Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργο δίλημμα: Rover 416 vs Punto!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περίεργο δίλημμα: Rover 416 vs Punto!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    6
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Νομίζω πως είναι η πιο περίεργη κόντρα μετά το 'Γιουβαρλάκια vs Ψαρόσουπα'.

      Η υπόθεση έχει ως εξής:
      Έχω (ή σωστότερα χρησιμοποιώ) ένα Rover 416si του '96 που μόλις συμπλήρωσε 140.000 χλμ. Ήταν το προηγούμενο οικογενειακό μας αυτοκίνητο, που μου παραχωρήθηκε μετά την αγορά ενός A4 1.8Τ. Στην οικογένεια υπάρχει και ένα Punto 1.4 Sporting που είχε αγοραστεί ως δεύτερο αυτοκίνητο για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, πριν 2 χρόνια και κάτι ψιλά. Έχει μόλις 14.000χλμ.

      Το Rover έχει αρχίσει να χρειάζεται κάποια έξοδα. Πριν ένα μήνα έγινε σέρβις με κόστος κοντά 250 ευρώ (χρειάστηκαν αλλαγή διάφοροι ιμάντες) και πρέπει να αλλαχτεί και η τρύπια εξάτμιση (δεν προλάβαμε την προηγούμενη φορά). Επίσης, απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός μου, το κιβώτιο έχει σπάσει κάποιο δόντι και το αλέθει, οπότε σε κάποια φάση θα χρειαστεί αλλαγή και το κιβώτιο (άγνωστο πότε-αλλά η ζημιά έχει αρκετό καιρό που έχει γίνει). Μου φαίνεται επίσης ότι έχει αρχίσει και πατινάρει ο συμπλέκτης μου… Επίσης ακούω εδώ και 2-3 βδομάδες κάποια τριξίματα στο στρίψιμο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και φοβάμαι μήπως αρχίσει και έχει πρόβλημα η (ήδη μια φορά αλλαγμένη) κρεμαγιέρα....

      Τα αμορτισέρ (κάτι σιχαμερά KYB) έχουν ήδη 45.000 χλμ στην πλάτη τους, οπότε θα χρειαστούν άλλαγμα μέσα στα επόμενα 5.000-10.000 χλμ. Το ίδιο νομίζω πως χρειάζονται και τα σινεμπλόκ, που είναι της μάνας του. Επίσης φοράει και κάτι βαρκίσια/τρισάθλια λάστιχα (τα μαμά του Punto-για περίεργους λόγους), τα οποία το αργότερο μετά τη φθορά του τρίτου καλοκαιριού της ζωής τους θα πρέπει να αλλαχθούν.

      Υπολογίστε έξοδα που θα πρέπει να γίνουν μέσα στους επόμενους 6/12 μήνες…. (αλήθεια, πόσο πηγαίνει ένα κιβώτιο, χονδρικά; )

      Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ μ’ αρέσει! Εκτός από την κινητήρα που πηγαίνει πολύ καλά 4.000-7.000 σαλ, τα περισσότερα χαρακτηριστικά απέχουν μακράν απ’ τα γούστα μου… Κακή θέση οδήγησης, μέτριο κιβωτιο και, κυρίως, μηδενική αίσθηση!

      Και έρχομαι στο ψητό:
      Χθες, καθώς μιλούσαμε με τον πατέρα μου, έπεσε η ιδέα να πουλήσουμε το rover όσο είναι ακόμα ζωντανό, να πάρω το Punto και αγοράσουμε και ένα Panda για δεύτερο (ή μήπως τρίτο; ). Το rover το παίρνει ο fiat-έμπορος για περίπου 3 χιλιάρικα (δίνουμε άλλα 6 για το fiatάκι).

      Έχουμε ως δεδομένα ότι το αυτοκίνητο μου κάνει αρκετούτσικα χιλιόμετρα το χρόνο (σε 7 μήνες έχω κάνει περίπου 12 χιλιάδες), ότι το rover θα χρειαστεί στο λιγότερο ή περισσότερο άμεσο μέλλον, έξοδα δυσανάλογα μεγάλα για την αξία του (οικονομικής και οδηγικής), το γεγονός ότι το Punto χαραμίζεται μέσα στην πόλη και το ότι θα ήθελα να συνδυάσω, όσο γίνεται την οδηγική ευχαρίστηση/βελτίωση με το χαμηλό κόστος.

      Σκεφτείτε επίσης την τραγική εικόνα που έχουν τα rover στον τομέα της αξιοπιστίας, καθώς επίσης και την πιθανή μετάβασή μου ένα αυτοκίνητο με 200 κυβικά και 15 άλογα λιγότερα και την σαφώς λιγότερη άνεση/ταξιδιωτικές ικανότητες…

      Ο αρνητικός ισολογισμός μου (φοιτητής γαρ) και η αυτοκινητική παιδεία της οικογένειας, δεν μου επιτρέπουν να ψάξω λύσεις, όπως μεταχειρισμένο rallye ή miata mkI.

      Να προχωρήσω στην αλλαγή; Το όλο θέμα μου ήρθε ξαφνικό, καθώς καλό είναι να πάρω απόφαση αύριο-μεθαύριο!

      Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά αν δεν ρωτήσεις στο 4TF για αυτοκίνητα, που θα ρωτήσεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Νομίζω πως είναι η πιο περίεργη κόντρα μετά το 'Γιουβαρλάκια vs Ψαρόσουπα'.

        Η υπόθεση έχει ως εξής:
        Έχω (ή σωστότερα χρησιμοποιώ) ένα Rover 416si του '96 που μόλις συμπλήρωσε 140.000 χλμ. Ήταν το προηγούμενο οικογενειακό μας αυτοκίνητο, που μου παραχωρήθηκε μετά την αγορά ενός A4 1.8Τ. Στην οικογένεια υπάρχει και ένα Punto 1.4 Sporting που είχε αγοραστεί ως δεύτερο αυτοκίνητο για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, πριν 2 χρόνια και κάτι ψιλά. Έχει μόλις 14.000χλμ.

        Το Rover έχει αρχίσει να χρειάζεται κάποια έξοδα. Πριν ένα μήνα έγινε σέρβις με κόστος κοντά 250 ευρώ (χρειάστηκαν αλλαγή διάφοροι ιμάντες) και πρέπει να αλλαχτεί και η τρύπια εξάτμιση (δεν προλάβαμε την προηγούμενη φορά). Επίσης, απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός μου, το κιβώτιο έχει σπάσει κάποιο δόντι και το αλέθει, οπότε σε κάποια φάση θα χρειαστεί αλλαγή και το κιβώτιο (άγνωστο πότε-αλλά η ζημιά έχει αρκετό καιρό που έχει γίνει). Μου φαίνεται επίσης ότι έχει αρχίσει και πατινάρει ο συμπλέκτης μου… Επίσης ακούω εδώ και 2-3 βδομάδες κάποια τριξίματα στο στρίψιμο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και φοβάμαι μήπως αρχίσει και έχει πρόβλημα η (ήδη μια φορά αλλαγμένη) κρεμαγιέρα....

        Τα αμορτισέρ (κάτι σιχαμερά KYB) έχουν ήδη 45.000 χλμ στην πλάτη τους, οπότε θα χρειαστούν άλλαγμα μέσα στα επόμενα 5.000-10.000 χλμ. Το ίδιο νομίζω πως χρειάζονται και τα σινεμπλόκ, που είναι της μάνας του. Επίσης φοράει και κάτι βαρκίσια/τρισάθλια λάστιχα (τα μαμά του Punto-για περίεργους λόγους), τα οποία το αργότερο μετά τη φθορά του τρίτου καλοκαιριού της ζωής τους θα πρέπει να αλλαχθούν.

        Υπολογίστε έξοδα που θα πρέπει να γίνουν μέσα στους επόμενους 6/12 μήνες…. (αλήθεια, πόσο πηγαίνει ένα κιβώτιο, χονδρικά; )

        Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ μ’ αρέσει! Εκτός από την κινητήρα που πηγαίνει πολύ καλά 4.000-7.000 σαλ, τα περισσότερα χαρακτηριστικά απέχουν μακράν απ’ τα γούστα μου… Κακή θέση οδήγησης, μέτριο κιβωτιο και, κυρίως, μηδενική αίσθηση!

        Και έρχομαι στο ψητό:
        Χθες, καθώς μιλούσαμε με τον πατέρα μου, έπεσε η ιδέα να πουλήσουμε το rover όσο είναι ακόμα ζωντανό, να πάρω το Punto και αγοράσουμε και ένα Panda για δεύτερο (ή μήπως τρίτο; ). Το rover το παίρνει ο fiat-έμπορος για περίπου 3 χιλιάρικα (δίνουμε άλλα 6 για το fiatάκι).

        Έχουμε ως δεδομένα ότι το αυτοκίνητο μου κάνει αρκετούτσικα χιλιόμετρα το χρόνο (σε 7 μήνες έχω κάνει περίπου 12 χιλιάδες), ότι το rover θα χρειαστεί στο λιγότερο ή περισσότερο άμεσο μέλλον, έξοδα δυσανάλογα μεγάλα για την αξία του (οικονομικής και οδηγικής), το γεγονός ότι το Punto χαραμίζεται μέσα στην πόλη και το ότι θα ήθελα να συνδυάσω, όσο γίνεται την οδηγική ευχαρίστηση/βελτίωση με το χαμηλό κόστος.

        Σκεφτείτε επίσης την τραγική εικόνα που έχουν τα rover στον τομέα της αξιοπιστίας, καθώς επίσης και την πιθανή μετάβασή μου ένα αυτοκίνητο με 200 κυβικά και 15 άλογα λιγότερα και την σαφώς λιγότερη άνεση/ταξιδιωτικές ικανότητες…

        Ο αρνητικός ισολογισμός μου (φοιτητής γαρ) και η αυτοκινητική παιδεία της οικογένειας, δεν μου επιτρέπουν να ψάξω λύσεις, όπως μεταχειρισμένο rallye ή miata mkI.

        Να προχωρήσω στην αλλαγή; Το όλο θέμα μου ήρθε ξαφνικό, καθώς καλό είναι να πάρω απόφαση αύριο-μεθαύριο!

        Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά αν δεν ρωτήσεις στο 4TF για αυτοκίνητα, που θα ρωτήσεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr