-
Μεγαλυτερες Φωτο:
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _1_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _3_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _2_big.jpg
Cadillac SRX
Το αμερικάνικο όνειρο 1/2006Δυναμική εμφάνιση, αμερικάνικες γραμμές, μεγάλοι χώροι, θηριώδης κινητήρας, ασφαλέστατο, ευκολοδήγητο και πολύ άνετο σαν χιλιομετροφάγος, το SRX έχει σημαντικά και δυνατά όπλα στο οπλοστάσιό του και είναι ικανό να σαγηνεύσει πελάτες με βορειοευρωπαϊκές βλέψεις
Η απόφαση για κάθοδο της Cadillac στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ειλημμένη. Κι αφού ο ανταγωνισμός είναι πάντοτε καλός για τον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή, καλώς ήρθε. Άλλωστε, ζώντας μαζί με μια Cadillac για αρκετές μέρες, ανακαλύπτεις πως έχει τα εφόδια για να πείσει τους ευρωπαίους καταναλωτές. Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.
Στις κατηγορίες κύρους, λοιπόν, τα αυτοκίνητα που ανθούν τελευταία στη Γηραιά Ήπειρο είναι τα πολυτελή SUV. Και η Cadillac έχει στη γκάμα της ένα από αυτά, το SRX. Για το οποίο η ίδια λέει ότι είναι ένας συνδυασμός σπορ σεντάν και πολυτελούς SUV. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τον όρο «σπορ» με την παραδοσιακή έννοια (στριψίματα υπό γωνία, καπνισμένες ...κάννες, ρίγη αδρεναλίνης και τα τοιαύτα), αλλά είναι αλήθεια πως έχει δυναμικές (τετραγωνίζουσες) γραμμές, επιθετικό ρύγχος, σαφέστατα υπερεπαρκή δύναμη, δείχνει και πολυτελές και νεανικό, οπότε μάλλον ο όρος της Cadillac φαίνεται να έχει κάποια βάση.
Όπως και να έχει, το SRX μοιάζει αρκετά νεανικό, δυναμικό και στιβαρό, αποφεύγει τις ακρότητες και θα αφομοιωθεί εύκολα στο ευρωπαϊκό μάτι.
Στο εσωτερικό τα πράγματα εξακολουθούν να είναι πολύ καλά. Η σχεδίαση πηγάζει σαφώς από την χώρα καταγωγής (κυρίως μέσω της ογκώδους κεντρικής κονσόλας), η ποιότητα είναι πολύ καλή (όχι κορυφαία), η εργονομία απροβλημάτιστη. Οι χώροι για μικροπράγματα πολύ καλοί, για επιβάτες δεν τίθεται θέμα, το αυτό και για τις αποσκευές.Όχι, δεν θα αναφερθούμε σε εξοπλισμό. Η Cadillac δεν μας δίνει το δικαίωμα, αφού σας διαθέτει όλα όσα θα θελήσετε, ενώ και η τιμή του αυτοκινήτου είναι ανταγωνιστική για τα μέτρα της κατηγορίας.
Όσο για τον κινητήρα, αυτός είναι V8, οπότε ...η συνέχεια είναι εύκολη. Αστείρευτη δύναμη παντού, γραμμική απόδοση, άμεση απόκριση στο γκάζι, από πολύ χαμηλά έχεις πολλή δύναμη, η αίσθηση ευρωστίας από τον κινητήρα κορυφαία. Βέβαια χρειάζεται πολλές και συχνές στάσεις στα κατά τόπους ...βενζινάδικα, αλλά V8 οδηγείς, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Η απόδοση από τα χειριστήρια είναι στιβαρή, όχι κορυφαία, αλλά ξέρεις πού είναι οι τροχοί σου, τα φρένα είναι και αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, και το μεγάλο κέρδος για το SRX είναι η εμπειρία των Αμερικανών στις μεγάλες ευθείες. Ταξιδεύει πολύ άνετα και κυρίως πολύ ήσυχα, παρά το υψηλότερο κέντρο βάρους (υψηλότερο από ένα σεντάν). Η τεχνογνωσία και η εμπειρία καμιά φορά αποδεικνύεται, και υποδεικνύεται, με λεπτομέρειες, και το SRX δείχνει την καλή πλευρά της καταγωγής του. Συνακόλουθα, η ουδέτερη συμπεριφορά του θα σας αρέσει, δεν κάνει αισθητό το βάρος του, αντίθετα είναι ευκολοδήγητο, έχει στιβαρό πάτημα και είναι ουδέτερο στην αρχική πίεση. Στο SRX μπαίνετε, βάζετε μπρος τον κινητήρα και φεύγετε, και αυτό είναι όλο, αλλά είναι και πολύ σημαντικό και μην το θεωρείτε δεδομένο, ακόμα και σε αυτή την κατηγορία.
Σχετικά με το 'jeeping' τα πράγματα είναι απλά. Το αυτοκίνητο είναι SUV και, ακολουθώντας τα όσα προστάζει η κατηγορία και ο ανταγωνισμός, θα σας μεταφέρει άνετα σε βατούς χωματόδρομους και δεν πρόκειται να το βάλετε σε δύσκολη πίστα (αν αυτό θέλατε τότε θα αγοράζατε τετρακίνητο με κοντό, άλλους προβόλους κ.λπ.), διότι δεν του ταιριάζει.
Με λίγα λόγια, το Cadillac SRX κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα επαφής με τους ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς, πιστεύουμε, να «προδίδει» τους φίλους της αμερικάνικης σχολής. Είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV που διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, την άνεση και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του.
Γιάννης Xαρίτος
-
Μεγαλυτερες Φωτο:
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _1_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _3_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _2_big.jpg
Cadillac SRX
Το αμερικάνικο όνειρο 1/2006Δυναμική εμφάνιση, αμερικάνικες γραμμές, μεγάλοι χώροι, θηριώδης κινητήρας, ασφαλέστατο, ευκολοδήγητο και πολύ άνετο σαν χιλιομετροφάγος, το SRX έχει σημαντικά και δυνατά όπλα στο οπλοστάσιό του και είναι ικανό να σαγηνεύσει πελάτες με βορειοευρωπαϊκές βλέψεις
Η απόφαση για κάθοδο της Cadillac στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ειλημμένη. Κι αφού ο ανταγωνισμός είναι πάντοτε καλός για τον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή, καλώς ήρθε. Άλλωστε, ζώντας μαζί με μια Cadillac για αρκετές μέρες, ανακαλύπτεις πως έχει τα εφόδια για να πείσει τους ευρωπαίους καταναλωτές. Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.
Στις κατηγορίες κύρους, λοιπόν, τα αυτοκίνητα που ανθούν τελευταία στη Γηραιά Ήπειρο είναι τα πολυτελή SUV. Και η Cadillac έχει στη γκάμα της ένα από αυτά, το SRX. Για το οποίο η ίδια λέει ότι είναι ένας συνδυασμός σπορ σεντάν και πολυτελούς SUV. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τον όρο «σπορ» με την παραδοσιακή έννοια (στριψίματα υπό γωνία, καπνισμένες ...κάννες, ρίγη αδρεναλίνης και τα τοιαύτα), αλλά είναι αλήθεια πως έχει δυναμικές (τετραγωνίζουσες) γραμμές, επιθετικό ρύγχος, σαφέστατα υπερεπαρκή δύναμη, δείχνει και πολυτελές και νεανικό, οπότε μάλλον ο όρος της Cadillac φαίνεται να έχει κάποια βάση.
Όπως και να έχει, το SRX μοιάζει αρκετά νεανικό, δυναμικό και στιβαρό, αποφεύγει τις ακρότητες και θα αφομοιωθεί εύκολα στο ευρωπαϊκό μάτι.
Στο εσωτερικό τα πράγματα εξακολουθούν να είναι πολύ καλά. Η σχεδίαση πηγάζει σαφώς από την χώρα καταγωγής (κυρίως μέσω της ογκώδους κεντρικής κονσόλας), η ποιότητα είναι πολύ καλή (όχι κορυφαία), η εργονομία απροβλημάτιστη. Οι χώροι για μικροπράγματα πολύ καλοί, για επιβάτες δεν τίθεται θέμα, το αυτό και για τις αποσκευές.Όχι, δεν θα αναφερθούμε σε εξοπλισμό. Η Cadillac δεν μας δίνει το δικαίωμα, αφού σας διαθέτει όλα όσα θα θελήσετε, ενώ και η τιμή του αυτοκινήτου είναι ανταγωνιστική για τα μέτρα της κατηγορίας.
Όσο για τον κινητήρα, αυτός είναι V8, οπότε ...η συνέχεια είναι εύκολη. Αστείρευτη δύναμη παντού, γραμμική απόδοση, άμεση απόκριση στο γκάζι, από πολύ χαμηλά έχεις πολλή δύναμη, η αίσθηση ευρωστίας από τον κινητήρα κορυφαία. Βέβαια χρειάζεται πολλές και συχνές στάσεις στα κατά τόπους ...βενζινάδικα, αλλά V8 οδηγείς, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Η απόδοση από τα χειριστήρια είναι στιβαρή, όχι κορυφαία, αλλά ξέρεις πού είναι οι τροχοί σου, τα φρένα είναι και αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, και το μεγάλο κέρδος για το SRX είναι η εμπειρία των Αμερικανών στις μεγάλες ευθείες. Ταξιδεύει πολύ άνετα και κυρίως πολύ ήσυχα, παρά το υψηλότερο κέντρο βάρους (υψηλότερο από ένα σεντάν). Η τεχνογνωσία και η εμπειρία καμιά φορά αποδεικνύεται, και υποδεικνύεται, με λεπτομέρειες, και το SRX δείχνει την καλή πλευρά της καταγωγής του. Συνακόλουθα, η ουδέτερη συμπεριφορά του θα σας αρέσει, δεν κάνει αισθητό το βάρος του, αντίθετα είναι ευκολοδήγητο, έχει στιβαρό πάτημα και είναι ουδέτερο στην αρχική πίεση. Στο SRX μπαίνετε, βάζετε μπρος τον κινητήρα και φεύγετε, και αυτό είναι όλο, αλλά είναι και πολύ σημαντικό και μην το θεωρείτε δεδομένο, ακόμα και σε αυτή την κατηγορία.
Σχετικά με το 'jeeping' τα πράγματα είναι απλά. Το αυτοκίνητο είναι SUV και, ακολουθώντας τα όσα προστάζει η κατηγορία και ο ανταγωνισμός, θα σας μεταφέρει άνετα σε βατούς χωματόδρομους και δεν πρόκειται να το βάλετε σε δύσκολη πίστα (αν αυτό θέλατε τότε θα αγοράζατε τετρακίνητο με κοντό, άλλους προβόλους κ.λπ.), διότι δεν του ταιριάζει.
Με λίγα λόγια, το Cadillac SRX κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα επαφής με τους ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς, πιστεύουμε, να «προδίδει» τους φίλους της αμερικάνικης σχολής. Είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV που διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, την άνεση και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του.
Γιάννης Xαρίτος
-
Μεγαλυτερες Φωτο:
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _1_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _3_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/test ... _2_big.jpg
Cadillac SRX
Το αμερικάνικο όνειρο 1/2006Δυναμική εμφάνιση, αμερικάνικες γραμμές, μεγάλοι χώροι, θηριώδης κινητήρας, ασφαλέστατο, ευκολοδήγητο και πολύ άνετο σαν χιλιομετροφάγος, το SRX έχει σημαντικά και δυνατά όπλα στο οπλοστάσιό του και είναι ικανό να σαγηνεύσει πελάτες με βορειοευρωπαϊκές βλέψεις
Η απόφαση για κάθοδο της Cadillac στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ειλημμένη. Κι αφού ο ανταγωνισμός είναι πάντοτε καλός για τον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή, καλώς ήρθε. Άλλωστε, ζώντας μαζί με μια Cadillac για αρκετές μέρες, ανακαλύπτεις πως έχει τα εφόδια για να πείσει τους ευρωπαίους καταναλωτές. Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.
Στις κατηγορίες κύρους, λοιπόν, τα αυτοκίνητα που ανθούν τελευταία στη Γηραιά Ήπειρο είναι τα πολυτελή SUV. Και η Cadillac έχει στη γκάμα της ένα από αυτά, το SRX. Για το οποίο η ίδια λέει ότι είναι ένας συνδυασμός σπορ σεντάν και πολυτελούς SUV. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τον όρο «σπορ» με την παραδοσιακή έννοια (στριψίματα υπό γωνία, καπνισμένες ...κάννες, ρίγη αδρεναλίνης και τα τοιαύτα), αλλά είναι αλήθεια πως έχει δυναμικές (τετραγωνίζουσες) γραμμές, επιθετικό ρύγχος, σαφέστατα υπερεπαρκή δύναμη, δείχνει και πολυτελές και νεανικό, οπότε μάλλον ο όρος της Cadillac φαίνεται να έχει κάποια βάση.
Όπως και να έχει, το SRX μοιάζει αρκετά νεανικό, δυναμικό και στιβαρό, αποφεύγει τις ακρότητες και θα αφομοιωθεί εύκολα στο ευρωπαϊκό μάτι.
Στο εσωτερικό τα πράγματα εξακολουθούν να είναι πολύ καλά. Η σχεδίαση πηγάζει σαφώς από την χώρα καταγωγής (κυρίως μέσω της ογκώδους κεντρικής κονσόλας), η ποιότητα είναι πολύ καλή (όχι κορυφαία), η εργονομία απροβλημάτιστη. Οι χώροι για μικροπράγματα πολύ καλοί, για επιβάτες δεν τίθεται θέμα, το αυτό και για τις αποσκευές.Όχι, δεν θα αναφερθούμε σε εξοπλισμό. Η Cadillac δεν μας δίνει το δικαίωμα, αφού σας διαθέτει όλα όσα θα θελήσετε, ενώ και η τιμή του αυτοκινήτου είναι ανταγωνιστική για τα μέτρα της κατηγορίας.
Όσο για τον κινητήρα, αυτός είναι V8, οπότε ...η συνέχεια είναι εύκολη. Αστείρευτη δύναμη παντού, γραμμική απόδοση, άμεση απόκριση στο γκάζι, από πολύ χαμηλά έχεις πολλή δύναμη, η αίσθηση ευρωστίας από τον κινητήρα κορυφαία. Βέβαια χρειάζεται πολλές και συχνές στάσεις στα κατά τόπους ...βενζινάδικα, αλλά V8 οδηγείς, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Η απόδοση από τα χειριστήρια είναι στιβαρή, όχι κορυφαία, αλλά ξέρεις πού είναι οι τροχοί σου, τα φρένα είναι και αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, και το μεγάλο κέρδος για το SRX είναι η εμπειρία των Αμερικανών στις μεγάλες ευθείες. Ταξιδεύει πολύ άνετα και κυρίως πολύ ήσυχα, παρά το υψηλότερο κέντρο βάρους (υψηλότερο από ένα σεντάν). Η τεχνογνωσία και η εμπειρία καμιά φορά αποδεικνύεται, και υποδεικνύεται, με λεπτομέρειες, και το SRX δείχνει την καλή πλευρά της καταγωγής του. Συνακόλουθα, η ουδέτερη συμπεριφορά του θα σας αρέσει, δεν κάνει αισθητό το βάρος του, αντίθετα είναι ευκολοδήγητο, έχει στιβαρό πάτημα και είναι ουδέτερο στην αρχική πίεση. Στο SRX μπαίνετε, βάζετε μπρος τον κινητήρα και φεύγετε, και αυτό είναι όλο, αλλά είναι και πολύ σημαντικό και μην το θεωρείτε δεδομένο, ακόμα και σε αυτή την κατηγορία.
Σχετικά με το 'jeeping' τα πράγματα είναι απλά. Το αυτοκίνητο είναι SUV και, ακολουθώντας τα όσα προστάζει η κατηγορία και ο ανταγωνισμός, θα σας μεταφέρει άνετα σε βατούς χωματόδρομους και δεν πρόκειται να το βάλετε σε δύσκολη πίστα (αν αυτό θέλατε τότε θα αγοράζατε τετρακίνητο με κοντό, άλλους προβόλους κ.λπ.), διότι δεν του ταιριάζει.
Με λίγα λόγια, το Cadillac SRX κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα επαφής με τους ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς, πιστεύουμε, να «προδίδει» τους φίλους της αμερικάνικης σχολής. Είναι ένα μεγάλο πολυτελές SUV που διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του, την άνεση και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του.
Γιάννης Xαρίτος
-
Σημειωση προς τον αρθογραφο πιο πανω:
Το SRX δεν ειναι SUV, αλλα Crossover Vehicle.
-
Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι και στη χώρα μας οι οπαδοί της αμερικάνικης σχολής είναι αρκετοί και μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει με φίλους σχολών μη διαδεδομένων στο τοπικό κοινό, πιστοί.
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 468#510468
-
Επισης το SRX εδω στις ΗΠΑ οσο και στην Ελλαδα/Ευρωπη ειναι διαθεσιμο και με V6 κινητηρα 3.2 λιτρων και 255 ιππων (258PS).
Τελος απο οτι βλεπω στο site του 4τροχοι οι τιμες στην Ελλαδα ειναι:
3.6 V6 Elegance 258 N / 8 / Clima / RCD 62.350,00 €
3.6 V6 Sport Luxury 258 N / 8 / Clima / RCD 68.350,00 €
4.6 V8 Sport Luxury 325 N / 8 / Clima / RCD 81.450,00 €Τιμες στις ΗΠΑ:
$36,270 με τον 6κυλινδρο και $44,270 με τον V8. Και οι 2 ειναι DOHC κινητηρες πληροφοριακα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?p=510468#510468Α! Το ειδες στην παραλιακη. Cool!
-
Πρεπει να ειναι μεγαλυτερη μουρη απο το Μurano. Ενας κατοχος/καρδιναλιος του 2ου κοιτουσε με πολυ ζηλοφ8ονο υφος ενα SRX που ηρ8ε διπλα του.
Κ εγω απο πισω τρομαγμενος γιατι νομιζα οτι ηταν 2 U.F.O's μπροστα μου.
-
Εχω δει 2-3 SRX, μάλιστα το ενα απο αυτά πριν περίπου 1 χρόνο κοντά στον Αγ. Στέφανο που είχα πάει να δώ το Αττικό Trail Ride.
Εμφανισιακά είναι αρκετά ωραίο όπως οι περισ΄σοτερες νέες Cadillac.
-
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.Διαφωνώ!
Το εσωτερικό του είναι μια χαρά (γι'αυτό που είναι εννοώ ), αντιθέτως εξωτερικά..
εβλεπα εφιαλτες όλη νυχτα οτι με κυνηγάει ένα τέτοιο να με φάει -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.
Διαφωνώ!
Το εσωτερικό του είναι μια χαρά (γι'αυτό που είναι εννοώ ), αντιθέτως εξωτερικά..
εβλεπα εφιαλτες όλη νυχτα οτι με κυνηγάει ένα τέτοιο να με φάειΤελικά σε έφαγε? Εγώ θα φάω πάντως παστίτσιο το μεσημέρι
Άσχετο χτές είδα ένα Hummer παρκαρισμένο σε κάθετη θέση έπιανε 2 θέσεις το θηρίο...πώς τα κουμαντάρουν μέσα στα στενά της πόλης -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εχω δει 2-3 SRX, μάλιστα το ενα απο αυτά πριν περίπου 1 χρόνο κοντά στον Αγ. Στέφανο που είχα πάει να δώ το Αττικό Trail Ride.Εμφανισιακά είναι αρκετά ωραίο όπως οι περισ΄σοτερες νέες Cadillac.
Δυστυχώς για τις περισσότερες νέες Cadillac ισχύει το αντίθετο!
-
-
Και απο πότε το SRX θεωρείται καινούριο μοντέλο; Μέχρι και στην Πάτρα κυκλοφορεί καιρό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί ισχύει το αντίθετο? Η αισθητική τους ειναι ξεχωριστή και ενδιαφέρουσα, ίσως θα έπρεπε αφού έκαναν το μεγάλο βήμα να ρισκάρουν λίγο περισσότερο και οι CTS/STS να έμοιαζαν περισσότερο στο Imaj* αλλα και έτσι ειναι πολύ όμορφα αυττοκίνητα.Γνωμη μου φυσικά, ο καθένας μπορεί να διαφωνεί.
Σίγουρα η αισθητική είναι κάτι το υποκειμενικό (κατά τη γνώμη μου ως ένα ορισμένο σημείο) απλά θεωρώ το βήμα αυτό της Cadillac άνευ σωστής βάσεως αφού τα καινούργια της μοντέλα ναι μεν έχουν κάποιες ωραίες γραμμές αλλά σαν σύνολο είναι απογοητευτικά...(κατ'εμέ πάντα έτσι)
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Πρεπει να ειναι μεγαλυτερη μουρη απο το Μurano. Ενας κατοχος/καρδιναλιος του 2ου κοιτουσε με πολυ ζηλοφ8ονο υφος ενα SRX που ηρ8ε διπλα του.Κανει νοημα κατι τετοιο διοτι το Μurano δεν ειναι καν στην κατηγορια πολυτελειας ως οχημα. Πολυ πιο φθηνο, πολυ λιγοτερο ποιοτικο γενικα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.Το εσωτερικο θελει ΟΛΟ αλλαγη ΚΤΤΓμου.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ εξωτερικά ( αυτή και η CTS αν δεν κάνω λάθος ) αλλά το εσωτερικό είναι κάπως για μια ακόμα φορά για τα γούστα μου.
Διαφωνώ!
Το εσωτερικό του είναι μια χαρά (γι'αυτό που είναι εννοώ ), αντιθέτως εξωτερικά..
εβλεπα εφιαλτες όλη νυχτα οτι με κυνηγάει ένα τέτοιο να με φάειΤο εσωτερικο του SRX ειναι γενικως ιδιο με αυτο του CTS, διοτι σχεδιαστηκαν μαζι απο πλευρας υλικων στο εσωτερικο. Το εσωτερικο του CTS θα αλλαχθει εντελως! με την επομενη γενια CTS που θα ειναι κοντα μας σε περιπου 12 μηνες. Το ιδιο θα γινει και με το SRX ομως μαλλον σε 2 χρονια απο τωρα.
Cadillac SRX