-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Με 500 βαζει τα bilstein τα κίτρινα...Προσοχη ομως τι θα του πουλησουν...μην ειναι μαυρα πχ...
Τα μαύρα κάνουν ~200 ευρώ. Αν χρέωνε κάποιος 500 ευρώ τα μαύρα θα έπρεπε να του κλείσει το μαγαζί η αγορανομία, ή δε ξέρω γω πως λέγεται...
Σιγουρα,απλα αν δεν ξερει το παιδι μη δει bilstein και τα παρει...και 200 πολλά ειναι..
-
Ta bilstein τα sprint απ οσο ξέρω έχουν 550-600 και τόσα δε θέλει να δώσει για το αμάξι...
Αν δεν υπάρχει τπτ αξιόλογο στα 350-400 πια μάρκα προτείνετε απο τα απλά?Σημείωση: Τα αμορτισέρ δε τα αλλάζει για να βελτιώσει το κράτημα απλά τα έχουν φτύσει και πρέπει να τα αλλάξει....και λέει μήπως υπάρχει τπτ καλύτερο απο τα εργοστασιακά με λίγο αυξημένο κόστος...(αλήθεια ξέρει κανείς πόσο έχουν τα μαμα?)
-
Τα μανήσια αμορτισέρ του bravo πόσο έχουν;
-
Ο χρήστης rebel έγραψε:
Αν δεν υπάρχει τπτ αξιόλογο στα 350-400 πια μάρκα προτείνετε απο τα απλά?Δυσκολο σε αυτα τα λεφτα...Γυρω στα 500 παντως μπορει να βαλει τα bilstein τα οποία ίσως ταιριάζουν καλύτερα απο τα περισσότερα στο bravo...Από άλλες μάρκες...koni κοκκινα όπως ανεφερε και ο aserf,αν και δεν εχω εμπειρία ουτε καν εχω ακούσει κατι γι αυτα πανω σε bravo και ισως kayaba που θα του ερθουν και πιο φτηνα...
Τα μανήσια αμορτισέρ του bravo πόσο έχουν;
Αν θυμαμαι καλα 250 ευρω το σετ..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Αν δεν υπάρχει τπτ αξιόλογο στα 350-400 πια μάρκα προτείνετε απο τα απλά?
Δυσκολο σε αυτα τα λεφτα...
Eγώ λέω να δοκιμάσω τα Record SP σε αυτά τα χρήματα, περίπου. Από άνοιξη όμως, μετά την εξεταστική.
Έχει αρχίσει να μπαίνει το abs συχνότερα, εκτός των άλλων. Γύρω στα 40Κ χλμ θα χουν τα μαμά όταν αλλαχτούν (έτσι υπολογίζω).
-
Σε ευχαριστώ Pasxos
-
Thnx για τις απαντήσεις!
Τελικά μάλλον πάει για kayaba λόγω κόστους...(210ε) -
-
Που την βάλαν την ρεζέρβα οι άρρωστοι; Και τα πεντάλ έχουν μια...απόκλιση ή μου φαίνεται;
Μπράβο που το κρατάς τόσο περιποιημένο!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Που την βάλαν την ρεζέρβα οι άρρωστοι;Όλα τα παλιά φίατ εκεί (ή κάπου εκεί) την είχαν
Και τα πεντάλ έχουν μια...απόκλιση ή μου φαίνεται;
Ομοίως κι εδώ. Η θέση οδήγησης αυτή καλείται χαιδευτικά 'Η στάση του ιταλοπιθήκου'
-
Πραγματικά σπάνια πια αυτή η ...βραζιλιάνα! Αλλά την έχεις στην πένα! Άψογος!
Η μηχανή του είναι η μαμά 1.1;
Εννοείται πως η ρεζερβα εκεί είναι στην τέλεια θέση για μένα! Αλλά δεν χωράει στα περισσότερα καινούρια τουτούνια...
Ίσως να παράγεται ακόμη στην μαμά πατρίδα ε; Το Uno ακόμη βγαίνει εκεί , έτσι δεν είναι; -
Αναδημοσιεύω από άλλο thread γιατί μπορεί να φανεί χρήσιμο στους απανταχού 'Ιταλούς':
[quote='charmak66']Για δες αυτό, ίσως να σε ενδιαφέρει:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=56116Συγκεκριμένα:
[i]
Έκπτωση 20% στα ανταλλακτικά και 10% στην εργασία για αλλαγή εξάτμισης, μπαταρίας και αμορτισέρ μέσα στην προαναφερθείσα χρονική περίοδο (ανεξαρτήτως ηλικίας αυτοκινήτου).Προνομιακή τιμή των 24
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πραγματικά σπάνια πια αυτή η ...βραζιλιάνα! Αλλά την έχεις στην πένα! Άψογος!
Η μηχανή του είναι η μαμά 1.1;
Εννοείται πως η ρεζερβα εκεί είναι στην τέλεια θέση για μένα! Αλλά δεν χωράει στα περισσότερα καινούρια τουτούνια...
Ίσως να παράγεται ακόμη στην μαμά πατρίδα ε; Το Uno ακόμη βγαίνει εκεί , έτσι δεν είναι;Η μηχανή δεν έχει αλλαχτεί ποτέ, απλά στα 160800km έγινε ρεκτιφιέ.
Το Uno παράγεται ακόμη αλλά η παραγωγή του Duna σταμάτησε τέλη 90s - αρχές 00s. Πούλησε τρελά στην Αργεντινή (με ταμπλώ από Uno) και λιγότερο στη Βραζιλία (ως Premio με ταμπλώ σαν του δικού μου).
Τα πάντα στο αυτοκίνητο είναι original εκτός από τα τάσια, τα οποία θα αντικατασταθούν το καλοκαίρι με τα γνήσια που φορούσε όταν κυκλοφόρησε, τα χερούλια για τα παράθυρα (από Lada), τα εμπρός φλας (ιμιτασιόν) και το τιμόνι (από Υ10). Οι μόνες προσθήκες (εκτός των κλασσικών: ηχοσύστημα, πλατοκαθίσματα κλπ) είναι οι προβολείς ομίχλης (δυστυχώς δεν υπάρχουν βάσεις στον προφυλακτήρα όπως στο Uno για να τρυπήσω και να βάλω τους γνήσιους), ο συναγερμός και οι τενόροι, οι οποίοι λειτουργούν με κουμπάκι... START (από Laguna, αν δεν απατώμαι)!
Το αυτοκίνητο είναι περιποιημένο σε βαθμό που η ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά τείνει να με ανακηρύξει ευεργέτη της με τα ανταλλακτικά που της ζητάω! Ευτυχώς είναι άψογοι στην εξυπηρέτηση και ταχύτατοι, δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία χρειάζεται να έρθει από το εξωτερικό. Επίσης, είμαι πολύ τυχερός που έχω στη διάθεσή μου άψογο μηχανικό, άψογο φανοποιό, άψογο ηλεκτρολόγο και άψογο καρμπυρατερά. Χωρίς αυτούς δεν ξέρω κατά πόσον το αυτοκίνητο θα ήταν στην κατάσταση που είναι τώρα.
Τι λέτε εσείς οι ιταλόφιλοι; Κανονίζουμε ένα meeting για καφεδάκι το ΣΚ ή την επόμενη εβδομάδα;
-
Ένα σφύριγμα/φύσημα που ακούω από τον πίσω δεξιά τροχό μετά τα 120 (περίπου) είναι ρουλεμάν;
Αν ναι, επείγει η αντικατάστασή του; Κόστος, τελείως χονδρικά;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Που την βάλαν την ρεζέρβα οι άρρωστοι; Και τα πεντάλ έχουν μια...απόκλιση ή μου φαίνεται;Μπράβο που το κρατάς τόσο περιποιημένο!
Πώς φαίνεται ότι είσαι πιτσιρικάς... Κι ας έχεις FIAT.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Που την βάλαν την ρεζέρβα οι άρρωστοι; Και τα πεντάλ έχουν μια...απόκλιση ή μου φαίνεται;
Μπράβο που το κρατάς τόσο περιποιημένο!
Πώς φαίνεται ότι είσαι πιτσιρικάς... Κι ας έχεις FIAT.
Κύριε παππού, τόοοτε μπορεί οι 12άρες να χωρούσαν εκει. Οι 17αρες της γενιας μας όμως...
Για το άλλο ξερεις να βοηθήσεις καθόλου ΡΕ; Ή μόνο θα σχολιάζεις;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Σας έχω δείξει ποτέ το φιατάκι μου; Δε θυμάμαι... Anywayz, να μερικές νέες φωτογραφίες (καινούρια φωτ. μηχανή + πλύσιμο = wheeeee!).Ο φιντούναρος είναι 20 χρονών με 228700km πλέον στο οδόμετρο.
Σχόλια, παρατηρήσεις και ερωτήσεις ευπρόσδεκτα!
Πρέπει να έβγαινε και με διπλό καρμπιρατέρ αλλά δε θυμάμαι σε ποια κυβικά. Με θύμησες την εποχή των Regata (τα είχαν και στην αστυνομία) και των Ritmo. Τότε αισθανόσουν τη διαφορετικότητα των μοντέλων. Σήμερα σαν να είναι περίπου όλα ίδια. Από θέμα σκουριάς αντιμετώπισες κανένα πρόβλημα;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ένα σφύριγμα/φύσημα που ακούω από τον πίσω δεξιά τροχό μετά τα 120 (περίπου) είναι ρουλεμάν;Αν ναι, επείγει η αντικατάστασή του; Κόστος, τελείως χονδρικά;
Αντε να βοηθήσω. Ναι, είναι ρουλεμάν, ναι επείγει η αντικατάστασή του, και προληπτικά να αλλάξεις ολόκληρο το αμάξι γιατί δεν ξέρεις ποτέ.
Χμμμ μπα, δεν έχει γούστο. Θα σχολιάζω μόνο.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Πρέπει να έβγαινε και με διπλό καρμπιρατέρ αλλά δε θυμάμαι σε ποια κυβικά. Με θύμησες την εποχή των Regata (τα είχαν και στην αστυνομία) και των Ritmo. Τότε αισθανόσουν τη διαφορετικότητα των μοντέλων. Σήμερα σαν να είναι περίπου όλα ίδια. Από θέμα σκουριάς αντιμετώπισες κανένα πρόβλημα;
Ώπα, μπερδεύτηκα! Έχω την εντύπωση ότι και το δικό μου έχει διπλό καρμπυρατέρ, εκτός αν εννοείς δύο (διπλά ή όχι) καρμπυρατέρ, τα οποία βρίσκονταν σε πιο παλιά Fiat.
Σκουριά; Ευχαριστώ, δε θα πάρω.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ένα σφύριγμα/φύσημα που ακούω από τον πίσω δεξιά τροχό μετά τα 120 (περίπου) είναι ρουλεμάν;Αν ναι, επείγει η αντικατάστασή του; Κόστος, τελείως χονδρικά;
Εκτός αν μαγκώνουν οι σιαγόνες του ταμπούρου, λογικά είναι ρουλεμάν του μουαγιέ του τροχού που κάποια μπίλια έχει γδαρθεί και σέρνεται αντί να κυλάει. Μπορείς να το αγνοήσεις μέχρι να αρχίσει να ακούγεται αρκετά παραπάνω, χωρίς φόβο, ίσως και άλλα 5-10Κ χλμ. Η αλλαγή είναι περί τα 80 το μουαγιέ και καμιά ώρα εργασία. Για Θεσσαλονίκη αν θες βοήθεια για συνεργείο στείλε πμ.
FIAT FORUM