-
Γιατί θα πρέπει να πληρώσω περί τις 20.000 ευρώ παραπάνω από την Boxster S, για να αποκτήσω την Cayman S; Στα δικά μου μάτια είναι σημαντικά ασχημότερη από το αρμονικότατο σχέδιο της Boxster (λογικό αφού το πρωτότυπο σχέδιο προοριζόταν για ανοιχτό μοντέλο), βαρύτερη, ελάχιστα δυνατότερη και ταχύτερη (5.4 αντί για 5.7 για το 0-100); Και γιατί θα πρέπει να απαρνηθώ την ανοιγόμενη οροφή; Στο κάτω-κάτω, μπορώ πάντα να προμηθευτώ ένα hardtop. Αν για ένα roadster πληρώνεις περισσότερα για να πάρεις λιγότερα, γιατί η Porsche αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα; Γιατί να μη φάω τα επιπλέον euros στο Nurburgring ή στα μπουζούκια;
Προσωπικά, δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση στις 100 να επιλέξω την Cayman έναντι της Boxster. Εσείς; -
Γιατί θα πρέπει να πληρώσω περί τις 20.000 ευρώ παραπάνω από την Boxster S, για να αποκτήσω την Cayman S; Στα δικά μου μάτια είναι σημαντικά ασχημότερη από το αρμονικότατο σχέδιο της Boxster (λογικό αφού το πρωτότυπο σχέδιο προοριζόταν για ανοιχτό μοντέλο), βαρύτερη, ελάχιστα δυνατότερη και ταχύτερη (5.4 αντί για 5.7 για το 0-100); Και γιατί θα πρέπει να απαρνηθώ την ανοιγόμενη οροφή; Στο κάτω-κάτω, μπορώ πάντα να προμηθευτώ ένα hardtop. Αν για ένα roadster πληρώνεις περισσότερα για να πάρεις λιγότερα, γιατί η Porsche αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα; Γιατί να μη φάω τα επιπλέον euros στο Nurburgring ή στα μπουζούκια;
Προσωπικά, δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση στις 100 να επιλέξω την Cayman έναντι της Boxster. Εσείς;
Ακυρώστε την παραγγελία της Cayman