Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    350Z βελτιώσεις - προτάσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 350Z βελτιώσεις - προτάσεις
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    27
    54
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Το Datsun έκλεισε 1 χρόνο (happy birthday to you, happy birthday to you) και, εκτός απο το παράθυρο που κάνει κάτι ψιλο-τρελά, είναι απροβλημάτιστο και άψογο.

      Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.

      Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.

      Οπότε σκέφτομαι το εξής cocktail και περιμένω αντιπροτάσεις - σχόλια - συμβουλές:

      1. Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
      2. 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?

      Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Το Datsun έκλεισε 1 χρόνο (happy birthday to you, happy birthday to you) και, εκτός απο το παράθυρο που κάνει κάτι ψιλο-τρελά, είναι απροβλημάτιστο και άψογο.

        Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.

        Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.

        Οπότε σκέφτομαι το εξής cocktail και περιμένω αντιπροτάσεις - σχόλια - συμβουλές:

        1. Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
        2. 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?

        Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Το Datsun έκλεισε 1 χρόνο (happy birthday to you, happy birthday to you) και, εκτός απο το παράθυρο που κάνει κάτι ψιλο-τρελά, είναι απροβλημάτιστο και άψογο.

          Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.

          Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.

          Οπότε σκέφτομαι το εξής cocktail και περιμένω αντιπροτάσεις - σχόλια - συμβουλές:

          1. Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
          2. 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?

          Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            felleas last edited by

            Θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο σε Αμερικάνικα φόρουμ αλλά και επώνυμου βελτιωτές για λύσεις.

            Να τις μαζέψεις όλες, να τις βάλεις κάτω και να δεις και να κρίνεις μόνος σου.

            Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα με εμπεριστατωμένες γνώσεις στο συγκεκριμένο υτοκίνητο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              maxmara last edited by

              Ο χρήστης felleas έγραψε:
              Θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο σε Αμερικάνικα φόρουμ αλλά και επώνυμου βελτιωτές για λύσεις.

              Να τις μαζέψεις όλες, να τις βάλεις κάτω και να δεις και να κρίνεις μόνος σου.

              Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα με εμπεριστατωμένες γνώσεις στο συγκεκριμένο υτοκίνητο...

              Ειμαι τακτικό μέλος σχετικών φόρουμ στην USA και UK και μπορώ να παραθέσω αρκετές μάρκες σχετικά με τις βελτιώσεις που ανέφερα - π.χ. για air induction kit προτείνουν οι περισσότεροι την Nismo η την JWT. Ωστόσο, στην Ελλάδα υπάρχουν? Δύσκολο. Υποθέτω εξάλλου ότι ένα σύστημα εισαγωγής θα μπορούσε να τοποθετηθεί απο κάποιον που ξέρει τι του γίνεται, ασχέτως του γεγονότος ότι τα Ζ είναι σπάνια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                felleas last edited by

                Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                Θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο σε Αμερικάνικα φόρουμ αλλά και επώνυμου βελτιωτές για λύσεις.

                Να τις μαζέψεις όλες, να τις βάλεις κάτω και να δεις και να κρίνεις μόνος σου.

                Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα με εμπεριστατωμένες γνώσεις στο συγκεκριμένο υτοκίνητο...

                Ειμαι τακτικό μέλος σχετικών φόρουμ στην USA και UK και μπορώ να παραθέσω αρκετές μάρκες σχετικά με τις βελτιώσεις που ανέφερα - π.χ. για air induction kit προτείνουν οι περισσότεροι την Nismo η την JWT. Ωστόσο, στην Ελλάδα υπάρχουν? Δύσκολο. Υποθέτω εξάλλου ότι ένα σύστημα εισαγωγής θα μπορούσε να τοποθετηθεί απο κάποιον που ξέρει τι του γίνεται, ασχέτως του γεγονότος ότι τα Ζ είναι σπάνια.

                Μάλλον εσύ θα χρειαστεί να τους δώσεις τα φώτα σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  ψάξε για το τεύχος Νοεμβρίου 2004. Στο 0-100-0 έχει την βελτίωση του 350Ζ του Στράτη.

                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9775

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    argyrismm last edited by

                    kjsdfhfdhg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Στο βρετανικό EVO, που είχαν ένα για δοκιμή μακράς διαρκείας, είχαν δοκιμάσει μια εξάτμιση και τους είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Μέχρι που το χαρακτήριζαν ηχητικά... 911! Θα ψάξω και θα σου πω ποιας εταιρίας ήταν.
                      ΥΓ. Argyrismm, να σαι σίγουρος ότι τα χει κάνει κι αυτά .

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                        1. Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο.

                        Μη ξεχνάς ότι μαζί με το (λίγο) περισσότερο αέρα θα περνά και πολύ περισσότερη σκόνη. Θα πρέπει να αλλάζεις λάδια αρκετά πιο συχνά - υπόψιν: η σκόνη στο λάδι δεν φαίνεται με το μάτι (δεν αλλάζει χρώμα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          επειδη τετοια αυτοκινητα δεν πασχουν απο στησιμο και απο κινητηρα , προσωπικα ισως να βελτιωνα τα φρενα (πιστευω οτι τα φρενα οσο καλα και να ειναι παντα θα υπαρχουν και καλυτερα..... ) και ισως να καθομουνα και να ψαξω που κρυβονται τα 1,600 κιλα του αυτοκινητου μηπως και καταφερω με καμοια πατεντα να τα μειωσω..... (αναφερω παραδειγμα : αλλο καπο και πορτμπαγκαζ.... ανθρακονηματο)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                            Καιρός για μερικές μικρο-βελτιώσεις.

                            Τις radical bi-turbo βελτιώσεις τις έχω αποκλείσει λόγω κόστους (6000+), λόγω φόβου ( :lol: ) αλλά και του γεγονότος ότι ακόμα τα 280 δεν τα έχω εξαντλήσει.

                            Η πιο φθηνή αλλά ιδιαίτερα αποδοτική βελτίωση (στα φανάρια) είναι η αλλαγή του βολάν του κινητήρα με άλλο πιο ελαφρύ. Το αυτοκίνητο θα γίνει άθλιο στο οδήγημα σε μποτιλιάρισμα, θέλει άπειρο πατινάρισμα στο συμπλέκτη ΑΛΛΑ με 1η και 2α δεν θα βλέπεις το δείκτη στο στροφόμετρο, θα πετάγεται στο κόφτη.

                            Κράτησε το παλιό βολάν και αν το βαρεθείς το αλλάζεις, η εργασία είναι η ίδια με την αλλαγή του συμπλέκτη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pskarm last edited by

                              bmc εχει ενα συμπαθητικο αιρμποξ ειδικα μελετημενο για 350ζ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panoss last edited by

                                Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                                1. Εισαγωγή αέρα: στην καλύτερη περίπτωση κερδίζεις 6 άλογα (2%+). Στην χειρότερη, απλά έχεις ωραίο (?) ήχο. Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?
                                2. 'Χαμήλωμα' - το Ζ φαίνεται χαμηλό αλλά δεν είναι για την κατηγορία του. Το ύψος του είναι ένας συμβιβασμός για πελάτες όλων των προθέσεων. Φίλος το έχει χαμηλώσει 3 πόντους με πολύ καλά αποτελέσματα (λέει) - κόστος 1000 ευρώ (κάπου στην Αχαρνών?). Που να πάω, τι να βάλω και πόσο?

                                Νομίζω ότι αυτά αρκούν για αρχή, έτσι?

                                Ριξε μια ματια εδω ειμαι σιγουρος οτι θα βρεις πολλα απο αυτα που ψαχνεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  θηριώδης αεροτομή 2f2f, νέον, ξένον κι όλα τα ευγενή αέρια (κι αργό αν βεις ), 20άρες ζάντες νικελ, 335/25 λάστιχο, τρύπα στο καπό, φλόγα στα πλαϊνά, 30 οργανάκια μέσα, ICE 1000+ Watt με subwoofer στο πορτμπαγκάζ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    felleas last edited by

                                    Ο χρήστης panoss έγραψε:

                                    Ριξε μια ματια εδω ειμαι σιγουρος οτι θα βρεις πολλα απο αυτα που ψαχνεις

                                    Καλό!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      everville last edited by

                                      Γιατι να θέλεις να πειράξεις κάτι το οποίο, κατά γενική ομολογία και όπως λές και εσύ ειναι άψογο ?

                                      Στην θέση σου περισσότερο θα πειραματιζόμουν με ελαστικά. Όχι με διαστάσεις αλλά με τύπους ελαστικών για να βρώ αυτό που του πηγαίνει καλύτερα.

                                      Τα χαμηλώματα γενικά τα θεωρώ $&$&$&$ (εκτός αν το αμάξι το έχει από τη φύση του). Δεν ξέρεις τι αλλαγές μπορει να προκαλέσεις στην δυναμική του συμπεριφορά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        αστο ετσι ρε max.
                                        αμα το φτιαξεις, εμεις ποιον θα περνάμε μετα? ε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Add lightness(η όπως αλλοιώς τό γράφουνε ),πού λέει καί ο Λοτονίκος.
                                          Εκατό κιλά να χάσεις,θα έχεις τό ίδιο αποτέλεσμα μέ τό να κερδίσεις είκοσι άλογα (σέ επιδόσεις στήν ευθεία) σύν όλα τα υπέρ πού δίνει τό ελαφρύτερο αυτοκίνητο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panoss last edited by

                                            Η γνώμη μου είναι αν θες να πειράξεις τις αναρτήσεις και αν δεν έχεις σκοπό να βάζεις το αμάξι στην πίστα ώστε να καταφύγεις σε επιλογή Coilovers όπου θα μπορείς να ρυθμίσεις διάφορα τότε ένα σετ καλά ελατήρια που δεν θα κατεβάζουν το ύψος πάνω από 2-2,5 πόντους νομίζω ότι θα είναι καλή επιλογή, οι Ιάπωνες έχουν την συνήθεια στα περισσότερα σπορ αμάξια τους να χρησιμοποιούν σκληρότερα αμορτισέρ από ότι θα ταίριαζε στα ελατήρια με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι λίγο νευρικό στις μικρό-ανωμαλίες και με λίγα χιλιόμετρα αυτό βελτιώνεται αν βάλεις λίγο πιο σκληρά ελατήρια.
                                            Τώρα για εξάτμιση αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αλλάζοντας το πίσω μέρος μόνο η διαφορά θα είναι λίγη τόση ώστε να μην την καταλάβεις σαν αίσθηση.
                                            Μόνο αν αλλάξεις τα downpipes με κάποιους πιο ελεύθερους καταλύτες σαν τους παρακάτω που θα δεις σε συνδυασμό με κάποιο καλύτερο induction kit ναι τότε η διαφορά θα είναι αισθητή.
                                            Τα παραπάνω δεν θα αλλοιώσουν τον χαρακτήρα αλλά ούτε και την αξιοπιστία του αυτοκίνητου.
                                            Εγώ στην θέση σου θα τα έπαιρνα από έξω όπως έχω κάνει ήδη και για το δικό μου η διαφορά σε τιμές σε σχέση με εδώ είναι αρκετά μεγάλη και απλά θα πήγαινα σε κάποιον που εμπιστεύομαι να μου τα περάσει.
                                            Στο link που σου έδωσα στο προηγούμενο ποστ θα βρεις και kit με turbo εκτός των άλλων που θα σου ανεβάσουν την ιπποδύναμη πάνω από 100 ίππους, εξαρτάτε από σένα πόσα θες να δώσεις και μέχρι που θες να φτάσεις, έχεις ένα αυτοκίνητο που υπάρχουν σχεδόν τα πάντα από πλευράς βελτίωσης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr