-
Το κακό με τό μή-ρυθμιζόμενό μου κάμπερ,έχει παραγίνει.
Εχω βαρεθεί να τρώω τα λάστιχα άτσαλα,μέχρι να πατήσουν στήν πίστα,οπότε καί πρέπει να κινηθώ για αγορά ρυθμιζόμενων τόπ-μάουντς (κάμπερ κίτ...δέν )Τα φώτα σας πλήζ.
Περιμένω γνώμες καί φυσικά λίνκς. -
Το κακό με τό μή-ρυθμιζόμενό μου κάμπερ,έχει παραγίνει.
Εχω βαρεθεί να τρώω τα λάστιχα άτσαλα,μέχρι να πατήσουν στήν πίστα,οπότε καί πρέπει να κινηθώ για αγορά ρυθμιζόμενων τόπ-μάουντς (κάμπερ κίτ...δέν )Τα φώτα σας πλήζ.
Περιμένω γνώμες καί φυσικά λίνκς. -
Το κακό με τό μή-ρυθμιζόμενό μου κάμπερ,έχει παραγίνει.
Εχω βαρεθεί να τρώω τα λάστιχα άτσαλα,μέχρι να πατήσουν στήν πίστα,οπότε καί πρέπει να κινηθώ για αγορά ρυθμιζόμενων τόπ-μάουντς (κάμπερ κίτ...δέν )Τα φώτα σας πλήζ.
Περιμένω γνώμες καί φυσικά λίνκς. -
O.K.
Tο δικό μου πρόβλημα πήρε ήδη τό δρόμο του.Υπεύθυνος τής λύσης γνωστός Θεσσαλονικιός αναρτησάς που θα μου φτιάξει τόπ-μάουντς. -
Ok Ανδρέα ... θα σου έρθει και πιο φθηνά σε σχέση με τα έτοιμα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ok Ανδρέα ... θα σου έρθει και πιο φθηνά σε σχέση με τα έτοιμα.Μπά.
200-220 ευρώ μου είπε.
Τουλάχιστον να γίνει η δουλίτσα,καί τα λεφτά θα αποσβεστούν από τίς μικρότερες φθορές στα λάστιχα. -
Αντρέα, μακάρι να είχα δει το post νωρίτερα...
Το τελευταίο εικοσαήμερο ψάχνομαι για λύσεις αύξησης κάμπερ...
Ευτυχώς τέτοιες λύσεις υπάρχουν αρκετές. Επιγραμματικά αναφέρω:- Camber Plate top mounts
- Camber screws μεταξύ γονάτου και άκρου
- Ρυθμιζόμενα κάτω ψαλίδια
- Στράβωμα της μπουκάλας σε πρέσα
- Βίδωμα του 'μαμά' top mount πιό μέσα στο θόλο
- Συνδυασμοί κάποιων από τα παραπάνω
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Αντρέα, μακάρι να είχα δει το post νωρίτερα...Το τελευταίο εικοσαήμερο ψάχνομαι για λύσεις αύξησης κάμπερ...
Ευτυχώς τέτοιες λύσεις υπάρχουν αρκετές. Επιγραμματικά αναφέρω:- Camber Plate top mounts
- Camber screws μεταξύ γονάτου και άκρου
- Ρυθμιζόμενα κάτω ψαλίδια
- Στράβωμα της μπουκάλας σε πρέσα
- Βίδωμα του 'μαμά' top mount πιό μέσα στο θόλο
- Συνδυασμοί κάποιων από τα παραπάνω
Τό είχα βάλει καί στό ΤDS,αλλά μέχρι να το ποστάρω έφυγα για Κυρλαγγίτση.
Μπορεί να δρομολογήθηκα μέν,αλλά μπορείς να γράψεις άμα θέλεις κάτι αναλυτικότερο (πώς γίνεται-τί δίνει κ.λ.π.) για τα παραπάνω
Για ρυθμιζόμενα ψαλίδια δέν είχα ξαναακούσει τίποτα μέχρι τώρα.
Ρίξε καί κανένα λίνκ άν έχεις -
Βασικα τι σε ενδιαφερει πιο πολυ, να δωσεις και αλλο καμπερ, να κοψεις, να εχεις ευκολη ρυθμισιμοτητα ή μεγαλο ευρος ρυθμισης?
Υπαρχουν καμπεροβιδες με κοστος καπου στα 40
-
Méáò êáé áíáöåñèÞêáôå ãéá êáìðåñ êéô ´.......áõôÝò ïé âéäïýëåò Ý÷ïõí áíôßóôïé÷åò áíôï÷Ýò ìå ôéò åñãïóôáóéáêÝò ßóùò êáé êáëýôåñåò ÏÊ áëëÜ äïõëÝõïõí ìå åñãïóôáóéáêÜ áìïñôéóåñ ,êïéíÜ ìç ñõèìéæüìåíá äëä ??
-
Αυτές οι βίδες δεν δουλεύουν σε Peugeot 206... Το έχω ψάξει.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
O.K.
Tο δικό μου πρόβλημα πήρε ήδη τό δρόμο του.Υπεύθυνος τής λύσης γνωστός Θεσσαλονικιός αναρτησάς που θα μου φτιάξει τόπ-μάουντς.Aφού ανέλαβε ο επιστήμονας, μην ανησυχείς.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αυτές οι βίδες δεν δουλεύουν σε Peugeot 206... Το έχω ψάξει.Ούτε καί στό δικό μου.
-
Μέ γειά μου
αύριο πάω για ευθυγράμμιση.καί απο βδομάδα...πίστα
-
Ποσες μοιρες εδωσες?
-
Στήν ευθυγράμμιση θα δούμε.Πιστεύω ότι θα φτάσει κοντά στίς δύο αρνητικές μοίρες.
Ερώτηση:απόκλειση πόσο να του δώσω;
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αυτές οι βίδες δεν δουλεύουν σε Peugeot 206... Το έχω ψάξει.Για ριχτέ μια ματιά εδώ (έχει για όλους) :
-
Απόκλιση μπροστά ?
(Ισως βέβαια για trackday χρήση να είναι ΟΚ)
-
Δύο μοίρες αρνητικό κάμπερ εμπρός,καί 0.18 απόκλιση σε σύνολο (απο -0,09 στον κάθε τροχο)
Το μόνο προβληματικό για τήν ώρα παραμένει η κάστερ,η οποία μου παρουσιάζει προπορεία στον αριστερο τροχό (1,12-1,54)επειδή όμως 'η πετυχημένη συνταγή φαίνεται στο φάγωμα' (καί όχι στα...υλικά ) αφήνω τα πανηγύρια για αργότερα
-
Μη μετράς μόνο το κάμπερ αλλά και τη γωνία SAI (κάμπερ+SAI = περιεχόμενη γωνία) και πρέπει το σύνολο να είναι ίδιο δεξιά-αριστερά. Το κάμπερ μπορεί να είναι λίγο διαφορετικό γιατί το αμάξωμα δεν είναι τέλειο. Η περιεχόμενη γωνία πρέπει να είναι ίδια, πρόσθεσε το κάμπερ και το SAI (Steering axis inclination).
Για τη σύγκλιση-απόκλιση αυτό είναι θέμα γούστου, αν σου αρέσει το αμάξι με λίγο απόκλιση. Δεν θα έχεις πολύ σταθερό φρενάρισμα στην ευθεία αλλά αν σου αρέσει το πως ξεκινάει να στρίβει... Όταν στρίβεις έτσι κι αλλιώς οι τροχοί έχουν έντονη απόκλιση (άκερμαν). Όταν πατάς γκάζι οι τροχοί ισιώνουν και μπορεί να έχεις καλύτερη φθορά, δεν ξέρω με τέτοια γυμνάσια που κάνετε εσείς στα αμάξια.
Ρυθμιζόμενα top-mounts