χρησιμοποιουν ον οφ μηχανακια σε περισοτερο απο χωματινο δρομο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr