-
biodiesel .
Μικρή λέξη , μεγάλη κουβέντα .......Κάποιο μέλος του φόρουμ ξέρει κάτι ??????
Αποστόλης
-
biodiesel .
Μικρή λέξη , μεγάλη κουβέντα .......Κάποιο μέλος του φόρουμ ξέρει κάτι ??????
Αποστόλης
-
biodiesel .
Μικρή λέξη , μεγάλη κουβέντα .......Κάποιο μέλος του φόρουμ ξέρει κάτι ??????
Αποστόλης
-
Τι ακριβως θελεις να μαθεις;
Επισης μην ξεχνας τα εξής δύο (εκτος εαν δεν γνωρίζεις αγγλικά) : -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τι ακριβως θελεις να μαθεις;
Επισης μην ξεχνας τα εξής δύο (εκτος εαν δεν γνωρίζεις αγγλικά) :Δεν θέλω να μάθω κάτι , με ακρίβεια . Ειναι άλλωστε δύσκολο , έως αδύνατο .
I do try to get members of 4TF to be aware of this , in any way possible!Αποστόλης.
-
.
H MOH πρέπει να επενδύει σε αυτό (για μελλοντικά)...
.
-
Λοιπόν υπάρχει ήδη μια μονάδα παραγωγής ενέργειας απο βιοντήζελ, στη Θράκη.
Υπήρχε κουβέντα από μεγάλο επιχειρηματία της Αθήνας για να κάνει κατι παρόμοιο κάπου στη Βιομηχανική Περιοχή, αλλά τελευταία φορά που μιλησαμε, δεν έβλεπε να τα κατάφερνε λόγω γραφειοκρατίας.
Πάντως περσι που είχα κάνει μια έρευνα για λογαριασμό του (περιβαλλοντολόγος γαρ) είχα εντυπωσιαστεί γιατί έμαθα ότι με μια μικρή τροποποήση μπορεί να χρησιμοποιηθεί το βιοντήζελ και από τους σύγχρονους common rail πετρελαιοκινητήρες!
Στη βραζιλία χρησιμοποιείται κατά κόρον.
(Περνάνε τα φορτηγά 3-4 φορές την εβδομάδα από τα αστιατόρια και μαζεύουν τα καμμένα μαγειρικά λάδια, τα πηγαίνουν για επεξεργασία!!) -
Στην Ελλάδα δεν υπαρχουν καμμενα λαδια στα εστιατόρια,ολα χρησιμοποιούνται μέχρι να..εξατμιστουν.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Στην Ελλάδα δεν υπαρχουν καμμενα λαδια στα εστιατόρια,ολα χρησιμοποιούνται μέχρι να..εξατμιστουν.Χα! Λες για αυτόν τον λόγο να μην πιάσει το βιοντίζελ στην Ελλάδα;
Πάντως απ'ό,τι ξέρω υπάρχει και homebrew σύστημα παραγωγής βιοντίζελ. Παίρνεις το λάδι από τη φρυτέζα με τις πατάτες και το κάνεις καύσιμο για το αμάξι.... ή τέλος πάντως κάπως έτσι. Αν ακούσετε το Daily Source Code του Adam Curry κάπου στην προηγούμενη εβδομάδα, είχε δυο-τρεις πολύ ενδιαφέρουσες εκπομπές όπου περιέγραφε τις εμπειρίες του με το βιοντίζελ.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Στην Ελλάδα δεν υπαρχουν καμμενα λαδια στα εστιατόρια,ολα χρησιμοποιούνται μέχρι να..εξατμιστουν.
Χα! Λες για αυτόν τον λόγο να μην πιάσει το βιοντίζελ στην Ελλάδα;
Πάντως απ'ό,τι ξέρω υπάρχει και homebrew σύστημα παραγωγής βιοντίζελ. Παίρνεις το λάδι από τη φρυτέζα με τις πατάτες και το κάνεις καύσιμο για το αμάξι.... ή τέλος πάντως κάπως έτσι. Αν ακούσετε το Daily Source Code του Adam Curry κάπου στην προηγούμενη εβδομάδα, είχε δυο-τρεις πολύ ενδιαφέρουσες εκπομπές όπου περιέγραφε τις εμπειρίες του με το βιοντίζελ.
Ναι αλλα για να κανει αποσβεση μια τετοια επενδυση προυποθέτει ότι έχεις μεγάλη καταναλωση λαδιου σπτι.. Πραγμα που δεν ειναι παντα ρεαλιστικό εκτος αν μιλαμε για μεγαλη οικογενεια και πολλα τηγανιτα.
-
Το θεμα δεν ειναι τοσο αν κινειται το αυτοκινητο με τα τηγανόλαδα,αρκει να φροντίσεις για την αναφλεξη και θα κινηθεί ακομα και αν ειναι ενα συνηθισμένο ντιζελοκίνητο,το θέμα είναι τι γίνεται μακροχρόνια με τον κινητήρα,δεν υπαρχουν δεδομένα για αυτο.
-
Επίσης άλλο είναι το Βιοντίζελ κι άλλο τα φυτικά έλαια.
Το βιοντίζελ, που αναφέρεται και ως FAME (=Fatty Acid Methyl Ester, Μεθυλεστέρας λιπαρών οξέων) παρασκευάζεται από φυτικά έλαια με μια αντίδραση εστεροποίησης, η οποία έχει ως κύρια προϊόντα βιοντίζελ και γλυκερίνη.
Τα φυτικά έλαια (πχ βαμβακέλαιο) ως έχουν, χωρίς να εστεροποιηθούν, επίσης μπορούν να καούν σε κινητήρες diesel μόνα τους ή σε μίγμα με diesel, αλλά επειδή η χημική τους σύσταση μπορεί να διαφέρει πάρα πολύ από λάδι σε λάδι δεν μπορούν να τυποποιηθούν εύκολα. Γιαυτό έχει επικρατήσει η χρήση του βιοντίζελ, το οποίο έχει εύκολα τυποποιήσιμη σύσταση.
Από εκεί και πέρα τα οφέλη από τη χρήση του βιοντίζελ είναι αντικείμενο πολύ μεγάλης συζήτησης. Αυτό που φαίνεται να είναι σίγουρο είναι ότι μειώνει την εξάρτηση από το ορυκτό πετρέλαιο, τα υπόλοιπα που προβάλλονται ως οφέλη είναι μάλλον συζητήσιμα.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Από εκεί και πέρα τα οφέλη από τη χρήση του βιοντίζελ είναι αντικείμενο πολύ μεγάλης συζήτησης. Αυτό που φαίνεται να είναι σίγουρο είναι ότι μειώνει την εξάρτηση από το ορυκτό πετρέλαιο, τα υπόλοιπα που προβάλλονται ως οφέλη είναι μάλλον συζητήσιμα.
Νομίζω ότι η φιλικότητα τους προς το περιβάλλον, σε συγκριση παντα με τα συμβατικα,δεν ειναι συζητήσιμη.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Νομίζω ότι η φιλικότητα τους προς το περιβάλλον, σε συγκριση παντα με τα συμβατικα,δεν ειναι συζητήσιμη.Σε ό,τι αφορά τους νομοθετημένους ρύπους (CO, HC, NOx, PM) το βιοντίζελ φαίνεται αλλού να υπερτερεί και αλλού να υστερεί σε σχέση με το ορυκτό diesel.
Σε ό,τι αφορά τις εκπομπές CO2, εξετασμένες στο σύνολο του κύκλου ζωής του καυσίμου, το βιοντίζελ έχει ένα σαφές πλεονέκτημα, επειδή ακριβώς τα φυτά από τα οποία παράγεται δεσμεύουν το CO2 της ατμόσφαιρας κατά την ανάπτυξή τους. Η μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 πάντως σε σχέση με το ορυκτό diesel δεν είναι της τάξης του 80%, όπως υποστηριζόταν αρχικά, αλλά αρκετά μικρότερη.
Σε ό,τι αφορά τη γενικότερη φιλικότητά τους προς το περιβάλλον, υπάρχει μια μεγάλη συζήτηση για το πώς ποσοτικοποιούνται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της καλιέργειας των φυτών που θα χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή του βιοντίζελ. Συγκεκριμένα, ποιο είναι το περιβαλλοντικό κόστος της χρήσης μεγάλων ποσοτήτων πόσιμου νερού για την άρδευσή τους, ή της χρήσης λιπασμάτων.
Η ιδέα του να φτιάχνεται πετρέλαιο από φυτά μπορεί να ακούγεται εντυπωσιακά φιλική προς το περιβάλλον, όμως το συνολικό περιβαλλοντικό και κοινωνικό κόστος ή όφελος της όλης διεργασίας είναι κάτι που δεν υπολογίζεται τόσο απλά.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
...Η μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 πάντως σε σχέση με το ορυκτό diesel δεν είναι της τάξης του 80%, όπως υποστηριζόταν αρχικά, αλλά αρκετά μικρότερη.Αν θυμάμαι σωστά, σε πρόσφατο τεύχος των 4Τ, αναφερόταν ποσοστό 50% για το βιοντίζελ (1η γενιά βιοκαυσίμων). Η χρήση βιοκαυσίμων 2ης γενιάς επιφέρει μεγαλύτερη μείωση, της τάξης του 65%.
Συγκεκριμένα, ποιο είναι το περιβαλλοντικό κόστος της χρήσης μεγάλων ποσοτήτων πόσιμου νερού για την άρδευσή τους, ή της χρήσης λιπασμάτων.
Για ποιο λόγο πόσιμου νερού; Υπάρχουν μελέτες για το περιβαλλοντικό κόστος από χώρες που παράγουν αρκετά χρόνια βιοκαύσιμα;
-
Εκτός από τη φιλικότητα για το περιβάλλον θα ενδιαφερθούν καμία φορά και για τη φιλικότητα προς την τσέπη μας που μας αρμέγουν επειδή είμαστε τα πιο εύκολα θύματα Οι οδηγοί των Ι.Χ. καμία φιλικότητα δε βλέπουν γιατί ξέρουν οι εκάστοτε υπουργοί των εκάστοτε κυβέρνησεων ότι δε μπορούν να συντονιστούν και να αντιδράσουν Για εμάς το αυτοκίνητο είναι είδος ανάγκης και αυτοί το θεωρούν είδος πολυτελείας. Σχετικά με το βιοντίζελ είχα δει σε ένα ρεπορτάζ της ΝΕΤ ένα πρατήριο καυσίμων που είχε βιοντιζελ και έλεγε ο υπευθυνος ότι άνετα μπορεί να το χρησιμοποιήσουν αυτοκίνητα που καίνε το ντίζελ χωρις καμία μετατροπή. Τα ζαχαρότευτλα είναι καλά για την παραγωγή του βιοντίζελ και προς τα εκεί προσανατολίζεται τώρα και στην Ξάνθη το εργοστάσιο Ζαχάρεως που έχει. Αλλά και στους αγρότες κάνουν τώρα μια καμπάνια να ασχοληθούν με την καλλιέργεια φυτών που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή βιοντίζελ. Από ότι φαίνεται πιστεύουν ότι θα έχει μέλλον και για αυτο το δίνουν τόση βαρύτητα. Στην τσέπη μας πότε θα δώσουν????
-
Δύο σχετικά άρθρα μπορείτε να βρείτε στα:
-
Το εργοστασιο της ζαχαρης δεν προκειται ποτε να παραγει τιποτα χρησιμο,θα δουλευει με ζημιες για να καταπολεμηθει η ανεργία,παράγοντας τόνους ανεπιθύμητων προϊόντων.Αυτο μου το εχει πει υψηλα ιστάμενος απο μεσα, που οταν ακουει αυτες τις εξαγγελίες γελάει.
-
Άρχισε η διάθεση βιοντίζελ.
*'Στην διάθεση βιοντίζελ προς τους καταναλωτές προχωρούν από την Πέμπτη τα Ελληνικά Πετρέλαια, μέσω όλων των εγκαταστάσεων της εταιρείας.
Το οικολογικό ντίζελ παράγεται από φυτικά έλαια που αποτελούν φυσική ανανεώσιμη πρώτη ύλη και συνιστά την απάντηση στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και αντιμετώπισης του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Το βιοντίζελ συμβάλει στην απεξάρτηση από το πετρέλαιο, παράγεται στην Ελλάδα (από την εταιρεία «Ελληνικά Βιοπετρέλαια» με έδρα το Κιλκίς) και προστίθεται σε αναλογία 2% περίπου στο ντίζελ κίνησης.
Προκειμένου να είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με το πετρέλαιο, φορολογείται με χαμηλότερους συντελεστές. Η τιμή του στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με την Ημερησία, αναμένεται να είναι 0,80-1 λεπτό ανά λίτρο ακριβότερη από αυτή του ντίζελ.
Τα επόμενα χρόνια προβλέπεται σταδιακή αύξηση του ποσοστού προσθήκης βιοντίζελ στο ντίζελ κίνησης, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της Ελλάδας και την αναμενόμενη αύξηση της εγχώριας παραγωγής.
Oι δεσμεύσεις προκύπτουν από την Oδηγία 2003/30 της E.E. η οποία καθορίζει ως εθνικό στόχο την υποκατάσταση των καυσίμων που διατίθενται στον τομέα της μεταφοράς σε ποσοστό 2% αρχικά από βιοκαύσιμα και σταδιακά μέχρι το 2010 στο 5,75%.'*
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251 -
Ακριβότερο;;;
Στην Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία που το έχω δει είναι ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ!!!Αχ, ναι, είμαι οικολόγος, για πιάστε τον μου λίγο σας παρακαλώ!!!
Biodiesel. Ξέρει κάποιος κάτι ?????