Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Opel Vectra 1,8 (3ήμερο test drive) - Εντυπώσεις...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νέο Opel Vectra 1,8 (3ήμερο test drive) - Εντυπώσεις...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    34
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Λοιπόν το αμάξι (Vectra 1,8 με 3600 km) είναι τυπικά υποστροφικό. Σε μερικές περιπτώσεις φεύγει και με τα 4. Το τιμόνι πέραν του δέοντος ελαφρύ και χωρίς αίσθηση, αν και καλύτερο από αυτό του Astra (1,4 16v μοτέλο 1999), που έχει ένας φίλος μου και καλύτερο από αυτό του Audi A4 (1,6 8v μοντέλο 1995 ----> ΣΚΥΛΙ!!!), που έχει ο ίδιος φίλος μου (ο πατέρας του).

      Το αμάξι έχει αρκετά στιβαρό πλαίσιο και δεν τρίζει παρά ελάχιστα (οφείλεται στο καλό πλαίσιο και στην αξιόλογη ποιότητα συναρμολόγησης). Γενικά είναι αρκετά προσεγμένη κατασκευή (άνοιξα το καπώ, πρόσεξα κάποιες λεπτομέρειες). Ο χώρος των αποσκευών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
      Μπορώ να πω ότι σαν κατασκευή είναι πιο προσεγμένη το Mazda 6 (το οποίο σε αυτό το θέμα δεν με έπεισε).

      Σαν εικόνα και σύνολο μου άρεσε. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για οικογενειακό.

      Ο κινητήρας (1,8 ) είναι ανεπαρκής, αν και οι κοντές σχέσεις σώζουν την κατάσταση (θυμίζουν σχέσεις από 16άρι. Σίγουρα αρκετά κοντύτερες από το Focus 1,6 του φίλου μου). Ο λεβιές είναι καλός και οι αλλαγές, που κάνεις, αξιόπιστες. Η ροπή του κινητήρα βγαίνει στις μεσαίες στροφές, από τις 1500 rpm έως τις 4500 rpm. Από ‘κει και πάνω ο κινητήρας κάνει πολύ θόρυβο χωρίς να βγάζει ροπή. Κοινώς, δεν πάει. Οι επιδόσεις του με 2-3 άτομα, χωρίς το (διζωνικό) clima και σε ευθεία, είναι επαρκείς. Στις μεσαίες στροφές ειδικά, το αμάξι ξεκολλάει εύκολα. Αν συναντήσεις ανηφόρα ή βάλεις το clima, τότε τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο (λογικό) και οι επιδόσεις του γίνονται προβληματικές. Πάντως χωρίς clima με ένα άτομο (εμένα) και σε οριακά ανηφορικό δρόμο (2~4% κλίση), τα 80-110 με 3η ήρθαν σε αρκετά παραπάνω από 6' (οπωσδήποτε όμως και κάτω από 7', εκτίμηση με το μάτι).
      Πάντως η μέση κατανάλωση (βάσει του υπολογιστή) δεν έπεσε ΠΟΤΕ κάτω από 11+ λίτρα / 100Km.
      Τα φρένα του είναι πολύ καλά. Δυνατά και αποδοτικά, δεν δείξανε να κουράζονται εύκολα. Αλλά η αίσθησή τους δεν μου πολυάρεσε, αφού είχαν πολύ “νεκρή” διαδρομή.

      Ο κινητήρας μάλλον πρέπει να έχει μεγάλη διαδρομή εμβόλων και ρύθμιση όλου του set up (avans, μήκη αυλών, overlap κ.τ.λ.) του κινητήρα για αποδοτική (οικονομική) λειτουργία στο φάσμα στροφών που ανέφέρα, χάνοντας στα ψηλά. Αν και ο κόφτης βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και σε άλλα αμάξια (~6.500 rpm), το ρελαντί του είναι (χωρίς το clima σε λειτουργία) αρκετά χαμηλά (κοντά στις 600 rpm), κάτι που επιβεβαιώνει, μέρος τουλάχιστον, αυτών που είπα.

      Στα πλατανάκια που το πήγα (ορεινή διαδρομή με στροφές, χωρίς σήμανση και χωρίς κίνηση), διαπίστωσα τα εξής : Στις στροφές το τιμόνι ναι μεν δεν σε βοηθούσε με την μέτρια άισθησή του, αλλά σίγουρα δεν αποτελούσε εμπόδιο στις ορέξεις σου. Έμπαινα στις στροφές με πολύ λογικά χιλιόμετρα και έπρεπε να κάνω αντίστοιχα λογικές διορθώσεις (άφημα γκαζιού και 'επιτήρηση' με το τιμόνι), ώστε να μην φύγει το αμάξι από την πορεία την οποία διάλεξα. Θέλω να πω ότι από κρατήματα (σε απόλυτες τιμές) δεν έλεγε κάτι το σπουδαίο. Ούτε οι αναρτήσεις βοηθάνε την κατάσταση πολύ, μιας και το αμάξι έχει άλλους προσανατολισμούς.

      Στις υψηλές ταχύτητες το αμάξι εξασφαλίζει ένα επαρκές επίπεδο ποιότητας κύλισης. Στα 180 που το πήγα, έκλεισα το R/CD και ακουγότανε και ο κινητήρας και διάφοροι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Οι τελευταίοι όμως είχαν χαμηλή ένταση. Είναι σχετικά σταθερό και σου εμπνέει ασφάλεια.
      Η εργονομία του μέσα δεν μου πολυάρεσε, αφού το on board computer δεν έχει καλό μενού, σε μπερδεύει. Δεν με εντυπωσίασε επίσης και το ηχοσύστημα. Μου φάνηκε λίγο.

      Εσωτερικά το αμάξι είναι πολύ ωραίο, θυμίζει λιμουζίνα. Η ποιότητα των υλικών καλή. Νομίζω ότι έχει προηγείται ελαφρώς σε σχέση με το Octavia5. Οι χώροι της καμπίνας είναι άπλετοι, αλλά ο χώρος αποσκευών τίποτα το ιδιαίτερο.
      Εξωτερικά δεν με εντυπωσίασε, χωρίς όμως και να μου προξενήσει άσχημη εντύπωση.

      Συνολικά πρόκειται για ένα καλό οικογενειακό και ήρεμο αμάξι, με ποιότητα, ασφάλεια, χωρίς όμως ιδιαίτερη εργονομία, κυρίως σε ό,τι αφορά στον on board computer. Σίγουρα όμως δεν ξέρω τι θα γίνει αν φορτωθεί με 4 άτομα και ενεργοποιηθεί το clima (πολύ πιθανόν να γίνει κάτι τέτοιο από κάποιον οικογενειάρχη). Εκεί τα πράγματα θα έιναι σίγουρα προβληματικά σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.

      Αυτά!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Λοιπόν το αμάξι (Vectra 1,8 με 3600 km) είναι τυπικά υποστροφικό. Σε μερικές περιπτώσεις φεύγει και με τα 4. Το τιμόνι πέραν του δέοντος ελαφρύ και χωρίς αίσθηση, αν και καλύτερο από αυτό του Astra (1,4 16v μοτέλο 1999), που έχει ένας φίλος μου και καλύτερο από αυτό του Audi A4 (1,6 8v μοντέλο 1995 ----> ΣΚΥΛΙ!!!), που έχει ο ίδιος φίλος μου (ο πατέρας του).

        Το αμάξι έχει αρκετά στιβαρό πλαίσιο και δεν τρίζει παρά ελάχιστα (οφείλεται στο καλό πλαίσιο και στην αξιόλογη ποιότητα συναρμολόγησης). Γενικά είναι αρκετά προσεγμένη κατασκευή (άνοιξα το καπώ, πρόσεξα κάποιες λεπτομέρειες). Ο χώρος των αποσκευών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
        Μπορώ να πω ότι σαν κατασκευή είναι πιο προσεγμένη το Mazda 6 (το οποίο σε αυτό το θέμα δεν με έπεισε).

        Σαν εικόνα και σύνολο μου άρεσε. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για οικογενειακό.

        Ο κινητήρας (1,8 ) είναι ανεπαρκής, αν και οι κοντές σχέσεις σώζουν την κατάσταση (θυμίζουν σχέσεις από 16άρι. Σίγουρα αρκετά κοντύτερες από το Focus 1,6 του φίλου μου). Ο λεβιές είναι καλός και οι αλλαγές, που κάνεις, αξιόπιστες. Η ροπή του κινητήρα βγαίνει στις μεσαίες στροφές, από τις 1500 rpm έως τις 4500 rpm. Από ‘κει και πάνω ο κινητήρας κάνει πολύ θόρυβο χωρίς να βγάζει ροπή. Κοινώς, δεν πάει. Οι επιδόσεις του με 2-3 άτομα, χωρίς το (διζωνικό) clima και σε ευθεία, είναι επαρκείς. Στις μεσαίες στροφές ειδικά, το αμάξι ξεκολλάει εύκολα. Αν συναντήσεις ανηφόρα ή βάλεις το clima, τότε τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο (λογικό) και οι επιδόσεις του γίνονται προβληματικές. Πάντως χωρίς clima με ένα άτομο (εμένα) και σε οριακά ανηφορικό δρόμο (2~4% κλίση), τα 80-110 με 3η ήρθαν σε αρκετά παραπάνω από 6' (οπωσδήποτε όμως και κάτω από 7', εκτίμηση με το μάτι).
        Πάντως η μέση κατανάλωση (βάσει του υπολογιστή) δεν έπεσε ΠΟΤΕ κάτω από 11+ λίτρα / 100Km.
        Τα φρένα του είναι πολύ καλά. Δυνατά και αποδοτικά, δεν δείξανε να κουράζονται εύκολα. Αλλά η αίσθησή τους δεν μου πολυάρεσε, αφού είχαν πολύ “νεκρή” διαδρομή.

        Ο κινητήρας μάλλον πρέπει να έχει μεγάλη διαδρομή εμβόλων και ρύθμιση όλου του set up (avans, μήκη αυλών, overlap κ.τ.λ.) του κινητήρα για αποδοτική (οικονομική) λειτουργία στο φάσμα στροφών που ανέφέρα, χάνοντας στα ψηλά. Αν και ο κόφτης βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και σε άλλα αμάξια (~6.500 rpm), το ρελαντί του είναι (χωρίς το clima σε λειτουργία) αρκετά χαμηλά (κοντά στις 600 rpm), κάτι που επιβεβαιώνει, μέρος τουλάχιστον, αυτών που είπα.

        Στα πλατανάκια που το πήγα (ορεινή διαδρομή με στροφές, χωρίς σήμανση και χωρίς κίνηση), διαπίστωσα τα εξής : Στις στροφές το τιμόνι ναι μεν δεν σε βοηθούσε με την μέτρια άισθησή του, αλλά σίγουρα δεν αποτελούσε εμπόδιο στις ορέξεις σου. Έμπαινα στις στροφές με πολύ λογικά χιλιόμετρα και έπρεπε να κάνω αντίστοιχα λογικές διορθώσεις (άφημα γκαζιού και 'επιτήρηση' με το τιμόνι), ώστε να μην φύγει το αμάξι από την πορεία την οποία διάλεξα. Θέλω να πω ότι από κρατήματα (σε απόλυτες τιμές) δεν έλεγε κάτι το σπουδαίο. Ούτε οι αναρτήσεις βοηθάνε την κατάσταση πολύ, μιας και το αμάξι έχει άλλους προσανατολισμούς.

        Στις υψηλές ταχύτητες το αμάξι εξασφαλίζει ένα επαρκές επίπεδο ποιότητας κύλισης. Στα 180 που το πήγα, έκλεισα το R/CD και ακουγότανε και ο κινητήρας και διάφοροι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Οι τελευταίοι όμως είχαν χαμηλή ένταση. Είναι σχετικά σταθερό και σου εμπνέει ασφάλεια.
        Η εργονομία του μέσα δεν μου πολυάρεσε, αφού το on board computer δεν έχει καλό μενού, σε μπερδεύει. Δεν με εντυπωσίασε επίσης και το ηχοσύστημα. Μου φάνηκε λίγο.

        Εσωτερικά το αμάξι είναι πολύ ωραίο, θυμίζει λιμουζίνα. Η ποιότητα των υλικών καλή. Νομίζω ότι έχει προηγείται ελαφρώς σε σχέση με το Octavia5. Οι χώροι της καμπίνας είναι άπλετοι, αλλά ο χώρος αποσκευών τίποτα το ιδιαίτερο.
        Εξωτερικά δεν με εντυπωσίασε, χωρίς όμως και να μου προξενήσει άσχημη εντύπωση.

        Συνολικά πρόκειται για ένα καλό οικογενειακό και ήρεμο αμάξι, με ποιότητα, ασφάλεια, χωρίς όμως ιδιαίτερη εργονομία, κυρίως σε ό,τι αφορά στον on board computer. Σίγουρα όμως δεν ξέρω τι θα γίνει αν φορτωθεί με 4 άτομα και ενεργοποιηθεί το clima (πολύ πιθανόν να γίνει κάτι τέτοιο από κάποιον οικογενειάρχη). Εκεί τα πράγματα θα έιναι σίγουρα προβληματικά σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.

        Αυτά!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr