-
Θα αναφέρω μόνο τα γεγονότα χωρίς σχόλια, τα οποία αφήνω σε εσάς..
Sportage 96.
Κόβεται ο ιμάντας του εκκεντροφόρου στα 50.000
Κατά την αλλαγή απαιτείται λύσιμο του πάνω κολάρου του ψυγείου
Το αυτοκίνητο μου επιστρέφεται επισκευασμένο το μεσημέρι. το αυτοκίνητο πάει κατευθείαν σπίτι 3 χμ δεν ζεστάθηκε ούτε ώστε να κλείσει το ηλεκτρονικό τσοκ
Την επόμενη το πρωί διαπιστώνω διαρροή νερού από την ένωση του πάνω πλαστικού μέρους του ψυγείου με τις κυψέλες ( στάζει δακρύζει )Επιστροφή στην αντιπροσωπεία ( εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΚΙΑ ) ευγενικός διαπληκτισμός με τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου.
Η τελική του απάντηση= έτυχε.Επικοινωνία με τον υπεύθυνο όλων των συνεργείων στα κεντρικά μετά από διάφορες πιθανές ή απίθανες αιτιάσεις καταλήγει να μου κάνει έκπτωση 20% στο ανταλλακτικό
Το απέρριψα.
Αγοράζω εγώ το ψυγείο και βρίσκω άλλο συνεργείο - Στο ποιο συνεργείο έγιναν τα ανωτέρω ΜΟΝΟ με pm όποιος ενδιαφέρεται
-
Θα αναφέρω μόνο τα γεγονότα χωρίς σχόλια, τα οποία αφήνω σε εσάς..
Sportage 96.
Κόβεται ο ιμάντας του εκκεντροφόρου στα 50.000
Κατά την αλλαγή απαιτείται λύσιμο του πάνω κολάρου του ψυγείου
Το αυτοκίνητο μου επιστρέφεται επισκευασμένο το μεσημέρι. το αυτοκίνητο πάει κατευθείαν σπίτι 3 χμ δεν ζεστάθηκε ούτε ώστε να κλείσει το ηλεκτρονικό τσοκ
Την επόμενη το πρωί διαπιστώνω διαρροή νερού από την ένωση του πάνω πλαστικού μέρους του ψυγείου με τις κυψέλες ( στάζει δακρύζει )Επιστροφή στην αντιπροσωπεία ( εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΚΙΑ ) ευγενικός διαπληκτισμός με τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου.
Η τελική του απάντηση= έτυχε.Επικοινωνία με τον υπεύθυνο όλων των συνεργείων στα κεντρικά μετά από διάφορες πιθανές ή απίθανες αιτιάσεις καταλήγει να μου κάνει έκπτωση 20% στο ανταλλακτικό
Το απέρριψα.
Αγοράζω εγώ το ψυγείο και βρίσκω άλλο συνεργείο - Στο ποιο συνεργείο έγιναν τα ανωτέρω ΜΟΝΟ με pm όποιος ενδιαφέρεται
-
Θα αναφέρω μόνο τα γεγονότα χωρίς σχόλια, τα οποία αφήνω σε εσάς..
Sportage 96.
Κόβεται ο ιμάντας του εκκεντροφόρου στα 50.000
Κατά την αλλαγή απαιτείται λύσιμο του πάνω κολάρου του ψυγείου
Το αυτοκίνητο μου επιστρέφεται επισκευασμένο το μεσημέρι. το αυτοκίνητο πάει κατευθείαν σπίτι 3 χμ δεν ζεστάθηκε ούτε ώστε να κλείσει το ηλεκτρονικό τσοκ
Την επόμενη το πρωί διαπιστώνω διαρροή νερού από την ένωση του πάνω πλαστικού μέρους του ψυγείου με τις κυψέλες ( στάζει δακρύζει )Επιστροφή στην αντιπροσωπεία ( εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΚΙΑ ) ευγενικός διαπληκτισμός με τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου.
Η τελική του απάντηση= έτυχε.Επικοινωνία με τον υπεύθυνο όλων των συνεργείων στα κεντρικά μετά από διάφορες πιθανές ή απίθανες αιτιάσεις καταλήγει να μου κάνει έκπτωση 20% στο ανταλλακτικό
Το απέρριψα.
Αγοράζω εγώ το ψυγείο και βρίσκω άλλο συνεργείο - Στο ποιο συνεργείο έγιναν τα ανωτέρω ΜΟΝΟ με pm όποιος ενδιαφέρεται
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Θα αναφέρω μόνο τα γεγονότα χωρίς σχόλια, τα οποία αφήνω σε εσάς..Sportage 96.
Κόβεται ο ιμάντας του εκκεντροφόρου στα 50.000
Κατά την αλλαγή απαιτείται λύσιμο του πάνω κολάρου του ψυγείου
Το αυτοκίνητο μου επιστρέφεται επισκευασμένο το μεσημέρι. το αυτοκίνητο πάει κατευθείαν σπίτι 3 χμ δεν ζεστάθηκε ούτε ώστε να κλείσει το ηλεκτρονικό τσοκ
Την επόμενη το πρωί διαπιστώνω διαρροή νερού από την ένωση του πάνω πλαστικού μέρους του ψυγείου με τις κυψέλες ( στάζει δακρύζει )Επιστροφή στην αντιπροσωπεία ( εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΚΙΑ ) ευγενικός διαπληκτισμός με τον υπεύθυνο του εκεί συνεργείου.
Η τελική του απάντηση= έτυχε.Επικοινωνία με τον υπεύθυνο όλων των συνεργείων στα κεντρικά μετά από διάφορες πιθανές ή απίθανες αιτιάσεις καταλήγει να μου κάνει έκπτωση 20% στο ανταλλακτικό
Το απέρριψα.
Αγοράζω εγώ το ψυγείο και βρίσκω άλλο συνεργείο - Στο ποιο συνεργείο έγιναν τα ανωτέρω ΜΟΝΟ με pm όποιος ενδιαφέρεται
Δεν δίνουν εγγύηση για την καλή/σωστή εργασία και τα ανταλλακτικά???
Φυσικά και θα έπρεπε να το φτιάξουν ΔΩΡΕΑΝ να ζητήσουν συγγνώμη και αν είχαν τη δυαντότητα να σου δώσουν και αυτοκίνητο για να εξυπηρετηθείς. -
Δεν ξέρω ίσως και να μην κατάλαβα καλά. Εσένα σου κόπηκε ο ιμάντας του εκκεντροφόρου. Στο συνεργείο για να τον αλλάξουν χρειάστηκε να βγάλουν κάποια άλλα κολάρα κλπ. Σου αντικατέστησαν τον ιμάντα όπου εκεί έβαλαν ανταλλακτικό όπου σε αυτό και μόνο ισχύει η εγγύηση για ανταλλακτικά. Εσύ την άλλη μέρα είδες να δακρύζει από την πάνω μεριά του ψυγείου και από τη συνέχεια του μηνύματός σου καταλαβαίνω ότι για να αγοράσεις ψυγείο είχε πρόβλημα και το ψυγείο. Εσύ από την αντιπροσωπεία όπου πήγες για ιμάντα και όχι για ψυγείο τι απαίτησες; Να σου πληρώσουν και το ψυγείο? Αν το απαίτησες δεν έχουν καμία υποχρέωση να το κάνουν. Φυσιολογικότατη φθορά και εκτός εγγύησης αφού αν και πάλι αν κατάλαβα καλό το αυτοκίνητό σου συμπληρώνει 10ετία όταν η εγγύηση της ΚΙΑ είναι 2ετής. Αν πάλι εκνευρίστηκες γιατί τη διαρροή δεν την είδαν στο συνεργείο και εδώ μπορεί όντως εκείνη την ώρα να μην δάκρυζε και να συνέβη κατά τη διαδρομή προς το σπίτι. Να μου πεις ότι το πρόβλημα είναι ότι δε σφίξαν καλά το κολάρο και για αυτό έσταζε και αυτό δε νομίζω να έχει βάση διότι αναφέρεις ότι αγόρασες ψυγείο, άρα το πρόβλημα ήταν στο ψυγείο. Ίσως να μην κατάλαβα καλά. Αλλιώς δε μπορώ να καταλάβω που φταίει η αντιπροσωπεία.
Φιλικά
Πάνος -
Πηγα κα τους το αφησα για τον ιμαντα που εσπασε. Το ψυγειο βεβαια και δεν εχανε.
Εφτιαξαν τον ιμαντα
Για να το κανουν αυτο επρεπε να βγαλουν το πανω κολλαρο του ψυγειου.
Πηρα το αυτοκινητο
Εκανα τρια χλμ δεν ζεσταθηκε
Σημερα το πρωι που ζεσταθηκε ειδα τους ατμουςΚατα την γνωμη μου ζωρισαν το ψυγειο εκει που πιανει το κολαρο για να το βγαλουν, ξεκολησαν το πανω μερος του ψυγειου απο τις κυψελες
Διαρροη.Αρνηθηκαν οτι φταινε για το σπασιμο του ψυγειου ( στο συνεργειο) αν και μετα εκαναν εκπτωση στο ανταλακτικο ( τα κεντρικα γραφεια ) το θεωρησα απαραδεκτο.
-
Δυστυχώς κύριοι τα πράγματα είναι τρις χειρότερα για την AUTOPOINT Στα Γλυκά Νερά.....
ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΦΙΞΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΟΛΑΡΟ.....
Μου την έδωσε λοιπόν και είπα να δω ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ τι γίνεται ...... Το έβγαλα μόνος μου το κολάρο, καθάρισα το πλαστικό, καθάρισα τη σωλήνα, έσφιξα προσεκτικά που βίδωνα και πως, τον κολιέ
και
Τέλος......
Καμία διαρροή πλέον
-
Ελεος!!!
-
Σε ευχαριστώ φίλε μου που απάντησες. Δυστηχώς η υπευθυνότητα από ορσιμένους μηχανικούς αυτοκινήτων λείπει
-
Δηλαδη για να καταλαβω...
πας στο συνεργειο με διαρροη ψυκτικου απο το Χ σημειο, στο οποιο Χ σημειο μαλιστα ειχε προσφατα αφαιρεθει/επανατοποθετηθει το κολαρο. Εσυ, ως πιθανοτατα ασχετος με τα αυτοκινητα, τους λες οτι εχει προβλημα το ψυγειο και αυτοι χωρις να ελεγξουν (και να βρουν οτι εχει λασκαρει κολαρο εξ'ου και η διαρροη), ειδικα απο την στιγμη που οι ιδιοι ειχαν δουλεψει σε αυτο τον τομεα προσφατα, ακουν αυτο που τους ειπες εσυ και αποφασιζουν οτι ετσι πρεπει να ειναι αρα θες καινουριο ψυγειο?Αυτο ειναι που λεμε ο πελατης εχει παντα δικιο...
ΥΓ1 Ρε σεις, αποκτησαμε και επισημα το emoticon του μλκ?
ΥΓ2 Αμα πεταγε κολαρο εξ'αιτιας της τρομερης δουλειας που εκαναν οταν το εσφιγγαν (επιστημη μιλαμε να σφιξεις ενα κολαρο...) και δεν το προλαβαινες και εκαιγες καμμια φλατζα, να υποθεσουμε οτι θα σου επισκευαζαν μοτερ με δικα τους εξοδα...
-
Απείλησέ τους με κάναν δικηγόρο. Ίσως να φέρει αποτέλεσμα. Εν τω μεταξύ, στείλε επιστολή σε ΟΛΑ τα περιοδικά αυτοκινήτου, περιγράφοντας το συμβάν.
-
Να κανει τι ο δικηγορος? Αφου ζημια δεν εγινε.
-
To κακό με τα περισσότερα συνεργεία, απο το μικρότερο έως το πιο μεγάλο, είναι οτι ο μάστορας το παίζει χειρούργος δόκτορας
(πολύ καλά αυτά τα νέα emotions)
Ο εν λόγω δόκτορας λοιπόν περιμένει απο τον εκπαιδευόμενο πιτσιρίκο να 'λύσει' τα παρελκόμενα, επεμβαίνει, και μετά πάλι ο πιτσιρικάς δένει τα υπόλοιπα και ετοιμάζει το αυτοκίνητο
Εχει τύχει σε δνωστό να του αλλάξουν τακάκια και του έβαλαν άλλο υγρό αντί για φρένων. Ευτυχώς δε σκοτώθηκε αλλά τους τα έκανε μαντάρα.
Δηλαδή πληρώνουμε την εργατοώρα 35 - 60+ € και μας φτιάχνουν τα αυτοκίνητα τα 'τσικό'. Είναι απαράδεκτο αυτό που γίνεται -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
To κακό με τα περισσότερα συνεργεία, απο το μικρότερο έως το πιο μεγάλο, είναι οτι ο μάστορας το παίζει χειρούργος δόκτορας
(πολύ καλά αυτά τα νέα emotions)
Ο εν λόγω δόκτορας λοιπόν περιμένει απο τον εκπαιδευόμενο πιτσιρίκο να 'λύσει' τα παρελκόμενα, επεμβαίνει, και μετά πάλι ο πιτσιρικάς δένει τα υπόλοιπα και ετοιμάζει το αυτοκίνητο
Εχει τύχει σε δνωστό να του αλλάξουν τακάκια και του έβαλαν άλλο υγρό αντί για φρένων. Ευτυχώς δε σκοτώθηκε αλλά τους τα έκανε μαντάρα.
Δηλαδή πληρώνουμε την εργατοώρα 35 - 60+ € και μας φτιάχνουν τα αυτοκίνητα τα 'τσικό'. Είναι απαράδεκτο αυτό που γίνεταιΤο προβλημα δεν ειναι τα τσικο.Τα τσικο εχουν κανει σεμιναρια,εχουν οδηγίες γραπτες κτλ,το ενα και μοναδικο προβλημα ειναι οτι στις αντιπροσωπείες προσπαθουν να επιδιορθώσουν βλάβες σε...30 δευτερόλεπτα,μετα απο τα 30 δεύτερα το βγαζουν εξω και οποιος ζήσει!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δηλαδη για να καταλαβω...
πας στο συνεργειο με διαρροη ψυκτικου απο το Χ σημειο, στο οποιο Χ σημειο μαλιστα ειχε προσφατα αφαιρεθει/επανατοποθετηθει το κολαρο. Εσυ, ως πιθανοτατα ασχετος με τα αυτοκινητα, τους λες οτι εχει προβλημα το ψυγειο και αυτοι χωρις να ελεγξουν (και να βρουν οτι εχει λασκαρει κολαρο εξ'ου και η διαρροη), ειδικα απο την στιγμη που οι ιδιοι ειχαν δουλεψει σε αυτο τον τομεα προσφατα, ακουν αυτο που τους ειπες εσυ και αποφασιζουν οτι ετσι πρεπει να ειναι αρα θες καινουριο ψυγειο?Ακριβως ετσι..... ΚΑΝΕΙΣ δεν κοιταξε ΤΙ πραγματικά γινεται. εκτος απο μενα βεβαια......
-
[quote='Tiger'][quote='bebes']To κακό με τα περισσότερα συνεργεία, απο το μικρότερο έως το πιο μεγάλο, είναι οτι ο μάστορας το παίζει χειρούργος δόκτορας
(πολύ καλά αυτά τα νέα emotions)
Ο εν λόγω δόκτορας λοιπόν περιμένει απο τον εκπαιδευόμενο πιτσιρίκο να 'λύσει' τα παρελκόμενα, επεμβαίνει, και μετά πάλι ο πιτσιρικάς δένει τα υπόλοιπα και ετοιμάζει το αυτοκίνητο
Εχει τύχει σε δνωστό να του αλλάξουν τακάκια και του έβαλαν άλλο υγρό αντί για φρένων. Ευτυχώς δε σκοτώθηκε αλλά τους τα έκανε μαντάρα.
Δηλαδή πληρώνουμε την εργατοώρα 35 - 60+ -
Κριμα για την ταλαιπορια σου φιλε μου. Τα σχόλια ειναι περιτα και ευτυχως που οι καλοι μας mod εχουν προσθεσει εκεινο το emoticon που ταιριαζει γισ την συμπεριφορα της αντιπροσωπιας.
Συνεπεια αντιπροσωπειας