-
Το Datsun έκλεισε 1 χρόνο (happy birthday to you, happy birthday to you) και, εκτός απο το παράθυρο που κάνει κάτι ψιλο-τρελά, είναι απροβλημάτιστο και άψογο.
Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.
Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.
Οπότε σκέφτομαι το εξής cocktail και περιμένω αντιπροτάσεις - σχόλια - συμβουλές:
- Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
- 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?
-
Το Datsun έκλεισε 1 χρόνο (happy birthday to you, happy birthday to you) και, εκτός απο το παράθυρο που κάνει κάτι ψιλο-τρελά, είναι απροβλημάτιστο και άψογο.
Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.
Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.
Οπότε σκέφτομαι το εξής cocktail και περιμένω αντιπροτάσεις - σχόλια - συμβουλές:
- Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
- 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?
-
Το Datsun έκλεισε 1 χρόνο (happy birthday to you, happy birthday to you) και, εκτός απο το παράθυρο που κάνει κάτι ψιλο-τρελά, είναι απροβλημάτιστο και άψογο.
Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.
Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.
Οπότε σκέφτομαι το εξής cocktail και περιμένω αντιπροτάσεις - σχόλια - συμβουλές:
- Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
- 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?
-
Θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο σε Αμερικάνικα φόρουμ αλλά και επώνυμου βελτιωτές για λύσεις.
Να τις μαζέψεις όλες, να τις βάλεις κάτω και να δεις και να κρίνεις μόνος σου.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα με εμπεριστατωμένες γνώσεις στο συγκεκριμένο υτοκίνητο...
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο σε Αμερικάνικα φόρουμ αλλά και επώνυμου βελτιωτές για λύσεις.Να τις μαζέψεις όλες, να τις βάλεις κάτω και να δεις και να κρίνεις μόνος σου.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα με εμπεριστατωμένες γνώσεις στο συγκεκριμένο υτοκίνητο...
Ειμαι τακτικό μέλος σχετικών φόρουμ στην USA και UK και μπορώ να παραθέσω αρκετές μάρκες σχετικά με τις βελτιώσεις που ανέφερα - π.χ. για air induction kit προτείνουν οι περισσότεροι την Nismo η την JWT. Ωστόσο, στην Ελλάδα υπάρχουν? Δύσκολο. Υποθέτω εξάλλου ότι ένα σύστημα εισαγωγής θα μπορούσε να τοποθετηθεί απο κάποιον που ξέρει τι του γίνεται, ασχέτως του γεγονότος ότι τα Ζ είναι σπάνια.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο σε Αμερικάνικα φόρουμ αλλά και επώνυμου βελτιωτές για λύσεις.
Να τις μαζέψεις όλες, να τις βάλεις κάτω και να δεις και να κρίνεις μόνος σου.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα με εμπεριστατωμένες γνώσεις στο συγκεκριμένο υτοκίνητο...
Ειμαι τακτικό μέλος σχετικών φόρουμ στην USA και UK και μπορώ να παραθέσω αρκετές μάρκες σχετικά με τις βελτιώσεις που ανέφερα - π.χ. για air induction kit προτείνουν οι περισσότεροι την Nismo η την JWT. Ωστόσο, στην Ελλάδα υπάρχουν? Δύσκολο. Υποθέτω εξάλλου ότι ένα σύστημα εισαγωγής θα μπορούσε να τοποθετηθεί απο κάποιον που ξέρει τι του γίνεται, ασχέτως του γεγονότος ότι τα Ζ είναι σπάνια.
Μάλλον εσύ θα χρειαστεί να τους δώσεις τα φώτα σου.
-
ψάξε για το τεύχος Νοεμβρίου 2004. Στο 0-100-0 έχει την βελτίωση του 350Ζ του Στράτη.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9775
-
kjsdfhfdhg
-
Στο βρετανικό EVO, που είχαν ένα για δοκιμή μακράς διαρκείας, είχαν δοκιμάσει μια εξάτμιση και τους είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Μέχρι που το χαρακτήριζαν ηχητικά... 911! Θα ψάξω και θα σου πω ποιας εταιρίας ήταν.
ΥΓ. Argyrismm, να σαι σίγουρος ότι τα χει κάνει κι αυτά . -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
- Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο.
Μη ξεχνάς ότι μαζί με το (λίγο) περισσότερο αέρα θα περνά και πολύ περισσότερη σκόνη. Θα πρέπει να αλλάζεις λάδια αρκετά πιο συχνά - υπόψιν: η σκόνη στο λάδι δεν φαίνεται με το μάτι (δεν αλλάζει χρώμα).
-
επειδη τετοια αυτοκινητα δεν πασχουν απο στησιμο και απο κινητηρα , προσωπικα ισως να βελτιωνα τα φρενα (πιστευω οτι τα φρενα οσο καλα και να ειναι παντα θα υπαρχουν και καλυτερα..... ) και ισως να καθομουνα και να ψαξω που κρυβονται τα 1,600 κιλα του αυτοκινητου μηπως και καταφερω με καμοια πατεντα να τα μειωσω..... (αναφερω παραδειγμα : αλλο καπο και πορτμπαγκαζ.... ανθρακονηματο)
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( :lol: ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.
Η πιο φθηνή αλλά ιδιαίτερα αποδοτική βελτίωση (στα φανάρια) είναι η αλλαγή του βολάν του κινητήρα με άλλο πιο ελαφρύ. Το αυτοκίνητο θα γίνει άθλιο στο οδήγημα σε μποτιλιάρισμα, θέλει άπειρο πατινάρισμα στο συμπλέκτη ΑΛΛΑ με 1η και 2α δεν θα βλέπεις το δείκτη στο στροφόμετρο, θα πετάγεται στο κόφτη.
Κράτησε το παλιό βολάν και αν το βαρεθείς το αλλάζεις, η εργασία είναι η ίδια με την αλλαγή του συμπλέκτη.
-
bmc εχει ενα συμπαθητικο αιρμποξ ειδικα μελετημενο για 350ζ
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
- Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
- 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?
Ριξε μια ματια εδω ειμαι σιγουρος οτι θα βρεις πολλα απο αυτα που ψαχνεις
-
θηριώδης αεροτομή 2f2f, νέον, ξένον κι όλα τα ευγενή αέρια (κι αργό αν βεις ), 20άρες ζάντες νικελ, 335/25 λάστιχο, τρύπα στο καπό, φλόγα στα πλαϊνά, 30 οργανάκια μέσα, ICE 1000+ Watt με subwoofer στο πορτμπαγκάζ
-
Ο χρήστης panoss έγραψε:
Ριξε μια ματια εδω ειμαι σιγουρος οτι θα βρεις πολλα απο αυτα που ψαχνεις
Καλό!
-
Γιατι να θέλεις να πειράξεις κάτι το οποίο, κατά γενική ομολογία και όπως λές και εσύ ειναι άψογο ?
Στην θέση σου περισσότερο θα πειραματιζόμουν με ελαστικά. Όχι με διαστάσεις αλλά με τύπους ελαστικών για να βρώ αυτό που του πηγαίνει καλύτερα.
Τα χαμηλώματα γενικά τα θεωρώ $&$&$&$ (εκτός αν το αμάξι το έχει από τη φύση του). Δεν ξέρεις τι αλλαγές μπορει να προκαλέσεις στην δυναμική του συμπεριφορά.
-
αστο ετσι ρε max.
αμα το φτιαξεις, εμεις ποιον θα περνάμε μετα? ε? -
Add lightness(η όπως αλλοιώς τό γράφουνε ),πού λέει καί ο Λοτονίκος.
Εκατό κιλά να χάσεις,θα έχεις τό ίδιο αποτέλεσμα μέ τό να κερδίσεις είκοσι άλογα (σέ επιδόσεις στήν ευθεία) σύν όλα τα υπέρ πού δίνει τό ελαφρύτερο αυτοκίνητο. -
Η γνώμη μου είναι αν θες να πειράξεις τις αναρτήσεις και αν δεν έχεις σκοπό να βάζεις το αμάξι στην πίστα ώστε να καταφύγεις σε επιλογή Coilovers όπου θα μπορείς να ρυθμίσεις διάφορα τότε ένα σετ καλά ελατήρια που δεν θα κατεβάζουν το ύψος πάνω από 2-2,5 πόντους νομίζω ότι θα είναι καλή επιλογή, οι Ιάπωνες έχουν την συνήθεια στα περισσότερα σπορ αμάξια τους να χρησιμοποιούν σκληρότερα αμορτισέρ από ότι θα ταίριαζε στα ελατήρια με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι λίγο νευρικό στις μικρό-ανωμαλίες και με λίγα χιλιόμετρα αυτό βελτιώνεται αν βάλεις λίγο πιο σκληρά ελατήρια.
Τώρα για εξάτμιση αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αλλάζοντας το πίσω μέρος μόνο η διαφορά θα είναι λίγη τόση ώστε να μην την καταλάβεις σαν αίσθηση.
Μόνο αν αλλάξεις τα downpipes με κάποιους πιο ελεύθερους καταλύτες σαν τους παρακάτω που θα δεις σε συνδυασμό με κάποιο καλύτερο induction kit ναι τότε η διαφορά θα είναι αισθητή.
Τα παραπάνω δεν θα αλλοιώσουν τον χαρακτήρα αλλά ούτε και την αξιοπιστία του αυτοκίνητου.
Εγώ στην θέση σου θα τα έπαιρνα από έξω όπως έχω κάνει ήδη και για το δικό μου η διαφορά σε τιμές σε σχέση με εδώ είναι αρκετά μεγάλη και απλά θα πήγαινα σε κάποιον που εμπιστεύομαι να μου τα περάσει.
Στο link που σου έδωσα στο προηγούμενο ποστ θα βρεις και kit με turbo εκτός των άλλων που θα σου ανεβάσουν την ιπποδύναμη πάνω από 100 ίππους, εξαρτάτε από σένα πόσα θες να δώσεις και μέχρι που θες να φτάσεις, έχεις ένα αυτοκίνητο που υπάρχουν σχεδόν τα πάντα από πλευράς βελτίωσης.
350Z βελτιώσεις - προτάσεις