Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    4Τ τεύχος 425 Φεβρουαρίου 2006: σχολιασμός...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 4Τ τεύχος 425 Φεβρουαρίου 2006: σχολιασμός...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      **4Τ τεύχος 425 **Φεβρουάριος 2006
      Νέο τεύχος, νέα σχόλια για το αγαπημένο μου περιοδικό (πήδηξα μερικά τεύχη). Μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά τα λέω καλοπροαίρετα με σκοπό την βελτίωση σημείων που είτε πάσχουν είτε μπορούν κατά τη γνώμη μου να γίνουν ακόμα καλύτερα. Οι παρακάτω απόψεις είναι αυστηρά προσωπικές και δεν εκφράζουν κανέναν άλλον και δεν έχω καμία όρεξη να τις συζητήσω ούτε να αμυνθώ υπέρ αυτών σε forum-ομαχία! Αντίστοιχες προσωπικές απόψεις για τον ίδιο σκοπό, δηλαδή την επισήμανση τυχόν κακώς κειμένων και τη βελτίωση των 4Τ είναι ευπρόσδεκτες και αυτός είναι ο λόγος που αυτό μπαίνει στο forum και δεν στέλνεται σαν e-mail στο περιοδικό.

      -εξώφυλλο: επιτέλους μονό, εύχρηστο. Μακάρι να μείνει έτσι αλλά... αμφιβάλλω! Ίσως δεν έδωσαν αρκετά οι διαφημιζόμενοι...
      -εξώφυλλο μονό μεν αλλά αποφάσισαν να παίξουν με τα photoshop και έτσι ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο όπως η Brera που θα μπορούσε και που του άξιζε να κοσμεί το εξώφυλλο ξεβάφτηκε και ροζ-οποιήθηκε σαν να την χτύπησε ο ήλιος ενώ ταυτόχρονα η αντηλιά μαζί με σκόνη χτύπησαν το φακό.... κατάντησαν την Brera σαν νηπιακή χαλκομανία. Παρόμοιοι πειραματισμοί είχαν γίνει πρόσφατα και σε κάποιο ένθετο των 4Τ και μάλιστα στις περισσότερες σελίδες του μόνο που εκεί ήταν στο πιο μαύρο, τώρα εδώ είναι στο υπερφωτισμένο..... «καμμένο» κυριολεκτικά το θέμα....
      Και όχι τίποτα άλλο αλλά έτσι φαίνεται τονισμένο το ίδιο RAV4 και μάλιστα στο εξαιρετικά ενδιαφέρον ασημί χρώμα..... ;-> Το οποίο το λέω ίδιο γιατί μοιάζει με το Rexton, με το Murano, με το νέο Outlander το οποίο με τη σειρά του θα μοιάζει με τα αδέλφια του που θα βγάλει η Citroen και η Peugeot... Μπορεί κάποιος να φτιάξει ένα διαφορετικό πίσω προφίλ παρακαλώ.... και τότε ίσως αξίζει να το βάλετε στο εξώφυλλο!

      -τα τέσσερα μαύρα κυκλάκια (που αντιπροσωπεύουν τους τροχούς) σε έγχρωμα τετραγωνάκια τοποθετημένα ώστε ανάμεσά τους να δημιουργείται το σχήμα του σταυρού (δυστυχώς πολύ λεπτού για να πετύχει αυτό που μάλλον ήθελε όποιος το έφτιαξε) που με μια μικρή διαγώνια βοήθεια σχηματίζει τον αριθμό 4 δηλαδή 4 τροχοί... τι ακριβώς παρδαλή τσαχπινιά παριστάνουν? Και ποιος έβαλε το φούξια να είναι δίπλα στο κόκκινο που δεν ταιριάζουν? Το σήμα αυτό (μήπως πάει για νέο λογότυπο?... όντως, το επιβεβαιώνει και ο ΚΚ) βρίσκεται σαν καπέλο πάνω από τον τίτλο ΕΝ ΛΕΥΚΩ αλλά και στο εξώφυλλο κάτω από το barcode… Τελικά μάλλον μου αρέσει αλλά εκφράζω υποθετική άποψη του δικηγόρου του διαβόλου! Επίσης μου άρεσε το μεγάλο όλα σε ένα Εν λευκώ.

      -τα περιεχόμενα έχουν αρχίσει να χορηγούνται σε δόσεις. Ενώ παλαιότερα έπρεπε να ψάχνεις να τα βρεις μετά από σελίδες διαφημίσεων τώρα τα βρίσκεις μέσα στις διαφημίσεις..... Φαίνεται νομίσατε ότι μας είχατε καλομάθει και είπατε να μας δοκιμάσετε στα δύσκολα? Άσε που μόλις το είδα μου θύμισε γυναικείο περιοδικό από αυτά τα μηδενικής ύλης που έτυχε να ξεφυλλίσω πρόσφατα περιμένοντας σε κάποια αίθουσα αναμονής....

      -είδα ότι το εξώφυλλο χρεώνεται σαν σελίδα νο 1. Σαν τσιγκουνιά μου μοιάζει.... αλλά δεν με κόπτει και πολύ!

      -Τι είναι αλήθεια αυτό το **Κ.Υ.Τ. 1674 **που υπάρχει με μικρά γράμματα στα εξώφυλλα των 4Τ συνήθως στα πλάγια κάπου κοντά σε χείλος της σελίδας. Υπάρχει ξανά στη σελ 6 με τα ονόματα των εργαζομένων κλπ.

      -ταξίδι με το **Range Rover **που δεν είναι RR….παρά μόνο στα περιοδικά και ιστοσελίδες για Land Rover. RR συνεχίζει να είναι η Rolls Royce... Οι σημειώσεις ελλιπέστατες, ατάκτως βαλμένες με μπρος πίσω και όχι λογική διαδοχή. Επίσης δεν υπήρχε διαδρομή, χάρτης, βασικά στοιχεία κλπ. Οι ωραιότατες φωτογραφίες ασχολίαστες, λεζάντες γιόκ. Μάλλον δουλειά της τελευταίας στιγμής και είναι κρίμα γιατί και ωραίο και ενδιαφέρον θα ήταν αλλά και χρήσιμο για πολλούς τόσο το τμήμα του ταξιδιού (διαδικασίες αλλαγής χώρας, διόδια, βενζίνη, δρόμοι, ραντάρ, αστυνόμευση) όσο και το τμήμα το τελωνειακό με την είσοδο στην Ελλάδα.

      -δοκιμή ΜΧ-5, τυπικού roadster δηλαδή, με MINI…. κλειστό!! Ενώ υπάρχει ανοικτό μοντέλο, αν είναι δυνατόν....
      Στη δυναμομέτρηση του ΜΧ5 γίνεται ένα μπέρδεμα, αφήνεται να εννοηθεί ότι ο αριθμός και οι σχέσεις του κιβωτίου επηρεάζουν την ισχύ στους τροχούς με δραματικό τρόπο. Πείτε μου και μένα με ποιον τρόπο εξηγείται ή εξηγείτε το φαινόμενο.... Εκτός αν πρέπει να υποθέσουμε ότι το 5τάχυτο χάνει 8,3 ίππους παραπάνω σε τριβές από το 6τάχυτο οπότε μάλλον θα πρέπει να το πετάξουν..... Καθώς θεωρώ εξαιρετικά απίθανα και τα 2 προηγούμενα η πρόταση δεν θα έπρεπε να γραφτεί έτσι ενώ θα έπρεπε να πιθανολογείται η περίπτωση διαφοράς κατασκευαστικής-στρωσίματος-βενζίνης αλλά και να υπενθυμίζεται η μέτρια συγκριτική ικανότητα των δυναμομετρήσεων...
      Επίσης όποιος κατάλαβε τις διαφορές της ειδικής limited έκδοσης από την Sport να μου τις πει (σελ 88 ). Το ίδιο ισχύει και για την παράγραφο (1η δεξιά σελ 89) που συγκρίνει επιδόσεις μεταξύ 5τάχυτου και 6τάχυτου.... Πρέπει να υπήρχε πιο απλός και κατανοητός τρόπος σύνταξης....
      Επίσης γενικά σε πολλές δυναμομετρήσεις υπάρχουν λάθη, δηλαδή οι καμπύλες ροπής δεν ταιριάζουν με αυτές τις ισχύος ή δεν είναι συγκρίσιμες στο ίδιο γράφημα με άλλη μέτρηση άλλου αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα τα σχόλια του γράφοντος δεν αντιστοιχούν όλα σε αυτά που βλέπουμε στο γράφημα... Το φαινόμενο αυτό δείχνει να έχει βελτιωθεί τώρα τελευταία....
      Στην αμορτισερομέτρηση έχει σημείωση ότι το 100% αντιστοιχεί στην απόλυτα σκληρή ανάρτηση.... Καταλαβαίνω ότι μάλλον εννοείτε ότι ανάρτηση με το 100% του θεωρητικά μέγιστου της ικανότητας απόσβεσης που χαρακτηρίζει τα συγκεκριμένα αμορτισέρ.... γιατί αν το εννοήσατε κυριολεκτικά τότε η απόλυτα σκληρή ανάρτηση όπως το καταλαβαίνω είναι η μη ανάρτηση....
      Γενικά η δοκιμή υποτίθεται ήταν μεταξύ του 6τάχυτου αλλά μπλέχτηκε και το 5τάχυτο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά όχι με ξεκάθαρο τρόπο.
      Η συγκεκριμένη διαδρομή η οποία για μένα είναι καλύτερη ανάποδα δεν περιγράφηκε αρκετά όπως γίνεται για άλλες πχ της Πελοποννήσου....ίσως δίκαια να αποτελεί μυστικό και αν είναι έτσι σαν χρήστης αυτής δεν παραπονιέμαι για αυτό, όσο λιγότεροι τόσο καλύτερα, απλά αναρωτιέμαι γιατί η παράλειψη!

      -δοκιμή Brera - Golf: Γιατί δεν υπάρχει και μάλιστα χωρίς καμιά εξήγηση (το «τιμές μη διαθέσιμες» δεν μου αρκεί!) η γραμμή ταχύτητας/σχέσης για την 5η και 6η του Golf στη σελίδα 105 με τα τεχνικά χαρακτηριστικά στο τέλος του άρθρου? Τις πήρε το ποτάμι? Είναι μυστικό? Δεν μπορούσατε να τις υπολογίσετε ξέροντας τις σχέσεις του κιβωτίου/διαφορικού? Αν λόγω VW έχει άλλη σχέση διαφορικού για 5η, 6η (αυτό συμβαίνει απ’ότι κατάλαβα) δεν μπορούσατε μετρώντας στροφές κινητήρα και χλμ/ώ να βγάλετε χλμ/1000 στροφές κι από εκεί τιμές για ολόκληρες τις γραμμές?

      -στο συγκριτικό των **πολυμορφικών **στη σελίδα με τα τεχνικά στο διάγραμμα επιτάχυνσης λείπει εντελώς η καμπύλη για το Scenic. Επίσης λείπουν τα στοιχεία από προσπέρασμα για το Scenic. Γιατί? Τουλάχιστον ας το σχολιάζατε.
      Επίσης θα ήταν καλό να είχε γίνει και δυναμομέτρηση για να φανεί πώς δύο αυτοκίνητα με ίδια νούμερα απόδοσης κινητήρα και με ίδιες πρακτικά σχέσεις μετάδοσης και αντίστοιχο βάρος μπορούν να διαφέρουν σε επιδόσεις λόγω της διαφορετικής καμπύλης απόδοσης.

      -τεστ κατηγορίας Β. Γιατί όχι και το 206 που συνεχίζει να πουλάει ή και άλλα. Αυτό ισχύει για τα περισσότερα τεστ, πάντα λείπουν και κάποιοι βασικοί ανταγωνιστές. Επίσης σε δοκιμές με πολλά αυτοκίνητα θα βόλευε να υπήρχε και κάτι σαν πίνακας με τις διαφορές (όπως υπάρχουν τώρα με τιμές, τεχνικά και επιδόσεις αλλά για άλλα όπως πχ θέση οδήγησης, χώρους πίσω, ορατότητα, θέσεις μικροαντικειμένων κλπ) καθότι με αυτά μόνο στο κείμενο ο αναγνώστης χάνεται και δεν μπορεί να τα βάλει όλα μαζί κάτω για να αποφασίσει....

      -Όλες οι δοκιμές γίνονται με καύσιμα ΕΛΙΝ....και στη σελ 143 στις «Δοκιμές Μακράς διαρκείας» (γιατί όχι διάρκειας?? Η διάρκεια, της διάρκειας κλπ) φαίνεται το αυτοκίνητο να βάζει βενζίνη σε πρατήριο άλλης μάρκας.... Δεν είναι πολύ κομψό....

      -στη σελ 251 που δεν είναι αριθμημένη (σύμφωνα με την περίεργη συνήθεια του να μην μπαίνει αριθμός σελίδας σε όλες τις σελίδες με κείμενο.....) αλλά είναι αυτή πριν από την 252! Χαμηλότερες τιμές στην Αττική μόνο που οι **τιμές για την super αμόλυβδη **δεν είναι για Αττική αλλά για Θεσ/κη... oops!

      -θετική η ενσωμάτωση στοιχείων 0-100-0 στο κυρίως τεύχος, δεν υπάρχει λόγος να είναι ξεχωριστά και να χάνεται στη βιβλιοθήκη. Όμως η εντελώς διαφημιστική ενημέρωση και όχι παρουσίαση (όπως λέτε στην τελευταία γραμμή) 3 προτάσεων φρένων με άδειασε απότομα όταν δεν συνεχιζόταν στην επόμενη σελίδα με την αναμενόμενη συγκριτική δοκιμή σχόλια κλπ....

      -στις **τιμές-τεχνικά χαρακτηριστικά **έχω παρατηρήσει τελευταία ότι σε νέα μοντέλα συνεχίζουν να υπάρχουν οι διαστάσεις ή τα σχόλια του παλιού μοντέλου (πχ νέο Leon με διαστάσεις του παλιού και σχόλια για τον κινητήρα 1,8Τ που είχε το παλιό μοντέλο)

      -ο **τρόπος γραφής **κάποιων συνεχίζει να κάνει το κείμενο δυσανάγνωστο τοποθετώντας εμπόδια στην ροή του κειμένου με τη μορφή μιας ιδιόμορφης σύνταξης. Το ύφος αυτό που νομίζω ότι χαρακτηρίζει το περιοδικό τα τελευταία κάμποσα χρόνια (καθώς ο ΚΚ απελευθερωνόταν, ο ΣΧ αναβαθμιζόταν και άλλοι παλιοί 4Τροχίτες έφευγαν). Θα χαρακτήριζα το ύφος αυτό σοβαροφανές χωρίς λόγο και απλά πολύπλοκο που δυσκολεύει τον αναγνώστη. Σαν παράδειγμα αναφέρω στοιχεία όπως τα «ναι μεν αλλά», το «σχετικά με» ή «σε σχέση με» και το τι αφορά σε τι που μαζί με άλλα παρεμφερή συνδετικά καταλήγουν σε ιδιαίτερα μεγάλες προτάσεις στις οποίες περιλαμβάνονται ή και συγκρίνονται μη ομοειδή μεταξύ τους στοιχεία κάτι που τελικά δυσκολεύει.

      -σε κάποια σημεία, σε επίπεδο τμήματος λέξεων, η εκτύπωση δεν είναι ομοιόμορφη, σαν να τελειώνει το μελάνι.

      -συνεχίζω να θέλω να μαθαίνω πού είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες, τουλάχιστον οι πρώτες κάθε άρθρου, κάτι που μας κρατάτε μυστικό.

      Εν κατακλείδι, αν και μπόλικο σε σελίδες, μου δόθηκε η εντύπωση ενός τεύχους που βγήκε λίγο βιαστικά με προχειρότητα (όχι απόλυτα αλλά σχετικά με τα άλλα τεύχη των 4Τ). Άραγε μειώθηκε το κονδύλι των διαφημίσεων μέχρι να τεθούν νέοι στόχοι για τις διαφημιζόμενες εταιρείες, είναι απλά η ξεκούραση μετά την τρέλα της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων ή μήπως έλειπε ή βαριόταν αυτός που υποτίθεται τσεκάρει το όλον και δίνει το ok προτού αυτό πάει για τύπωμα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        **4Τ τεύχος 425 **Φεβρουάριος 2006
        Νέο τεύχος, νέα σχόλια για το αγαπημένο μου περιοδικό (πήδηξα μερικά τεύχη). Μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά τα λέω καλοπροαίρετα με σκοπό την βελτίωση σημείων που είτε πάσχουν είτε μπορούν κατά τη γνώμη μου να γίνουν ακόμα καλύτερα. Οι παρακάτω απόψεις είναι αυστηρά προσωπικές και δεν εκφράζουν κανέναν άλλον και δεν έχω καμία όρεξη να τις συζητήσω ούτε να αμυνθώ υπέρ αυτών σε forum-ομαχία! Αντίστοιχες προσωπικές απόψεις για τον ίδιο σκοπό, δηλαδή την επισήμανση τυχόν κακώς κειμένων και τη βελτίωση των 4Τ είναι ευπρόσδεκτες και αυτός είναι ο λόγος που αυτό μπαίνει στο forum και δεν στέλνεται σαν e-mail στο περιοδικό.

        -εξώφυλλο: επιτέλους μονό, εύχρηστο. Μακάρι να μείνει έτσι αλλά... αμφιβάλλω! Ίσως δεν έδωσαν αρκετά οι διαφημιζόμενοι...
        -εξώφυλλο μονό μεν αλλά αποφάσισαν να παίξουν με τα photoshop και έτσι ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο όπως η Brera που θα μπορούσε και που του άξιζε να κοσμεί το εξώφυλλο ξεβάφτηκε και ροζ-οποιήθηκε σαν να την χτύπησε ο ήλιος ενώ ταυτόχρονα η αντηλιά μαζί με σκόνη χτύπησαν το φακό.... κατάντησαν την Brera σαν νηπιακή χαλκομανία. Παρόμοιοι πειραματισμοί είχαν γίνει πρόσφατα και σε κάποιο ένθετο των 4Τ και μάλιστα στις περισσότερες σελίδες του μόνο που εκεί ήταν στο πιο μαύρο, τώρα εδώ είναι στο υπερφωτισμένο..... «καμμένο» κυριολεκτικά το θέμα....
        Και όχι τίποτα άλλο αλλά έτσι φαίνεται τονισμένο το ίδιο RAV4 και μάλιστα στο εξαιρετικά ενδιαφέρον ασημί χρώμα..... ;-> Το οποίο το λέω ίδιο γιατί μοιάζει με το Rexton, με το Murano, με το νέο Outlander το οποίο με τη σειρά του θα μοιάζει με τα αδέλφια του που θα βγάλει η Citroen και η Peugeot... Μπορεί κάποιος να φτιάξει ένα διαφορετικό πίσω προφίλ παρακαλώ.... και τότε ίσως αξίζει να το βάλετε στο εξώφυλλο!

        -τα τέσσερα μαύρα κυκλάκια (που αντιπροσωπεύουν τους τροχούς) σε έγχρωμα τετραγωνάκια τοποθετημένα ώστε ανάμεσά τους να δημιουργείται το σχήμα του σταυρού (δυστυχώς πολύ λεπτού για να πετύχει αυτό που μάλλον ήθελε όποιος το έφτιαξε) που με μια μικρή διαγώνια βοήθεια σχηματίζει τον αριθμό 4 δηλαδή 4 τροχοί... τι ακριβώς παρδαλή τσαχπινιά παριστάνουν? Και ποιος έβαλε το φούξια να είναι δίπλα στο κόκκινο που δεν ταιριάζουν? Το σήμα αυτό (μήπως πάει για νέο λογότυπο?... όντως, το επιβεβαιώνει και ο ΚΚ) βρίσκεται σαν καπέλο πάνω από τον τίτλο ΕΝ ΛΕΥΚΩ αλλά και στο εξώφυλλο κάτω από το barcode… Τελικά μάλλον μου αρέσει αλλά εκφράζω υποθετική άποψη του δικηγόρου του διαβόλου! Επίσης μου άρεσε το μεγάλο όλα σε ένα Εν λευκώ.

        -τα περιεχόμενα έχουν αρχίσει να χορηγούνται σε δόσεις. Ενώ παλαιότερα έπρεπε να ψάχνεις να τα βρεις μετά από σελίδες διαφημίσεων τώρα τα βρίσκεις μέσα στις διαφημίσεις..... Φαίνεται νομίσατε ότι μας είχατε καλομάθει και είπατε να μας δοκιμάσετε στα δύσκολα? Άσε που μόλις το είδα μου θύμισε γυναικείο περιοδικό από αυτά τα μηδενικής ύλης που έτυχε να ξεφυλλίσω πρόσφατα περιμένοντας σε κάποια αίθουσα αναμονής....

        -είδα ότι το εξώφυλλο χρεώνεται σαν σελίδα νο 1. Σαν τσιγκουνιά μου μοιάζει.... αλλά δεν με κόπτει και πολύ!

        -Τι είναι αλήθεια αυτό το **Κ.Υ.Τ. 1674 **που υπάρχει με μικρά γράμματα στα εξώφυλλα των 4Τ συνήθως στα πλάγια κάπου κοντά σε χείλος της σελίδας. Υπάρχει ξανά στη σελ 6 με τα ονόματα των εργαζομένων κλπ.

        -ταξίδι με το **Range Rover **που δεν είναι RR….παρά μόνο στα περιοδικά και ιστοσελίδες για Land Rover. RR συνεχίζει να είναι η Rolls Royce... Οι σημειώσεις ελλιπέστατες, ατάκτως βαλμένες με μπρος πίσω και όχι λογική διαδοχή. Επίσης δεν υπήρχε διαδρομή, χάρτης, βασικά στοιχεία κλπ. Οι ωραιότατες φωτογραφίες ασχολίαστες, λεζάντες γιόκ. Μάλλον δουλειά της τελευταίας στιγμής και είναι κρίμα γιατί και ωραίο και ενδιαφέρον θα ήταν αλλά και χρήσιμο για πολλούς τόσο το τμήμα του ταξιδιού (διαδικασίες αλλαγής χώρας, διόδια, βενζίνη, δρόμοι, ραντάρ, αστυνόμευση) όσο και το τμήμα το τελωνειακό με την είσοδο στην Ελλάδα.

        -δοκιμή ΜΧ-5, τυπικού roadster δηλαδή, με MINI…. κλειστό!! Ενώ υπάρχει ανοικτό μοντέλο, αν είναι δυνατόν....
        Στη δυναμομέτρηση του ΜΧ5 γίνεται ένα μπέρδεμα, αφήνεται να εννοηθεί ότι ο αριθμός και οι σχέσεις του κιβωτίου επηρεάζουν την ισχύ στους τροχούς με δραματικό τρόπο. Πείτε μου και μένα με ποιον τρόπο εξηγείται ή εξηγείτε το φαινόμενο.... Εκτός αν πρέπει να υποθέσουμε ότι το 5τάχυτο χάνει 8,3 ίππους παραπάνω σε τριβές από το 6τάχυτο οπότε μάλλον θα πρέπει να το πετάξουν..... Καθώς θεωρώ εξαιρετικά απίθανα και τα 2 προηγούμενα η πρόταση δεν θα έπρεπε να γραφτεί έτσι ενώ θα έπρεπε να πιθανολογείται η περίπτωση διαφοράς κατασκευαστικής-στρωσίματος-βενζίνης αλλά και να υπενθυμίζεται η μέτρια συγκριτική ικανότητα των δυναμομετρήσεων...
        Επίσης όποιος κατάλαβε τις διαφορές της ειδικής limited έκδοσης από την Sport να μου τις πει (σελ 88 ). Το ίδιο ισχύει και για την παράγραφο (1η δεξιά σελ 89) που συγκρίνει επιδόσεις μεταξύ 5τάχυτου και 6τάχυτου.... Πρέπει να υπήρχε πιο απλός και κατανοητός τρόπος σύνταξης....
        Επίσης γενικά σε πολλές δυναμομετρήσεις υπάρχουν λάθη, δηλαδή οι καμπύλες ροπής δεν ταιριάζουν με αυτές τις ισχύος ή δεν είναι συγκρίσιμες στο ίδιο γράφημα με άλλη μέτρηση άλλου αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα τα σχόλια του γράφοντος δεν αντιστοιχούν όλα σε αυτά που βλέπουμε στο γράφημα... Το φαινόμενο αυτό δείχνει να έχει βελτιωθεί τώρα τελευταία....
        Στην αμορτισερομέτρηση έχει σημείωση ότι το 100% αντιστοιχεί στην απόλυτα σκληρή ανάρτηση.... Καταλαβαίνω ότι μάλλον εννοείτε ότι ανάρτηση με το 100% του θεωρητικά μέγιστου της ικανότητας απόσβεσης που χαρακτηρίζει τα συγκεκριμένα αμορτισέρ.... γιατί αν το εννοήσατε κυριολεκτικά τότε η απόλυτα σκληρή ανάρτηση όπως το καταλαβαίνω είναι η μη ανάρτηση....
        Γενικά η δοκιμή υποτίθεται ήταν μεταξύ του 6τάχυτου αλλά μπλέχτηκε και το 5τάχυτο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά όχι με ξεκάθαρο τρόπο.
        Η συγκεκριμένη διαδρομή η οποία για μένα είναι καλύτερη ανάποδα δεν περιγράφηκε αρκετά όπως γίνεται για άλλες πχ της Πελοποννήσου....ίσως δίκαια να αποτελεί μυστικό και αν είναι έτσι σαν χρήστης αυτής δεν παραπονιέμαι για αυτό, όσο λιγότεροι τόσο καλύτερα, απλά αναρωτιέμαι γιατί η παράλειψη!

        -δοκιμή Brera - Golf: Γιατί δεν υπάρχει και μάλιστα χωρίς καμιά εξήγηση (το «τιμές μη διαθέσιμες» δεν μου αρκεί!) η γραμμή ταχύτητας/σχέσης για την 5η και 6η του Golf στη σελίδα 105 με τα τεχνικά χαρακτηριστικά στο τέλος του άρθρου? Τις πήρε το ποτάμι? Είναι μυστικό? Δεν μπορούσατε να τις υπολογίσετε ξέροντας τις σχέσεις του κιβωτίου/διαφορικού? Αν λόγω VW έχει άλλη σχέση διαφορικού για 5η, 6η (αυτό συμβαίνει απ’ότι κατάλαβα) δεν μπορούσατε μετρώντας στροφές κινητήρα και χλμ/ώ να βγάλετε χλμ/1000 στροφές κι από εκεί τιμές για ολόκληρες τις γραμμές?

        -στο συγκριτικό των **πολυμορφικών **στη σελίδα με τα τεχνικά στο διάγραμμα επιτάχυνσης λείπει εντελώς η καμπύλη για το Scenic. Επίσης λείπουν τα στοιχεία από προσπέρασμα για το Scenic. Γιατί? Τουλάχιστον ας το σχολιάζατε.
        Επίσης θα ήταν καλό να είχε γίνει και δυναμομέτρηση για να φανεί πώς δύο αυτοκίνητα με ίδια νούμερα απόδοσης κινητήρα και με ίδιες πρακτικά σχέσεις μετάδοσης και αντίστοιχο βάρος μπορούν να διαφέρουν σε επιδόσεις λόγω της διαφορετικής καμπύλης απόδοσης.

        -τεστ κατηγορίας Β. Γιατί όχι και το 206 που συνεχίζει να πουλάει ή και άλλα. Αυτό ισχύει για τα περισσότερα τεστ, πάντα λείπουν και κάποιοι βασικοί ανταγωνιστές. Επίσης σε δοκιμές με πολλά αυτοκίνητα θα βόλευε να υπήρχε και κάτι σαν πίνακας με τις διαφορές (όπως υπάρχουν τώρα με τιμές, τεχνικά και επιδόσεις αλλά για άλλα όπως πχ θέση οδήγησης, χώρους πίσω, ορατότητα, θέσεις μικροαντικειμένων κλπ) καθότι με αυτά μόνο στο κείμενο ο αναγνώστης χάνεται και δεν μπορεί να τα βάλει όλα μαζί κάτω για να αποφασίσει....

        -Όλες οι δοκιμές γίνονται με καύσιμα ΕΛΙΝ....και στη σελ 143 στις «Δοκιμές Μακράς διαρκείας» (γιατί όχι διάρκειας?? Η διάρκεια, της διάρκειας κλπ) φαίνεται το αυτοκίνητο να βάζει βενζίνη σε πρατήριο άλλης μάρκας.... Δεν είναι πολύ κομψό....

        -στη σελ 251 που δεν είναι αριθμημένη (σύμφωνα με την περίεργη συνήθεια του να μην μπαίνει αριθμός σελίδας σε όλες τις σελίδες με κείμενο.....) αλλά είναι αυτή πριν από την 252! Χαμηλότερες τιμές στην Αττική μόνο που οι **τιμές για την super αμόλυβδη **δεν είναι για Αττική αλλά για Θεσ/κη... oops!

        -θετική η ενσωμάτωση στοιχείων 0-100-0 στο κυρίως τεύχος, δεν υπάρχει λόγος να είναι ξεχωριστά και να χάνεται στη βιβλιοθήκη. Όμως η εντελώς διαφημιστική ενημέρωση και όχι παρουσίαση (όπως λέτε στην τελευταία γραμμή) 3 προτάσεων φρένων με άδειασε απότομα όταν δεν συνεχιζόταν στην επόμενη σελίδα με την αναμενόμενη συγκριτική δοκιμή σχόλια κλπ....

        -στις **τιμές-τεχνικά χαρακτηριστικά **έχω παρατηρήσει τελευταία ότι σε νέα μοντέλα συνεχίζουν να υπάρχουν οι διαστάσεις ή τα σχόλια του παλιού μοντέλου (πχ νέο Leon με διαστάσεις του παλιού και σχόλια για τον κινητήρα 1,8Τ που είχε το παλιό μοντέλο)

        -ο **τρόπος γραφής **κάποιων συνεχίζει να κάνει το κείμενο δυσανάγνωστο τοποθετώντας εμπόδια στην ροή του κειμένου με τη μορφή μιας ιδιόμορφης σύνταξης. Το ύφος αυτό που νομίζω ότι χαρακτηρίζει το περιοδικό τα τελευταία κάμποσα χρόνια (καθώς ο ΚΚ απελευθερωνόταν, ο ΣΧ αναβαθμιζόταν και άλλοι παλιοί 4Τροχίτες έφευγαν). Θα χαρακτήριζα το ύφος αυτό σοβαροφανές χωρίς λόγο και απλά πολύπλοκο που δυσκολεύει τον αναγνώστη. Σαν παράδειγμα αναφέρω στοιχεία όπως τα «ναι μεν αλλά», το «σχετικά με» ή «σε σχέση με» και το τι αφορά σε τι που μαζί με άλλα παρεμφερή συνδετικά καταλήγουν σε ιδιαίτερα μεγάλες προτάσεις στις οποίες περιλαμβάνονται ή και συγκρίνονται μη ομοειδή μεταξύ τους στοιχεία κάτι που τελικά δυσκολεύει.

        -σε κάποια σημεία, σε επίπεδο τμήματος λέξεων, η εκτύπωση δεν είναι ομοιόμορφη, σαν να τελειώνει το μελάνι.

        -συνεχίζω να θέλω να μαθαίνω πού είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες, τουλάχιστον οι πρώτες κάθε άρθρου, κάτι που μας κρατάτε μυστικό.

        Εν κατακλείδι, αν και μπόλικο σε σελίδες, μου δόθηκε η εντύπωση ενός τεύχους που βγήκε λίγο βιαστικά με προχειρότητα (όχι απόλυτα αλλά σχετικά με τα άλλα τεύχη των 4Τ). Άραγε μειώθηκε το κονδύλι των διαφημίσεων μέχρι να τεθούν νέοι στόχοι για τις διαφημιζόμενες εταιρείες, είναι απλά η ξεκούραση μετά την τρέλα της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων ή μήπως έλειπε ή βαριόταν αυτός που υποτίθεται τσεκάρει το όλον και δίνει το ok προτού αυτό πάει για τύπωμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          **4Τ τεύχος 425 **Φεβρουάριος 2006
          Νέο τεύχος, νέα σχόλια για το αγαπημένο μου περιοδικό (πήδηξα μερικά τεύχη). Μπορεί να μοιάζω ειρωνικός αλλά τα λέω καλοπροαίρετα με σκοπό την βελτίωση σημείων που είτε πάσχουν είτε μπορούν κατά τη γνώμη μου να γίνουν ακόμα καλύτερα. Οι παρακάτω απόψεις είναι αυστηρά προσωπικές και δεν εκφράζουν κανέναν άλλον και δεν έχω καμία όρεξη να τις συζητήσω ούτε να αμυνθώ υπέρ αυτών σε forum-ομαχία! Αντίστοιχες προσωπικές απόψεις για τον ίδιο σκοπό, δηλαδή την επισήμανση τυχόν κακώς κειμένων και τη βελτίωση των 4Τ είναι ευπρόσδεκτες και αυτός είναι ο λόγος που αυτό μπαίνει στο forum και δεν στέλνεται σαν e-mail στο περιοδικό.

          -εξώφυλλο: επιτέλους μονό, εύχρηστο. Μακάρι να μείνει έτσι αλλά... αμφιβάλλω! Ίσως δεν έδωσαν αρκετά οι διαφημιζόμενοι...
          -εξώφυλλο μονό μεν αλλά αποφάσισαν να παίξουν με τα photoshop και έτσι ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο όπως η Brera που θα μπορούσε και που του άξιζε να κοσμεί το εξώφυλλο ξεβάφτηκε και ροζ-οποιήθηκε σαν να την χτύπησε ο ήλιος ενώ ταυτόχρονα η αντηλιά μαζί με σκόνη χτύπησαν το φακό.... κατάντησαν την Brera σαν νηπιακή χαλκομανία. Παρόμοιοι πειραματισμοί είχαν γίνει πρόσφατα και σε κάποιο ένθετο των 4Τ και μάλιστα στις περισσότερες σελίδες του μόνο που εκεί ήταν στο πιο μαύρο, τώρα εδώ είναι στο υπερφωτισμένο..... «καμμένο» κυριολεκτικά το θέμα....
          Και όχι τίποτα άλλο αλλά έτσι φαίνεται τονισμένο το ίδιο RAV4 και μάλιστα στο εξαιρετικά ενδιαφέρον ασημί χρώμα..... ;-> Το οποίο το λέω ίδιο γιατί μοιάζει με το Rexton, με το Murano, με το νέο Outlander το οποίο με τη σειρά του θα μοιάζει με τα αδέλφια του που θα βγάλει η Citroen και η Peugeot... Μπορεί κάποιος να φτιάξει ένα διαφορετικό πίσω προφίλ παρακαλώ.... και τότε ίσως αξίζει να το βάλετε στο εξώφυλλο!

          -τα τέσσερα μαύρα κυκλάκια (που αντιπροσωπεύουν τους τροχούς) σε έγχρωμα τετραγωνάκια τοποθετημένα ώστε ανάμεσά τους να δημιουργείται το σχήμα του σταυρού (δυστυχώς πολύ λεπτού για να πετύχει αυτό που μάλλον ήθελε όποιος το έφτιαξε) που με μια μικρή διαγώνια βοήθεια σχηματίζει τον αριθμό 4 δηλαδή 4 τροχοί... τι ακριβώς παρδαλή τσαχπινιά παριστάνουν? Και ποιος έβαλε το φούξια να είναι δίπλα στο κόκκινο που δεν ταιριάζουν? Το σήμα αυτό (μήπως πάει για νέο λογότυπο?... όντως, το επιβεβαιώνει και ο ΚΚ) βρίσκεται σαν καπέλο πάνω από τον τίτλο ΕΝ ΛΕΥΚΩ αλλά και στο εξώφυλλο κάτω από το barcode… Τελικά μάλλον μου αρέσει αλλά εκφράζω υποθετική άποψη του δικηγόρου του διαβόλου! Επίσης μου άρεσε το μεγάλο όλα σε ένα Εν λευκώ.

          -τα περιεχόμενα έχουν αρχίσει να χορηγούνται σε δόσεις. Ενώ παλαιότερα έπρεπε να ψάχνεις να τα βρεις μετά από σελίδες διαφημίσεων τώρα τα βρίσκεις μέσα στις διαφημίσεις..... Φαίνεται νομίσατε ότι μας είχατε καλομάθει και είπατε να μας δοκιμάσετε στα δύσκολα? Άσε που μόλις το είδα μου θύμισε γυναικείο περιοδικό από αυτά τα μηδενικής ύλης που έτυχε να ξεφυλλίσω πρόσφατα περιμένοντας σε κάποια αίθουσα αναμονής....

          -είδα ότι το εξώφυλλο χρεώνεται σαν σελίδα νο 1. Σαν τσιγκουνιά μου μοιάζει.... αλλά δεν με κόπτει και πολύ!

          -Τι είναι αλήθεια αυτό το **Κ.Υ.Τ. 1674 **που υπάρχει με μικρά γράμματα στα εξώφυλλα των 4Τ συνήθως στα πλάγια κάπου κοντά σε χείλος της σελίδας. Υπάρχει ξανά στη σελ 6 με τα ονόματα των εργαζομένων κλπ.

          -ταξίδι με το **Range Rover **που δεν είναι RR….παρά μόνο στα περιοδικά και ιστοσελίδες για Land Rover. RR συνεχίζει να είναι η Rolls Royce... Οι σημειώσεις ελλιπέστατες, ατάκτως βαλμένες με μπρος πίσω και όχι λογική διαδοχή. Επίσης δεν υπήρχε διαδρομή, χάρτης, βασικά στοιχεία κλπ. Οι ωραιότατες φωτογραφίες ασχολίαστες, λεζάντες γιόκ. Μάλλον δουλειά της τελευταίας στιγμής και είναι κρίμα γιατί και ωραίο και ενδιαφέρον θα ήταν αλλά και χρήσιμο για πολλούς τόσο το τμήμα του ταξιδιού (διαδικασίες αλλαγής χώρας, διόδια, βενζίνη, δρόμοι, ραντάρ, αστυνόμευση) όσο και το τμήμα το τελωνειακό με την είσοδο στην Ελλάδα.

          -δοκιμή ΜΧ-5, τυπικού roadster δηλαδή, με MINI…. κλειστό!! Ενώ υπάρχει ανοικτό μοντέλο, αν είναι δυνατόν....
          Στη δυναμομέτρηση του ΜΧ5 γίνεται ένα μπέρδεμα, αφήνεται να εννοηθεί ότι ο αριθμός και οι σχέσεις του κιβωτίου επηρεάζουν την ισχύ στους τροχούς με δραματικό τρόπο. Πείτε μου και μένα με ποιον τρόπο εξηγείται ή εξηγείτε το φαινόμενο.... Εκτός αν πρέπει να υποθέσουμε ότι το 5τάχυτο χάνει 8,3 ίππους παραπάνω σε τριβές από το 6τάχυτο οπότε μάλλον θα πρέπει να το πετάξουν..... Καθώς θεωρώ εξαιρετικά απίθανα και τα 2 προηγούμενα η πρόταση δεν θα έπρεπε να γραφτεί έτσι ενώ θα έπρεπε να πιθανολογείται η περίπτωση διαφοράς κατασκευαστικής-στρωσίματος-βενζίνης αλλά και να υπενθυμίζεται η μέτρια συγκριτική ικανότητα των δυναμομετρήσεων...
          Επίσης όποιος κατάλαβε τις διαφορές της ειδικής limited έκδοσης από την Sport να μου τις πει (σελ 88 ). Το ίδιο ισχύει και για την παράγραφο (1η δεξιά σελ 89) που συγκρίνει επιδόσεις μεταξύ 5τάχυτου και 6τάχυτου.... Πρέπει να υπήρχε πιο απλός και κατανοητός τρόπος σύνταξης....
          Επίσης γενικά σε πολλές δυναμομετρήσεις υπάρχουν λάθη, δηλαδή οι καμπύλες ροπής δεν ταιριάζουν με αυτές τις ισχύος ή δεν είναι συγκρίσιμες στο ίδιο γράφημα με άλλη μέτρηση άλλου αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα τα σχόλια του γράφοντος δεν αντιστοιχούν όλα σε αυτά που βλέπουμε στο γράφημα... Το φαινόμενο αυτό δείχνει να έχει βελτιωθεί τώρα τελευταία....
          Στην αμορτισερομέτρηση έχει σημείωση ότι το 100% αντιστοιχεί στην απόλυτα σκληρή ανάρτηση.... Καταλαβαίνω ότι μάλλον εννοείτε ότι ανάρτηση με το 100% του θεωρητικά μέγιστου της ικανότητας απόσβεσης που χαρακτηρίζει τα συγκεκριμένα αμορτισέρ.... γιατί αν το εννοήσατε κυριολεκτικά τότε η απόλυτα σκληρή ανάρτηση όπως το καταλαβαίνω είναι η μη ανάρτηση....
          Γενικά η δοκιμή υποτίθεται ήταν μεταξύ του 6τάχυτου αλλά μπλέχτηκε και το 5τάχυτο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά όχι με ξεκάθαρο τρόπο.
          Η συγκεκριμένη διαδρομή η οποία για μένα είναι καλύτερη ανάποδα δεν περιγράφηκε αρκετά όπως γίνεται για άλλες πχ της Πελοποννήσου....ίσως δίκαια να αποτελεί μυστικό και αν είναι έτσι σαν χρήστης αυτής δεν παραπονιέμαι για αυτό, όσο λιγότεροι τόσο καλύτερα, απλά αναρωτιέμαι γιατί η παράλειψη!

          -δοκιμή Brera - Golf: Γιατί δεν υπάρχει και μάλιστα χωρίς καμιά εξήγηση (το «τιμές μη διαθέσιμες» δεν μου αρκεί!) η γραμμή ταχύτητας/σχέσης για την 5η και 6η του Golf στη σελίδα 105 με τα τεχνικά χαρακτηριστικά στο τέλος του άρθρου? Τις πήρε το ποτάμι? Είναι μυστικό? Δεν μπορούσατε να τις υπολογίσετε ξέροντας τις σχέσεις του κιβωτίου/διαφορικού? Αν λόγω VW έχει άλλη σχέση διαφορικού για 5η, 6η (αυτό συμβαίνει απ’ότι κατάλαβα) δεν μπορούσατε μετρώντας στροφές κινητήρα και χλμ/ώ να βγάλετε χλμ/1000 στροφές κι από εκεί τιμές για ολόκληρες τις γραμμές?

          -στο συγκριτικό των **πολυμορφικών **στη σελίδα με τα τεχνικά στο διάγραμμα επιτάχυνσης λείπει εντελώς η καμπύλη για το Scenic. Επίσης λείπουν τα στοιχεία από προσπέρασμα για το Scenic. Γιατί? Τουλάχιστον ας το σχολιάζατε.
          Επίσης θα ήταν καλό να είχε γίνει και δυναμομέτρηση για να φανεί πώς δύο αυτοκίνητα με ίδια νούμερα απόδοσης κινητήρα και με ίδιες πρακτικά σχέσεις μετάδοσης και αντίστοιχο βάρος μπορούν να διαφέρουν σε επιδόσεις λόγω της διαφορετικής καμπύλης απόδοσης.

          -τεστ κατηγορίας Β. Γιατί όχι και το 206 που συνεχίζει να πουλάει ή και άλλα. Αυτό ισχύει για τα περισσότερα τεστ, πάντα λείπουν και κάποιοι βασικοί ανταγωνιστές. Επίσης σε δοκιμές με πολλά αυτοκίνητα θα βόλευε να υπήρχε και κάτι σαν πίνακας με τις διαφορές (όπως υπάρχουν τώρα με τιμές, τεχνικά και επιδόσεις αλλά για άλλα όπως πχ θέση οδήγησης, χώρους πίσω, ορατότητα, θέσεις μικροαντικειμένων κλπ) καθότι με αυτά μόνο στο κείμενο ο αναγνώστης χάνεται και δεν μπορεί να τα βάλει όλα μαζί κάτω για να αποφασίσει....

          -Όλες οι δοκιμές γίνονται με καύσιμα ΕΛΙΝ....και στη σελ 143 στις «Δοκιμές Μακράς διαρκείας» (γιατί όχι διάρκειας?? Η διάρκεια, της διάρκειας κλπ) φαίνεται το αυτοκίνητο να βάζει βενζίνη σε πρατήριο άλλης μάρκας.... Δεν είναι πολύ κομψό....

          -στη σελ 251 που δεν είναι αριθμημένη (σύμφωνα με την περίεργη συνήθεια του να μην μπαίνει αριθμός σελίδας σε όλες τις σελίδες με κείμενο.....) αλλά είναι αυτή πριν από την 252! Χαμηλότερες τιμές στην Αττική μόνο που οι **τιμές για την super αμόλυβδη **δεν είναι για Αττική αλλά για Θεσ/κη... oops!

          -θετική η ενσωμάτωση στοιχείων 0-100-0 στο κυρίως τεύχος, δεν υπάρχει λόγος να είναι ξεχωριστά και να χάνεται στη βιβλιοθήκη. Όμως η εντελώς διαφημιστική ενημέρωση και όχι παρουσίαση (όπως λέτε στην τελευταία γραμμή) 3 προτάσεων φρένων με άδειασε απότομα όταν δεν συνεχιζόταν στην επόμενη σελίδα με την αναμενόμενη συγκριτική δοκιμή σχόλια κλπ....

          -στις **τιμές-τεχνικά χαρακτηριστικά **έχω παρατηρήσει τελευταία ότι σε νέα μοντέλα συνεχίζουν να υπάρχουν οι διαστάσεις ή τα σχόλια του παλιού μοντέλου (πχ νέο Leon με διαστάσεις του παλιού και σχόλια για τον κινητήρα 1,8Τ που είχε το παλιό μοντέλο)

          -ο **τρόπος γραφής **κάποιων συνεχίζει να κάνει το κείμενο δυσανάγνωστο τοποθετώντας εμπόδια στην ροή του κειμένου με τη μορφή μιας ιδιόμορφης σύνταξης. Το ύφος αυτό που νομίζω ότι χαρακτηρίζει το περιοδικό τα τελευταία κάμποσα χρόνια (καθώς ο ΚΚ απελευθερωνόταν, ο ΣΧ αναβαθμιζόταν και άλλοι παλιοί 4Τροχίτες έφευγαν). Θα χαρακτήριζα το ύφος αυτό σοβαροφανές χωρίς λόγο και απλά πολύπλοκο που δυσκολεύει τον αναγνώστη. Σαν παράδειγμα αναφέρω στοιχεία όπως τα «ναι μεν αλλά», το «σχετικά με» ή «σε σχέση με» και το τι αφορά σε τι που μαζί με άλλα παρεμφερή συνδετικά καταλήγουν σε ιδιαίτερα μεγάλες προτάσεις στις οποίες περιλαμβάνονται ή και συγκρίνονται μη ομοειδή μεταξύ τους στοιχεία κάτι που τελικά δυσκολεύει.

          -σε κάποια σημεία, σε επίπεδο τμήματος λέξεων, η εκτύπωση δεν είναι ομοιόμορφη, σαν να τελειώνει το μελάνι.

          -συνεχίζω να θέλω να μαθαίνω πού είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες, τουλάχιστον οι πρώτες κάθε άρθρου, κάτι που μας κρατάτε μυστικό.

          Εν κατακλείδι, αν και μπόλικο σε σελίδες, μου δόθηκε η εντύπωση ενός τεύχους που βγήκε λίγο βιαστικά με προχειρότητα (όχι απόλυτα αλλά σχετικά με τα άλλα τεύχη των 4Τ). Άραγε μειώθηκε το κονδύλι των διαφημίσεων μέχρι να τεθούν νέοι στόχοι για τις διαφημιζόμενες εταιρείες, είναι απλά η ξεκούραση μετά την τρέλα της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων ή μήπως έλειπε ή βαριόταν αυτός που υποτίθεται τσεκάρει το όλον και δίνει το ok προτού αυτό πάει για τύπωμα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8262

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              krusenstern last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr