Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi Forum - official
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Audi Forum - official
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    11
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Ηθελα να γράψω τις εντυπώσεις μου απο την σύντομη αλλα απολαυστική οδήγηση ενός Α6 'του κουτιού' πρόσφατα. Επειδή κυκλοφορουν αρκετά threads για Audi, είπα να ανοιξω ένα 'γενικό'.

      Anyway, το Α6 ήταν το 2.4 Multitronic, με τα 'αυτιά' πίσω απο το τιμόνι (κάτι νέο για μένα) και ηλεκτρικό χειρόφρενο (άλλη μια πρωτιά). Φυσικά είχε και όλες τις ψιλο-αναμενόμενες πολυτέλειες ενός οικογενειακού στην τιμή του (δέρμα, ηλιοροφή, οθόνη, κτλ).

      Το συμπερασμά μου - δεν υπάρχει λόγος να αγοράζεις οικογενειακό τέτοιου μεγέθους και με τέτοια μηχανή, με χειροκίνητο κιβώτιο!

      Το **επτατάχυτο κιβώτιο **ήταν πράγματι διασκεδαστικό, γρήγορο και, σε τελική αναλυση, προέτρεπε σε - σχεδόν - σπορτίβικη οδήγηση.

      Υποθέτω οτι και για τον ελάχιστα μυημένο, είναι και παράγοντας ασφάλειας, εφόσον σε δευτερόλεπτα κατεβάζεις μία-δύο σχέσεις και...ξεμπερδεύεις με την νταλίκα μπροστά σου.

      Κατα τ'άλλα...το τιμόνι ήταν απαράδεκτο, φοβερά ελαφρύ. Αμερικάνος το σχεδίασε?

      Καταπληκτική ηχομόνωση, καλή ανάρτηση, άψογη ποιότητα.

      Τρέμε σειρά 5 .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Ηθελα να γράψω τις εντυπώσεις μου απο την σύντομη αλλα απολαυστική οδήγηση ενός Α6 'του κουτιού' πρόσφατα. Επειδή κυκλοφορουν αρκετά threads για Audi, είπα να ανοιξω ένα 'γενικό'.

        Anyway, το Α6 ήταν το 2.4 Multitronic, με τα 'αυτιά' πίσω απο το τιμόνι (κάτι νέο για μένα) και ηλεκτρικό χειρόφρενο (άλλη μια πρωτιά). Φυσικά είχε και όλες τις ψιλο-αναμενόμενες πολυτέλειες ενός οικογενειακού στην τιμή του (δέρμα, ηλιοροφή, οθόνη, κτλ).

        Το συμπερασμά μου - δεν υπάρχει λόγος να αγοράζεις οικογενειακό τέτοιου μεγέθους και με τέτοια μηχανή, με χειροκίνητο κιβώτιο!

        Το **επτατάχυτο κιβώτιο **ήταν πράγματι διασκεδαστικό, γρήγορο και, σε τελική αναλυση, προέτρεπε σε - σχεδόν - σπορτίβικη οδήγηση.

        Υποθέτω οτι και για τον ελάχιστα μυημένο, είναι και παράγοντας ασφάλειας, εφόσον σε δευτερόλεπτα κατεβάζεις μία-δύο σχέσεις και...ξεμπερδεύεις με την νταλίκα μπροστά σου.

        Κατα τ'άλλα...το τιμόνι ήταν απαράδεκτο, φοβερά ελαφρύ. Αμερικάνος το σχεδίασε?

        Καταπληκτική ηχομόνωση, καλή ανάρτηση, άψογη ποιότητα.

        Τρέμε σειρά 5 .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr