-
Παιδια το προβλημα μου ειναι το εξης
Εχω ενα Saxo 1.4 VTS μοντελο 01 το οποιο πηρα μεταχειρισμενο το 03 με 40.000 χλμ
Το θεμα μου ειναι οτι το αυτοκινητο απο οσο ξερω ειχε μαμα αναρτησεις, αλλα κοπανουσε και τρανταζοτανε , οι καθε ανωμαλιες του δρομου εχουν γινει ο εφιαλτης μου, σαν να μην ειχε αναρτησεις (ενω ομως τα κρατηματα του ητανε παντα καλα, και βελτιωνοτανε αισθητα αναλογα με το λαστιχο) τελος παντων, το περασα τον Αυγουστο 05 απο KTEO και δε βρηκανε τιποτα απο αναρτησεις (....) Ελπιζοντας οτι θα βελτιωθει η κατασταση και μια που επιασε τα 50000 χλμ με τα ιδια φανταζομουν αμορτισερ, συν και τα αποτελεσματα αμορτισερομετρου στην CITROEN που τα εδειχναν οff αν και απο οσο ξερω δεν ειναι αξιοπιστες μετρησεις αυτεσ, τα αλλαξα με γαλλικα Record MaxiGaz . Οντως τα παλια του ητανε τελειωμενα εντελως. Τα καινουρια θεωρουνται λιγακι πιο σκληρα απο τα μαμα, μια ενδιαμεση κατασταση αναμεσα σε σπορ και ανεση.
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω δει καμμια διαφορα ... οσον αφορα την ανεση που με ενδιεφερε (αφου ακομη και με τελειωμενα αμορτισερ κρατουσε καλα) δεν ειδα καμμια διαφορα. Απλα μονο μια ελαφρως καλυτερη σταθεροτητα και συμπεριφορα στις μεγαλυτερες ταχυτητες.
Τι πρεπει να κανω με αυτο το αυτοκινητο ωστε να συμπεριφερθει επιτελους σαν να εχει αναρτησεις, να γινεται απορροφηση των κραδασμων, ανωμαλιων, στις αναρτησεις και οχι στα καθισματα , τη μεση μου , τα πλαστικα και την καμπινα ?? χοροπηδαω, παλατζαρει, κοπαναει, τρανταζεται, τριζει, ταπα τουμπα κλπ ....
Υπαρχει ελιπδα ? ... που να αποτανθω, τι να κοιταξω, ελεγξω?
Επισης για την βελτιωση της καταστασης των τριξιματων, τι ειδικοτητα θα μπορουσε να κανει κατι, λαμρινας / φανοποιος ?
-
Παιδια το προβλημα μου ειναι το εξης
Εχω ενα Saxo 1.4 VTS μοντελο 01 το οποιο πηρα μεταχειρισμενο το 03 με 40.000 χλμ
Το θεμα μου ειναι οτι το αυτοκινητο απο οσο ξερω ειχε μαμα αναρτησεις, αλλα κοπανουσε και τρανταζοτανε , οι καθε ανωμαλιες του δρομου εχουν γινει ο εφιαλτης μου, σαν να μην ειχε αναρτησεις (ενω ομως τα κρατηματα του ητανε παντα καλα, και βελτιωνοτανε αισθητα αναλογα με το λαστιχο) τελος παντων, το περασα τον Αυγουστο 05 απο KTEO και δε βρηκανε τιποτα απο αναρτησεις (....) Ελπιζοντας οτι θα βελτιωθει η κατασταση και μια που επιασε τα 50000 χλμ με τα ιδια φανταζομουν αμορτισερ, συν και τα αποτελεσματα αμορτισερομετρου στην CITROEN που τα εδειχναν οff αν και απο οσο ξερω δεν ειναι αξιοπιστες μετρησεις αυτεσ, τα αλλαξα με γαλλικα Record MaxiGaz . Οντως τα παλια του ητανε τελειωμενα εντελως. Τα καινουρια θεωρουνται λιγακι πιο σκληρα απο τα μαμα, μια ενδιαμεση κατασταση αναμεσα σε σπορ και ανεση.
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω δει καμμια διαφορα ... οσον αφορα την ανεση που με ενδιεφερε (αφου ακομη και με τελειωμενα αμορτισερ κρατουσε καλα) δεν ειδα καμμια διαφορα. Απλα μονο μια ελαφρως καλυτερη σταθεροτητα και συμπεριφορα στις μεγαλυτερες ταχυτητες.
Τι πρεπει να κανω με αυτο το αυτοκινητο ωστε να συμπεριφερθει επιτελους σαν να εχει αναρτησεις, να γινεται απορροφηση των κραδασμων, ανωμαλιων, στις αναρτησεις και οχι στα καθισματα , τη μεση μου , τα πλαστικα και την καμπινα ?? χοροπηδαω, παλατζαρει, κοπαναει, τρανταζεται, τριζει, ταπα τουμπα κλπ ....
Υπαρχει ελιπδα ? ... που να αποτανθω, τι να κοιταξω, ελεγξω?
Επισης για την βελτιωση της καταστασης των τριξιματων, τι ειδικοτητα θα μπορουσε να κανει κατι, λαμρινας / φανοποιος ?
-
Παιδια το προβλημα μου ειναι το εξης
Εχω ενα Saxo 1.4 VTS μοντελο 01 το οποιο πηρα μεταχειρισμενο το 03 με 40.000 χλμ
Το θεμα μου ειναι οτι το αυτοκινητο απο οσο ξερω ειχε μαμα αναρτησεις, αλλα κοπανουσε και τρανταζοτανε , οι καθε ανωμαλιες του δρομου εχουν γινει ο εφιαλτης μου, σαν να μην ειχε αναρτησεις (ενω ομως τα κρατηματα του ητανε παντα καλα, και βελτιωνοτανε αισθητα αναλογα με το λαστιχο) τελος παντων, το περασα τον Αυγουστο 05 απο KTEO και δε βρηκανε τιποτα απο αναρτησεις (....) Ελπιζοντας οτι θα βελτιωθει η κατασταση και μια που επιασε τα 50000 χλμ με τα ιδια φανταζομουν αμορτισερ, συν και τα αποτελεσματα αμορτισερομετρου στην CITROEN που τα εδειχναν οff αν και απο οσο ξερω δεν ειναι αξιοπιστες μετρησεις αυτεσ, τα αλλαξα με γαλλικα Record MaxiGaz . Οντως τα παλια του ητανε τελειωμενα εντελως. Τα καινουρια θεωρουνται λιγακι πιο σκληρα απο τα μαμα, μια ενδιαμεση κατασταση αναμεσα σε σπορ και ανεση.
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω δει καμμια διαφορα ... οσον αφορα την ανεση που με ενδιεφερε (αφου ακομη και με τελειωμενα αμορτισερ κρατουσε καλα) δεν ειδα καμμια διαφορα. Απλα μονο μια ελαφρως καλυτερη σταθεροτητα και συμπεριφορα στις μεγαλυτερες ταχυτητες.
Τι πρεπει να κανω με αυτο το αυτοκινητο ωστε να συμπεριφερθει επιτελους σαν να εχει αναρτησεις, να γινεται απορροφηση των κραδασμων, ανωμαλιων, στις αναρτησεις και οχι στα καθισματα , τη μεση μου , τα πλαστικα και την καμπινα ?? χοροπηδαω, παλατζαρει, κοπαναει, τρανταζεται, τριζει, ταπα τουμπα κλπ ....
Υπαρχει ελιπδα ? ... που να αποτανθω, τι να κοιταξω, ελεγξω?
Επισης για την βελτιωση της καταστασης των τριξιματων, τι ειδικοτητα θα μπορουσε να κανει κατι, λαμρινας / φανοποιος ?
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Τι πρεπει να κανω με αυτο το αυτοκινητο ωστε να συμπεριφερθει επιτελους σαν να εχει αναρτησεις, να γινεται απορροφηση των κραδασμων, ανωμαλιων, στις αναρτησεις και οχι στα καθισματα , τη μεση μου , τα πλαστικα και την καμπινα ?? χοροπηδαω, παλατζαρει, κοπαναει, τρανταζεται, τριζει, ταπα τουμπα κλπ ....Υπαρχει ελιπδα ? ... που να αποτανθω, τι να κοιταξω, ελεγξω?
Τα ιδια προβληματα και εγω με H&R και Billstein, αλλαξε ελατηρια και βαλε κανενα αμορτισερ Μοnroe...αν παλι εχεις προβλημα, τωτες φταις εσυ και οχι το αμαξι!
-
Μπα, μαμά ελατήρια έχει το παιδί... Και τα Record MaxiGaz δεν είναι σκληρά σαν τα Record SP! Για να μοιάσει με το δικό σου θα έπρεπε να φοράει H&R με Record SP και όχι μαμά ελατήρια με Record MaxiGaz...
-
Αρκεί ένα τηλεφώνημα στην χρυσή ευκαιρία...
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Παιδια το προβλημα μου ειναι το εξηςΕχω ενα Saxo 1.4 VTS μοντελο 01 το οποιο πηρα μεταχειρισμενο το 03 με 40.000 χλμ
Το θεμα μου ειναι οτι το αυτοκινητο απο οσο ξερω ειχε μαμα αναρτησεις, αλλα κοπανουσε και τρανταζοτανε , οι καθε ανωμαλιες του δρομου εχουν γινει ο εφιαλτης μου, σαν να μην ειχε αναρτησεις (ενω ομως τα κρατηματα του ητανε παντα καλα, και βελτιωνοτανε αισθητα αναλογα με το λαστιχο) τελος παντων, το περασα τον Αυγουστο 05 απο KTEO και δε βρηκανε τιποτα απο αναρτησεις (....) Ελπιζοντας οτι θα βελτιωθει η κατασταση και μια που επιασε τα 50000 χλμ με τα ιδια φανταζομουν αμορτισερ, συν και τα αποτελεσματα αμορτισερομετρου στην CITROEN που τα εδειχναν οff αν και απο οσο ξερω δεν ειναι αξιοπιστες μετρησεις αυτεσ, τα αλλαξα με γαλλικα Record MaxiGaz . Οντως τα παλια του ητανε τελειωμενα εντελως. Τα καινουρια θεωρουνται λιγακι πιο σκληρα απο τα μαμα, μια ενδιαμεση κατασταση αναμεσα σε σπορ και ανεση.
Το θεμα ειναι οτι δεν εχω δει καμμια διαφορα ... οσον αφορα την ανεση που με ενδιεφερε (αφου ακομη και με τελειωμενα αμορτισερ κρατουσε καλα) δεν ειδα καμμια διαφορα. Απλα μονο μια ελαφρως καλυτερη σταθεροτητα και συμπεριφορα στις μεγαλυτερες ταχυτητες.
Τι πρεπει να κανω με αυτο το αυτοκινητο ωστε να συμπεριφερθει επιτελους σαν να εχει αναρτησεις, να γινεται απορροφηση των κραδασμων, ανωμαλιων, στις αναρτησεις και οχι στα καθισματα , τη μεση μου , τα πλαστικα και την καμπινα ?? χοροπηδαω, παλατζαρει, κοπαναει, τρανταζεται, τριζει, ταπα τουμπα κλπ ....
Υπαρχει ελιπδα ? ... που να αποτανθω, τι να κοιταξω, ελεγξω?
Επισης για την βελτιωση της καταστασης των τριξιματων, τι ειδικοτητα θα μπορουσε να κανει κατι, λαμρινας / φανοποιος ?
-
να πω οτι εχεις αδικο ? Μπορει να περιμενω το 207 ...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μπα, μαμά ελατήρια έχει το παιδί... Και τα Record MaxiGaz δεν είναι σκληρά σαν τα Record SP! Για να μοιάσει με το δικό σου θα έπρεπε να φοράει H&R με Record SP και όχι μαμά ελατήρια με Record MaxiGaz...Το καταλαβα οτι εχει 'μαμα'...απλος του ειπα οτι και εγω εχω το ιδιο προβλημα με Η&R και Billstein....
ας αλλαξει τα ελατηρια με αλλα καινουργια 'μαμα' και τα αμορτισερ με monroe η DeCarbon και αν εχει ακομα προβλημα τοτε οπως ειπα φταιει αυτος
-
αυτο που πηδαει και κοπαναει χαρακτηριστικα ειναι το πισω μερος, οπου βεβαια δεν υπαρχουν ελατηρια, και εχω την εντυπωση οτι αλλαζοντας αμορτισερ απο Record MaxiGaz σε monroe ή DeCarbon δεν θα υπαρχει καμμια διαφορα σε αυτο το θεμα ... (επειδη σε αυτο το θεμα δεν ειδα και καμμα βελτιωση αλλαζοντας τα αδεια / στεγνα (50000χλμ) με ανυπαρκτη επαναφορα μαμα με τα Record MaxiGaz.
Τα ελατηρια μπροστα ειναι μαμα 50.000 χλμ .... αλλα παλι δε νομιζω οτι στο θεμα αποσβεσιμοτητας / προοδευτικοτητας θα υπηρχε καμμια βελτιωση με νεα αδουλευτα μαμα ελατηρια εκει ... ταπεινη μου εντυπωση. Ισως το θεμα να ειναι τελικα οτι με το μικρο βαρος αυτου του αυτοκινητου και τη μορφη που εχει η αναρτηση του δεν μπορει εκ φυσεως να γινει τοσο ανετο οσο ο μεσος ορος των μικρομεσσαιων (ιbiza, fabia, polo, golf? κλπ) μονο πιο σπορ μπορει να γινει ...
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
αυτο που πηδαει και κοπαναει χαρακτηριστικα ειναι το πισω μερος, οπου βεβαια δεν υπαρχουν ελατηρια, .οσο ο μεσος ορος των μικρομεσσαιων (ιbiza, fabia, polo, golf? κλπ) μονο πιο σπορ μπορει να γινει ...
Πισω το αμαξι σου εχει ραβδους στρεψεις/αντιστρεπτικη
δεν σε καταλαβαινω γιατι θεωρεις το 'μαμα' στησιμο ως σκληρο εφοσον
ακομα και με το ενα δακτυλο του χεριου σου αν πιεσεις το αμαξι θα δεις οτι καθεται... εκτος και αν εχεις 20αρες και ανω ραβδους πισω....
τα VTS 1400cc αν δεν κανω λαθος εχουν 19αρες...ibiza με το golf και το Peugeot εισαι συγουρος οτι ανηκει στην ιδια κατηγορια?
-
ακομα και με το ενα δακτυλο του χεριου σου αν πιεσεις το αμαξι θα δεις οτι καθεται...
Για αυτο προτιμαω να το οδηγω με κοσμο μεσα οσο περισσοτεροι τοσο πιο καλα παει lol
δεν ειμαι ειδημονας, το μονο που ειναι σιγουρο ομως ειναι οτι οταν περναω απο ανωμαλιες συμπεριφερεται αποτομα και αγαρμπα, καρα-τρανταζεται, κοινως κοπαναει. Εκει που ολοι οι αλλοι απλα περνανε απο πανω εγω αναγκαζομαι να σταματαω να αλλαζω ταχυτητα και να περναω με 5, και οταν λογω κινησης δεν εχω την πολυτελεια να το κανω αυτο , τις περισσοτερες φορες δηλαδη, νομιζω οτι βρισκομαι ενα βημα κοντυτερα καθε φορα στη διαλυση ...
Ισως σε τελικη αναλυση απλως ειναι ενα ελαφρο αυτοκινητακι οπως και να το κανουμε ....
ibiza με το golf και το Peugeot εισαι συγουρος οτι ανηκει στην ιδια κατηγορια?
peugeot πιο peugeot ? για αυτο εγραψα 'golf?' τελος παντων εννοω τα hatch με ανοιχτο ευρος απο polo, yaris, Getz, micra κλπ μεχρι clio, 206, fabia, ibiza, golf κλπ.
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
ακομα και με το ενα δακτυλο του χεριου σου αν πιεσεις το αμαξι θα δεις οτι καθεται...
Για αυτο προτιμαω να το οδηγω με κοσμο μεσα οσο περισσοτεροι τοσο πιο καλα παει lol
δεν ειμαι ειδημονας, το μονο που ειναι σιγουρο ομως ειναι οτι οταν περναω απο ανωμαλιες συμπεριφερεται αποτομα και αγαρμπα, καρα-τρανταζεται, κοινως κοπαναει. Εκει που ολοι οι αλλοι απλα περνανε απο πανω εγω αναγκαζομαι να σταματαω να αλλαζω ταχυτητα και να περναω με 5, και οταν λογω κινησης δεν εχω την πολυτελεια να το κανω αυτο , τις περισσοτερες φορες δηλαδη, νομιζω οτι βρισκομαι ενα βημα κοντυτερα καθε φορα στη διαλυση ...
Ισως σε τελικη αναλυση απλως ειναι ενα ελαφρο αυτοκινητακι οπως και να το κανουμε ....
ibiza με το golf και το Peugeot εισαι συγουρος οτι ανηκει στην ιδια κατηγορια?
peugeot πιο peugeot ? για αυτο εγραψα 'golf?' τελος παντων εννοω τα hatch με ανοιχτο ευρος απο polo, yaris, Getz, micra κλπ μεχρι clio, 206, fabia, ibiza, golf κλπ.
Για δοκίμασε μια φορά να περάσεις κάποια απλή ανωμαλία (πχ, σαμαράκι) με λίγη μεγαλύτερη ταχύτητα.... (όχι και υπερβολές, ντιούκς και έτσι), και θα με θυμηθείς ....
-
Για δοκίμασε μια φορά να περάσεις κάποια απλή ανωμαλία (πχ, σαμαράκι) με λίγη μεγαλύτερη ταχύτητα.... (όχι και υπερβολές, ντιούκς και έτσι), και θα με θυμηθείς ....
δηλαδη ?
-
Το Saxo VTS 1.4 φοράει ίδια ανάρτηση με του VTS 1.6 δηλαδή ίδια με του 106 Rallye πλην της πίσω αντιστρεπτικής που είναι 22χιλ αντί για 24χιλ που φοράει το Rallye.
-
Στο 5θυρο Saxo του '97 που είχα, τοποθέτησα (κάποτε) Bilstein Sprint εμπρός μ' ελατήρια από VTS 1.4 και πίσω ράβδους στρέψης από Rallye 1.6, αφήνοντας τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιεί ακόμη ο αδερφός μου και έχει ξεπεράσει τα 220.000 χιλιόμετρα και πρέπει να ομολογήσω, πως ουδέποτε συμπεριφέρθηκε σαν το VTS 1.4 του φίλου ShyTestosterone. Τουναντίον, έγινε ακόμα πιο 'παιγνιδιάρικο' ( ) το πίσω μέρος, λόγω των ράβδων, ενώ η άνεση ουδέποτε επηρεάστηκε (ακόμα και με την αλλαγή των τροχών από σε 13' σε 14', από 1.4 VTS επίσης... ) .
Μήπως (αναρωτιέμαι και εύχομαι πως όχι) το αυτοκίνητο έχει φάει καμμιά 'στουκίτσα' στο παρελθόν ;; -
αυτο δυστυχως δεν το γνωριζω , και εαν εχει φαει πως αυτο επηρεαζει την αποσβεση ?
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
αυτο δυστυχως δεν το γνωριζω , και εαν εχει φαει πως αυτο επηρεαζει την αποσβεση ?Η απόσβεση δεν έχει σχέση, αλλά τα τραντάγματα και τα κοπανήματα δεν έχουν να κάνουν και μ' ένα 'ταλαιπωρημένο' αμάξωμα; Όπως είπα όμως και πριν, κάνω απλά μια υπόθεση, για τον απλούστατο λόγο ότι τα Saxo ήταν άνω των προσδοκιών ( ) ποιοτικά στο εσωτερικό τους, με καλή ποιότητα κύλισης και άνετα στο δρόμο (κάτι που μπορώ να γνωρίζω προσωπικά...) .
-
το δικο μου γιατι δεν ειναι ετσι
(λες να) ειμαι (τοσο) γκαντεμης ? -
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
το δικο μου γιατι δεν ειναι ετσι
(λες να) ειμαι (τοσο) γκαντεμης ?Σίγουρα ο πρώτος ιδιοκτήτης δεν έχει κάνει 'μετατροπούλες' (όπως ελατήρια χαμηλώματος...) ;;
-
αν ειχε θα μου το ειχε πει σαν 'ατου' θα το ειχε διαφημισει φανταζομαι ... αλλα και το αμαξι δεν ειναι και ιδιαιτερα χαμηλο, κανονικο 1.4 VTS μου φαινεται στο υψος. Και αν το εκανε, το πισω μερος που δεν εχει ελατηρια γιατι να κοπαναει ?
Eξαλειψη κοπανηματων & τρανταγματων σε Saxo VTS 1.4