-
Ειιιι παιδια...ΤΡΟΜΕΡΟ...
Πριν λιγες ημερες ειχα την τυχη να οδηγησω το 9αρι
Ηρωεσ της ιστοριας εγω, ο πωλητης και ο ξαδερφακος μου με την κοπελια του..Οταν μπηκα μεσα ειπα ενταξει ενα ιμπρεζα ειναι με αλλα καθισματα και αλλη τρυπα στο καπω..Το εσωτερικο πολυ λιτο αλλα τα μπακετ με εσφιγγαν πολυ στο εσωτερικο και η αισθηση του σουεντ δερμα προμυνηαν κατι καλο...Εγω σκεφτομουνα οτι τα ιμπρεζα 2.5αρια θα ηταν σαφως ανωτερα αφου ο 2λιτρος 4g63 mivec του Εβο ειναι αρκετα εως οριακα πουσαρισμενος..
Βγαινουμε στην Κυμης και ο ξαδερφος μου με 6η πατα τερμα το γκαζι..Το αμαξι τουρμπιζει για πλακα και πεταγεται σα σφηνα εμπρος..Τρομερη αισθηση..Λιγο κατω απο το ΟΑΚΑ το πηρα εγω
1η,2α καρφωτες..Το σασμαν και το πλαισιο ειναι υπερακαμπτα το τιμονι διαβητης και τα φρενα ΤΕΛΕΙΑ...Νοιωθεις κατι πολυ ωμο και ο συμπλεκτης ειναι αρκετα μαλακος...Σκεφτομαι τις μαμακιες των περιοδικων οτι το ΕΒΟ ειναι κουραστικο, κοπανα κλπ ενω το ιμπρεζα πιο φιλικο..
Κατα τη γνωμη μου το 9αρι ειναι πολυ παρα πολυ φιλικο..Οδηγιεται και απο τη γιαγια μου αν χρειαστει..Στριβω δεξια και μπαινω στο δρομο Αμαρουσιου που περνα εξω απο το εμπ. κεντρο Αιθριο..Στο φαναρι της Κηφισιας παιζω με το γκαζι..Καρφωνω 1η και στην αλλαγη προς 2α ανεβαινοντας την Κηφισιας πεταω κολο... Ειλικρινα μαγκες επαθα ταχυπαλμια, ο πωλητης ασπρισε και συνεχιζω μεχρι το φαναρι του ΛΟΥΗ ΤΙΟΥΝΙΝΓΚ με καρφωτες ολες εως την 3η ταχυτητα...Επαθα ταχυπαλμια...Παρκαρω εξω απο το αμαξι και κλαιω που πρεπει να αποχωριστω αυτο το κοκκινο 9αρι..
Η τιμη του 50 200 Γιουρος..Ειναι η εκδοση Σονίκ με 17αρες πανεμορφες ΒΒ-ΕΣ ζαντες και ψηλη αεροτομη και αναρτησεις BILLSTEIN.
Βγαινει και στα 48 000 Γιουρος χωρις τα παραπανω καλουδια...
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΜΠΡΕΖΑ Κ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΒΟ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΩΝ...
-
Ειιιι παιδια...ΤΡΟΜΕΡΟ...
Πριν λιγες ημερες ειχα την τυχη να οδηγησω το 9αρι
Ηρωεσ της ιστοριας εγω, ο πωλητης και ο ξαδερφακος μου με την κοπελια του..Οταν μπηκα μεσα ειπα ενταξει ενα ιμπρεζα ειναι με αλλα καθισματα και αλλη τρυπα στο καπω..Το εσωτερικο πολυ λιτο αλλα τα μπακετ με εσφιγγαν πολυ στο εσωτερικο και η αισθηση του σουεντ δερμα προμυνηαν κατι καλο...Εγω σκεφτομουνα οτι τα ιμπρεζα 2.5αρια θα ηταν σαφως ανωτερα αφου ο 2λιτρος 4g63 mivec του Εβο ειναι αρκετα εως οριακα πουσαρισμενος..
Βγαινουμε στην Κυμης και ο ξαδερφος μου με 6η πατα τερμα το γκαζι..Το αμαξι τουρμπιζει για πλακα και πεταγεται σα σφηνα εμπρος..Τρομερη αισθηση..Λιγο κατω απο το ΟΑΚΑ το πηρα εγω
1η,2α καρφωτες..Το σασμαν και το πλαισιο ειναι υπερακαμπτα το τιμονι διαβητης και τα φρενα ΤΕΛΕΙΑ...Νοιωθεις κατι πολυ ωμο και ο συμπλεκτης ειναι αρκετα μαλακος...Σκεφτομαι τις μαμακιες των περιοδικων οτι το ΕΒΟ ειναι κουραστικο, κοπανα κλπ ενω το ιμπρεζα πιο φιλικο..
Κατα τη γνωμη μου το 9αρι ειναι πολυ παρα πολυ φιλικο..Οδηγιεται και απο τη γιαγια μου αν χρειαστει..Στριβω δεξια και μπαινω στο δρομο Αμαρουσιου που περνα εξω απο το εμπ. κεντρο Αιθριο..Στο φαναρι της Κηφισιας παιζω με το γκαζι..Καρφωνω 1η και στην αλλαγη προς 2α ανεβαινοντας την Κηφισιας πεταω κολο... Ειλικρινα μαγκες επαθα ταχυπαλμια, ο πωλητης ασπρισε και συνεχιζω μεχρι το φαναρι του ΛΟΥΗ ΤΙΟΥΝΙΝΓΚ με καρφωτες ολες εως την 3η ταχυτητα...Επαθα ταχυπαλμια...Παρκαρω εξω απο το αμαξι και κλαιω που πρεπει να αποχωριστω αυτο το κοκκινο 9αρι..
Η τιμη του 50 200 Γιουρος..Ειναι η εκδοση Σονίκ με 17αρες πανεμορφες ΒΒ-ΕΣ ζαντες και ψηλη αεροτομη και αναρτησεις BILLSTEIN.
Βγαινει και στα 48 000 Γιουρος χωρις τα παραπανω καλουδια...
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΜΠΡΕΖΑ Κ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΒΟ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΩΝ...
Ειμαι ηρωας απαλλο πλανητη....