Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρυθμιζόμενα top-mounts
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρυθμιζόμενα top-mounts
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    22
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Το κακό με τό μή-ρυθμιζόμενό μου κάμπερ,έχει παραγίνει.
      Εχω βαρεθεί να τρώω τα λάστιχα άτσαλα,μέχρι να πατήσουν στήν πίστα,οπότε καί πρέπει να κινηθώ για αγορά ρυθμιζόμενων τόπ-μάουντς (κάμπερ κίτ...δέν )

      Τα φώτα σας πλήζ.
      Περιμένω γνώμες καί φυσικά λίνκς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Το κακό με τό μή-ρυθμιζόμενό μου κάμπερ,έχει παραγίνει.
        Εχω βαρεθεί να τρώω τα λάστιχα άτσαλα,μέχρι να πατήσουν στήν πίστα,οπότε καί πρέπει να κινηθώ για αγορά ρυθμιζόμενων τόπ-μάουντς (κάμπερ κίτ...δέν )

        Τα φώτα σας πλήζ.
        Περιμένω γνώμες καί φυσικά λίνκς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Το κακό με τό μή-ρυθμιζόμενό μου κάμπερ,έχει παραγίνει.
          Εχω βαρεθεί να τρώω τα λάστιχα άτσαλα,μέχρι να πατήσουν στήν πίστα,οπότε καί πρέπει να κινηθώ για αγορά ρυθμιζόμενων τόπ-μάουντς (κάμπερ κίτ...δέν )

          Τα φώτα σας πλήζ.
          Περιμένω γνώμες καί φυσικά λίνκς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            O.K.
            Tο δικό μου πρόβλημα πήρε ήδη τό δρόμο του.Υπεύθυνος τής λύσης γνωστός Θεσσαλονικιός αναρτησάς που θα μου φτιάξει τόπ-μάουντς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ok Ανδρέα ... θα σου έρθει και πιο φθηνά σε σχέση με τα έτοιμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                Ok Ανδρέα ... θα σου έρθει και πιο φθηνά σε σχέση με τα έτοιμα.

                Μπά.
                200-220 ευρώ μου είπε.
                Τουλάχιστον να γίνει η δουλίτσα,καί τα λεφτά θα αποσβεστούν από τίς μικρότερες φθορές στα λάστιχα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  passat1-8t last edited by

                  Αντρέα, μακάρι να είχα δει το post νωρίτερα...

                  Το τελευταίο εικοσαήμερο ψάχνομαι για λύσεις αύξησης κάμπερ...
                  Ευτυχώς τέτοιες λύσεις υπάρχουν αρκετές. Επιγραμματικά αναφέρω:

                  1. Camber Plate top mounts
                  2. Camber screws μεταξύ γονάτου και άκρου
                  3. Ρυθμιζόμενα κάτω ψαλίδια
                  4. Στράβωμα της μπουκάλας σε πρέσα
                  5. Βίδωμα του 'μαμά' top mount πιό μέσα στο θόλο
                  6. Συνδυασμοί κάποιων από τα παραπάνω
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
                    Αντρέα, μακάρι να είχα δει το post νωρίτερα...

                    Το τελευταίο εικοσαήμερο ψάχνομαι για λύσεις αύξησης κάμπερ...
                    Ευτυχώς τέτοιες λύσεις υπάρχουν αρκετές. Επιγραμματικά αναφέρω:

                    1. Camber Plate top mounts
                    2. Camber screws μεταξύ γονάτου και άκρου
                    3. Ρυθμιζόμενα κάτω ψαλίδια
                    4. Στράβωμα της μπουκάλας σε πρέσα
                    5. Βίδωμα του 'μαμά' top mount πιό μέσα στο θόλο
                    6. Συνδυασμοί κάποιων από τα παραπάνω

                    Τό είχα βάλει καί στό ΤDS,αλλά μέχρι να το ποστάρω έφυγα για Κυρλαγγίτση.
                    Μπορεί να δρομολογήθηκα μέν,αλλά μπορείς να γράψεις άμα θέλεις κάτι αναλυτικότερο (πώς γίνεται-τί δίνει κ.λ.π.) για τα παραπάνω
                    Για ρυθμιζόμενα ψαλίδια δέν είχα ξαναακούσει τίποτα μέχρι τώρα.
                    Ρίξε καί κανένα λίνκ άν έχεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panoss last edited by

                      Βασικα τι σε ενδιαφερει πιο πολυ, να δωσεις και αλλο καμπερ, να κοψεις, να εχεις ευκολη ρυθμισιμοτητα ή μεγαλο ευρος ρυθμισης?

                      Υπαρχουν καμπεροβιδες με κοστος καπου στα 40

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        Méáò êáé áíáöåñèÞêáôå ãéá êáìðåñ êéô ´.......áõôÝò ïé âéäïýëåò Ý÷ïõí áíôßóôïé÷åò áíôï÷Ýò ìå ôéò åñãïóôáóéáêÝò ßóùò êáé êáëýôåñåò ÏÊ áëëÜ äïõëÝõïõí ìå åñãïóôáóéáêÜ áìïñôéóåñ ,êïéíÜ ìç ñõèìéæüìåíá äëä ??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Αυτές οι βίδες δεν δουλεύουν σε Peugeot 206... Το έχω ψάξει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            insanedriver last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                            O.K.
                            Tο δικό μου πρόβλημα πήρε ήδη τό δρόμο του.Υπεύθυνος τής λύσης γνωστός Θεσσαλονικιός αναρτησάς που θα μου φτιάξει τόπ-μάουντς.

                            Aφού ανέλαβε ο επιστήμονας, μην ανησυχείς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                              Αυτές οι βίδες δεν δουλεύουν σε Peugeot 206... Το έχω ψάξει.

                              Ούτε καί στό δικό μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Μέ γειά μου

                                αύριο πάω για ευθυγράμμιση.καί απο βδομάδα...πίστα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rallyeman last edited by

                                  Ποσες μοιρες εδωσες?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Στήν ευθυγράμμιση θα δούμε.Πιστεύω ότι θα φτάσει κοντά στίς δύο αρνητικές μοίρες.

                                    Ερώτηση:απόκλειση πόσο να του δώσω;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nik_marin last edited by

                                      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                      Αυτές οι βίδες δεν δουλεύουν σε Peugeot 206... Το έχω ψάξει.

                                      Για ριχτέ μια ματιά εδώ (έχει για όλους) :

                                      http://www.compbrake.co.uk/top_mounts1.htm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Απόκλιση μπροστά ?

                                        (Ισως βέβαια για trackday χρήση να είναι ΟΚ)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Δύο μοίρες αρνητικό κάμπερ εμπρός,καί 0.18 απόκλιση σε σύνολο (απο -0,09 στον κάθε τροχο)
                                          Το μόνο προβληματικό για τήν ώρα παραμένει η κάστερ,η οποία μου παρουσιάζει προπορεία στον αριστερο τροχό (1,12-1,54)

                                          επειδή όμως 'η πετυχημένη συνταγή φαίνεται στο φάγωμα' (καί όχι στα...υλικά ) αφήνω τα πανηγύρια για αργότερα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Μη μετράς μόνο το κάμπερ αλλά και τη γωνία SAI (κάμπερ+SAI = περιεχόμενη γωνία) και πρέπει το σύνολο να είναι ίδιο δεξιά-αριστερά. Το κάμπερ μπορεί να είναι λίγο διαφορετικό γιατί το αμάξωμα δεν είναι τέλειο. Η περιεχόμενη γωνία πρέπει να είναι ίδια, πρόσθεσε το κάμπερ και το SAI (Steering axis inclination).

                                            Για τη σύγκλιση-απόκλιση αυτό είναι θέμα γούστου, αν σου αρέσει το αμάξι με λίγο απόκλιση. Δεν θα έχεις πολύ σταθερό φρενάρισμα στην ευθεία αλλά αν σου αρέσει το πως ξεκινάει να στρίβει... Όταν στρίβεις έτσι κι αλλιώς οι τροχοί έχουν έντονη απόκλιση (άκερμαν). Όταν πατάς γκάζι οι τροχοί ισιώνουν και μπορεί να έχεις καλύτερη φθορά, δεν ξέρω με τέτοια γυμνάσια που κάνετε εσείς στα αμάξια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr