-
εδώ και καιρό σκέφτομαι αυτο το τόπικ. δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί και δεν αντέχω να ψάξω άλλο
μπορεί να είμαστε fan της αυτοκίνησης αλλά κάποιοι από μας μοιραζόμαστε ανάμεσα στο καθημερινό μας αυτοκίνητο και το επαγγελματικό. προσωπικά γράφω πάρα πολλά χλμ με ένα vw transporter T4.
η συζήτηση μπορεί να περιστραφεί γύρω από το πως μπορούμε να χαιρόμαστε την οδήγηση ακόμα και την ώρα της δουλειας, (φυσικά δεν αναφέρομαι στο δεκάλογο του πως να driftαρετε με το kangoo ) αλλα στο πόσο πιο έυκολη θα ήταν η ζωή μας αν μπορούσαμε μοιραστούμε εμπειρίες κλπ γύρω από το θέμα..΄
αναφέρομαι κυρίως σε μικρά φορτηγα τα οποία δεν απέχουν πολύ από τα ΙΧ μας και ως εκ τούτου έχουν πάνω κάτω την ίδια συμπεριφορά.
-
εδώ και καιρό σκέφτομαι αυτο το τόπικ. δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί και δεν αντέχω να ψάξω άλλο
μπορεί να είμαστε fan της αυτοκίνησης αλλά κάποιοι από μας μοιραζόμαστε ανάμεσα στο καθημερινό μας αυτοκίνητο και το επαγγελματικό. προσωπικά γράφω πάρα πολλά χλμ με ένα vw transporter T4.
η συζήτηση μπορεί να περιστραφεί γύρω από το πως μπορούμε να χαιρόμαστε την οδήγηση ακόμα και την ώρα της δουλειας, (φυσικά δεν αναφέρομαι στο δεκάλογο του πως να driftαρετε με το kangoo ) αλλα στο πόσο πιο έυκολη θα ήταν η ζωή μας αν μπορούσαμε μοιραστούμε εμπειρίες κλπ γύρω από το θέμα..΄
αναφέρομαι κυρίως σε μικρά φορτηγα τα οποία δεν απέχουν πολύ από τα ΙΧ μας και ως εκ τούτου έχουν πάνω κάτω την ίδια συμπεριφορά.
-
εδώ και καιρό σκέφτομαι αυτο το τόπικ. δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί και δεν αντέχω να ψάξω άλλο
μπορεί να είμαστε fan της αυτοκίνησης αλλά κάποιοι από μας μοιραζόμαστε ανάμεσα στο καθημερινό μας αυτοκίνητο και το επαγγελματικό. προσωπικά γράφω πάρα πολλά χλμ με ένα vw transporter T4.
η συζήτηση μπορεί να περιστραφεί γύρω από το πως μπορούμε να χαιρόμαστε την οδήγηση ακόμα και την ώρα της δουλειας, (φυσικά δεν αναφέρομαι στο δεκάλογο του πως να driftαρετε με το kangoo ) αλλα στο πόσο πιο έυκολη θα ήταν η ζωή μας αν μπορούσαμε μοιραστούμε εμπειρίες κλπ γύρω από το θέμα..΄
αναφέρομαι κυρίως σε μικρά φορτηγα τα οποία δεν απέχουν πολύ από τα ΙΧ μας και ως εκ τούτου έχουν πάνω κάτω την ίδια συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
η συζήτηση μπορεί να περιστραφεί γύρω από το πως μπορούμε να χαιρόμαστε την οδήγηση ακόμα και την ώρα της δουλειας....Οδηγούσα για κάποια χρόνια ένα τέτοιο (Renault Master):
Μπροστά κίνηση, 2,2lt βενζινοκίνητο...
ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ, δεν μπορείς να χαρείς τίποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ οδηγώντας το!Κατά τα λοιπά, όποιος θέλει εμπειρίες οδήγησης από κάτι τέτοιο + βαρύ ρυμουλκούμενο, εδώ ειμαστε!
-
δεν μπορεί κάτι θα χει και αυτό να προσφέρει...
υπάρχουν άμεσα συγκρίσιμοι 'αντίπαλοι' σε αυτες τις κατηγορίες και η κόντρα είναι πολύ έντονη.
άλλωστε όλες οι εταιρείες έχουν είτε μικρά είτε μεγαλύτερα van στη γκάμα τους. άσε που πλέον είναι όλα απίστευτα καλά εξοπλισμένα και με μοτέρ που μόνο αδιάφορο δεν θα άφηναν κανέναν. (vito, transit, transporter...)
αναρωτιέμαι αν τελικά είμαι εγώ παράφρων που μου αρέσει να ασχολούμαι ακόμα και με το επαγγελματικό μου..... το Τ4 κινείται παντού και πάντα με απαγορευτικούς ρυθμούς παρ'όλα αυτά έχω κάνει μερικά πολύ καλά ταξίδια με αυτό χωρίς ιδιαίτερη κούραση παρά το είδος της μετακίνησης. αν είχα και ένα transit θα είχα και ένα χαμόγελο από άκρη σε άκρη.... (RWD) .
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
αναφέρομαι κυρίως σε μικρά φορτηγα τα οποία δεν απέχουν πολύ από τα ΙΧ μας και ως εκ τούτου έχουν πάνω κάτω την ίδια συμπεριφορά.Και μόνο το γεγονός ότι εκεί η πίσω ανάρτηση σχεδόν πάντα αντικαθίσταται από άκαμπτο άξονα με σουστόφυλλα κάτι θα πρέπει να μας λέει για το πόσο ίδια παραμένει η οδική τους συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
αναφέρομαι κυρίως σε μικρά φορτηγα τα οποία δεν απέχουν πολύ από τα ΙΧ μας και ως εκ τούτου έχουν πάνω κάτω την ίδια συμπεριφορά.
Και μόνο το γεγονός ότι εκεί η πίσω ανάρτηση σχεδόν πάντα αντικαθίσταται από άκαμπτο άξονα με σουστόφυλλα κάτι θα πρέπει να μας λέει για το πόσο ίδια παραμένει η οδική τους συμπεριφορά.
σουστόφυλλα?? μιλάς για πολύυυυ παλιά φίλε μου... τα νεότερα μοντέλα όλα έχουν πλέον ανεξάρτητες αναρτήσεις και ημιάκαμπτους με αντιστρεπτικές...
-
Δεν θα το'λεγα... Δες τις επαγγελματικές εκδόσεις των Corsa, Polo κλπ. Εμείς στο Πολυτεχνείο πριν από ένα χρόνο προμηθευτήκαμε δυο επαγγελματικά μικρά της Seat (δάπεδο Polo/Ibiza/Golf II) και έχουν σουστόφυλλα.
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
αναρωτιέμαι αν τελικά είμαι εγώ παράφρων που μου αρέσει να ασχολούμαι ακόμα και με το επαγγελματικό μου..... το Τ4 κινείται παντού και πάντα με απαγορευτικούς ρυθμούς παρ'όλα αυτά έχω κάνει μερικά πολύ καλά ταξίδια με αυτό χωρίς ιδιαίτερη κούραση παρά το είδος της μετακίνησης. αν είχα και ένα transit θα είχα και ένα χαμόγελο από άκρη σε άκρη.... (RWD) .
Έχοντας δει στο top gear τους γύρους που έκανε το transit στο ring, με την εκπαιδεύτρια, δε νομίζω ότι είσαι παράφρων
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν θα το'λεγα... Δες τις επαγγελματικές εκδόσεις των Corsa, Polo κλπ. Εμείς στο Πολυτεχνείο πριν από ένα χρόνο προμηθευτήκαμε δυο επαγγελματικά μικρά της Seat (δάπεδο Polo/Ibiza/Golf II) και έχουν σουστόφυλλα.εκεί έχεις ένα δίκιο.. παρ'όλα αυτά νομίζω πως σιγά σιγά επανασχεδιάζονται
όσο για το transit που λες tazz το χω δει και γω και έχω πάθει ζημιά...
-
Εγώ κάποτε οδηγούσα το παρακάτω θηρίο
Hyundai Pony Pick-up
ΤΕΡΑΣ
-
έλα ρε Θέμη... τι μου θύμισες.. το εν λόγω το είχε κάποτε ο father με μοτέρ από mitshubishi 1.6 . μιλάμε για τρελό γκάζι και ατελειωτο drift.... κρίμα που με την απόσυρση το χάσαμε.....
θυμάμαι κάποτε είχα πάθει ακατάσχετη ρινοραγία και κάνανε με αυτό 20 λεπτά από το εξοχικό μας στην αυλίδα μέχρι το ιατρικό στο μαρούσι ... η βελόνα τελείωνε στα 180 και αυτό γύρναγε μέχρι το 0.......
-
Ford Transit '85 οδηγάω εδώ καί αρκετά χρόνια.πρίν από αυτό είχα μία αερόψυκτη φόλκσβάγκεν κλούβα.
Γκάζια μηδενικά καί τα δύο,αλλά άμα θέλεις να ευχαριστηθείς θα βρείς τόν τρόπο.
Χωμάτινες κατηφορικές στροφιλικάτες διαδρομές γιά πισωκίνητες απολαύσεις,ή οδήγηση τύπου...'κρούζινγκ' (αμέρικαν στάιλ ) καί απόλαυση τού τοπίου στα ταξίδια.Ειλικρινά,δέν νομίζω να υπάρχει κανένα όχημα πού να τό οδηγείς ο ίδιος καί να μήν σού δίνει ευχαρίστηση.
Μόνο κακή προδιάθεση. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ειλικρινά,δέν νομίζω να υπάρχει κανένα όχημα πού να τό οδηγείς ο ίδιος καί να μήν σού δίνει ευχαρίστηση.
Μόνο κακή προδιάθεση.Εκπληκτική ατάκα! Παρακαλώ τους mods όπως επικολληθεί σε όλα τα υποφόρουμ, και η ανάγνωσή της να είναι υποχρεωτική από όλους πριν ποστάρουν, μπας και ηρεμήσουν ποτέ τα πνεύματα, και καταφέρουμε να δούμε πέρα από γαλλικές, ιταλικές, γερμανικές, ιαπωνικές κ.λπ. σημαίες
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ειλικρινά,δέν νομίζω να υπάρχει κανένα όχημα πού να τό οδηγείς ο ίδιος καί να μήν σού δίνει ευχαρίστηση.
Μόνο κακή προδιάθεση.Εκπληκτική ατάκα! Παρακαλώ τους mods όπως επικολληθεί σε όλα τα υποφόρουμ, και η ανάγνωσή της να είναι υποχρεωτική από όλους πριν ποστάρουν, μπας και ηρεμήσουν ποτέ τα πνεύματα, και καταφέρουμε να δούμε πέρα από γαλλικές, ιταλικές, γερμανικές, ιαπωνικές κ.λπ. σημαίες
Ειλικρινά σού μιλάω,άν δέν φοβόμουνα να μήν τουμπάρει λόγω ύψους,θα τό έβαζα καί στήν πίστα τών Σερρών.
Καί άσε τούς άλλους να γελάνε (ή να κουρεύονται ) -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ειλικρινά,δέν νομίζω να υπάρχει κανένα όχημα πού να τό οδηγείς ο ίδιος καί να μήν σού δίνει ευχαρίστηση.Έχεις οδηγήσει νεκροφόρα?
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Ειλικρινά,δέν νομίζω να υπάρχει κανένα όχημα πού να τό οδηγείς ο ίδιος καί να μήν σού δίνει ευχαρίστηση.
Έχεις οδηγήσει νεκροφόρα?
Γιατί ρε Δημήτρη;
Θα μου κακοπέσει;
εφτά-οχτώ χιλιάδες κυβικά είναι αυτά.Λές να ανασταίνει καί νεκρούς;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ειλικρινά,δέν νομίζω να υπάρχει κανένα όχημα πού να τό οδηγείς ο ίδιος καί να μήν σού δίνει ευχαρίστηση.
Μόνο κακή προδιάθεση.Άψογος!
-
Σωστό!
Κι εμένα τα φορτηγοειδή οχήματα (βανάκια, Kangoo κλπ.) μου ασκούν μια ιδιαίτερη και ανεξήγητη έλξη, αν και δεν έχω οδηγήσει ποτέ. Αφού ακόμα και στην ψηφοφορία του γκαράζ των ονείρων έβαλα κι ένα βανάκι. -
δεν είναι λίγες οι φορές που έχω μπει στον πειρασμό να πάρω την κλούβα και να την μπάσω σε κανα μέγαρο.. άλλωστε δεν θα μαι ο πρώτος.. σε πρώτη φάση μάλλον ένα run what u bring θα λεγε πάντως.... θα κλάψει κόσμος......
η χαρα της αυτοκίνησης στα επαγγελματικά αυτοκίνητα