-
Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
Τί μπορεί να συμβαίνει ?
Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92. -
Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
Τί μπορεί να συμβαίνει ?
Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92. -
Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
Τί μπορεί να συμβαίνει ?
Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92. -
Ο χρήστης staby1 έγραψε:
Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
Τί μπορεί να συμβαίνει ?
Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92.έχεις καθαρίσει ποτέ τα μπεκ σου?
-
σίγουρα δεν έχεις renault??
-
έχεις καθαρίσει ποτέ τα μπεκ σου?[/quote]
ναι !
¨Ετσι τουλάχιστο μου είπε ο 'μάστορας' πριν 1 χρόνο ~ 25000 χλμ
το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ δουλεμένο 310000 και σε πραγματικά δύσκολές καταστάσεις - πόλη , χώμα, φορτώματα κλπ.
Παρόλα αυτά γίνεται τακτικά συντήριση και αλαγές σε λάδια, φίλτρα, μπουζί κλπ.
Αυτό που με προβληματίζει είναι αν παίζει ρόλο το ότι έκανε πολύ κρύο το πρωί, δούλευε λες και του ανεβοκατέβαζες το παλιό καλό chock. -
Καθαρισε και την πεταλουδα.
-
dfghbmj
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
σίγουρα δεν έχεις renault??Kι εγώ αυτό θα'λεγα!!!
Το Μεγκάν μας τα'κανε* τακτικά αυτά...- Τώρα αντικαταστάθηκε από Civic και ησυχάσαμε...
-
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
σίγουρα δεν έχεις renault??
Kι εγώ αυτό θα'λεγα!!!
Το Μεγκάν μας τα'κανε* τακτικά αυτά...- Τώρα αντικαταστάθηκε από Civic και ησυχάσαμε...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
εμένα ανικαταστάθηκε απλά η βαλβίδα ρελαντί... εσύ αντικατέστησες όλο το αμάξι.... LOL LOL LOL
-
Se RENO MEGANE COUPE 1.4 16 V ΤΟ facelift το κούνημα στο ρελαντι ήταν τόσο έντονο που άνετα χτυπούσες το φραπεδάκι σου.Αλλαχτηκαν πολλαπλασιαστές, αλλά το πρόβλημα επέμενε.Μετά έκαψε την αντλία του υδραυλικού τιμονιού,χάλασε και το ηλεκτρικό παράθυρο του οδηγού και το αμάξι άλλαξε χέρια.Ηταν ήδη από δεύτερο χέρι
-
PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...
-
Μάλλον ευθύνεται το βηματικό μοτέρ που είναι υπεύθυνο για το ρελαντί.
-
MAF ίσως; Στα group vw τουλάχιστον είναι το πρώτο που κοιτάς αν παίζουν οι στροφές στο ρελαντί.
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...Τί πίνεις ρε ράντομ και δεν μας δίνεις;;;!!! Μη τα λες αυτά ούτε για ανέκδοτο... Πάντως πέρα από την πλάκα στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζα ( ) και είχαν συσσωρευτεί τα νερά στον καταλύτη....
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζαΟ μόνος τρόπος για να το κάνει αυτό η φλάντζα είναι να πάρει πολύ αέρα (καυσαέριο) το σύστημα ψύξης και να μη πηγαίνει ζεστό αντιπηκτικό στο βηματικό μοτέρ του ρελαντί (ή στον αισθητήρα του) και να νομίζει ότι το αυτοκίνητο είναι κρύο.
Το ίδιο συμβαίνει αν δεν κάνεις καλή εξαέρωση όταν αλλάξεις το αντιπηκτικό.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...
Τί πίνεις ρε ράντομ και δεν μας δίνεις;;;!!! Μη τα λες αυτά ούτε για ανέκδοτο... Πάντως πέρα από την πλάκα στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζα ( ) και είχαν συσσωρευτεί τα νερά στον καταλύτη....
Η Hyundai είναι όντως από τις πιο αξιόπιστες μάρκες.
-
Ο χρήστης staby1 έγραψε:
Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
Τί μπορεί να συμβαίνει ?
Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92.Πριν αλλάξεις οτιδήποτε κάνε πρώτα μια εξαέρωση στο σύστημα ψύξης. Αν έχει αέρα και δεν ζεσταίνεται ο αισθητήρας για το βαλβίδα (μοτεράκι) του ρελαντί, θα ανεβοκατεβάζει στροφές (τουλάχιστον μέχρι να ζεσταθεί καλά).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...
Τί πίνεις ρε ράντομ και δεν μας δίνεις;;;!!! Μη τα λες αυτά ούτε για ανέκδοτο... Πάντως πέρα από την πλάκα στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζα ( ) και είχαν συσσωρευτεί τα νερά στον καταλύτη....
Η Hyundai είναι όντως από τις πιο αξιόπιστες μάρκες.
Μάνο δεν διαφωνώ ως προς τα νέας γενιάς Hyundai.Από αμάξια όμως όπως accent και scoupe έχω άσχημες εμπειρίες κυρίως από συγγενείς...Γενικά ό,τι είναι Made in Korea προσωπικά τα αποφεύγω..θα συμφωνήσω όμως ότι το επίπεδό τους έχει ανέβει πολύ..Σορρυ για το off topic...
ανεβοκατέβασμα στοφών στο ρελαντί