-
'Η Mercedes-Benz Ελλάς θα προσκαλέσει εγγράφως όλους τους ιδιοκτήτες μοντέλων E-Class (ημερομηνία κατασκευής Μάρτιος 2002 και μετά) και SL-Class (Οκτώβριος 2001 και μετά) για δωρεάν προληπτικό έλεγχο του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος πέδησης (SBC). Η ελληνική αντιπροσωπεία θέλει να αποκλείσει την πιθανότητα ελαττωματικής λειτουργίας του συστήματος, μετά από μικρό αριθμό ανάλογων περιστατικών που καταγράφηκαν κυρίως σε αυτοκίνητα που είχαν διανύσει πολύ μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων (π.χ. σε ταξί).
Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του SBC τον οδηγό προειδοποιούν ακουστικά και οπτικά σήματα, ενώ το όχημα μπορεί να ακινητοποιηθεί με τη συνδρομή του συστήματος πρόσθετης υδραυλικής υποβοήθησης, που παρέχει ικανοποιητική ισχύ πέδησης. Κατά τη λειτουργία αυτή απαιτείται άσκηση μεγαλύτερης δύναμης στο πεντάλ του φρένου, η διαδρομή του οποίου μεγαλώνει.'
-
'Η Mercedes-Benz Ελλάς θα προσκαλέσει εγγράφως όλους τους ιδιοκτήτες μοντέλων E-Class (ημερομηνία κατασκευής Μάρτιος 2002 και μετά) και SL-Class (Οκτώβριος 2001 και μετά) για δωρεάν προληπτικό έλεγχο του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος πέδησης (SBC). Η ελληνική αντιπροσωπεία θέλει να αποκλείσει την πιθανότητα ελαττωματικής λειτουργίας του συστήματος, μετά από μικρό αριθμό ανάλογων περιστατικών που καταγράφηκαν κυρίως σε αυτοκίνητα που είχαν διανύσει πολύ μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων (π.χ. σε ταξί).
Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του SBC τον οδηγό προειδοποιούν ακουστικά και οπτικά σήματα, ενώ το όχημα μπορεί να ακινητοποιηθεί με τη συνδρομή του συστήματος πρόσθετης υδραυλικής υποβοήθησης, που παρέχει ικανοποιητική ισχύ πέδησης. Κατά τη λειτουργία αυτή απαιτείται άσκηση μεγαλύτερης δύναμης στο πεντάλ του φρένου, η διαδρομή του οποίου μεγαλώνει.'
-
'Η Mercedes-Benz Ελλάς θα προσκαλέσει εγγράφως όλους τους ιδιοκτήτες μοντέλων E-Class (ημερομηνία κατασκευής Μάρτιος 2002 και μετά) και SL-Class (Οκτώβριος 2001 και μετά) για δωρεάν προληπτικό έλεγχο του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος πέδησης (SBC). Η ελληνική αντιπροσωπεία θέλει να αποκλείσει την πιθανότητα ελαττωματικής λειτουργίας του συστήματος, μετά από μικρό αριθμό ανάλογων περιστατικών που καταγράφηκαν κυρίως σε αυτοκίνητα που είχαν διανύσει πολύ μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων (π.χ. σε ταξί).
Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του SBC τον οδηγό προειδοποιούν ακουστικά και οπτικά σήματα, ενώ το όχημα μπορεί να ακινητοποιηθεί με τη συνδρομή του συστήματος πρόσθετης υδραυλικής υποβοήθησης, που παρέχει ικανοποιητική ισχύ πέδησης. Κατά τη λειτουργία αυτή απαιτείται άσκηση μεγαλύτερης δύναμης στο πεντάλ του φρένου, η διαδρομή του οποίου μεγαλώνει.'
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
τι δωρεαν προληπτικο ελεγχο που ειναι ολα αχρηστα...
το μεγαλυτερο οικονομικο εγκλημα που εκανα στη ζωη μου ηταν οταν αγορασα το 270.
ασε γιατι φορτωνω τωρα κι ας μην ειμαι συναδελφος σου πλεον.
πηγα να πνιξω πολλακις τον αρχιμηχανικο με την ποδια της μερτς κ μια μπερτα λες κ ειναι ο ζορρο με τις μαλακιες που μου λεγε συνεχεια.
ειναι κλεφτες-ψευτες κ βγαζουν αχρηστα αυτοκινητα.-Ασε και να ησουν μονο εσυ ...!!!
Χαμος γινεται οσους ξερω εχουν μεινει 2-3 φορες συν ολα τα αλλα ...!!!
Τα τελευταια μοντελα ειναι ΑΧΡΗΣΤΑ ....
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
ημουν καμμενος βλεπεις φιλαρακι με τα βολβο-τζετα κ ηθελε ο κολος μου να κατσει σε μερτσεντα..
τρομαρα μου...Αφου εχουν γεμισει τωρα ολα κ@λο@ηλεκτρονικα συστηματα ...τι ψαχνεις ...
Σκεψου τωρα συνδυασμος ...ηλεκτρονικα συστηματα / ελληνικα συνεργεια !!!!!! ΟΥΑΑΑΟΥΥ!!!
Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες ... :wink: