Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μια λογικη προταση
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Μια λογικη προταση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ράλι Ακρόπολις
    12
    25
    41
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      platis last edited by

      Απευθυνομαι στον ΣΟΑΑ κατ αρχην και μεσω αυτου στον κ. Μανιατοπουλο,αλλά και στη λογική οσων μπορουν να επηρεασουν καταστασεις.
      Σημερα εμαθα πως υπηρξε ηδη εντολη να περιφρουρουνται οι ειδικες-φαντασματα του Ακροπολις, κι οποιος απο μας 'συλληφθει' να διερχεται απ αυτες, η θα παει στους αγωνοδικες η θα του απαγορευθει η συμμετοχη.
      Δεν εχω διαθεση να κρινω το μετρο στην ουσια του, θα γραψω μονο οτι ειναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΟ για τους Ελληνες ερασιτεχνες. Κι αυτο γιατι οι εχοντες (Ελληνες και ξενοι) θα στειλουν τους ειδικους συνεργατες τους, θα γραψουν, θα φτιαξουν video, simulators κι οτι αλλο φανταστει κανεις ,και τελικα θα βρεθουν να ξερουν τα Σκουρτα καλυτερα απο τον τσοπανη της περιοχης. Ενω εμεις οι πτωχοι, θα πρεπει να προλαβουμε να γραψουμε, να τσεκαρουμε σε δυο περασματα και το βραδυ να ξενυχτησουμε για καθαρογραφη.
      Αναλογα με την πειρα που εχουμε και σε συγκριση μ αυτη των επαγγελματιων, ειναι σιγουρο οτι θα κανουμε λαθη εκτιμησης, γραφης ,οδηγησης που μπορει να δημιουργησουν σοβαρα προβληματα ασφαλειας, αν θελησουμε να κινηθουμε γρηγορα.
      Γιατι λοιπον τετοια κακια για μας? Πολλα λεγονται, περισσοτερα υπονοουνται, αυτα δεν μου λενε τιποτα. Ειναι χιλιοσυζητημενο το θεμα, εχει καποια υπερ και χιλιαδες κατα αυτη η αντιμετωπιση. Ας μην τ αναλυσουμε, ας μην σκεφτομαστε το γιουχαρισμα που θα φαμε οταν δεν θα ξερουμε που παει ο δρομος, ας μην σκεφτομαστε το μισο ματι με το οποιο θα κοιταζομαστε μεταξυ μας. Ας σταθουμε σε μια λογικη προταση κι ας προσπαθησουμε να πεισουμε¨
      Προτεινω: Να δοθει ενα διημερο ΠΡΙΝ το τελικο στρωσιμο των δρομων, και να επιτραπει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ διελευση, φυλασσομενη και με ορια ταχυτητας συγκεκριμενα, σε οσους θα εχουν δηλωσει συμμετοχη, για ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ πρωτο γραψιμο, ωστε να φτασουμε στις επισημες αναγνωρισεις εχοντας γραψει εστω τα βασικα, για να προλαβουμε τις λεπτομερειες.
      Παραλογο? Προς Θεου. Δεν το νομιζω. ΣΟΑΑ, Αννιτα, Στρατη διαφωνειτε? Αν ναι, ας ριξουμε στο τραπεζι τα επιχειρηματα και τις δεσμευσεις (Θα το μαθει η FIA?-Τι λετε καλε? και πως δεν μαθαινει τα τσοφλια-ρολλ μπαρ των χθεσινων μεγαρων?) Αν συμφωνειτε, ανασκουμπωθειτε να πεισουμε επιτελους τον Προεδρο οτι κανει λαθος επικινδυνο.
      Ευπειθως
      Χρ. Πλατης.

      Υ.Γ. 1. Μη θελοντας να δωσω δικαιωμα σε κανεναν να με στησει στον τοιχο, δηλωνω οτι δεν θα κανω ουτε μια 'παρανομη' διελευση. Ομως ,ολοι εσεις που με διαβαζετε, μην γκρινιαξετε οταν θα περναω prima vista,χωρις να σας δινω το θεαμα που αξιζετε και μπορω. Θελω στις 5 του Ιουνη να γυρισω στη γυναικα και το παιδι μου, και δεν θαμαι ο μονος.
      Υ.Γ.2 Και βεβαια, επιφυλασσομαι στον καταλληλο χρονο να μιλησω κι εγω. Αφου στον διεθνη κανονισμο στον οποιο βασιζεται η απαγορευση,αναφερεται οτι απαγορευεται η διελευση συμμετεχοντος στον αγωνα με οποιαδηποτε ιδιοτητα και για οποιονδηποτε λογο.
      Υ.Γ. 3. Και τελικα ελεος. Τι κακο σας εχουμε κανει βρε αφεντικα του σπορ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        platis last edited by

        Απευθυνομαι στον ΣΟΑΑ κατ αρχην και μεσω αυτου στον κ. Μανιατοπουλο,αλλά και στη λογική οσων μπορουν να επηρεασουν καταστασεις.
        Σημερα εμαθα πως υπηρξε ηδη εντολη να περιφρουρουνται οι ειδικες-φαντασματα του Ακροπολις, κι οποιος απο μας 'συλληφθει' να διερχεται απ αυτες, η θα παει στους αγωνοδικες η θα του απαγορευθει η συμμετοχη.
        Δεν εχω διαθεση να κρινω το μετρο στην ουσια του, θα γραψω μονο οτι ειναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΟ για τους Ελληνες ερασιτεχνες. Κι αυτο γιατι οι εχοντες (Ελληνες και ξενοι) θα στειλουν τους ειδικους συνεργατες τους, θα γραψουν, θα φτιαξουν video, simulators κι οτι αλλο φανταστει κανεις ,και τελικα θα βρεθουν να ξερουν τα Σκουρτα καλυτερα απο τον τσοπανη της περιοχης. Ενω εμεις οι πτωχοι, θα πρεπει να προλαβουμε να γραψουμε, να τσεκαρουμε σε δυο περασματα και το βραδυ να ξενυχτησουμε για καθαρογραφη.
        Αναλογα με την πειρα που εχουμε και σε συγκριση μ αυτη των επαγγελματιων, ειναι σιγουρο οτι θα κανουμε λαθη εκτιμησης, γραφης ,οδηγησης που μπορει να δημιουργησουν σοβαρα προβληματα ασφαλειας, αν θελησουμε να κινηθουμε γρηγορα.
        Γιατι λοιπον τετοια κακια για μας? Πολλα λεγονται, περισσοτερα υπονοουνται, αυτα δεν μου λενε τιποτα. Ειναι χιλιοσυζητημενο το θεμα, εχει καποια υπερ και χιλιαδες κατα αυτη η αντιμετωπιση. Ας μην τ αναλυσουμε, ας μην σκεφτομαστε το γιουχαρισμα που θα φαμε οταν δεν θα ξερουμε που παει ο δρομος, ας μην σκεφτομαστε το μισο ματι με το οποιο θα κοιταζομαστε μεταξυ μας. Ας σταθουμε σε μια λογικη προταση κι ας προσπαθησουμε να πεισουμε¨
        Προτεινω: Να δοθει ενα διημερο ΠΡΙΝ το τελικο στρωσιμο των δρομων, και να επιτραπει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ διελευση, φυλασσομενη και με ορια ταχυτητας συγκεκριμενα, σε οσους θα εχουν δηλωσει συμμετοχη, για ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ πρωτο γραψιμο, ωστε να φτασουμε στις επισημες αναγνωρισεις εχοντας γραψει εστω τα βασικα, για να προλαβουμε τις λεπτομερειες.
        Παραλογο? Προς Θεου. Δεν το νομιζω. ΣΟΑΑ, Αννιτα, Στρατη διαφωνειτε? Αν ναι, ας ριξουμε στο τραπεζι τα επιχειρηματα και τις δεσμευσεις (Θα το μαθει η FIA?-Τι λετε καλε? και πως δεν μαθαινει τα τσοφλια-ρολλ μπαρ των χθεσινων μεγαρων?) Αν συμφωνειτε, ανασκουμπωθειτε να πεισουμε επιτελους τον Προεδρο οτι κανει λαθος επικινδυνο.
        Ευπειθως
        Χρ. Πλατης.

        Υ.Γ. 1. Μη θελοντας να δωσω δικαιωμα σε κανεναν να με στησει στον τοιχο, δηλωνω οτι δεν θα κανω ουτε μια 'παρανομη' διελευση. Ομως ,ολοι εσεις που με διαβαζετε, μην γκρινιαξετε οταν θα περναω prima vista,χωρις να σας δινω το θεαμα που αξιζετε και μπορω. Θελω στις 5 του Ιουνη να γυρισω στη γυναικα και το παιδι μου, και δεν θαμαι ο μονος.
        Υ.Γ.2 Και βεβαια, επιφυλασσομαι στον καταλληλο χρονο να μιλησω κι εγω. Αφου στον διεθνη κανονισμο στον οποιο βασιζεται η απαγορευση,αναφερεται οτι απαγορευεται η διελευση συμμετεχοντος στον αγωνα με οποιαδηποτε ιδιοτητα και για οποιονδηποτε λογο.
        Υ.Γ. 3. Και τελικα ελεος. Τι κακο σας εχουμε κανει βρε αφεντικα του σπορ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          platis last edited by

          Απευθυνομαι στον ΣΟΑΑ κατ αρχην και μεσω αυτου στον κ. Μανιατοπουλο,αλλά και στη λογική οσων μπορουν να επηρεασουν καταστασεις.
          Σημερα εμαθα πως υπηρξε ηδη εντολη να περιφρουρουνται οι ειδικες-φαντασματα του Ακροπολις, κι οποιος απο μας 'συλληφθει' να διερχεται απ αυτες, η θα παει στους αγωνοδικες η θα του απαγορευθει η συμμετοχη.
          Δεν εχω διαθεση να κρινω το μετρο στην ουσια του, θα γραψω μονο οτι ειναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΟ για τους Ελληνες ερασιτεχνες. Κι αυτο γιατι οι εχοντες (Ελληνες και ξενοι) θα στειλουν τους ειδικους συνεργατες τους, θα γραψουν, θα φτιαξουν video, simulators κι οτι αλλο φανταστει κανεις ,και τελικα θα βρεθουν να ξερουν τα Σκουρτα καλυτερα απο τον τσοπανη της περιοχης. Ενω εμεις οι πτωχοι, θα πρεπει να προλαβουμε να γραψουμε, να τσεκαρουμε σε δυο περασματα και το βραδυ να ξενυχτησουμε για καθαρογραφη.
          Αναλογα με την πειρα που εχουμε και σε συγκριση μ αυτη των επαγγελματιων, ειναι σιγουρο οτι θα κανουμε λαθη εκτιμησης, γραφης ,οδηγησης που μπορει να δημιουργησουν σοβαρα προβληματα ασφαλειας, αν θελησουμε να κινηθουμε γρηγορα.
          Γιατι λοιπον τετοια κακια για μας? Πολλα λεγονται, περισσοτερα υπονοουνται, αυτα δεν μου λενε τιποτα. Ειναι χιλιοσυζητημενο το θεμα, εχει καποια υπερ και χιλιαδες κατα αυτη η αντιμετωπιση. Ας μην τ αναλυσουμε, ας μην σκεφτομαστε το γιουχαρισμα που θα φαμε οταν δεν θα ξερουμε που παει ο δρομος, ας μην σκεφτομαστε το μισο ματι με το οποιο θα κοιταζομαστε μεταξυ μας. Ας σταθουμε σε μια λογικη προταση κι ας προσπαθησουμε να πεισουμε¨
          Προτεινω: Να δοθει ενα διημερο ΠΡΙΝ το τελικο στρωσιμο των δρομων, και να επιτραπει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ διελευση, φυλασσομενη και με ορια ταχυτητας συγκεκριμενα, σε οσους θα εχουν δηλωσει συμμετοχη, για ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ πρωτο γραψιμο, ωστε να φτασουμε στις επισημες αναγνωρισεις εχοντας γραψει εστω τα βασικα, για να προλαβουμε τις λεπτομερειες.
          Παραλογο? Προς Θεου. Δεν το νομιζω. ΣΟΑΑ, Αννιτα, Στρατη διαφωνειτε? Αν ναι, ας ριξουμε στο τραπεζι τα επιχειρηματα και τις δεσμευσεις (Θα το μαθει η FIA?-Τι λετε καλε? και πως δεν μαθαινει τα τσοφλια-ρολλ μπαρ των χθεσινων μεγαρων?) Αν συμφωνειτε, ανασκουμπωθειτε να πεισουμε επιτελους τον Προεδρο οτι κανει λαθος επικινδυνο.
          Ευπειθως
          Χρ. Πλατης.

          Υ.Γ. 1. Μη θελοντας να δωσω δικαιωμα σε κανεναν να με στησει στον τοιχο, δηλωνω οτι δεν θα κανω ουτε μια 'παρανομη' διελευση. Ομως ,ολοι εσεις που με διαβαζετε, μην γκρινιαξετε οταν θα περναω prima vista,χωρις να σας δινω το θεαμα που αξιζετε και μπορω. Θελω στις 5 του Ιουνη να γυρισω στη γυναικα και το παιδι μου, και δεν θαμαι ο μονος.
          Υ.Γ.2 Και βεβαια, επιφυλασσομαι στον καταλληλο χρονο να μιλησω κι εγω. Αφου στον διεθνη κανονισμο στον οποιο βασιζεται η απαγορευση,αναφερεται οτι απαγορευεται η διελευση συμμετεχοντος στον αγωνα με οποιαδηποτε ιδιοτητα και για οποιονδηποτε λογο.
          Υ.Γ. 3. Και τελικα ελεος. Τι κακο σας εχουμε κανει βρε αφεντικα του σπορ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alpinestars last edited by

            Ο χρήστης platis έγραψε:

            Υ.Γ.2 Και βεβαια, **επιφυλασσομαι στον καταλληλο χρονο **να μιλησω κι εγω. Αφου στον διεθνη κανονισμο στον οποιο βασιζεται η απαγορευση,αναφερεται οτι απαγορευεται η διελευση συμμετεχοντος στον αγωνα με οποιαδηποτε ιδιοτητα και για οποιονδηποτε λογο.

            ....ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ!!!
            ΓΙΑΤΙ...ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ

            ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΔΥΟ.......!!!!
            !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              platis last edited by

              Alpinestars, το υστερογραφο μου δεν ειναι απειλη. Αναφερετει στο δικαιωμα της ισοτητας απεναντι στους 'νομους' και στην αναγκη τηρησης του δικαιου. Σ αυτο ειμαι ανυποχωρητος. Ξαφνικα εχει δημιουργηθει ενα κλιμα αντιπαραθεσης και 'καντεμιας' που μονο καλο δεν κανει στο σπορ.
              Ισως μερικες απλοχερες αποφασεις, που δεν στοιχιζουν και τιποτα, μπορεσουν να το αντιστρεψουν.
              Το δραμα ειναι οτι ενω στις ιδιωτικες μας συζητησεις ολοι (ΜΑ ΟΛΟΙ) αναγνωριζουμε το παραλογο μερικων αποφασεων,κανεις δεν βαζει το κεφαλι του στον ντορβα. Ηθελα ναξερα που χανεται η μπαλα.
              Το ξαναγραφω χωρις καμμια διαθεση αντιπαραθεσης. Εκκληση κανω στη λογικη οσων παιρνουν αποφασεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                Βρε Doctor,τοσα και τοσα γινονται!
                Τοσα χρονια ολοι πηγαιναν παρανομες-νομιμες δοκιμες σε Ακροπολις και αλλου!
                Τι αλλαζει φετος?
                Και τι αλλαζει ,επισημα σε σχεση με αλλα χρονια,ωστε να σου πουν το ναι?....

                Ξερουμε τις ειδικες?
                Παω να γραψω εγω ,αν τις ξερουμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  platis last edited by

                  Δημητρη, αυτο ειναι το προβλημα. Γιατι πρεπει να ζουμε στην παρανομια, που εκτος των αλλων συντηρει και εριδες μεταξυ μας?
                  Δεν κανω αντιπολιτευση. Μ αρεσει η ταξη κι οι καθαρες σχεσεις. Ευκολα και με λιγο ανοιχτο μυαλο, ολα γινονται...
                  Απο μενα τελος. Οτι ειχα να πω το ειπα. Ελπιζω πως δεν θα με γραψουν οπως περυσι που προτεινα να καφαλοποιησουμε για τους Ελληνικους αγωνες την καταπληκτικη ευκαιρια του ΟΑΚΑ (και συνεχιζω να πιστευω πως αν το θελουμε, γινεται).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    el-em last edited by

                    Ο χρήστης platis έγραψε:
                    Απευθυνομαι στον ΣΟΑΑ κατ αρχην και μεσω αυτου στον κ. Μανιατοπουλο,αλλά και στη λογική οσων μπορουν να επηρεασουν καταστασεις.
                    Σημερα εμαθα πως υπηρξε ηδη εντολη να περιφρουρουνται οι ειδικες-φαντασματα του Ακροπολις, κι οποιος απο μας 'συλληφθει' να διερχεται απ αυτες, η θα παει στους αγωνοδικες η θα του απαγορευθει η συμμετοχη.
                    Δεν εχω διαθεση να κρινω το μετρο στην ουσια του, θα γραψω μονο οτι ειναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΟ για τους Ελληνες ερασιτεχνες. Κι αυτο γιατι οι εχοντες (Ελληνες και ξενοι) θα στειλουν τους ειδικους συνεργατες τους, θα γραψουν, θα φτιαξουν video, simulators κι οτι αλλο φανταστει κανεις ,και τελικα θα βρεθουν να ξερουν τα Σκουρτα καλυτερα απο τον τσοπανη της περιοχης. Ενω εμεις οι πτωχοι, θα πρεπει να προλαβουμε να γραψουμε, να τσεκαρουμε σε δυο περασματα και το βραδυ να ξενυχτησουμε για καθαρογραφη.
                    Αναλογα με την πειρα που εχουμε και σε συγκριση μ αυτη των επαγγελματιων, ειναι σιγουρο οτι θα κανουμε λαθη εκτιμησης, γραφης ,οδηγησης που μπορει να δημιουργησουν σοβαρα προβληματα ασφαλειας, αν θελησουμε να κινηθουμε γρηγορα.
                    Γιατι λοιπον τετοια κακια για μας? Πολλα λεγονται, περισσοτερα υπονοουνται, αυτα δεν μου λενε τιποτα. Ειναι χιλιοσυζητημενο το θεμα, εχει καποια υπερ και χιλιαδες κατα αυτη η αντιμετωπιση. Ας μην τ αναλυσουμε, ας μην σκεφτομαστε το γιουχαρισμα που θα φαμε οταν δεν θα ξερουμε που παει ο δρομος, ας μην σκεφτομαστε το μισο ματι με το οποιο θα κοιταζομαστε μεταξυ μας. Ας σταθουμε σε μια λογικη προταση κι ας προσπαθησουμε να πεισουμε¨
                    Προτεινω: Να δοθει ενα διημερο ΠΡΙΝ το τελικο στρωσιμο των δρομων, και να επιτραπει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ διελευση, φυλασσομενη και με ορια ταχυτητας συγκεκριμενα, σε οσους θα εχουν δηλωσει συμμετοχη, για ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ πρωτο γραψιμο, ωστε να φτασουμε στις επισημες αναγνωρισεις εχοντας γραψει εστω τα βασικα, για να προλαβουμε τις λεπτομερειες.
                    Παραλογο? Προς Θεου. Δεν το νομιζω. ΣΟΑΑ, Αννιτα, Στρατη διαφωνειτε? Αν ναι, ας ριξουμε στο τραπεζι τα επιχειρηματα και τις δεσμευσεις (Θα το μαθει η FIA?-Τι λετε καλε? και πως δεν μαθαινει τα τσοφλια-ρολλ μπαρ των χθεσινων μεγαρων?) Αν συμφωνειτε, ανασκουμπωθειτε να πεισουμε επιτελους τον Προεδρο οτι κανει λαθος επικινδυνο.
                    Ευπειθως
                    Χρ. Πλατης.

                    Υ.Γ. 1. Μη θελοντας να δωσω δικαιωμα σε κανεναν να με στησει στον τοιχο, δηλωνω οτι δεν θα κανω ουτε μια 'παρανομη' διελευση. Ομως ,ολοι εσεις που με διαβαζετε, μην γκρινιαξετε οταν θα περναω prima vista,χωρις να σας δινω το θεαμα που αξιζετε και μπορω. Θελω στις 5 του Ιουνη να γυρισω στη γυναικα και το παιδι μου, και δεν θαμαι ο μονος.
                    Υ.Γ.2 Και βεβαια, επιφυλασσομαι στον καταλληλο χρονο να μιλησω κι εγω. Αφου στον διεθνη κανονισμο στον οποιο βασιζεται η απαγορευση,αναφερεται οτι απαγορευεται η διελευση συμμετεχοντος στον αγωνα με οποιαδηποτε ιδιοτητα και για οποιονδηποτε λογο.
                    Υ.Γ. 3. Και τελικα ελεος. Τι κακο σας εχουμε κανει βρε αφεντικα του σπορ?

                    MAKAΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΗΣ FIA ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ.
                    ΠΑΛΙ ΣΤΟ 'ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ' ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ.
                    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ Υ.Γ.2 ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ. ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ? ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ. Η ΤΗΝ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ Η ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ. MAKAΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛ.Π.Α. ΟΠΩΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΕΣΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ.

                    ΦΙΛΙΚΑ,

                    'EL-EM'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Μια υπόθεση (δεν ξέρω κάτι) σχετικά με τους 'παγκόσμιους'.

                      Αν είναι να κάνουν παράνομες δοκιμές, δεν περνάνε οι ίδιοι (οδηγός-συνοδηγός) από τις ειδικές.

                      Στέλνουν ένα gravel crew τους και τις γράφει. Οπότε τυπικά δεν είναι παράνομοι, διότι απαγορεύεται να περάσει ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ (και το με 'οποιαδήποτε ιδιότητα' σημαίνει πως όταν γίνει το Ακρόπολις το συγκεκριμένο πλήρωμα θα γράφει πχ. Φινλανδία άρα με 'καμία ιδιότητα' δεν συμμετέχει αυτό το πλήρωμα, ούτε καν σαν 'επίσημο' gravel crew στον αγώνα).

                      Και επειδή όλοι οι 'παγκόσμιοι' το κάνουν, κανείς δεν ενοχλεί τον άλλο ('ισορροπία του τρόμου' δηλαδή )

                      Οπότε ο Amaxopoulos έπιασε το νόημα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Να και ένας τομέας λοιπόν που οι ξένοι βρήκαν το παραθυράκι πριν από εμάς!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rallycards last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                          Να και ένας τομέας λοιπόν που οι ξένοι βρήκαν το παραθυράκι πριν από εμάς!

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gf last edited by

                            H οργάνωση δείχνει ότι θέλει να βοηθήσει αφού παρόλα τα ευτράπελα πριν μερικά χρόνια στην Γραβιά και πιο πρόσφατα στο Ελευθεροχώρι δεν ακύρωσε κανέναν Ελληνα αγωνιζόμενο.
                            Επίσης δημοσιεύει χάρτες που μπορεί να μην είναι ακριβείς αλλά σου δίνουν να καταλάβεις τι γίνεται αν ασχοληθείς.

                            Αλλά γιατί δεν βοηθάμε και εμείς την οργάνωση ? Οταν βγεί το roadbook στείλε έναν φίλο συνοδηγό να σου γράψει και να βιντεοσκοπήσει τις ειδικές και κάνε την μελέτη σου.

                            Γιατί θα πρέπει να εκτεθούν όλοι επίσημα σε ρίσκα για τον αγώνα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              platis last edited by

                              Φανταζεσαι φιλε μου οτι εχω πολλους αργοσχολους φιλους συνοδηγους να μου γραψουν τον αγωνα? Η μηπως εχω την δυνατοτητα να τους πληρωσω? Η θα πρεπει να υποχρεωνομαι απο δω κι απο κει, για να κανω ενα κεφι που ουτως η αλλως πληρωνω αδρα? Δε λεω, ειναι της μοδας να ζεις με δανεικα...
                              Δεν βαριεσαι. Τελικα βλεπω οτι μας αρεσει η παρανομιουλα και το κυνηγι με τον νομο. Οπως μας αρεσει κι η απλοποιηση κι εχουμε και λιγο απο ραγιαδισμο στο γονιδιο μας. Να τα χαιρομαστε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Δηλαδή η πρόταση για τη με την έγκριση και 'βούλα' του οργανωτή παράβαση των σαφέστατων κανονισμών της FIA είναι 'λογική' και όποιος δεν συμφωνεί είναι 'ραγιάς' ?

                                Εχεις παράδειγμα άλλου αγώνα του WRC που να γίνεται κάτι τέτοιο ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • E
                                  el-em last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                  Να και ένας τομέας λοιπόν που οι ξένοι βρήκαν το παραθυράκι πριν από εμάς!

                                  ΤΟ 'ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ' ΑΓΑΠΗΤΕ kouk,ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ,ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ) ΣΥΟΔΗΓΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΙ'ΟΛΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ?????
                                  Κ Α Ν Ε Ι Σ

                                  ΦΙΛΙΚΑ,

                                  'EL-EM'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    platis last edited by

                                    Ο.Κ. Νασο.

                                    1. Ραγιας ειναι οποιος σκυβει μονιμως το κεφαλι και εχει χασει το οποιο δικαιωμα στο ονειρο και τη βελτιωση της ζωης του
                                    2. Αφου το θες ετσι, παρτο ετοιμο

                                    ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ- REGULARITY.

                                    H START LINE (τυχαια η αναφορα) γιορταζοντας τα 2350 χρονια της και με την αδεια της ΕΘΕΑ, διοργανωνει στις ....Απριλιου κυνηγι θησαυρου-Regularity που θα διεξαχθει στις περιοχες ..... και στις διαδρομες που φαινονται στους χαρτες (αυτους...ξερεις) στο οποιο μπορουν να συμμετεχουν ολοι οι κατοχοι αγωνιστικης λισανς. Η μεση ωριαια ταχυτητα θα ειναι τα 30 ΚΜ/Η , θα παρακολουθειται απο την οργανωση και θα τιθενται αυτοματα εκτος αγωνα οσοι παραβιαζουν το οριο,ενω η εκκινηση θα δινεται ανα διλεπτο. Αυτοκινητα δεκτα οσα δεν φερουν κανενα εξαρτημα αγωνιστικου εξοπλισμου και ειναι απολυτα συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.
                                    Μετα το τελος της εκδηλωσης θα ακολουθησει γευμα στο....
                                    Δικαιωμα συμμετοχης 50 Ευρω.
                                    Ρωταω λοιπον Νασο: A. Γινεται η δεν γινεται? Β. Ποιον θα ενοχλησει?
                                    Γ. Τι θα μαθει η FIA? Δ.Ποια παραβαση κανονισμου θα γινει, αν αυτοι που θα συμμετασχουν δεν εχουν ακομη δηλωσει συμμετοχη στο Ακροπολις?

                                    ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΜΑΘΕΙ Η FIA?
                                    Και βεβαια ,απο εναν νεο και αξιο ανθρωπο που του μελλεται να υπηρετησει και να παει μπροστα τους αγωνες για πολλα χρονια, περιμενω πειστικη απαντηση Νασο, οχι ειρωνικα Emoticons.
                                    Και τελος, αρμοδιοτητα της καθε ηγεσιας ειναι με την κοινη λογικη να αφουγκραζεται τα προβληματα και να δινει λυσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Θα ενοχλήσει την κοινή λογική platis.

                                      Καθώς και όσους κόπτονται υπερ της νομιμότητας σε όλο το υπόλοιπο πρωτάθλημα. Δηλαδή, με τι @@ θα πάει η ΕΛΠΑ να εφαρμόσει τον κανονισμό στο ράλι ΕΛΠΑ όταν με το νόμο τον καταστρατηγεί στο Ακρόπολις ?

                                      Και να είσαι σίγουρος πως, αν συμβεί αυτό που λες, (από καλοθελητές άλλο τίποτα), την άλλη μέρα θα το έχει μάθει ο Max. Διότι, και μπορώ να σε βεβαιώσω για αυτό, στα τέτοια της της FIA τι κάνουμε στα Μέγαρα (όποιος νομίζει πως η ΕΛΠΑ δίνει λογαριασμό αν στην Ελλάδα έχουμε ταχύτητες, αναβάσεις ή ράλι είναι μακράν νυχτωμένος -δείτε πχ. πόσο επηρέασε την Κύπρο ο εκεί 'διχασμός' ή το ό,τι στην Κύπρο λένε 'αγώνας ταχύτητας' και εννοούν ...dragster) αλλά το τι κάνουμε στο Ακρόπολις είναι και παρα είναι δική της δουλειά. Και το να την κοροϊδεύουμε πίσω από την πλάτη της (εμείς, οι πάντα 'ξύπνιοι' Ελληνες) είναι η ιδανική συνταγή για να γίνουμε ρόμπα.

                                      Και αν η όλη συζήτηση γίνεται για τα 4-5, όχι παραπάνω, πληρώματα, που μπορούν να κινηθούν στο 80% του ρυθμού των ξένων με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, πάει και έρχεται. Αν όμως μου λες πως οι μισοί Ελληνες που τρέχουν στο Ακρόπολις δυστυχώς 'πάνε βόλτα' επειδή δεν έχουν κάνει αρκετά περάσματα, και αν τους δώσεις άλλο ένα 'γράψιμο', θα πηγαίνουν 'αγώνα', μάλλον διαφωνούμε... Πηγαίνουν έτσι όπως πηγαίνουν για άλλους λόγους, και καλά κάνουν οι άνθρωποι, μην αναγορεύουμε όμως 'τις δοκιμές' σαν το ύψιστο πρόβλημα και στο Ακρόπολις (μετά από όλα τα άλλα ράλι).

                                      Τα emoticons δεν είναι ειρωνικά. Σημαίνουν 'μα είμαστε σοβαροί' ? Και το εννοώ.

                                      Δεν απάντησες: σε ποιά άλλη χώρα τίθεται έτσι το ζήτημα ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        platis last edited by

                                        Παντα απαντω Νασο:
                                        1.Παρ ολο που διαφωνω με τον περιορισμο των αναγνωρισεων- και το εχουμε εξαντλησει- εχω παραδεχθει οτι 4 περασματα (που ισχυουν στους Εθνικους αγωνες) ειναι αρκετα για να εξασφαλισουν αρκετη γνωση δρομου για ασφαλη και γρηγορο αγωνα.Αρκει να τα κανουν ολοι, για την ισονομια που λεγαμε.
                                        Τα 2 ομως περασματα-σε συνθηκες ερασιτεχνικης εμπλοκης- του Ακροπολις ΔΕΝ ειναι αρκετα.
                                        2. Εχει παψει προ πολλου ν αποτελει οδηγο των σκεψεων και των πραξεων μου το τι γινεται εξω. Εξω ειναι αλλα μυαλα, αλλες συνηθειες, αλλες συνθηκες κι αλλες δυνατοτητες. Καλο ειναι ν αρχισουμε καποτε να δημιουργουμε δικα μας προτυπα και ν αφησουμε την αντιγραφη. Μπορουμε.
                                        3. Ναι ρε Νασο, ειμαστε σοβαροι. Για ολους τους αλλους, εκτος απ αυτους που εχουν συμφερον να μας κολανε τη ρετσινια του γραφικου. Ρωτα κανεναν γυρω σου για τις υπολοιπες δραστηριοτητες μας και θα καταλαβεις τι σου λεω. Σοβαροι εκει, αστειοι εδω? Μπας και κατι εχει το εδω?
                                        sign off...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          amaxopoulos last edited by

                                          Ερασιτεχνικα ,μιλωντας,οποιος δεν μπορει/αντεχει/φοβαται/δεν θελει να γινει ρεζιλι/δεν 'μπορει' να κανει παρανομες δοκιμες/δεν θελει να στειλει καποιον αλλον για να κανει δοκιμες ,τοτε καλυτερα να μην τρεξει Ακροπολις!
                                          Ουτε υποχρεωτικο ειναι,ουτε μετραει στο ΠανΠρωτΡαλλυ.
                                          Οποτε ποιος ο λογος να το παιδευεις.
                                          Καντε 'παρανομες' δοκιμες(με οποιο ρισκο),στειλτε καποιον αλλον για να γραψει.Μεχρι εκει!
                                          Εδω στο Πρωταθλημα,που υποτιθεται μας καιει,δεν αλλαζουν οι κανονισμοι,στο 'τουριστικο' Ακροπολις θα κολησουμε?

                                          Οσοι ψαχνουν την επιδοση(και καλα κανουν)βρισκουν τροπους να κανουν αυτο που θελουν.
                                          Ειδικα στο Ακροπολις,εμενα,οχι μονο δεν με πειραζει,αλλα αν μπορουσα θα βοηθαγα.
                                          Στους 'ελληνικους' αγωνες,που ο ανταγωνισμος ειναι εσωτερικος, ειναι λογικο ο καθενας να θελει να υπερτερει του αλλου,εστω και στα περασματα.
                                          Για αυτο εκει εχουμε διαφωνιες.
                                          Στο Ακροπολις,με λιγη καλη θεληση,ολα γινονται!

                                          Βοηθεια επισημη,μονο παραλογο μου ακουγεται.
                                          Τωρα αν θελεις να καταγγειλεις οτι καποιος περναει απο τις ειδικες ως 'οργανωτης'(?) και μετα τρεχει και ως αγωνιζομενος,και ειναι ο ιδιος που σου λεει,'Γιατρε,μην πας για δοκιμες,αν σε πιασω θα σε τιμωρησω'
                                          Τοτε σε αυτο εχεις απολυτο δικιο!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            el-em last edited by

                                            Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                            Ερασιτεχνικα ,μιλωντας,οποιος δεν μπορει/αντεχει/φοβαται/δεν θελει να γινει ρεζιλι/δεν 'μπορει' να κανει παρανομες δοκιμες/δεν θελει να στειλει καποιον αλλον για να κανει δοκιμες ,τοτε καλυτερα να μην τρεξει Ακροπολις!
                                            Ουτε υποχρεωτικο ειναι,ουτε μετραει στο ΠανΠρωτΡαλλυ.
                                            Οποτε ποιος ο λογος να το παιδευεις.
                                            Καντε 'παρανομες' δοκιμες(με οποιο ρισκο),στειλτε καποιον αλλον για να γραψει.Μεχρι εκει!
                                            Εδω στο Πρωταθλημα,που υποτιθεται μας καιει,δεν αλλαζουν οι κανονισμοι,στο 'τουριστικο' Ακροπολις θα κολησουμε?

                                            Οσοι ψαχνουν την επιδοση(και καλα κανουν)βρισκουν τροπους να κανουν αυτο που θελουν.
                                            Ειδικα στο Ακροπολις,εμενα,οχι μονο δεν με πειραζει,αλλα αν μπορουσα θα βοηθαγα.
                                            Στους 'ελληνικους' αγωνες,που ο ανταγωνισμος ειναι εσωτερικος, ειναι λογικο ο καθενας να θελει να υπερτερει του αλλου,εστω και στα περασματα.
                                            Για αυτο εκει εχουμε διαφωνιες.
                                            Στο Ακροπολις,με λιγη καλη θεληση,ολα γινονται!

                                            Βοηθεια επισημη,μονο παραλογο μου ακουγεται.
                                            Τωρα αν θελεις να καταγγειλεις οτι καποιος περναει απο τις ειδικες ως 'οργανωτης'(?) και μετα τρεχει και ως αγωνιζομενος,και ειναι ο ιδιος που σου λεει,'Γιατρε,μην πας για δοκιμες,αν σε πιασω θα σε τιμωρησω'
                                            Τοτε σε αυτο εχεις απολυτο δικιο!!!

                                            ΤΟ 'ΠΙΑΣΕΣ Α Π Ο Λ Υ Τ Α ΤΟ ΥΠΟΝΝΟΟΥΜΕΝΟ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ. ΕΥΓΕ !!!!

                                            ΦΙΛΙΚΑ,

                                            'EL-EM'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr