-
έχω ακούσει διάφορα γιε την στεγανότητα των CC (renault, peugeot, mercedes κτλ) Όλα λένε οτι βάζουν νερά απο πολλά σημεία και δυστυχώς δεν υπάρχει λύση. Ισχύει κάτι τέτοιο?
-
έχω ακούσει διάφορα γιε την στεγανότητα των CC (renault, peugeot, mercedes κτλ) Όλα λένε οτι βάζουν νερά απο πολλά σημεία και δυστυχώς δεν υπάρχει λύση. Ισχύει κάτι τέτοιο?
-
έχω ακούσει διάφορα γιε την στεγανότητα των CC (renault, peugeot, mercedes κτλ) Όλα λένε οτι βάζουν νερά απο πολλά σημεία και δυστυχώς δεν υπάρχει λύση. Ισχύει κάτι τέτοιο?
-
Το θέμα μεταφέρεται στα 'Τεχνικά'.
[moderator]
-
Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:
έχω ακούσει διάφορα γιε την στεγανότητα των CC (renault, peugeot, mercedes κτλ) Όλα λένε οτι βάζουν νερά απο πολλά σημεία και δυστυχώς δεν υπάρχει λύση. Ισχύει κάτι τέτοιο?Όχι.
-
Ό,τι νάναι...
Κι επειδή μαθεύτηκε ότι μια παρτίδα Corolla TS 192PS χτυπήσανε στρόφαλο σημαίνει ότι όλα τα Corolla TS χτυπάνε στρόφαλο;
Όχι μια χαρά είναι τα CC. Και από στεγανότητα αλλά καί από ακαμψία!
-
Μια φίλη μου στα χανιά έχει C3 Plurier και όντως βάζει νερά στο πλύσιμο, αλλά και σε πολύ έντονη βροχή. Της άλλαξαν όλα τα λάστιχα του συστήματος της οροφης αλλά δε βελτιώθηκε τίποτα, και απ' όσο της είπαν έχουν κι άλλα Pluriel το ίδιο πρόβλημα.
-
Αν δεν της το φτιάξουν και με την 2η προσπάθεια τότε το παρόν Pluriel θεωρείται ελαττωματικό και δικαιούται να ζητήσει αλλαγή αυτοκινήτου. Ήδη πρέπει να αρχίσει να ζητάει αντικατάσταση... Και φυσικά δεν θα θεωρηθεί διόρθωση εάν της πήξουνε την οροφή στην σιλικόνη (προσοχή εδώ). Αν χρειαστεί να κινηθεί και δικαστικά θα δικαιωθεί και θα αποζημιωθεί μέχρι και για την δικαστική ταλαιπωρία (θα βγάλει και κέρδος). Υπάρχουν άπειρα
δεδικασμένα στην Ευρώπη (ίσως πλέον και στην Ελλάδα)!Επίσης η ένωση μηχανικών Κρήτης είναι η πιο μάχιμη και οργανωμένη στην Ελλάδα. Αυτοί ξεκίνησαν το κίνημα απελευθέρωσης της εγγύησης των αυτοκινήτων από τις αντιπροσωπείες και κέρδισε όλη η Ευρώπη από αυτό (δηλ. μπορείς να πας για service σε όποιο συνεργείο γουστάρεις χωρίς να χαθεί η εγγύηση, αρκεί το συνεργείο να τηρεί τις οδηγίες σέρβις του κατασκευαστή, να έχει άδεια επαγγέλματος και κατά προτίμηση να ανήκει στον σύλλογο μηχανικών για να σε προστατέψουν). Ας ζητήσει συμβουλές και από αυτούς αν θέλει!
Να τα μεταβιβάσεις στην φίλη σου αυτά.
Δεν είναι παρήγορες οι εκφράσεις του τύπου 'Υπάρχουν και άλλα Pluriel με το ίδιο πρόβλημα!'. Βρεγμένη σανίδα που χρειάζονται... -
Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:
έχω ακούσει διάφορα γιε την στεγανότητα των CC (renault, peugeot, mercedes κτλ) Όλα λένε οτι βάζουν νερά απο πολλά σημεία και δυστυχώς δεν υπάρχει λύση. Ισχύει κάτι τέτοιο?Μεμονωμένα SLK έχουν παρουσιάσει εισροές νερού αλλά εύκολα διορθώνονται.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Να τα μεταβιβάσεις στην φίλη σου αυτά.
Δεν είναι παρήγορες οι εκφράσεις του τύπου 'Υπάρχουν και άλλα Pluriel με το ίδιο πρόβλημα!'. Βρεγμένη σανίδα που χρειάζονται...Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, θα της το μεταβιβάσω.
Κι εγώ της είχα πει να είναι πιο απαιτητική στις αρχές αλλά δεν ήταν!
-
Ενα προνόμιο της σκληρής οροφής έναντι της πάνινης ενός cabrio είναι η μόνωση (σε νερά και φασαρία στο ταξίδι ίσως και θερμοκρασία)
-
Ο χρήστης Meimaridis έγραψε:
Ενα προνόμιο της σκληρής οροφής έναντι της πάνινης ενός cabrio είναι η μόνωση (σε νερά και φασαρία στο ταξίδι ίσως και θερμοκρασία)Το τελευταίο ισχύει όσο και τα υπόλοιπα και ίσως μαζί με την ηχομόνωση παραπάνω από τα νερά.
-
Το δικό μου μπάζει και χωρίς να είναι κάμπριο (έχει ηλιοροφή βέβαια)...
-
(offtopic) Αυτό το autobianchi στην απίστευτη στάση δικό σου είναι;
Να του φτιάξεις το κάμπερ... -
Είναι γεγονός οτι αρκετά CC μπάζουν νερό.
Σε αρκετά φόρουμ έχω δει να παραπονιούνται γι αυτο οι ιδιοκτήτες τους.
Ειναι ενα ρίσκο που παίρνει κανείς οταν αγοράζει CC πιστεύω...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
(offtopic) Αυτό το autobianchi στην απίστευτη στάση δικό σου είναι;Ακριβώς. Πηγαίνει τόσο αργά που νομίζεις ότι περιμένει σε στάση
-
(offtopic)
Τελευταία φορά που είδα αυτοκίνητο σε τέτοια στάση ήταν ένα Fiat 128 που μετά από λίγα μέτρα σηκώθηκε κι άλλο, ισορρόπησε εκεί για καμιά 50αριά μέτρα και μετά τούμπαρε και έκατσε με τον ουρανό στο πλάι σε ένα παρκαρισμένο... Αρχικά, όσοι το είδαμε τρομάξαμε και όταν κατέβηκε (ή μάλλον σκαρφάλωσε και βγήκε) ο οδηγός του γελούσαμε όλοι με τον τρόπο που έγινε, πολύ θεαματικό σαν από παλιά γαλλική ταινία του Μπελμοντώ.
(offtopic) -
το 206cc το εχουν δυο φιλοι μου.
Σε εναν απο τους δυο η οροφη βαζει νερα. -
Σε 206CC που γνωρίζω καλά, μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια και 115.000 χιλιόμετρα, η οροφή είναι απόλυτα στεγανή και αξιόπιστη. Και κάνει το αυτοκίνητο απολαυστικό όταν είναι κατεβασμένη.
Jacob
-
Σε ένα 206 CC και είναι 307 CC αλλά και σε ένα Plurier που γνωρίζω, έχουν παρουσιαστεί νερά στην καμπίνα.
Στα Peugeut το πρόβλημα λύθηκε, στο Citroen ακόμα το ψάχνουν...
Δεν γενικευώ σε καμιά περίπτωση, αλλά αυτές είναι οι 3 περιπτώσεις που γνωρίζω από πρώτο χέρι
Τι γνωρίζετε για την στεγανότητα των CC?