Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ανεβοκατέβασμα στοφών στο ρελαντί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ανεβοκατέβασμα στοφών στο ρελαντί
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    18
    3513
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      staby1 last edited by

      Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
      Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
      Τί μπορεί να συμβαίνει ?
      Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        staby1 last edited by

        Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
        Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
        Τί μπορεί να συμβαίνει ?
        Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          staby1 last edited by

          Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
          Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
          Τί μπορεί να συμβαίνει ?
          Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            felleas last edited by

            Ο χρήστης staby1 έγραψε:
            Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
            Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
            Τί μπορεί να συμβαίνει ?
            Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92.

            έχεις καθαρίσει ποτέ τα μπεκ σου?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              grc-panos last edited by

              σίγουρα δεν έχεις renault??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                staby1 last edited by

                έχεις καθαρίσει ποτέ τα μπεκ σου?[/quote]

                ναι !
                ¨Ετσι τουλάχιστο μου είπε ο 'μάστορας' πριν 1 χρόνο ~ 25000 χλμ
                το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ δουλεμένο 310000 και σε πραγματικά δύσκολές καταστάσεις - πόλη , χώμα, φορτώματα κλπ.
                Παρόλα αυτά γίνεται τακτικά συντήριση και αλαγές σε λάδια, φίλτρα, μπουζί κλπ.
                Αυτό που με προβληματίζει είναι αν παίζει ρόλο το ότι έκανε πολύ κρύο το πρωί, δούλευε λες και του ανεβοκατέβαζες το παλιό καλό chock.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Καθαρισε και την πεταλουδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    argyrismm last edited by

                    dfghbmj

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
                      σίγουρα δεν έχεις renault??

                      Kι εγώ αυτό θα'λεγα!!!
                      Το Μεγκάν μας τα'κανε* τακτικά αυτά...

                      • Τώρα αντικαταστάθηκε από Civic και ησυχάσαμε...
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        grc-panos last edited by

                        Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

                        σίγουρα δεν έχεις renault??

                        Kι εγώ αυτό θα'λεγα!!!
                        Το Μεγκάν μας τα'κανε* τακτικά αυτά...

                        • Τώρα αντικαταστάθηκε από Civic και ησυχάσαμε...

                        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

                        εμένα ανικαταστάθηκε απλά η βαλβίδα ρελαντί... εσύ αντικατέστησες όλο το αμάξι.... LOL LOL LOL

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          doom1983 last edited by

                          Se RENO MEGANE COUPE 1.4 16 V ΤΟ facelift το κούνημα στο ρελαντι ήταν τόσο έντονο που άνετα χτυπούσες το φραπεδάκι σου.Αλλαχτηκαν πολλαπλασιαστές, αλλά το πρόβλημα επέμενε.Μετά έκαψε την αντλία του υδραυλικού τιμονιού,χάλασε και το ηλεκτρικό παράθυρο του οδηγού και το αμάξι άλλαξε χέρια.Ηταν ήδη από δεύτερο χέρι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            random last edited by

                            PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cuore-sportivo-19 last edited by

                              Μάλλον ευθύνεται το βηματικό μοτέρ που είναι υπεύθυνο για το ρελαντί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                michaliss last edited by

                                MAF ίσως; Στα group vw τουλάχιστον είναι το πρώτο που κοιτάς αν παίζουν οι στροφές στο ρελαντί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pasxos last edited by

                                  Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                                  PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...

                                  Τί πίνεις ρε ράντομ και δεν μας δίνεις;;;!!! Μη τα λες αυτά ούτε για ανέκδοτο... Πάντως πέρα από την πλάκα στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζα ( ) και είχαν συσσωρευτεί τα νερά στον καταλύτη....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                                    στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζα

                                    Ο μόνος τρόπος για να το κάνει αυτό η φλάντζα είναι να πάρει πολύ αέρα (καυσαέριο) το σύστημα ψύξης και να μη πηγαίνει ζεστό αντιπηκτικό στο βηματικό μοτέρ του ρελαντί (ή στον αισθητήρα του) και να νομίζει ότι το αυτοκίνητο είναι κρύο.

                                    Το ίδιο συμβαίνει αν δεν κάνεις καλή εξαέρωση όταν αλλάξεις το αντιπηκτικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                      PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...

                                      Τί πίνεις ρε ράντομ και δεν μας δίνεις;;;!!! Μη τα λες αυτά ούτε για ανέκδοτο... Πάντως πέρα από την πλάκα στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζα ( ) και είχαν συσσωρευτεί τα νερά στον καταλύτη....

                                      Η Hyundai είναι όντως από τις πιο αξιόπιστες μάρκες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης staby1 έγραψε:
                                        Σήμερα το πρωί - με τη γνωστή παγωνιά- ενώ ήμουν σταματημένος σε μεγάλη ουρα σε φανάρι, και με σχετικά ζεστό κινητήρα, οι στροφές ανεβοκατέβεναν άπό τα 1000 στα 2000 χωρίς κάποιο λόγο.
                                        Το αμάξι ήταν στο ρελαντί και το έκανε πατώντας φρένο, και χωρίς μόνο με το χειρόφρενο, με το συμπλέκτη ή ακόμα και με νεκρά.
                                        Τί μπορεί να συμβαίνει ?
                                        Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla του 92.

                                        Πριν αλλάξεις οτιδήποτε κάνε πρώτα μια εξαέρωση στο σύστημα ψύξης. Αν έχει αέρα και δεν ζεσταίνεται ο αισθητήρας για το βαλβίδα (μοτεράκι) του ρελαντί, θα ανεβοκατεβάζει στροφές (τουλάχιστον μέχρι να ζεσταθεί καλά).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                          PARE HYUNDAI NA KSENIASEIS...

                                          Τί πίνεις ρε ράντομ και δεν μας δίνεις;;;!!! Μη τα λες αυτά ούτε για ανέκδοτο... Πάντως πέρα από την πλάκα στο δικό μου αυτό γινόταν αφού κάηκε η φλάντζα ( ) και είχαν συσσωρευτεί τα νερά στον καταλύτη....

                                          Η Hyundai είναι όντως από τις πιο αξιόπιστες μάρκες.

                                          Μάνο δεν διαφωνώ ως προς τα νέας γενιάς Hyundai.Από αμάξια όμως όπως accent και scoupe έχω άσχημες εμπειρίες κυρίως από συγγενείς...Γενικά ό,τι είναι Made in Korea προσωπικά τα αποφεύγω..θα συμφωνήσω όμως ότι το επίπεδό τους έχει ανέβει πολύ..Σορρυ για το off topic...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr