Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2+2 γιατί όχι ;;;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 2+2 γιατί όχι ;;;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    13
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρατηρώ τους δημοσιογράφους να υποτιμούν τις +2 θέσεις (κυρίως σε ανοιχτά αυτοκίνητα) και να τις θεωρούν διακοσμητικές και άχρηστες αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται περίπου για κοροϊδία από μέρους του κατασκευαστή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η δυσαρέσκεια και είμαι ένθερμος υποστηρικτής των +2 θέσεων που είναι ακριβώς αυτό που συμβολίζουν: +2 και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει, ούτε άλλωστε οφείλουν να ανταγωνίζονται τα 4θέσια αυτοκίνητα. Αυτός που θέλει 4 θέσεις όντως δεν μπορεί να βολευτεί με 2+2. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες οι +2 γιατί απλά δεν υπάρχουν μόνο οι φίλοι των 4θέσιων. Οι 2+2 θέσεις απευθύνονται όχι στους 4-5θέσιους(!) αλλά στους οπαδούς των διθέσιων και τους λύνουν τα χέρια αυξάνοντας εντυπωσιακά την πρακτικότητα του οχήματός τους χωρίς να χαλάνε τις γραμμές του αμαξώματος ούτε να μεγαλώνουν πολύ τις διαστάσεις. Οπότε έκπληξη μου κάνει η συμπεριφορά μερικών δημοσιογράφων καθώς ειδικά αυτοί θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν τη διάκριση ώστε να μην έχουν παράλογες απαιτήσεις.
      Για να τους πείσω αυτούς και εσάς για την χρησιμότητα αυτού του χώρου θα αναφερθώ σε μερικές καθημερινές απλές πρακτικές ανάγκες. Όσοι έχουν ζώο σίγουρα θέλουν το +2 γιατί αλλιώς τα roadsters αποκλείονται είτε αποκλείεται το ζώο. Το ίδιο το ζητάνε και όσοι με διθέσιο roadster έχουν ποτέ δοκιμάσει να παραλάβουν κάποιον με βαλίτσα κανονικού μεγέθους και όχι μαλακό και ευσυμπίεστο σάκο για να μην πώ και για περισσότερες από μία αποσκευή από αεροδρόμιο / σταθμό / λιμάνι …. Όπως φαντάζεστε δύσκολα χωράει στους συνηθισμένους χώρους αποσκευής ενώ αντίθετα μπορεί να τοποθετηθεί στον +2 χώρο. Και το πιο καθημερινό, υπέρτατο και εκνευριστικότατο! Αν θέλετε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο να αφήσετε το χαρτοφύλακά σας ή το σακάκι σας κάπου ή πρέπει να διπλωθείτε στα δύο (είναι και χαμηλά τα άτιμα) και να σκύψετε μέχρι την άλλη θέση (που μάλιστα δεν γίνεται αν έχετε και συνεπιβάτη) ή πρέπει να πάτε πίσω στο πορτμπαγκάζ και μετά πάλι μπροστά για να μπείτε μέσα....
      Προσωπικά έχοντας ζήσει για χρόνια με αυτοκίνητο τύπου roadster παλαιού τύπου θεωρητικά διθέσιο αλλά με χώρο από πίσω δυσκολεύομαι να βρω κάτι αντίστοιχο (κοινώς μου τη δίνει που το νέο ΜΧ5 που επιτέλους μου αρέσει αισθητικά συνεχίζει να έχει ελάχιστο χώρο αποσκευών και ελάχιστο χώρο στο σαλόνι). Τα παλαιότερα roadsters διέθεταν χώρο για αντικείμενα ή ζώα ή για ευκαιριακό επιβάτη. Τώρα ο χώρος πίσω τείνει να καταργηθεί και η κατηγορία έχει γίνει αυστηρά διθέσια. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες (νομίζω Alfa Romeo Spider, Mercedes SL σίγουρα η προηγούμενη δνε ξέρω για την τωρινή και τα μικρά cc από Peugeot, Nissan, Mitsubishi από τα οποία μόνο η SL είναι πισωκίνητη). Υποθέτω ότι μπορεί να είναι για λόγους οικονομικούς ή για αύξηση της ακαμψίας. Αυτή όμως η μικρή διαφορά σε εσωτερικούς χώρους δίνει, για μένα τουλάχιστον αλλά φαντάζομαι και για πολλούς άλλους, κυρίως εργένηδες/ισσες (που τα τελευταία χρόνια αποτελούν μεγάλη δύναμη τόσο σε αριθμό όσο και σε αγοραστική ικανότητα) ή άτεκνα ζευγάρια, τη δυνατότητα να έχουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όχι μόνο σαν ειδικό αυτοκίνητο της βόλτας ή του Σαββατοκύριακου, κάτι που αποτελεί σημαντικό επιπλέον έξοδο, αλλά σαν μοναδικό αυτοκίνητο που καλύπτει πλήρως όλες τις συνθήκες μετακίνησης εκτός από τα πεθερικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρατηρώ τους δημοσιογράφους να υποτιμούν τις +2 θέσεις (κυρίως σε ανοιχτά αυτοκίνητα) και να τις θεωρούν διακοσμητικές και άχρηστες αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται περίπου για κοροϊδία από μέρους του κατασκευαστή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η δυσαρέσκεια και είμαι ένθερμος υποστηρικτής των +2 θέσεων που είναι ακριβώς αυτό που συμβολίζουν: +2 και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει, ούτε άλλωστε οφείλουν να ανταγωνίζονται τα 4θέσια αυτοκίνητα. Αυτός που θέλει 4 θέσεις όντως δεν μπορεί να βολευτεί με 2+2. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες οι +2 γιατί απλά δεν υπάρχουν μόνο οι φίλοι των 4θέσιων. Οι 2+2 θέσεις απευθύνονται όχι στους 4-5θέσιους(!) αλλά στους οπαδούς των διθέσιων και τους λύνουν τα χέρια αυξάνοντας εντυπωσιακά την πρακτικότητα του οχήματός τους χωρίς να χαλάνε τις γραμμές του αμαξώματος ούτε να μεγαλώνουν πολύ τις διαστάσεις. Οπότε έκπληξη μου κάνει η συμπεριφορά μερικών δημοσιογράφων καθώς ειδικά αυτοί θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν τη διάκριση ώστε να μην έχουν παράλογες απαιτήσεις.
        Για να τους πείσω αυτούς και εσάς για την χρησιμότητα αυτού του χώρου θα αναφερθώ σε μερικές καθημερινές απλές πρακτικές ανάγκες. Όσοι έχουν ζώο σίγουρα θέλουν το +2 γιατί αλλιώς τα roadsters αποκλείονται είτε αποκλείεται το ζώο. Το ίδιο το ζητάνε και όσοι με διθέσιο roadster έχουν ποτέ δοκιμάσει να παραλάβουν κάποιον με βαλίτσα κανονικού μεγέθους και όχι μαλακό και ευσυμπίεστο σάκο για να μην πώ και για περισσότερες από μία αποσκευή από αεροδρόμιο / σταθμό / λιμάνι …. Όπως φαντάζεστε δύσκολα χωράει στους συνηθισμένους χώρους αποσκευής ενώ αντίθετα μπορεί να τοποθετηθεί στον +2 χώρο. Και το πιο καθημερινό, υπέρτατο και εκνευριστικότατο! Αν θέλετε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο να αφήσετε το χαρτοφύλακά σας ή το σακάκι σας κάπου ή πρέπει να διπλωθείτε στα δύο (είναι και χαμηλά τα άτιμα) και να σκύψετε μέχρι την άλλη θέση (που μάλιστα δεν γίνεται αν έχετε και συνεπιβάτη) ή πρέπει να πάτε πίσω στο πορτμπαγκάζ και μετά πάλι μπροστά για να μπείτε μέσα....
        Προσωπικά έχοντας ζήσει για χρόνια με αυτοκίνητο τύπου roadster παλαιού τύπου θεωρητικά διθέσιο αλλά με χώρο από πίσω δυσκολεύομαι να βρω κάτι αντίστοιχο (κοινώς μου τη δίνει που το νέο ΜΧ5 που επιτέλους μου αρέσει αισθητικά συνεχίζει να έχει ελάχιστο χώρο αποσκευών και ελάχιστο χώρο στο σαλόνι). Τα παλαιότερα roadsters διέθεταν χώρο για αντικείμενα ή ζώα ή για ευκαιριακό επιβάτη. Τώρα ο χώρος πίσω τείνει να καταργηθεί και η κατηγορία έχει γίνει αυστηρά διθέσια. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες (νομίζω Alfa Romeo Spider, Mercedes SL σίγουρα η προηγούμενη δνε ξέρω για την τωρινή και τα μικρά cc από Peugeot, Nissan, Mitsubishi από τα οποία μόνο η SL είναι πισωκίνητη). Υποθέτω ότι μπορεί να είναι για λόγους οικονομικούς ή για αύξηση της ακαμψίας. Αυτή όμως η μικρή διαφορά σε εσωτερικούς χώρους δίνει, για μένα τουλάχιστον αλλά φαντάζομαι και για πολλούς άλλους, κυρίως εργένηδες/ισσες (που τα τελευταία χρόνια αποτελούν μεγάλη δύναμη τόσο σε αριθμό όσο και σε αγοραστική ικανότητα) ή άτεκνα ζευγάρια, τη δυνατότητα να έχουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όχι μόνο σαν ειδικό αυτοκίνητο της βόλτας ή του Σαββατοκύριακου, κάτι που αποτελεί σημαντικό επιπλέον έξοδο, αλλά σαν μοναδικό αυτοκίνητο που καλύπτει πλήρως όλες τις συνθήκες μετακίνησης εκτός από τα πεθερικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρατηρώ τους δημοσιογράφους να υποτιμούν τις +2 θέσεις (κυρίως σε ανοιχτά αυτοκίνητα) και να τις θεωρούν διακοσμητικές και άχρηστες αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται περίπου για κοροϊδία από μέρους του κατασκευαστή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η δυσαρέσκεια και είμαι ένθερμος υποστηρικτής των +2 θέσεων που είναι ακριβώς αυτό που συμβολίζουν: +2 και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει, ούτε άλλωστε οφείλουν να ανταγωνίζονται τα 4θέσια αυτοκίνητα. Αυτός που θέλει 4 θέσεις όντως δεν μπορεί να βολευτεί με 2+2. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες οι +2 γιατί απλά δεν υπάρχουν μόνο οι φίλοι των 4θέσιων. Οι 2+2 θέσεις απευθύνονται όχι στους 4-5θέσιους(!) αλλά στους οπαδούς των διθέσιων και τους λύνουν τα χέρια αυξάνοντας εντυπωσιακά την πρακτικότητα του οχήματός τους χωρίς να χαλάνε τις γραμμές του αμαξώματος ούτε να μεγαλώνουν πολύ τις διαστάσεις. Οπότε έκπληξη μου κάνει η συμπεριφορά μερικών δημοσιογράφων καθώς ειδικά αυτοί θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν τη διάκριση ώστε να μην έχουν παράλογες απαιτήσεις.
          Για να τους πείσω αυτούς και εσάς για την χρησιμότητα αυτού του χώρου θα αναφερθώ σε μερικές καθημερινές απλές πρακτικές ανάγκες. Όσοι έχουν ζώο σίγουρα θέλουν το +2 γιατί αλλιώς τα roadsters αποκλείονται είτε αποκλείεται το ζώο. Το ίδιο το ζητάνε και όσοι με διθέσιο roadster έχουν ποτέ δοκιμάσει να παραλάβουν κάποιον με βαλίτσα κανονικού μεγέθους και όχι μαλακό και ευσυμπίεστο σάκο για να μην πώ και για περισσότερες από μία αποσκευή από αεροδρόμιο / σταθμό / λιμάνι …. Όπως φαντάζεστε δύσκολα χωράει στους συνηθισμένους χώρους αποσκευής ενώ αντίθετα μπορεί να τοποθετηθεί στον +2 χώρο. Και το πιο καθημερινό, υπέρτατο και εκνευριστικότατο! Αν θέλετε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο να αφήσετε το χαρτοφύλακά σας ή το σακάκι σας κάπου ή πρέπει να διπλωθείτε στα δύο (είναι και χαμηλά τα άτιμα) και να σκύψετε μέχρι την άλλη θέση (που μάλιστα δεν γίνεται αν έχετε και συνεπιβάτη) ή πρέπει να πάτε πίσω στο πορτμπαγκάζ και μετά πάλι μπροστά για να μπείτε μέσα....
          Προσωπικά έχοντας ζήσει για χρόνια με αυτοκίνητο τύπου roadster παλαιού τύπου θεωρητικά διθέσιο αλλά με χώρο από πίσω δυσκολεύομαι να βρω κάτι αντίστοιχο (κοινώς μου τη δίνει που το νέο ΜΧ5 που επιτέλους μου αρέσει αισθητικά συνεχίζει να έχει ελάχιστο χώρο αποσκευών και ελάχιστο χώρο στο σαλόνι). Τα παλαιότερα roadsters διέθεταν χώρο για αντικείμενα ή ζώα ή για ευκαιριακό επιβάτη. Τώρα ο χώρος πίσω τείνει να καταργηθεί και η κατηγορία έχει γίνει αυστηρά διθέσια. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες (νομίζω Alfa Romeo Spider, Mercedes SL σίγουρα η προηγούμενη δνε ξέρω για την τωρινή και τα μικρά cc από Peugeot, Nissan, Mitsubishi από τα οποία μόνο η SL είναι πισωκίνητη). Υποθέτω ότι μπορεί να είναι για λόγους οικονομικούς ή για αύξηση της ακαμψίας. Αυτή όμως η μικρή διαφορά σε εσωτερικούς χώρους δίνει, για μένα τουλάχιστον αλλά φαντάζομαι και για πολλούς άλλους, κυρίως εργένηδες/ισσες (που τα τελευταία χρόνια αποτελούν μεγάλη δύναμη τόσο σε αριθμό όσο και σε αγοραστική ικανότητα) ή άτεκνα ζευγάρια, τη δυνατότητα να έχουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όχι μόνο σαν ειδικό αυτοκίνητο της βόλτας ή του Σαββατοκύριακου, κάτι που αποτελεί σημαντικό επιπλέον έξοδο, αλλά σαν μοναδικό αυτοκίνητο που καλύπτει πλήρως όλες τις συνθήκες μετακίνησης εκτός από τα πεθερικά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Oταν ο κατασκευαστης αναφερεται σε 2+2, αναφερεται σε +2 ανθρωπους (νομιζω). Ουτε σε 2+σκυλο ουτε σε 2+βαλιτσα. Οποτε, τι θελω να πω... οσο διαφημιζουν +2 θεσεις τοτε ναι... καλα κανουν και τους θαβουν γιατι ουτε αναπηροι δεν μπαινουν... το αστειο ειναι οτι οι κατασκευαστες παρολο που στην πλειοψηφια των 2+2 δεν αφηνουν χωρο για ανθρωπο, διαμορφωνουν τον πισω χωρο με κανονικα καθισματα!!! Για ποιο λογο? Απλα για να αυξησουν το κοστος? Επειδη δεν στεκεται το σχεδιο διαφορετικα?

            Οποτε συμφωνουμε στην πρακτικοτητα, αλλα +2 δεν ειναι... τουλαχιστον η πλειοψηφια.

            Παντως, ειναι πολυ δεσμευτικα τετοια οχηματα που δεν σου δινουν την δυνατοτητα να βαλεις εστω 2 ακομα ατομα με τυπικη ανεση. Η αγορα τους θελει πολυ μεγαλη σκεψη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mika_hakkinen last edited by

              Δεν αντιλέγω, ξεκινάς από μια σωστή βάση. Θα προτιμούσα όμως να αναφέρεις παραδείγματα που δεν θα μπορούσαν να βολευτούν και σε έναν απλό ανοιχτό και εύκολα προσβάσιμο αποθηκευτικό χώρο πίσω από τα καθίσματα αλλά χρειάζονται ντε και καλά - υποτυπώδες έστω - κάθισμα. Αν και αναφέρεις και τον ευκαιριακό επιβάτη που νομίζω ότι είναι και ο μόνος σοβαρός λόγος για την ύπαρξη +2 θέσεων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitrios last edited by

                το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια

                αν έχεις διθέσιο που να τα βάλεις?

                συν ότι είναι οτι πρέπει για μικρά παιδιά.....

                γι'αυτό δεν μου αρέσουν και τόσο τα διθέσια..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                  το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια

                  Ναι, αλλά είναι τόσο μικρές οι θέσεις που σε αναγκάζουν να είσαι επιλεκτικός στις πρωτιμήσεις σου στο club.... ό εξοδούχος με την μεζούρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    224-v last edited by

                    Στο +2 μπορει να βολευτει καποιος ακομη επιβατης, η μικρα παιδιά, και πραγματα αναγκαια για ταξιδι ενος ζευγαριού. Ολα τα αλλα ειναι πρακτικά αβολα εκτος για ωρα αναγκης και για μικρή αποσταση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tiger last edited by

                      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                      το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια

                      Ναι, αλλά είναι τόσο μικρές οι θέσεις που σε αναγκάζουν να είσαι επιλεκτικός στις πρωτιμήσεις σου στο club.... ό εξοδούχος με την μεζούρα

                      'Παμε δυνατά Μπάμπη, να σου θυμίσω ότι ψάχνουμε ΜΟΝΟ νέες κάτω των 20 ετών,κάτω απο 1.60m ύψος,με μαλλί χτενισμένο προς τα κάτω και παπούτσια χωρίς τακούνι'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Μα το νόημα του 2+2 είναι ότι οι +2 είναι ευκαιριακές και όχι ανταγωνιστικές των πίσω θέσεων ενός 4 θέσιου. Αν έχεις 1-2 παιδιά δύσκολα θα βολευτείς με +2, τότε θέλεις το 4θέσιο και είναι λάθος αν κατηγορείς το 2+2. Ξαναλέω ότι το 2+2 πρέπει να το βλέπουμε όχι σαν ζορισμένο 4θέσιο αλλά σαν διθέσιο με πλεονέκτημα που διευκολύνουν τον χρήστη σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις που το αυστηρά 2θέσιο τον περιορίζει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maxmara last edited by

                          Στο θέμα αναφέρεται το Evo, γράφοντας για την νεα Jaguar coupe, εξηγώντας την διαμόρφωσή της ως 2+2 παρόλο που τα +2 είναι για μικρά παιδιά ή μικρούς σκύλους.

                          Η απάντηση της Jaguar ήταν (σε ελεύθερη μετάφραση) ότι **οι πελάτες **αυτό ζητήσανε - δηλαδή θέλουν να έχουν την ενναλακτική λύση να μεταφέρουν έναν τρίτο επιβάτη κουτσά-στραβά σε μικρή απόσταση. Κάτι που τα αυστηρά διθέσια δεν μπορούν.

                          Εγώ συμφωνώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dpolal last edited by

                            Aπό προσωπική πείρα με ένα 206cc που είχα για μερικές μέρες μπορώ να πώ τα εξής...

                            Για δύο άτομα είναι μια χαρά.

                            Για δύο άτομα με αποσκευές θέλει λίγο μελέτη το πράμα ως προς την ποιότητα των αποσκευών. (οι μεγάλες πλαστικές hard Samsonait π.χ. αποκλείονται )

                            Ο γιός μου (ετών 3 τότε) βολεύτηκε μια χαρά στο πίσω «κάθισμα» για μια αρκετά μεγάλη βόλτα χωρίς προβλήματα...

                            Ο αδερφός μου, επίσης, μπόρεσε και μπήκε εκεί για μια απόσταση μισής ώρας (βόλτα για καφέ) με ύψος 1,90 και βάρος 116 κιλά (ναι χώρεσε αλλά στριμωγμένος και στο πλάϊ )

                            Είναι καθαρά θέμα αναγκών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                              το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια

                              αν έχεις διθέσιο που να τα βάλεις?

                              Κάθονται τα δύο γκομενάκια στη θέση του συνοδηγού και ο φίλος σου παίρνει ταξί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimitrios last edited by

                                Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια

                                αν έχεις διθέσιο που να τα βάλεις?

                                Κάθονται τα δύο γκομενάκια στη θέση του συνοδηγού και ο φίλος σου παίρνει ταξί.

                                lol

                                και αν εσύ είσαι ο φίλος,τοτε ο οδηγός παίρνει και τα δυο γκομενακια και φεύγει....

                                τσατσια με το ταξί....που να ψάχνεις τώρα....

                                για τον φίλο που αναφέρθηκε παραπάνω περί επιλεκτικότητας....
                                45 κιλά,1.60-1.65 και το μαλλί ας είναι και χτενισμένο προς τα πάνω

                                κάπως έτσι πάντως...
                                http://i4.photobucket.com/albums/y149/c ... eutsch.jpg

                                όσες συνφορουμίτισες ταιριάζετε στην περιγραφή,στείλτε βιογραφικό σε μένα ή στο ράντομ.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr