-
@ p23os
Με αυτό περιορίζοντας πολύ το search
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
βλέπω μία μέση κατανάλωση στα 5.8 lt με τη διασπορά από 3.93 ως 7.73. Αν αφαιρέσουμε αυτούς με πολύ λίγες μετρήσεις (κάτω από 30) θέτοντας ως κάτω όριο τα 22500 km έχουμε:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
μία μέση τιμή στα 5.8 lt με τη διασπορά όμως σε πιο φυσιολογικό εύρος από 4,55 ως 7,35.
Οπότε έχε υπόψη ότι μία κατανάλωση > 7 lt / 100 δεν είναι απίθανη αλλά αφορά μόλις 3 από τους 121 χρήστες ενώ καταναλώσεις άνω των 6.5 δηλώνουν μόλις 13 και άνω των 6 μόλις 36. 50 είναι πάνω από τον μέσο όρο των 5.8 lt οπότε 71 είναι κάτω από αυτόν. 81 χρήστες είναι άνω των 5.5 lt ενώ καταναλώσεις άνω των 5.0 lt αναφέρουν 112 στους 121 χρήστες.
Οπότε θεωρώ ότι τιμές από 6.5 και κάτω θα πρέπει να τις αναμένεις και με λίγη προσοχή πέφτεις κάτω από τα 6.0. Πιο κάτω όμως δύσκολο. Για τα 5.5 λτ θέλει δουλειά ενώ καταναλώσεις κάτω από 5.0.... είναι στα όρια του αδύνατου.
Αυτό λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Ελληνικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα απογοητευτικές. Κακή σηματοδότηση, κακοί δρόμοι, μέτριο και νοθευμένο καύσιμο, ανακριβείς αντλίες (για να μην χρησιμοποιήσω κάτι βαρύτερο) έχουν ως αποτέλεσμα στην αντλία να είμαστε πάνω από το μέσο όρο.
Με μία κατανάλωση στα 6.0 lt/100 που θεωρώ κάτι το σχετικά εύκολο σε κίνηση εκτός αστικών κέντρων (45,000 km διαφορετικά μόνον αν είσαι ταρίφας ή κάνεις παραδόσεις....) και 45,000km μιλάμε για 2700 lt που με μία τιμή στο 1.45 σημαίνει περί τα 4000€ το έτος.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=1&power_s=100&power_e=150&powerunit=2Για μια ιδεα!
Πολυ καλο, κυριως για μοντελα που κυκλοφορουν αρκετα χρονια και υπαρχουν πολλα δεδομενα
-
Για καταναλώσεις κάτω από 5 λτ/100 και μέση ταχύτητα μεγαλύτερη των 160 χλμ/ώρα, η λύση είναι μόνον η BMW 320d, αλλά δεν είναι και για φόρτωμα...
Η λύση βέβαια θα ήταν τρέιλερ και κοτσαδόρος, όπως πολύ σωστά έχει εφαρμοστεί από τον ακατανόμαστο χρήστη, αλλά δεν ξέρω αν βολεύει όλους... -
Τελευταίο ρεζερβουάρ πριν να αλλάξω discoplatoon στο Getz 1.1: 9,44lt/100km με τα έξι-επτά προηγούμενα να είναι από 8,5 και πάνω.
Πρώτο ρεζερβουάρ μετά την αλλαγή: 6,73 lt/100km με μια μικρή επιφύλαξη για την ακρίβεια στο γέμισμα. Πάνω από 7 δεν είναι πάντως. Οι συνθήκες οδήγησης ήταν ίδιες, με τη διαφορά ότι πλέον οδηγείται ως χειροκίνητο (όχι αυτόματο με μετατροπέα ροπής) και στα 120km/h με 5η έχω 3500 σ.α.λ. και όχι 4000
Κάνα 2 λίτρα ανά 100km χάνονταν ως πρόστιμο για εκπρόθεσμη -άνω του 5μηνου- αλλαγή συμπλέκτη.
-
Λοιπόν τα τελευταία 1000 χιλιόμετρα δεν πέφτω με τίποτα κάτω απο 9.2 (αποτέλεσμα των μικρών μετακινήσεων της μητέρας μου με το αυτοκινήτο.Καθημερινά το πολύ 5-6 χιλιόμετρα απο κρύο ξεκίνημα σε σβήσιμο ανα μετακίνηση κι ίσως και λιγότερο καμαι φορά)
Ξέρω αυτο το πράγμα το χαλάει το αμάξι
Όταν βέβαια πάει πιο μακριά αρκούμαι στο να προσπαθώ να αγγίξω το 9.2 οδηγώντας ήρεμα με αλλαγές μέχρι τις 2800 γιατί η μάνα μου όταν το παίρνω έχει γράψει εύκολα με τις μικρομετακινήσεις με κρύα εκκίνηση 10αρακια +
Είδα επίσης ίδια αμάξια στο sprintmonitor με το δικό μου και σοκαρίστηκα
Και κανονικά όταν πάω (δηλαδή όταν δε το χρησιμοποιεί η μάνα μου ) τα νούμερα αυτά δεν τα βλέπω με τίποτα
Άρα έχει πρόβλημα το πόδι μου -
Να μετακομισεις σε καποιο νησι καλυτερα!!! :lol:
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Paris σχεδόν κέντρο-Rheims-Bruxelles:457km ταχύτητες με τα όρια και κυρία ο δικός σου (δλδ 130-135 στην Γαλλία και 120-130 στο Βέλγιο), κλασσικά κίνηση στην έξοδο απο Παρίσι με σταμάτα-ξεκινα για καμιά 15αρα χιλιόμετρα και πρωινή κίνηση για κανα 5αρι χιλιόμετρα απο το σπίτι μου μέχρι την δουλειά. Λάστιχα φουσκωμένα σωστά, δρόμος ελαφρά βρεγμένος και ο 1,6 8v στα καλύτερα του με στρωμένα λαδάκια 5-40.
Μέση κατανάλωση:6.3l/100km
Για την επιστροφή δεν έχω μεση ακόμα αλλά την αναμένω ελαφρά τσιμπημένη αφού το πατησα λίγο παραπάνω για να προλάβω φτηνότερα διόδια το οποίο και πέτυχα, μαζί με αναμνηστικό, με σχετικη άνεση αφού έφτασα στο παρα τρία Θα σας κρατήσω συντονισμένους μόλις ανεφοδιαστώ με 95-Ε10
Y.Γ Μετά τα διόδια το σκίζω όπως με δίδαξε ο leonp -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για την επιστροφή δεν έχω μεση ακόμα αλλά την αναμένω ελαφρά τσιμπημένη αφού το πατησα λίγο παραπάνω για να προλάβω φτηνότερα διόδια το οποίο και πέτυχα, μαζί με αναμνηστικό, με σχετικη άνεση αφού έφτασα στο παρα τρία Θα σας κρατήσω συντονισμένους μόλις ανεφοδιαστώ με 95-Ε10
Y.Γ Μετά τα διόδια το σκίζω όπως με δίδαξε ο leonpτι εννοείς φθηνότερα διόδια ?
-
Η χρέωση στον συγκεκριμένο άξονα είναι με βάση τα χιλιόμετρα που διανύεις. Χαρτάκι στην είσοδο και πλήρωμή στην έξοδο. Η εταιρεία έχει επιλέξει να χρεώνει χαμηλότερα συγκεκριμένες ώρες και ανάλογα με την κίνηση εντός του άξονα αλλά και την επιβάρυνση που προκαλεί ο άξονας στους περιφερειακούς του Παρισιού με στόχο θεωρητικά την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Η τιμολογήση, πράσινη φτηνότερη κόκκινη κανονική, και η διάρκεια εφαρμογής της ανακοινώνεται στους πίνακες πληροφόρησης του δρόμου. Είναι ο μοναδικός δρόμος στην Γαλλία, και όχι μόνο, που έχω πετύχει να εφαρμόζει αυτό το σύστημα.
-
είναι δυναμικό το σύστημα, ή ξέρεις εκ των προτέρων πότε παίζει διπλή ταρίφα?
-
ΤΕΣΤ καταναλωσης για μαγνητακι
Μετα απο 3 μηνες και 3000χλμ που εκανα με το μαγνητακι σε Renault Laguna 2.0 140hp,
διαπιστωσα οτι:
-
ΟΥΔΕΜΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
-
Εδειχνε να δυσκολευεται να ανεβασει στροφες
-
Στοχος ηταν να δω καταναλωσεις κατω απο 7λιτ/100χλμ
-
ΟΛΕΣ τις καλυτερες καταναλωσεις που εχω πετυχει σε ταξιδι ειναι ΧΩΡΙΣ ΜΑΓΝΗΤΑΚΙ και ειναι απο 5,5 μεχρι 6,2 λιτ/100χλμ
ΥΓ.
- Η δοκιμη εγινε μονο για προσωπικη μου περιεργεια.
- Το μαγνητακι το ειχα δοκιμασει και 2 φορες προηγουμενως και ειχα δει βελτιωση μονο στο megane 1.6 110hp σε τραβηγμα και μειωση καταναλωσης ~5-8%. Δεν ειχα δει ομως καμμια βελτιωση στο Laguna turbo 2.0 170hp.
- Καποιοι λενε οτι για διλιτρα χρειαζονται δυο μαγνητακια...
-
-
Οσα και να βαλεις τα ιδια θα δεις.Μην σου πω και χειροτερα καθως θα βαρυνει το αμαξι.
-
Αν και υπάρχει ξεχωριστό θέμα για τους μαγνήτες,
ο καλύτερος τρόπος για να δεις αν το αμάξι θα καίει λιγότερη βενζίνη είναι να βάλεις τον μαγνήτη δίπλα στα @@ σου.Αν μπορείς με τον μαγνήτη να μαγνητίσεις και να κουνήσεις τα @@ σου τότε θα καίει λιγότερη βενζίνη το αμάξι.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Λοιπόν τα τελευταία 1000 χιλιόμετρα δεν πέφτω με τίποτα κάτω απο 9.2 (αποτέλεσμα των μικρών μετακινήσεων της μητέρας μου με το αυτοκινήτο.Καθημερινά το πολύ 5-6 χιλιόμετρα απο κρύο ξεκίνημα σε σβήσιμο ανα μετακίνηση κι ίσως και λιγότερο καμαι φορά)
Ξέρω αυτο το πράγμα το χαλάει το αμάξι
Όταν βέβαια πάει πιο μακριά αρκούμαι στο να προσπαθώ να αγγίξω το 9.2 οδηγώντας ήρεμα με αλλαγές μέχρι τις 2800 γιατί η μάνα μου όταν το παίρνω έχει γράψει εύκολα με τις μικρομετακινήσεις με κρύα εκκίνηση 10αρακια +
Είδα επίσης ίδια αμάξια στο sprintmonitor με το δικό μου και σοκαρίστηκα
Και κανονικά όταν πάω (δηλαδή όταν δε το χρησιμοποιεί η μάνα μου ) τα νούμερα αυτά δεν τα βλέπω με τίποτα
Άρα έχει πρόβλημα το πόδι μουΚαλώς ήρθες στη 'φθινοπωρινή συμπεριφορά των Κ4 σε αστική χρήση' ...
(εγώ βλέπω 10+ λίτρα ΜΕΣΗ σε τέτοιες θερμοκρασίες και οδηγικές συνθήκες, αλλά βάζω και βενζίνη κάθε 60-70 μέρες πλέον ...)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν και υπάρχει ξεχωριστό θέμα για τους μαγνήτες,
ο καλύτερος τρόπος για να δεις αν το αμάξι θα καίει λιγότερη βενζίνη είναι να βάλεις τον μαγνήτη δίπλα στα @@ σου.Αν μπορείς με τον μαγνήτη να μαγνητίσεις και να κουνήσεις τα @@ σου τότε θα καίει λιγότερη βενζίνη το αμάξι.
Εκτος αν ειναι ο
-
Ο χρήστης mark1 έγραψε:
ΤΕΣΤ καταναλωσης για μαγνητακιΜετα απο 3 μηνες και 3000χλμ που εκανα με το μαγνητακι σε Renault Laguna 2.0 140hp,
διαπιστωσα οτι:
-
ΟΥΔΕΜΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
-
Εδειχνε να δυσκολευεται να ανεβασει στροφες
-
Στοχος ηταν να δω καταναλωσεις κατω απο 7λιτ/100χλμ
-
ΟΛΕΣ τις καλυτερες καταναλωσεις που εχω πετυχει σε ταξιδι ειναι ΧΩΡΙΣ ΜΑΓΝΗΤΑΚΙ και ειναι απο 5,5 μεχρι 6,2 λιτ/100χλμ
ΥΓ.
- Η δοκιμη εγινε μονο για προσωπικη μου περιεργεια.
- Το μαγνητακι το ειχα δοκιμασει και 2 φορες προηγουμενως και ειχα δει βελτιωση μονο στο megane 1.6 110hp σε τραβηγμα και μειωση καταναλωσης ~5-8%. Δεν ειχα δει ομως καμμια βελτιωση στο Laguna turbo 2.0 170hp.
- Καποιοι λενε οτι για διλιτρα χρειαζονται δυο μαγνητακια...
Κάποιοι Λενε Ότι ο κόσμος είναι αθεράπευτα κουτος...
-
-
1,5 μηνας ,1950km 240e βενζινη με σταθερη τιμη 1.61 -> 149,1 λιτρα. Μεση 7,65/100km
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Λοιπόν τα τελευταία 1000 χιλιόμετρα δεν πέφτω με τίποτα κάτω απο 9.2 (αποτέλεσμα των μικρών μετακινήσεων της μητέρας μου με το αυτοκινήτο.Καθημερινά το πολύ 5-6 χιλιόμετρα απο κρύο ξεκίνημα σε σβήσιμο ανα μετακίνηση κι ίσως και λιγότερο καμαι φορά)
Ξέρω αυτο το πράγμα το χαλάει το αμάξι
Όταν βέβαια πάει πιο μακριά αρκούμαι στο να προσπαθώ να αγγίξω το 9.2 οδηγώντας ήρεμα με αλλαγές μέχρι τις 2800 γιατί η μάνα μου όταν το παίρνω έχει γράψει εύκολα με τις μικρομετακινήσεις με κρύα εκκίνηση 10αρακια +
Είδα επίσης ίδια αμάξια στο sprintmonitor με το δικό μου και σοκαρίστηκα
Και κανονικά όταν πάω (δηλαδή όταν δε το χρησιμοποιεί η μάνα μου ) τα νούμερα αυτά δεν τα βλέπω με τίποτα
Άρα έχει πρόβλημα το πόδι μουΟρέστη, το sprintmonitor έχει χρήστες από όλο τον κόσμο (πχ Ελβετία δεν έχει ποτέ κίνηση ρε παιδί μου. Δεν ξέρω τι μαγικά έχουν κάνει. - μάλλον απλά δουλεύει η συγκοινωνία τους πολύ καλά )
πχ: sprintmonitor για τα 1800TFSI σε Audi A3 Stronic/DSG με τουλάχιστον 10.000km στο ενεργητικό τους
Βλέπω κάτι μέσες καταναλώσεις από 6,94lt/100km ως 11,05lt/100km με μέσο όρο τα 8.29lt/100km, τη στιγμή που εγώ έχω ως χαμηλώτερη κατανάλωση (με προσπάθεια) ένα 7,46lt/100km κι ενώ το αμάξι ήταν ακόμα εργοστασιακό και μέση 10,66lt/100km
Καλά...για το Golf-άκι που είχα, δεν στο γράφω καν γιατί ήμουν στην κορυφή (προς τα πάνω) και με διαφορά μέχρι που το πούλησα.
Εγώ το έχω πάρει απόφαση πάντως. Είμαι από τους κουλούς και δε συγχύζομαι πλέον. -
Fiat Grande Punto multijet 1.3
συνολικά έκανα γύρω στα 1000 χλμ αυτοκινητόδρομου στην Ιταλία χωρίς κίνηση.
700 ήταν φορτωμένα τίνγκα τρίγκα με πέντε άτομα και βαλίτσες, σε αυτοκινητόδρομο με πολλές ανωφέρειες-κατωφέρειες και ταχύτητες 140-150.
μέση 6,3
τα άλλα 300 ήταν άδειο και σε ανάλογη διαδρομή έγραψε 5,7.
οδήγηση νευρική σχετικά, και με μπόλικο cruise controlτο αμάξι είχε 50.000 χλμ.
στον αυτοκινητόδρομο δεν άκουγες σε cruizing την ντιζελιά, αλλά σε χαμηλές ταχύτητες ο θόρυβος είναι αισθητός. -
Προχθεσινό αυθημερόν στο Ν. Μαρμαρά χαλκιδικής κ πίσω με νόμιμους ρυθμούς (Μουδανιά με 110) και ως το χωριό με μαξ 90 7.0 στο πήγαινε 2 άτομα 7.2 στο γύρνα με ίδιους ρυθμούς + 80 κιλά ξύλο ελιά πίσω
Έρευνα Κατανάλωσης