Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cadillac SRX
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Cadillac SRX
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    9
    27
    56
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Μεγαλυτερες Φωτο:

      http://www.auto-internet.gr/images/test ... _1_big.jpg
      http://www.auto-internet.gr/images/test ... _3_big.jpg
      http://www.auto-internet.gr/images/test ... _2_big.jpg


      Cadillac SRX
      Το αμερικάνικο όνειρο 1/2006

      Δυναμική εμφάνιση, αμερικάνικες γραμμές, μεγάλοι χώροι, θηριώδης κινητήρας, ασφαλέστατο, ευκολοδήγητο και πολύ άνετο σαν χιλιομετροφάγος, το SRX έχει σημαντικά και δυνατά όπλα στο οπλοστάσιό του και είναι ικανό να σαγηνεύσει πελάτες με βορειοευρωπαϊκές βλέψεις

      Η απόφαση για κάθοδο της Cadillac στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ειλημμένη. Κι αφού ο ανταγωνισμός είναι πάντοτε καλός για τον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή, καλώς ήρθε. Άλλωστε, ζώντας μαζί με μια Cadillac για αρκετές μέρες, ανακαλύπτεις πως έχει τα εφόδια για να πείσει τους ευρωπαίους καταναλωτές. Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.

      Στις κατηγορίες κύρους, λοιπόν, τα αυτοκίνητα που ανθούν τελευταία στη Γηραιά Ήπειρο είναι τα πολυτελή SUV. Και η Cadillac έχει στη γκάμα της ένα από αυτά, το SRX. Για το οποίο η ίδια λέει ότι είναι ένας συνδυασμός σπορ σεντάν και πολυτελούς SUV. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τον όρο «σπορ» με την παραδοσιακή έννοια (στριψίματα υπό γωνία, καπνισμένες ...κάννες, ρίγη αδρεναλίνης και τα τοιαύτα), αλλά είναι αλήθεια πως έχει δυναμικές (τετραγωνίζουσες) γραμμές, επιθετικό ρύγχος, σαφέστατα υπερεπαρκή δύναμη, δείχνει και πολυτελές και νεανικό, οπότε μάλλον ο όρος της Cadillac φαίνεται να έχει κάποια βάση.

      Όπως και να έχει, το SRX μοιάζει αρκετά νεανικό, δυναμικό και στιβαρό, αποφεύγει τις ακρότητες και θα αφομοιωθεί εύκολα στο ευρωπαϊκό μάτι.
      Στο εσωτερικό τα πράγματα εξακολουθούν να είναι πολύ καλά. Η σχεδίαση πηγάζει σαφώς από την χώρα καταγωγής (κυρίως μέσω της ογκώδους κεντρικής κονσόλας), η ποιότητα είναι πολύ καλή (όχι κορυφαία), η εργονομία απροβλημάτιστη. Οι χώροι για μικροπράγματα πολύ καλοί, για επιβάτες δεν τίθεται θέμα, το αυτό και για τις αποσκευές.

      Όχι, δεν θα αναφερθούμε σε εξοπλισμό. Η Cadillac δεν μας δίνει το δικαίωμα, αφού σας διαθέτει όλα όσα θα θελήσετε, ενώ και η τιμή του αυτοκινήτου είναι ανταγωνιστική για τα μέτρα της κατηγορίας.

      Όσο για τον κινητήρα, αυτός είναι V8, οπότε ...η συνέχεια είναι εύκολη. Αστείρευτη δύναμη παντού, γραμμική απόδοση, άμεση απόκριση στο γκάζι, από πολύ χαμηλά έχεις πολλή δύναμη, η αίσθηση ευρωστίας από τον κινητήρα κορυφαία. Βέβαια χρειάζεται πολλές και συχνές στάσεις στα κατά τόπους ...βενζινάδικα, αλλά V8 οδηγείς, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Η απόδοση από τα χειριστήρια είναι στιβαρή, όχι κορυφαία, αλλά ξέρεις πού είναι οι τροχοί σου, τα φρένα είναι και αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, και το μεγάλο κέρδος για το SRX είναι η εμπειρία των Αμερικανών στις μεγάλες ευθείες. Ταξιδεύει πολύ άνετα και κυρίως πολύ ήσυχα, παρά το υψηλότερο κέντρο βάρους (υψηλότερο από ένα σεντάν). Η τεχνογνωσία και η εμπειρία καμιά φορά αποδεικνύεται, και υποδεικνύεται, με λεπτομέρειες, και το SRX δείχνει την καλή πλευρά της καταγωγής του. Συνακόλουθα, η ουδέτερη συμπεριφορά του θα σας αρέσει, δεν κάνει αισθητό το βάρος του, αντίθετα είναι ευκολοδήγητο, έχει στιβαρό πάτημα και είναι ουδέτερο στην αρχική πίεση. Στο SRX μπαίνετε, βάζετε μπρος τον κινητήρα και φεύγετε, και αυτό είναι όλο, αλλά είναι και πολύ σημαντικό και μην το θεωρείτε δεδομένο, ακόμα και σε αυτή την κατηγορία.

      Σχετικά με το 'jeeping' τα πράγματα είναι απλά. Το αυτοκίνητο είναι SUV και, ακολουθώντας τα όσα προστάζει η κατηγορία και ο ανταγωνισμός, θα σας μεταφέρει άνετα σε βατούς χωματόδρομους και δεν πρόκειται να το βάλετε σε δύσκολη πίστα (αν αυτό θέλατε τότε θα αγοράζατε τετρακίνητο με κοντό, άλλους προβόλους κ.λπ.), διότι δεν του ταιριάζει.

      Με λίγα λόγια, το Cadillac SRX κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα επαφής με τους ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς, πιστεύουμε, να «προδίδει» τους φίλους της αμερικάνικης σχολής. Είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV που διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, την άνεση και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του.

      Γιάννης Xαρίτος

      Πηγη: http://www.auto-internet.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gavriil1 last edited by

        Μεγαλυτερες Φωτο:

        http://www.auto-internet.gr/images/test ... _1_big.jpg
        http://www.auto-internet.gr/images/test ... _3_big.jpg
        http://www.auto-internet.gr/images/test ... _2_big.jpg


        Cadillac SRX
        Το αμερικάνικο όνειρο 1/2006

        Δυναμική εμφάνιση, αμερικάνικες γραμμές, μεγάλοι χώροι, θηριώδης κινητήρας, ασφαλέστατο, ευκολοδήγητο και πολύ άνετο σαν χιλιομετροφάγος, το SRX έχει σημαντικά και δυνατά όπλα στο οπλοστάσιό του και είναι ικανό να σαγηνεύσει πελάτες με βορειοευρωπαϊκές βλέψεις

        Η απόφαση για κάθοδο της Cadillac στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ειλημμένη. Κι αφού ο ανταγωνισμός είναι πάντοτε καλός για τον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή, καλώς ήρθε. Άλλωστε, ζώντας μαζί με μια Cadillac για αρκετές μέρες, ανακαλύπτεις πως έχει τα εφόδια για να πείσει τους ευρωπαίους καταναλωτές. Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.

        Στις κατηγορίες κύρους, λοιπόν, τα αυτοκίνητα που ανθούν τελευταία στη Γηραιά Ήπειρο είναι τα πολυτελή SUV. Και η Cadillac έχει στη γκάμα της ένα από αυτά, το SRX. Για το οποίο η ίδια λέει ότι είναι ένας συνδυασμός σπορ σεντάν και πολυτελούς SUV. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τον όρο «σπορ» με την παραδοσιακή έννοια (στριψίματα υπό γωνία, καπνισμένες ...κάννες, ρίγη αδρεναλίνης και τα τοιαύτα), αλλά είναι αλήθεια πως έχει δυναμικές (τετραγωνίζουσες) γραμμές, επιθετικό ρύγχος, σαφέστατα υπερεπαρκή δύναμη, δείχνει και πολυτελές και νεανικό, οπότε μάλλον ο όρος της Cadillac φαίνεται να έχει κάποια βάση.

        Όπως και να έχει, το SRX μοιάζει αρκετά νεανικό, δυναμικό και στιβαρό, αποφεύγει τις ακρότητες και θα αφομοιωθεί εύκολα στο ευρωπαϊκό μάτι.
        Στο εσωτερικό τα πράγματα εξακολουθούν να είναι πολύ καλά. Η σχεδίαση πηγάζει σαφώς από την χώρα καταγωγής (κυρίως μέσω της ογκώδους κεντρικής κονσόλας), η ποιότητα είναι πολύ καλή (όχι κορυφαία), η εργονομία απροβλημάτιστη. Οι χώροι για μικροπράγματα πολύ καλοί, για επιβάτες δεν τίθεται θέμα, το αυτό και για τις αποσκευές.

        Όχι, δεν θα αναφερθούμε σε εξοπλισμό. Η Cadillac δεν μας δίνει το δικαίωμα, αφού σας διαθέτει όλα όσα θα θελήσετε, ενώ και η τιμή του αυτοκινήτου είναι ανταγωνιστική για τα μέτρα της κατηγορίας.

        Όσο για τον κινητήρα, αυτός είναι V8, οπότε ...η συνέχεια είναι εύκολη. Αστείρευτη δύναμη παντού, γραμμική απόδοση, άμεση απόκριση στο γκάζι, από πολύ χαμηλά έχεις πολλή δύναμη, η αίσθηση ευρωστίας από τον κινητήρα κορυφαία. Βέβαια χρειάζεται πολλές και συχνές στάσεις στα κατά τόπους ...βενζινάδικα, αλλά V8 οδηγείς, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Η απόδοση από τα χειριστήρια είναι στιβαρή, όχι κορυφαία, αλλά ξέρεις πού είναι οι τροχοί σου, τα φρένα είναι και αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, και το μεγάλο κέρδος για το SRX είναι η εμπειρία των Αμερικανών στις μεγάλες ευθείες. Ταξιδεύει πολύ άνετα και κυρίως πολύ ήσυχα, παρά το υψηλότερο κέντρο βάρους (υψηλότερο από ένα σεντάν). Η τεχνογνωσία και η εμπειρία καμιά φορά αποδεικνύεται, και υποδεικνύεται, με λεπτομέρειες, και το SRX δείχνει την καλή πλευρά της καταγωγής του. Συνακόλουθα, η ουδέτερη συμπεριφορά του θα σας αρέσει, δεν κάνει αισθητό το βάρος του, αντίθετα είναι ευκολοδήγητο, έχει στιβαρό πάτημα και είναι ουδέτερο στην αρχική πίεση. Στο SRX μπαίνετε, βάζετε μπρος τον κινητήρα και φεύγετε, και αυτό είναι όλο, αλλά είναι και πολύ σημαντικό και μην το θεωρείτε δεδομένο, ακόμα και σε αυτή την κατηγορία.

        Σχετικά με το 'jeeping' τα πράγματα είναι απλά. Το αυτοκίνητο είναι SUV και, ακολουθώντας τα όσα προστάζει η κατηγορία και ο ανταγωνισμός, θα σας μεταφέρει άνετα σε βατούς χωματόδρομους και δεν πρόκειται να το βάλετε σε δύσκολη πίστα (αν αυτό θέλατε τότε θα αγοράζατε τετρακίνητο με κοντό, άλλους προβόλους κ.λπ.), διότι δεν του ταιριάζει.

        Με λίγα λόγια, το Cadillac SRX κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα επαφής με τους ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς, πιστεύουμε, να «προδίδει» τους φίλους της αμερικάνικης σχολής. Είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV που διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, την άνεση και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του.

        Γιάννης Xαρίτος

        Πηγη: http://www.auto-internet.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Μεγαλυτερες Φωτο:

          http://www.auto-internet.gr/images/test ... _1_big.jpg
          http://www.auto-internet.gr/images/test ... _3_big.jpg
          http://www.auto-internet.gr/images/test ... _2_big.jpg


          Cadillac SRX
          Το αμερικάνικο όνειρο 1/2006

          Δυναμική εμφάνιση, αμερικάνικες γραμμές, μεγάλοι χώροι, θηριώδης κινητήρας, ασφαλέστατο, ευκολοδήγητο και πολύ άνετο σαν χιλιομετροφάγος, το SRX έχει σημαντικά και δυνατά όπλα στο οπλοστάσιό του και είναι ικανό να σαγηνεύσει πελάτες με βορειοευρωπαϊκές βλέψεις

          Η απόφαση για κάθοδο της Cadillac στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ειλημμένη. Κι αφού ο ανταγωνισμός είναι πάντοτε καλός για τον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή, καλώς ήρθε. Άλλωστε, ζώντας μαζί με μια Cadillac για αρκετές μέρες, ανακαλύπτεις πως έχει τα εφόδια για να πείσει τους ευρωπαίους καταναλωτές. Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.

          Στις κατηγορίες κύρους, λοιπόν, τα αυτοκίνητα που ανθούν τελευταία στη Γηραιά Ήπειρο είναι τα πολυτελή SUV. Και η Cadillac έχει στη γκάμα της ένα από αυτά, το SRX. Για το οποίο η ίδια λέει ότι είναι ένας συνδυασμός σπορ σεντάν και πολυτελούς SUV. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τον όρο «σπορ» με την παραδοσιακή έννοια (στριψίματα υπό γωνία, καπνισμένες ...κάννες, ρίγη αδρεναλίνης και τα τοιαύτα), αλλά είναι αλήθεια πως έχει δυναμικές (τετραγωνίζουσες) γραμμές, επιθετικό ρύγχος, σαφέστατα υπερεπαρκή δύναμη, δείχνει και πολυτελές και νεανικό, οπότε μάλλον ο όρος της Cadillac φαίνεται να έχει κάποια βάση.

          Όπως και να έχει, το SRX μοιάζει αρκετά νεανικό, δυναμικό και στιβαρό, αποφεύγει τις ακρότητες και θα αφομοιωθεί εύκολα στο ευρωπαϊκό μάτι.
          Στο εσωτερικό τα πράγματα εξακολουθούν να είναι πολύ καλά. Η σχεδίαση πηγάζει σαφώς από την χώρα καταγωγής (κυρίως μέσω της ογκώδους κεντρικής κονσόλας), η ποιότητα είναι πολύ καλή (όχι κορυφαία), η εργονομία απροβλημάτιστη. Οι χώροι για μικροπράγματα πολύ καλοί, για επιβάτες δεν τίθεται θέμα, το αυτό και για τις αποσκευές.

          Όχι, δεν θα αναφερθούμε σε εξοπλισμό. Η Cadillac δεν μας δίνει το δικαίωμα, αφού σας διαθέτει όλα όσα θα θελήσετε, ενώ και η τιμή του αυτοκινήτου είναι ανταγωνιστική για τα μέτρα της κατηγορίας.

          Όσο για τον κινητήρα, αυτός είναι V8, οπότε ...η συνέχεια είναι εύκολη. Αστείρευτη δύναμη παντού, γραμμική απόδοση, άμεση απόκριση στο γκάζι, από πολύ χαμηλά έχεις πολλή δύναμη, η αίσθηση ευρωστίας από τον κινητήρα κορυφαία. Βέβαια χρειάζεται πολλές και συχνές στάσεις στα κατά τόπους ...βενζινάδικα, αλλά V8 οδηγείς, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Η απόδοση από τα χειριστήρια είναι στιβαρή, όχι κορυφαία, αλλά ξέρεις πού είναι οι τροχοί σου, τα φρένα είναι και αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, και το μεγάλο κέρδος για το SRX είναι η εμπειρία των Αμερικανών στις μεγάλες ευθείες. Ταξιδεύει πολύ άνετα και κυρίως πολύ ήσυχα, παρά το υψηλότερο κέντρο βάρους (υψηλότερο από ένα σεντάν). Η τεχνογνωσία και η εμπειρία καμιά φορά αποδεικνύεται, και υποδεικνύεται, με λεπτομέρειες, και το SRX δείχνει την καλή πλευρά της καταγωγής του. Συνακόλουθα, η ουδέτερη συμπεριφορά του θα σας αρέσει, δεν κάνει αισθητό το βάρος του, αντίθετα είναι ευκολοδήγητο, έχει στιβαρό πάτημα και είναι ουδέτερο στην αρχική πίεση. Στο SRX μπαίνετε, βάζετε μπρος τον κινητήρα και φεύγετε, και αυτό είναι όλο, αλλά είναι και πολύ σημαντικό και μην το θεωρείτε δεδομένο, ακόμα και σε αυτή την κατηγορία.

          Σχετικά με το 'jeeping' τα πράγματα είναι απλά. Το αυτοκίνητο είναι SUV και, ακολουθώντας τα όσα προστάζει η κατηγορία και ο ανταγωνισμός, θα σας μεταφέρει άνετα σε βατούς χωματόδρομους και δεν πρόκειται να το βάλετε σε δύσκολη πίστα (αν αυτό θέλατε τότε θα αγοράζατε τετρακίνητο με κοντό, άλλους προβόλους κ.λπ.), διότι δεν του ταιριάζει.

          Με λίγα λόγια, το Cadillac SRX κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα επαφής με τους ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς, πιστεύουμε, να «προδίδει» τους φίλους της αμερικάνικης σχολής. Είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV που διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, την άνεση και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του.

          Γιάννης Xαρίτος

          Πηγη: http://www.auto-internet.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            gavriil1 last edited by

            Σημειωση προς τον αρθογραφο πιο πανω:

            Το SRX δεν ειναι SUV, αλλα Crossover Vehicle.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gavriil1 last edited by

              Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manosk last edited by

                http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 468#510468

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Επισης το SRX εδω στις ΗΠΑ οσο και στην Ελλαδα/Ευρωπη ειναι διαθεσιμο και με V6 κινητηρα 3.2 λιτρων και 255 ιππων (258PS).

                  Τελος απο οτι βλεπω στο site του 4τροχοι οι τιμες στην Ελλαδα ειναι:

                  3.6 V6 Elegance 258 N / 8 / Clima / RCD 62.350,00 €
                  3.6 V6 Sport Luxury 258 N / 8 / Clima / RCD 68.350,00 €
                  4.6 V8 Sport Luxury 325 N / 8 / Clima / RCD 81.450,00 €

                  Τιμες στις ΗΠΑ:

                  $36,270 με τον 6κυλινδρο και $44,270 με τον V8. Και οι 2 ειναι DOHC κινητηρες πληροφοριακα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    gavriil1 last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?p=510468#510468

                    Α! Το ειδες στην παραλιακη. Cool!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xtkz last edited by

                      Πρεπει να ειναι μεγαλυτερη μουρη απο το Μurano. Ενας κατοχος/καρδιναλιος του 2ου κοιτουσε με πολυ ζηλοφ8ονο υφος ενα SRX που ηρ8ε διπλα του.

                      Κ εγω απο πισω τρομαγμενος γιατι νομιζα οτι ηταν 2 U.F.O's μπροστα μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Εχω δει 2-3 SRX, μάλιστα το ενα απο αυτά πριν περίπου 1 χρόνο κοντά στον Αγ. Στέφανο που είχα πάει να δώ το Αττικό Trail Ride.

                        Εμφανισιακά είναι αρκετά ωραίο όπως οι περισ΄σοτερες νέες Cadillac.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skye last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                            Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.

                            Διαφωνώ!
                            Το εσωτερικό του είναι μια χαρά (γι'αυτό που είναι εννοώ ), αντιθέτως εξωτερικά..
                            εβλεπα εφιαλτες όλη νυχτα οτι με κυνηγάει ένα τέτοιο να με φάει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ο χρήστης skye έγραψε:

                              Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.

                              Διαφωνώ!
                              Το εσωτερικό του είναι μια χαρά (γι'αυτό που είναι εννοώ ), αντιθέτως εξωτερικά..
                              εβλεπα εφιαλτες όλη νυχτα οτι με κυνηγάει ένα τέτοιο να με φάει

                              Τελικά σε έφαγε? Εγώ θα φάω πάντως παστίτσιο το μεσημέρι
                              Άσχετο χτές είδα ένα Hummer παρκαρισμένο σε κάθετη θέση έπιανε 2 θέσεις το θηρίο...πώς τα κουμαντάρουν μέσα στα στενά της πόλης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                johnnywalker last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Εχω δει 2-3 SRX, μάλιστα το ενα απο αυτά πριν περίπου 1 χρόνο κοντά στον Αγ. Στέφανο που είχα πάει να δώ το Αττικό Trail Ride.

                                Εμφανισιακά είναι αρκετά ωραίο όπως οι περισ΄σοτερες νέες Cadillac.

                                Δυστυχώς για τις περισσότερες νέες Cadillac ισχύει το αντίθετο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Γιατί ισχύει το αντίθετο? Η αισθητική τους ειναι ξεχωριστή και ενδιαφέρουσα, ίσως θα έπρεπε αφού έκαναν το μεγάλο βήμα να ρισκάρουν λίγο περισσότερο και οι CTS/STS να έμοιαζαν περισσότερο στο Imaj* αλλα και έτσι ειναι πολύ όμορφα αυττοκίνητα.

                                  Γνωμη μου φυσικά, ο καθένας μπορεί να διαφωνεί.

                                  *=

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mika_hakkinen last edited by

                                    Και απο πότε το SRX θεωρείται καινούριο μοντέλο; Μέχρι και στην Πάτρα κυκλοφορεί καιρό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • J
                                      johnnywalker last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Γιατί ισχύει το αντίθετο? Η αισθητική τους ειναι ξεχωριστή και ενδιαφέρουσα, ίσως θα έπρεπε αφού έκαναν το μεγάλο βήμα να ρισκάρουν λίγο περισσότερο και οι CTS/STS να έμοιαζαν περισσότερο στο Imaj* αλλα και έτσι ειναι πολύ όμορφα αυττοκίνητα.

                                      Γνωμη μου φυσικά, ο καθένας μπορεί να διαφωνεί.

                                      *=

                                      Σίγουρα η αισθητική είναι κάτι το υποκειμενικό (κατά τη γνώμη μου ως ένα ορισμένο σημείο) απλά θεωρώ το βήμα αυτό της Cadillac άνευ σωστής βάσεως αφού τα καινούργια της μοντέλα ναι μεν έχουν κάποιες ωραίες γραμμές αλλά σαν σύνολο είναι απογοητευτικά...(κατ'εμέ πάντα έτσι)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gavriil1 last edited by

                                        Ο χρήστης xtkz έγραψε:
                                        Πρεπει να ειναι μεγαλυτερη μουρη απο το Μurano. Ενας κατοχος/καρδιναλιος του 2ου κοιτουσε με πολυ ζηλοφ8ονο υφος ενα SRX που ηρ8ε διπλα του.

                                        Κανει νοημα κατι τετοιο διοτι το Μurano δεν ειναι καν στην κατηγορια πολυτελειας ως οχημα. Πολυ πιο φθηνο, πολυ λιγοτερο ποιοτικο γενικα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gavriil1 last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                          Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.

                                          Το εσωτερικο θελει ΟΛΟ αλλαγη ΚΤΤΓμου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            Ο χρήστης skye έγραψε:

                                            Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.

                                            Διαφωνώ!
                                            Το εσωτερικό του είναι μια χαρά (γι'αυτό που είναι εννοώ ), αντιθέτως εξωτερικά..
                                            εβλεπα εφιαλτες όλη νυχτα οτι με κυνηγάει ένα τέτοιο να με φάει

                                            Το εσωτερικο του SRX ειναι γενικως ιδιο με αυτο του CTS, διοτι σχεδιαστηκαν μαζι απο πλευρας υλικων στο εσωτερικο. Το εσωτερικο του CTS θα αλλαχθει εντελως! με την επομενη γενια CTS που θα ειναι κοντα μας σε περιπου 12 μηνες. Το ιδιο θα γινει και με το SRX ομως μαλλον σε 2 χρονια απο τωρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr