Νέο VW Passat 1.6FSI - Εντυπώσεις
-
Πριν μερικές μέρες παρέλαβα το ολοκαίνουριο Passat 1.6FSI Sportline μου.
Απλά παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις με την εμπειρία των πρώτων 1000 χλμ μαζί του.- Απίστευτα ευχάριστο εσωτερικό για ένα πρώην μονίμως συντηρητικό μοντέλο. Πολύ καλή ποιότητα υλικών και τέλειο φινίρισμα.
- Τελικά το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι κάτι που σε κάνει να βγάζεις σπυράκια στην θέα του παλιού κλασσικού όταν έχεις συμβιώσει μαζί του έστω και για 1000 μόλις χλμ.
- Το μπεζ σαλόνι αποδείχτηκε καλή επιλογή.
- Το αμάξι εξωτερικά τραβάει βλέμματα λόγω πληθωρικότητας αλλά κυρίως λόγω σχεδίασης και της λαμπερής μάσκας.
- Ο εξοπλισμός με κάνει να νιώθω βασιλιάς. Έχει τα πάντα. Αν είχε και MP3 cd player......
- Οι φόβοι μου για την οριακή απόδοση του μόλις 1.6 λίτρων μεν αλλά FSI δε και ακόμα καλύτερα συνοδευμένου με 6αρι κιβώτιο όπου ακόμα και η έκτη είναι πέμπτη του ανταγωνισμού, ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επιβεβαιώθηκαν. Το όλο σύνολο σου δίνει μια ευχάριστη αίσθηση ζωντάνιας και άμεσης απόκρισης και το κιβώτιο δεν αφήνει κενά και περιθώρια να νιώσεις κάποια αδυναμία του κινητήρα. Iσως λίγο συχνότερες αλλαγές από ένα 5αρι κιβώτιο αλλά σίγουρα κάτι ευχάριστο για μένα προσωπικά.
- Ποιότητα κύλισης. Δεν θέλω να φανώ υπερβολικός αλλά ούτε το νέο Α4 δεν με εντυπωσίασε τόσο. Το αμάξι βέβαια στην sportline έκδοση έχει χαμηλωμένη κατά 15mm ανάρτηση αλλά κυριολεκτικά νιώθεις απομονωμένος από την ποιότητα των ελληνικών δρόμων όπως θα ένιωθες σε αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Δηλώνω ενθουσιασμένος και πιστεύω ότι ειδικά σε αυτή την τιμή ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανταγωνισμός.
Αυτά για την ώρα και ευχαρίστως να απαντήσω απορίες σε επίδοξους αγοραστές η απλά περίεργους!
-
Πριν μερικές μέρες παρέλαβα το ολοκαίνουριο Passat 1.6FSI Sportline μου.
Απλά παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις με την εμπειρία των πρώτων 1000 χλμ μαζί του.- Απίστευτα ευχάριστο εσωτερικό για ένα πρώην μονίμως συντηρητικό μοντέλο. Πολύ καλή ποιότητα υλικών και τέλειο φινίρισμα.
- Τελικά το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι κάτι που σε κάνει να βγάζεις σπυράκια στην θέα του παλιού κλασσικού όταν έχεις συμβιώσει μαζί του έστω και για 1000 μόλις χλμ.
- Το μπεζ σαλόνι αποδείχτηκε καλή επιλογή.
- Το αμάξι εξωτερικά τραβάει βλέμματα λόγω πληθωρικότητας αλλά κυρίως λόγω σχεδίασης και της λαμπερής μάσκας.
- Ο εξοπλισμός με κάνει να νιώθω βασιλιάς. Έχει τα πάντα. Αν είχε και MP3 cd player......
- Οι φόβοι μου για την οριακή απόδοση του μόλις 1.6 λίτρων μεν αλλά FSI δε και ακόμα καλύτερα συνοδευμένου με 6αρι κιβώτιο όπου ακόμα και η έκτη είναι πέμπτη του ανταγωνισμού, ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επιβεβαιώθηκαν. Το όλο σύνολο σου δίνει μια ευχάριστη αίσθηση ζωντάνιας και άμεσης απόκρισης και το κιβώτιο δεν αφήνει κενά και περιθώρια να νιώσεις κάποια αδυναμία του κινητήρα. Iσως λίγο συχνότερες αλλαγές από ένα 5αρι κιβώτιο αλλά σίγουρα κάτι ευχάριστο για μένα προσωπικά.
- Ποιότητα κύλισης. Δεν θέλω να φανώ υπερβολικός αλλά ούτε το νέο Α4 δεν με εντυπωσίασε τόσο. Το αμάξι βέβαια στην sportline έκδοση έχει χαμηλωμένη κατά 15mm ανάρτηση αλλά κυριολεκτικά νιώθεις απομονωμένος από την ποιότητα των ελληνικών δρόμων όπως θα ένιωθες σε αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Δηλώνω ενθουσιασμένος και πιστεύω ότι ειδικά σε αυτή την τιμή ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανταγωνισμός.
Αυτά για την ώρα και ευχαρίστως να απαντήσω απορίες σε επίδοξους αγοραστές η απλά περίεργους!