-
καλα καλα , αυριο κλαινε
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα καλα , αυριο κλαινεΕκ πείρας μιλάς...?? Μετάνιωσες κιόλας...??
-
αμα ειναι παμε στο pub/σουβλατζιδικο να ξεκατινιαστουμε..
viewtopic.php?f=13&t=35898&start=2445 -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αμα ειναι παμε στο pub/σουβλατζιδικο να ξεκατινιαστουμε..
viewtopic.php?f=13&t=35898&start=2445Εεεε έτσι χάνει τη γλύκα του...αν δεν είναι ακατάσχετο τρολάρισμα σε άσχετα τόπικ δεν μου κάνει κέφι να ξεκατινιαστώ!
-
Αγαπητοί (συνφορουμίτες και λοιπά Χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα),
Μιας και ο λόγος για λάδια (και εμείς στην Κρήτη ξέρουμε απο αυτά) για πες τε μου, τι σας είπα εσάς όσον αφορά την αλλαγή τους?
- Κατ ευθείαν στα 15000 χλμ, ή
- Μια γρήγορη ποιό νωρίς (πχ 5000)?
Εγώ είμαι υπέρ της γρήγορης ώστε να καθαρίσει καλύτερα το περιβάλον του κινητήρα, όπως έκανα πάντα με τις μοτοσυκλέτες μου, αλλά για πες τε καμμιά ιδέα....
ΥΓ. Το 'αρνητικό' με την σούπερ ηχωμόνωση / ποιότητα κύλισης, είναι το μοναδικό που συνεχίζει να με ενοχλεί... έχω κοντέψει να 'φύγω' ουκ ολίγες φορές.... ΚΑτα τα άλλα μετά απο 2700χλμ, καμμία αστάθεια στο τιμόνι, καμμία αστάθεια σε απότομο φρενάρισμα, θόρυβος ούτε για πλάκα στο εσωτερικό....
Μια χαρούλα! -
σου λενε στα 15 αυτη ειναι η επισημη θεση της αντιπροσωπειας.
ομως στα 15 παιζει πολυ σοβαρα να μην εχεις σταγονα
αρα η αποψη μου ειναι το πολυ στα 10 και αν εχεις ορεξη και στα 7500
τα πρωτα λαδια μπορει να πεσουν πολυ (γιατι στο στρωσιμο ειπαμε οτι εχεις πιο μεγαλη καταναλωση απο οτι στη συνεχεια) οποτε εχε το νου σου.
για μενα καλυτερα να τα αλλαξεις τοτε, παρα να συμπληρωσεις
-
Ο χρήστης nkarama έγραψε:
Αγαπητοί (συνφορουμίτες και λοιπά Χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα),Μιας και ο λόγος για λάδια (και εμείς στην Κρήτη ξέρουμε απο αυτά) για πες τε μου, τι σας είπα εσάς όσον αφορά την αλλαγή τους?
- Κατ ευθείαν στα 15000 χλμ, ή
- Μια γρήγορη ποιό νωρίς (πχ 5000)?
Εγώ είμαι υπέρ της γρήγορης ώστε να καθαρίσει καλύτερα το περιβάλον του κινητήρα, όπως έκανα πάντα με τις μοτοσυκλέτες μου, αλλά για πες τε καμμιά ιδέα....
ΥΓ. Το 'αρνητικό' με την σούπερ ηχωμόνωση / ποιότητα κύλισης, είναι το μοναδικό που συνεχίζει να με ενοχλεί... έχω κοντέψει να 'φύγω' ουκ ολίγες φορές.... ΚΑτα τα άλλα μετά απο 2700χλμ, καμμία αστάθεια στο τιμόνι, καμμία αστάθεια σε απότομο φρενάρισμα, θόρυβος ούτε για πλάκα στο εσωτερικό....
Μια χαρούλα!Εγώ άλλαξα μία στα 2500χλμ (ή περίπου εκεί) μετά το υποτιθέμενο στρώσιμο και ξαναάλλαξα πριν μια βδομάδα στα 10500χλμ. Από δω και πέρα θα πηγαίνω ανά 10000χλμ εκτός αν χτυπήσει το βιολογικό του ρολόι και μου ζητήσει μόνο του καμιά επίσκεψη σε συνεργείο. Το ερώτημα είναι άλλο γιατί δεν θυμάμαι τι είχα διαβάσει στο manual: στα 15000χλμ που είναι η αλλαγή του κατασκευαστή κάνουν και κάτι άλλο, πχ αλλαγή κάποιου φίλτρου??
-
οχι μονο φιλτρο λαδιου, στα 30 σου αλλαζουν αερος, καμπινας και βενζινης και στα 60 βαλβολινη στο dsg
μπουζι, ιμαντες κτλ τα λεει στο βιβλιαρακι δεν τα θυμαμαι ουτε ξερω αν ειναι τα ιδια με μενα
και καθε 2 χρονια ανεξαρτητως χλμ υγρα φρενων
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οχι μονο φιλτρο λαδιου, στα 30 σου αλλαζουν αερος, καμπινας και βενζινης και στα 60 βαλβολινη στο dsgμπουζι, ιμαντες κτλ τα λεει στο βιβλιαρακι δεν τα θυμαμαι ουτε ξερω αν ειναι τα ιδια με μενα
και καθε 2 χρονια ανεξαρτητως χλμ υγρα φρενων
Nαι κάπως έτσι πρέπει να πηγαίνει το πρόγραμμα. Το καλό πρέπει να ναι στα 60k (όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα) όπου πρέπει να σου τον πιάνουν κανονικά. Πάμε για 1000+€ συμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς!
-
εσενα το μοτερ ειναι με ιμαντα ή καδενα? εμενα με ιμαντα και μαλλον θα με γδυσουν
εχω και haldex αρα πρεπει να του αλλαξω και βαλβολινη (μονο αυτη η αλλαγη κανει κανα 200αρικο) αρα καταλαβαινεις...
αλλα δε πειραζει τα αξιζει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εσενα το μοτερ ειναι με ιμαντα ή καδενα? εμενα με ιμαντα και μαλλον θα με γδυσουνεχω και haldex αρα πρεπει να του αλλαξω και βαλβολινη (μονο αυτη η αλλαγη κανει κανα 200αρικο) αρα καταλαβαινεις...
αλλα δε πειραζει τα αξιζει
Νομίζω καδένα έχει ο valvelift. Αυτή δεν αλλάζει ποτέ??
-
αυτο πραγματικα δεν το ξερω, σιγουρα παντως θε εχει πιο μεγαλη αντοχη αλλα παιζει να ειναι και πιο ακριβο ανταλλακτικο
δες στο βιβλιαρακι των service λεει τις προβλεπομενες εργασιες
ολοι καδενα εχουν πλεον, εγω εμεινα με τον ιμαντα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο πραγματικα δεν το ξερω, σιγουρα παντως θε εχει πιο μεγαλη αντοχη αλλα παιζει να ειναι και πιο ακριβο ανταλλακτικοδες στο βιβλιαρακι των service λεει τις προβλεπομενες εργασιες
ολοι καδενα εχουν πλεον, εγω εμεινα με τον ιμαντα
Έχω κι εγώ ιμάντα στην Alfa και τον πλήρωσα πριν 6-7 μήνες 300€...
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση για το λάδι.
-
Επιτελους το παρελαβα (manual-λευκο).
Παρατηρήσεις: Πανεμορφο, στιβαρότατο αλλα στο πρωτο lifting που θα κανει πρεπει να μετακινήσει τους καθρέπτες του γιατί στις στροφές δημιουργούν νεκρό τομέα ορατότητας .
Απορίες:
1.Όταν το σβήνουμε πρέπει να περιμένουμε κανένα 5λεπτο λογω του turbo (όπως γινοταν παλιά)??
2.Οταν το σβήνω (εχω μόλις 40 km) μυρίζει πολύ. Ειναι φυσιολογικό???
3.Πηγα να κανω έλεγχο από το ΜΜΙ στα λαδια και μου βγαζει ότι δεν υπαρχουν διαθεσιμα στοιχεια για να κανει τον ελεγχο.????!!!! Σε εσας το εμφανιζε από την αρχη??Thanks in advance
-
το τουρμπο θελει 2-3 λεπτακια κρυωμα ή 1 το πολυ αν στα τελευταια χλμ πηγαινεις χαλαρα
γενικα μην το σβησεις αμεσως αν του χεις πιει το αιμα (το λεει και το βιβλιαρακι) , τα αλλα ισως δεν ειναι και τοσο σημαντικα
αμα εισαι μερακλης να το ζεσταινεις και καλα και να περιμενεις το ρελαντι να πεσει σε νορμαλ στροφες πριν το ξεκινησεις για να κυκλοφορησει παντου το λαδι
-
Ο χρήστης nmix έγραψε:
Επιτελους το παρελαβα (manual-λευκο).Παρατηρήσεις: Πανεμορφο, στιβαρότατο αλλα στο πρωτο lifting που θα κανει πρεπει να μετακινήσει τους καθρέπτες του γιατί στις στροφές δημιουργούν νεκρό τομέα ορατότητας .
Απορίες:
1.Όταν το σβήνουμε πρέπει να περιμένουμε κανένα 5λεπτο λογω του turbo (όπως γινοταν παλιά)??
2.Οταν το σβήνω (εχω μόλις 40 km) μυρίζει πολύ. Ειναι φυσιολογικό???
3.Πηγα να κανω έλεγχο από το ΜΜΙ στα λαδια και μου βγαζει ότι δεν υπαρχουν διαθεσιμα στοιχεια για να κανει τον ελεγχο.????!!!! Σε εσας το εμφανιζε από την αρχη??Thanks in advance
Καλοτάξιδο!!!! να το χαρείς!
Ο έλεγχος στα λάδια πρέπει να γίνει είτε με αναμένο κινητήρα (όπου η ένδειξη δεν είναι σωστή) είτε με σβυστό κινητήρα, αφού πρώτα έχει λειτουργήσει λιγάκι... Επίσης θα πρέπει η ανάφλεξη να είναι ενεργοποιημένη, αλλά καλύτερα ο κινητήρας να μην δουλεύει. (δηλαδή να έχεις πατήσει το κλειδί χωρίς να πατάς τον συμπλέκτη).
Η μυρωδιά είναι φυσιολογική. Βρωμάει καινουργίλα!
-
FILE VAIA OLO TO PROVLIMA POY EXIS ME TO TIMONI TO EXO KE EGO KE META TIN ALAGI DISKOPLAKE AN VRETI LISI EPIKINONISE NA MOY TIN PIS VIAFORETIKA DEN DA ITAN KAKI ITEA NA TO KITAXOYME KAI NOMIKA e-mail trae@otenet.gr
Στο φόρουμ απαγορεύονται τα greeklish,γράφε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες.MOD -
Αγαπητοί φίλοι γεια σας..
Υστερα από πολύ ώριμη σκέψη τελίκα επέλεξα το Q5 2.0TFSI Stronic από το volvo xc60 ( 2.4 diesel).
Τώρα ήρθε η στιγμή να 'φτιαξω' το αυτοκίνητο. Επειδή από 47.000 που έχει μπορεί να φτάσει και 147.000 με τα εξτρα ( χωρις πολυ δυσκολία...) θα ήθελα να μου προτείνετε ποια εχτρα θα πρέπει να βάλω που πραγματικά να αξίζουν. -
Ο χρήστης elpap έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι γεια σας..
....θα ήθελα να μου προτείνετε ποια εχτρα θα πρέπει να βάλω που πραγματικά να αξίζουν.Δυο ωραιες μπουκες πίσω και το bluetooth ειναι αυτα που βλεπω και εγω αμεσα (το DVD/Navi αργοτερα αν βγει κατι αξιολογο αργοτερα που να ..πεφτει στο αμαξι όπως το μαμισιο)
AUDI Q5