-
πως μπορουμε να βαλουμε σε ενα impreza διπλη τουρμπινα, να ανοιγει σε 2 πιεσεις,,,δεν ξερω πολλα απλα θελω να μαθω..
συγχωρεστε με αν γραψω καμια βλακεια!
-
πως μπορουμε να βαλουμε σε ενα impreza διπλη τουρμπινα, να ανοιγει σε 2 πιεσεις,,,δεν ξερω πολλα απλα θελω να μαθω..
συγχωρεστε με αν γραψω καμια βλακεια!
-
πως μπορουμε να βαλουμε σε ενα impreza διπλη τουρμπινα, να ανοιγει σε 2 πιεσεις,,,δεν ξερω πολλα απλα θελω να μαθω..
συγχωρεστε με αν γραψω καμια βλακεια!
-
λογο οτι ο κινητηρας ειναι boxer v βαζουμε 1 τουρμπινα σε καθε εισαγωγη- εξαγωγη?
-
Ο χρήστης sfedona85 έγραψε:
λογο οτι ο κινητηρας ειναι boxer v βαζουμε 1 τουρμπινα σε καθε εισαγωγη- εξαγωγη?Θα πρεπει ομως να δουλευουν παραλληλα στις ιδιες ακριβως στροφες.
-
δεν ξερω γιαυτο ρωταω..πως μπορει να γινει αυτο?
-
Μπορείς να βάλεις 2 μικρές παράλληλα (μία σε κάθε πλευρα του boxer) ή να βαλεις μια μικρή και μια μεγάλη σε σειρά.
Και οι δυο περιπτώσεις είναι πολύπλοκες και χρειάζονται χώρο για τις σωληνώσεις.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μπορείς να βάλεις 2 μικρές παράλληλα (μία σε κάθε πλευρα του boxer) ή να βαλεις μια μικρή και μια μεγάλη σε σειρά.Και οι δυο περιπτώσεις είναι πολύπλοκες και χρειάζονται χώρο για τις σωληνώσεις.
τι εννοεις σε σειρα?> και ποια η διαφορα του απο το να βαλεις 2 μικρες? τι κερδιζεις?
-
Ο χρήστης sfedona85 έγραψε:
Μπορείς να βάλεις 2 μικρές παράλληλα (μία σε κάθε πλευρα του boxer) ή να βαλεις μια μικρή και μια μεγάλη σε σειρά.
Και οι δυο περιπτώσεις είναι πολύπλοκες και χρειάζονται χώρο για τις σωληνώσεις.
τι εννοεις σε σειρα?> και ποια η διαφορα του απο το να βαλεις 2 μικρες? τι κερδιζεις?
Αν και οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες και ενδέχεται να κάνω λάθος, νομίζω πως σε αυτές τις περιπτώσεις μπαίνει μία μικρή τουρμπίνα με έμφαση στην απόδοση στις χαμηλές στροφές και μία μεγαλύτερη αρχίζει να δουλεύει αργότερα, για να βοηθήσει 'στα ψηλά'...
-
Κάτι σαν τους TSI κινητήρες δηλαδή με τουρμπίνα αντί για κομπρέσορα?
-
-
με εστειλες και μονο με την φωτογραφια που ανεβασες εδω!!!
αχ αυτα ειναι...
2 turbo