-
Οι νεότεροι εκπρόσωποι των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η ομοιότητα είναι προφανής, το ίδιο και η ασχήμια τους. Ήθελα να 'ξερα μόνο ποιός αντέγραψε ποιόν...
-
Οι νεότεροι εκπρόσωποι των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η ομοιότητα είναι προφανής, το ίδιο και η ασχήμια τους. Ήθελα να 'ξερα μόνο ποιός αντέγραψε ποιόν...
-
Οι νεότεροι εκπρόσωποι των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η ομοιότητα είναι προφανής, το ίδιο και η ασχήμια τους. Ήθελα να 'ξερα μόνο ποιός αντέγραψε ποιόν...
-
Το Transit είναι ομορφότερο. Το Crafter μέτριο προς άσχημο - η δε μάσκα εκτός τόπου.
-
Μοιάζουν πάρα πολύ, το σημερινό transit ήταν πολύ καλό, κρίμα.
-
Το Crafter έχει και σκαλάκι πάνω απο την πινακίδα για να ανεβαίνει ο Πακιστανός για να καθαρίσει το παμπρίζ στο φανάρι. Τόσο άσχημο πράγμα δέν έχω ξαναδεί να κυλάει σε ρόδες.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
η δε μάσκα εκτός τόπου.απλά η μασκα του golf ήταν πολύ μικρή..
-
Τα αγροτικά γίνονται όλο και πιο ωραία ενώ τα επαγγελματικά φαίνεται να έχουν χάσει το δρόμο. Η Traffic είνα ιμε διαφορά η πιο καλαίσθητη στη κατηγορία(μαζί με την εκδοχή της Opel,Vivaro, και της Nissan).
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Τα αγροτικά γίνονται όλο και πιο ωραία ενώ τα επαγγελματικά φαίνεται να έχουν χάσει το δρόμο. Η Traffic είνα ιμε διαφορά η πιο καλαίσθητη στη κατηγορία(μαζί με την εκδοχή της Opel,Vivaro, και της Nissan).Θα συμφωνήσω μαζί σου.
Γιατί δεν πάιρνουν το trafic σαν παράδειγμα για να σχεδιάσουν τα νέα τους σχήματα.Ανάμεσα στα δυο αυτοκίνητα του θέματος πάντως το tranzit είναι πιο όμορφο.
-
Cable 600άρα σύνδεση έχω, και οι φωτό εδώ και ΠΟΛΛΑ δευτερόλεπτα δε λένε να κατέβουν...
Το χειρότερο σε αυτά τα αμάξια δεν είναι η (μη) εμφάνιση, αλλά οι επιδόσεις...
Μέχρι και οι φωτογραφίες τους είναι αργές!!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Cable 600άρα σύνδεση έχω, και οι φωτό εδώ και ΠΟΛΛΑ δευτερόλεπτα δε λένε να κατέβουν...Το χειρότερο σε αυτά τα αμάξια δεν είναι η (μη) εμφάνιση, αλλά οι επιδόσεις...
Μέχρι και οι φωτογραφίες τους είναι αργές!!!Όντως, καθυστερούν αρκετά. Αφού βεβαιωθείς οτι έχεις χωνέψει το τελευταίο γεύμα σου, άνοιξε τα λίνκς με τις 'περισσότερες πληροφορίες'.
-
To Transit βλέπεται. Δεν είναι τραγικό, απλώς δεν είναι και ιδιαίτερα κομψό.
Τώρα, για το VW, τι να πω...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
To Transit βλέπεται. Δεν είναι τραγικό, απλώς δεν είναι και ιδιαίτερα κομψό.Τώρα, για το VW, τι να πω...
τι να πεις..
ότι είναι σαν τη σκύλα που χάσαμε ίσως; -
Ναι, κι εμένα σε ζωάκι μου φέρνει...
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τα αγροτικά γίνονται όλο και πιο ωραία ενώ τα επαγγελματικά φαίνεται να έχουν χάσει το δρόμο. Η Traffic είνα ιμε διαφορά η πιο καλαίσθητη στη κατηγορία(μαζί με την εκδοχή της Opel,Vivaro, και της Nissan).
Θα συμφωνήσω μαζί σου.
**Γιατί δεν πάιρνουν το trafic σαν παράδειγμα για να σχεδιάσουν τα νέα τους σχήματα. **Γιατι ειναι χοντροκομμενοι γερμαναραδες και εχουν αισθητικη bauhaus. Αν ηταν λιγο Γαλλοι και λιγο Ιταλοι θα εβγαζαν κατι πιο εκλεπτισμενο.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
To Transit βλέπεται. Δεν είναι τραγικό, απλώς δεν είναι και ιδιαίτερα κομψό.Εδώ βλέπετε τον πλούτο της Ελληνικής γλώσσας.
Ή για να το πω διαφορετικά πως λέμε με έμεσο τρόπο ότι είναι χάλι μαύρο.
Ποιοί είναι οι δύο που ψήφισαν το transit;
-
Το H-1 της Hyundai από αξιοπιστία τι λέει; Βλέπω πολλά στο δρόμο και αναρρωτιέμαι...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το H-1 της Hyundai από αξιοπιστία τι λέει; Βλέπω πολλά στο δρόμο και αναρρωτιέμαι...Από αξιοπιστία τα γνωστά, ανατολίτικη.
Αλλά όποιος το οδηγήσει αν δεν έχει άσπρα μαλλία θα αποκτήσει άμεσα. Ανάρτηση 'τραμπολίνο'.
Κι από κατανάλωση τι να λέμε. Καμμιά φιλεναδίτσα από το Κουβέιτ έχεις;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ποιοί είναι οι δύο που ψήφισαν το transit;
Εγώ είμαι ο ένας. Μη μου πείτε ο η VW είναι πιο ωραία. Εγώ ψήφισα τη λιγότερο άσχημη και αυτή είναι η Transit.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Ποιοί είναι οι δύο που ψήφισαν το transit;
Εγώ είμαι ο ένας. Μη μου πείτε ο η VW είναι πιο ωραία. Εγώ ψήφισα τη λιγότερο άσχημη και αυτή είναι η Transit.
Έχμ, το πιο άσχημο ψάχνουμε..
LCV: Ford Transit vs VW Crafter