-
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του Επόμενη γενιά Lexus LS στα 'Νέα μοντέλα'
(Moderator nass)
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Αυτά για την Ευρωπαική γκάμα. Στην αμερική με τα μεταλλαγμένα Toyota που πουλάνε είναι λογικό να υπάρχουν διαφορές.
-
Το κανεις και ακουγεται οτι η Ευρωπαικη γκαμα ειναι διαφορετικη απο αυτη των ΗΠΑ (δηλαδη τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ευρωπη ειναι εντελως διαφορετικα καπως). Η Ευρωπαικη γκαμα 'βασιζεται' σε αυτη των ΗΠΑ. Η Λεξους εκανε επυτυχια εδω πρωτα πριν μπει στην Ευρωπη και Ιαπωνια.
-
Για ποια μεταλαγμενα Τογιοτα γραφεις? Και ακομη και εαν ηταν μεταλαγμενα Τογιοτα, που βλεπεις οτι κατι τετοιο τα κανει να μοιαζουν? Δεν καταλαβενεις την αγορα των ΗΠΑ ειναι μεν φανερο (κανενα προβλημα εδω), δε, εχεις απολυτες γνωμες για διαφορα (και εδω ειναι το προβλημα).
-
-
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του Επόμενη γενιά Lexus LS στα 'Νέα μοντέλα'
(Moderator nass)
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Αυτά για την Ευρωπαική γκάμα. Στην αμερική με τα μεταλλαγμένα Toyota που πουλάνε είναι λογικό να υπάρχουν διαφορές.
-
Το κανεις και ακουγεται οτι η Ευρωπαικη γκαμα ειναι διαφορετικη απο αυτη των ΗΠΑ (δηλαδη τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ευρωπη ειναι εντελως διαφορετικα καπως). Η Ευρωπαικη γκαμα 'βασιζεται' σε αυτη των ΗΠΑ. Η Λεξους εκανε επυτυχια εδω πρωτα πριν μπει στην Ευρωπη και Ιαπωνια.
-
Για ποια μεταλαγμενα Τογιοτα γραφεις? Και ακομη και εαν ηταν μεταλαγμενα Τογιοτα, που βλεπεις οτι κατι τετοιο τα κανει να μοιαζουν? Δεν καταλαβενεις την αγορα των ΗΠΑ ειναι μεν φανερο (κανενα προβλημα εδω), δε, εχεις απολυτες γνωμες για διαφορα (και εδω ειναι το προβλημα).
-
-
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του Επόμενη γενιά Lexus LS στα 'Νέα μοντέλα'
(Moderator nass)
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Αυτά για την Ευρωπαική γκάμα. Στην αμερική με τα μεταλλαγμένα Toyota που πουλάνε είναι λογικό να υπάρχουν διαφορές.
-
Το κανεις και ακουγεται οτι η Ευρωπαικη γκαμα ειναι διαφορετικη απο αυτη των ΗΠΑ (δηλαδη τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ευρωπη ειναι εντελως διαφορετικα καπως). Η Ευρωπαικη γκαμα 'βασιζεται' σε αυτη των ΗΠΑ. Η Λεξους εκανε επυτυχια εδω πρωτα πριν μπει στην Ευρωπη και Ιαπωνια.
-
Για ποια μεταλαγμενα Τογιοτα γραφεις? Και ακομη και εαν ηταν μεταλαγμενα Τογιοτα, που βλεπεις οτι κατι τετοιο τα κανει να μοιαζουν? Δεν καταλαβενεις την αγορα των ΗΠΑ ειναι μεν φανερο (κανενα προβλημα εδω), δε, εχεις απολυτες γνωμες για διαφορα (και εδω ειναι το προβλημα).
-
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
- Το κανεις και ακουγεται οτι η Ευρωπαικη γκαμα ειναι διαφορετικη απο αυτη των ΗΠΑ (δηλαδη τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ευρωπη ειναι εντελως διαφορετικα καπως). Η Ευρωπαικη γκαμα 'βασιζεται' σε αυτη των ΗΠΑ. Η Λεξους εκανε επυτυχια εδω πρωτα πριν μπει στην Ευρωπη και Ιαπωνια.
Συγκρίνεις, σκόπιμα προφανώς, τρείς διαφορετικές γενιές Lexus από άποψη σχεδίασης. Άντε, 2,5 αφού το RX είναι κατα τη γνώμη μου μια μεταβατική φάση ανάμεσα στην προηγούμενη φιλοσοφία (που στην πράξη δεν οριζόταν με σαφή τρόπο αφού το ένα μοντέλο ήταν άσχετο απο το άλλο) και στην τωρινή L-finesse ή όπως αλλιώς την λένε. Οι ομοιότητες των ΝΕΩΝ IS, GS και LS είναι τουλάχιστον εξόφθαλμες.
- Για ποια μεταλαγμενα Τογιοτα γραφεις? Και ακομη και εαν ηταν μεταλαγμενα Τογιοτα, που βλεπεις οτι κατι τετοιο τα κανει να μοιαζουν? Δεν καταλαβενεις την αγορα των ΗΠΑ ειναι μεν φανερο (κανενα προβλημα εδω), δε, εχεις απολυτες γνωμες για διαφορα (και εδω ειναι το προβλημα).
ES, GX και LX ΕΙΝΑΙ μεταλλαγμένα Toyota και οι Ευρωπαίοι αγνοούν στην πλειοψηφεία τους την ύπαρξή τους. Τα γνωρίζουμε μόνο ως Toyota και αυτό μόνο για τα δύο. Το πρώτο είναι παντελώς άγνωστο στην Ευρώπη ανεξαρτήτως σήματος.
Με αυτά τα δεδομένα βρίσκω άδικη και αβάσιμη την κριτική σου η οποία μπορούσε να κρατηθεί σε ποιο ήπιους τόνους. Είμαι ακόμα περίεργος να μου πεις που είδες την απολυτότητα των απόψεών μου.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
- Το κανεις και ακουγεται οτι η Ευρωπαικη γκαμα ειναι διαφορετικη απο αυτη των ΗΠΑ (δηλαδη τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ευρωπη ειναι εντελως διαφορετικα καπως). Η Ευρωπαικη γκαμα 'βασιζεται' σε αυτη των ΗΠΑ. Η Λεξους εκανε επυτυχια εδω πρωτα πριν μπει στην Ευρωπη και Ιαπωνια.
Συγκρίνεις, σκόπιμα προφανώς, τρείς διαφορετικές γενιές Lexus από άποψη σχεδίασης. Άντε, 2,5 αφού το RX είναι κατα τη γνώμη μου μια μεταβατική φάση ανάμεσα στην προηγούμενη φιλοσοφία (που στην πράξη δεν οριζόταν με σαφή τρόπο αφού το ένα μοντέλο ήταν άσχετο απο το άλλο) και στην τωρινή L-finesse ή όπως αλλιώς την λένε. Οι ομοιότητες των ΝΕΩΝ IS, GS και LS είναι τουλάχιστον εξόφθαλμες.
Δεν συγρινω σκοπιμα τιποτε. Εβαλα φωτο των 3ων μοντελων Λεξους που πωλουντε στην Ευρωπη σημερα (εκτος του IS). Facts. Διοτι εγραψες:
'Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Lexus που και τα τρία βασικά μοντέλα της έχουν κοινά σχεδιαστικά στοιχεία. Τολμώ να πω ότι ακόμα και το RX δεν φαίνεται παράταιρο. Αυτά για την Ευρωπαική γκάμα.'
Που ειμαι εκτος θεματος (δηλαδη συγκρινω λαθος γενιες και σκοπιμα)? Και ποιο σημαντικο, που μοιαζουν τα 3 ατυοκινητα που εχω στις φωτο πιο πανω?
Τωρα αυτα που ΘΑ βγουν, σιγουρα απο οτι βλεπω (και αυτοι που παραπακολουθουν τι ερχεται στο μελον απο κατασκευαστες) οι ομοιοτητες θα ειναι περιοσσοτερες απο τα τωρινα Λεξους και τα παλια Λεξους. Με 'τωρινα' εννοω αυτα που μπορει καποιος να παει στον αντιπρωσοπο και να αγορασει σημερα.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
- Για ποια μεταλαγμενα Τογιοτα γραφεις? Και ακομη και εαν ηταν μεταλαγμενα Τογιοτα, που βλεπεις οτι κατι τετοιο τα κανει να μοιαζουν? Δεν καταλαβενεις την αγορα των ΗΠΑ ειναι μεν φανερο (κανενα προβλημα εδω), δε, εχεις απολυτες γνωμες για διαφορα (και εδω ειναι το προβλημα).
ES, GX και LX ΕΙΝΑΙ μεταλλαγμένα Toyota και οι Ευρωπαίοι αγνοούν στην πλειοψηφεία τους την ύπαρξή τους. Τα γνωρίζουμε μόνο ως Toyota και αυτό μόνο για τα δύο. Το πρώτο είναι παντελώς άγνωστο στην Ευρώπη ανεξαρτήτως σήματος.
Με αυτά τα δεδομένα βρίσκω άδικη και αβάσιμη την κριτική σου η οποία μπορούσε να κρατηθεί σε ποιο ήπιους τόνους. Είμαι ακόμα περίεργος να μου πεις που είδες την απολυτότητα των απόψεών μου.
-
Το εκανες και ακουστηκε οτι ολα τα μοντελα της Λεξους που πωλουντες στις ΗΠΑ ειναι μεταλαγμενα Τογιοτα.
-
Ο ορος μεταλαγμενα ειναι αδικος. Εξου και το οτι δεν καταλαβαινεις την ΗΠΑμερικανικη αγορα. Βασιζοντε στα πατωματα, κτλ. Τογιοτα, ναι. Το κανεις και ακουγεται σαν να εχουν διαφορετικες μασκες και προφηλακτηρες.
-
Ακομη δεν εχεις εξηγησει αυτο που εγραψες στην αρχη που ειναι και αυτο που με εκανε να γραψω το παραπανω. Δηλαδη εγραψες:
'Στην αμερική με τα μεταλλαγμένα Toyota που πουλάνε είναι λογικό να υπάρχουν διαφορές.'
Πως δηλαδη το οτι υπαρχουν καποια Λεξους που μοιραζοντες πατωματα με καποια Τογιοτα στις ΗΠΑ, το κανει 'λογικο' να υπαρχουν διαφορες ΜΕΤΑΞΥ ΛΕΞΟΥΣ οχηματων? Δεν κανει κανενα νοημα το παραπανω. Μεν. Δε, ειναι απολυτη γνωμη. Το κανεις και ακουγεται σαν να ειναι 100% αληθεια και γνωστο απο ολους. Δεν ξερεις τι λες εαν ειναι ετσι.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
-
Το εκανες και ακουστηκε οτι ολα τα μοντελα της Λεξους που πωλουντες στις ΗΠΑ ειναι μεταλαγμενα Τογιοτα.
-
Ο ορος μεταλαγμενα ειναι αδικος. Εξου και το οτι δεν καταλαβαινεις την ΗΠΑμερικανικη αγορα. Βασιζοντε στα πατωματα, κτλ. Τογιοτα, ναι. Το κανεις και ακουγεται σαν να εχουν διαφορετικες μασκες και προφηλακτηρες.
-
Ακομη δεν εχεις εξηγησει αυτο που εγραψες στην αρχη που ειναι και αυτο που με εκανε να γραψω το παραπανω. Δηλαδη εγραψες:
'Στην αμερική με τα μεταλλαγμένα Toyota που πουλάνε είναι λογικό να υπάρχουν διαφορές.'
Πως δηλαδη το οτι υπαρχουν καποια Λεξους που μοιραζοντες πατωματα με καποια Τογιοτα στις ΗΠΑ, το κανει 'λογικο' να υπαρχουν διαφορες ΜΕΤΑΞΥ ΛΕΞΟΥΣ οχηματων? Δεν κανει κανενα νοημα το παραπανω. Μεν. Δε, ειναι απολυτη γνωμη. Το κανεις και ακουγεται σαν να ειναι 100% αληθεια και γνωστο απο ολους. Δεν ξερεις τι λες εαν ειναι ετσι.
ΔΕΝ βασίζονται απλά σε κοινό πάτωμα. Το μόνο που αλλάζει είναι μασκα, φώτα και προφυλακτήρες. ΕΙΝΑΙ μεταλλαγμένα Toyota. Στο ίδιο πάτωμα βασίζονται το Maxx με το Vectra, το 9-3 το Croma και κάποια ακόμα μοντέλα. Αντίθετα τα συγκεκριμένα Lexus που σου έγραψα και δεν υπάρχουν στην Ευρωπαική αγορά είναι απλά Toyota με άλλα σήματα.
-
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δεν συγρινω σκοπιμα τιποτε. Εβαλα φωτο των 3ων μοντελων Λεξους που πωλουντε στην Ευρωπη σημερα (εκτος του IS). Facts. Διοτι εγραψες:'Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Lexus που και τα τρία βασικά μοντέλα της έχουν κοινά σχεδιαστικά στοιχεία. Τολμώ να πω ότι ακόμα και το RX δεν φαίνεται παράταιρο. Αυτά για την Ευρωπαική γκάμα.'
Που ειμαι εκτος θεματος (δηλαδη συγκρινω λαθος γενιες και σκοπιμα)? Και ποιο σημαντικο, που μοιαζουν τα 3 ατυοκινητα που εχω στις φωτο πιο πανω?
Τωρα αυτα που ΘΑ βγουν, σιγουρα απο οτι βλεπω (και αυτοι που παραπακολουθουν τι ερχεται στο μελον απο κατασκευαστες) οι ομοιοτητες θα ειναι περιοσσοτερες απο τα τωρινα Λεξους και τα παλια Λεξους. Με 'τωρινα' εννοω αυτα που μπορει καποιος να παει στον αντιπρωσοπο και να αγορασει σημερα.
Ήταν σαφές ότι μιλούσα για τη νέα γενιά Lexus. Το νέο GS το νέο IS και το νέο LS. Αυτά τα 3 κατά κύριο λόγο. Όσον αφορά το RX έγραψα ότι αν και δεν είναι απόλυτα ενταγμένο στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας εντούτοις έχει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία που κολλάνε με τη νέα γραμμή της Lexus. Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι από αυτά που γράφω δεν είναι κακό. Μπορείς να ρωτάς. Κακό είναι να απαντάς με αυτό τον τρόπο και μάλιστα για 2η φορά αφού σου έχω εξηγήσει τι εννοώ.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
-
Το εκανες και ακουστηκε οτι ολα τα μοντελα της Λεξους που πωλουντες στις ΗΠΑ ειναι μεταλαγμενα Τογιοτα.
-
Ο ορος μεταλαγμενα ειναι αδικος. Εξου και το οτι δεν καταλαβαινεις την ΗΠΑμερικανικη αγορα. Βασιζοντε στα πατωματα, κτλ. Τογιοτα, ναι. Το κανεις και ακουγεται σαν να εχουν διαφορετικες μασκες και προφηλακτηρες.
-
Ακομη δεν εχεις εξηγησει αυτο που εγραψες στην αρχη που ειναι και αυτο που με εκανε να γραψω το παραπανω. Δηλαδη εγραψες:
'Στην αμερική με τα μεταλλαγμένα Toyota που πουλάνε είναι λογικό να υπάρχουν διαφορές.'
Πως δηλαδη το οτι υπαρχουν καποια Λεξους που μοιραζοντες πατωματα με καποια Τογιοτα στις ΗΠΑ, το κανει 'λογικο' να υπαρχουν διαφορες ΜΕΤΑΞΥ ΛΕΞΟΥΣ οχηματων? Δεν κανει κανενα νοημα το παραπανω. Μεν. Δε, ειναι απολυτη γνωμη. Το κανεις και ακουγεται σαν να ειναι 100% αληθεια και γνωστο απο ολους. Δεν ξερεις τι λες εαν ειναι ετσι.
ΔΕΝ βασίζονται απλά σε κοινό πάτωμα. Το μόνο που αλλάζει είναι μασκα, φώτα και προφυλακτήρες. ΕΙΝΑΙ μεταλλαγμένα Toyota. Στο ίδιο πάτωμα βασίζονται το Maxx με το Vectra, το 9-3 το Croma και κάποια ακόμα μοντέλα. Αντίθετα τα συγκεκριμένα Lexus που σου έγραψα και δεν υπάρχουν στην Ευρωπαική αγορά είναι απλά Toyota με άλλα σήματα.
Δεν ξερεις τι λες. Λες οτι η μονη διαφορα μεταξυ του GX και του 4Runner ειναι οι προφηλακτηρες και τα φωτα. Και μετα ξυπνησες.
-
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Δεν συγρινω σκοπιμα τιποτε. Εβαλα φωτο των 3ων μοντελων Λεξους που πωλουντε στην Ευρωπη σημερα (εκτος του IS). Facts. Διοτι εγραψες:
'Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Lexus που και τα τρία βασικά μοντέλα της έχουν κοινά σχεδιαστικά στοιχεία. Τολμώ να πω ότι ακόμα και το RX δεν φαίνεται παράταιρο. Αυτά για την Ευρωπαική γκάμα.'
Που ειμαι εκτος θεματος (δηλαδη συγκρινω λαθος γενιες και σκοπιμα)? Και ποιο σημαντικο, που μοιαζουν τα 3 ατυοκινητα που εχω στις φωτο πιο πανω?
Τωρα αυτα που ΘΑ βγουν, σιγουρα απο οτι βλεπω (και αυτοι που παραπακολουθουν τι ερχεται στο μελον απο κατασκευαστες) οι ομοιοτητες θα ειναι περιοσσοτερες απο τα τωρινα Λεξους και τα παλια Λεξους. Με 'τωρινα' εννοω αυτα που μπορει καποιος να παει στον αντιπρωσοπο και να αγορασει σημερα.
Ήταν σαφές ότι μιλούσα για τη νέα γενιά Lexus. Το νέο GS το νέο IS και το νέο LS. Αυτά τα 3 κατά κύριο λόγο. Όσον αφορά το RX έγραψα ότι αν και δεν είναι απόλυτα ενταγμένο στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας εντούτοις έχει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία που κολλάνε με τη νέα γραμμή της Lexus. Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι από αυτά που γράφω δεν είναι κακό. Μπορείς να ρωτάς. Κακό είναι να απαντάς με αυτό τον τρόπο και μάλιστα για 2η φορά αφού σου έχω εξηγήσει τι εννοώ.
Ολη αυτη η 'συζητηση' αρχισε απο το ποστ μου 'για μενα τα Λεξους δεν εχουν κοινη σχεδιαστικη γραμμη'. Εαν μιλας για τα Λεξους επομενης γενιας, τοτε εγω μιλησα για τα Λεξους που μπορει να πας να αγορασεις σημερα.
Η πλακα ειναι οτι τολμας με το παραπανω ποστ να μιλας για το επομενης γενιας LS απο πλευρας εξωτερικης σχεδιασης, οταν υπαρχουν μολις 6 ωρες που βγηκαν οι επισημες φωτο και ενω η συζητηση μας αρχισε 1-2 μερες πριν. Οτι σε βολευει λες.
Bottom line, I stand by my statement. You stand by yours.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Η πλακα ειναι οτι τολμας με το παραπανω ποστ να μιλας για το επομενης γενιας LS απο πλευρας εξωτερικης σχεδιασης, οταν υπαρχουν μολις 6 ωρες που βγηκαν οι επισημες φωτο και ενω η συζητηση μας αρχισε 1-2 μερες πριν. Οτι σε βολευει λες.Bottom line, I stand by my statement. You stand by yours.
Το, πανομοιότυπο, πρωτότυπο του νέου LS έχει βγει εδώ και δυο μήνες αν δεν κάνω λάθος. Οπότε εσύ λες ότι θες.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δεν ξερεις τι λες. Λες οτι η μονη διαφορα μεταξυ του GX και του 4Runner ειναι οι προφηλακτηρες και τα φωτα. Και μετα ξυπνησες.Εσυ δεν ξέρεις τι λες. Μπορείς να παραθέσεις φωτογραφίες και να βάλουμε ψηφοφορία στο forum 'Βρείτε τις διαφορές'.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Δεν ξερεις τι λες. Λες οτι η μονη διαφορα μεταξυ του GX και του 4Runner ειναι οι προφηλακτηρες και τα φωτα. Και μετα ξυπνησες.
Εσυ δεν ξέρεις τι λες. Μπορείς να παραθέσεις φωτογραφίες και να βάλουμε ψηφοφορία στο forum 'Βρείτε τις διαφορές'.
Dude, εχεις οδηγησει ή καν εξετασει απο κοντα αυτα τα Λεξους που ισχυριζεσαι ειναι μεταλλαγμενα Τογιοτα και εχουν τις μασκες και τα φωτα ως μονες διαφορες? Δεν παμε καλα!
Ενα απο τα χιλια παραδειγματα που μπορω να σου φερω:
Αυτο ειναι το Lexus GX (το οποιο ειναι ενα απο τα οποια ισχυριστηκες ως μεταλαγμενο Τογιοτα με μονες διαφορες τα φωτα και τις μασκες/προφηλακτηρες).
Το Λεξους GX βασιζεται στο Toyota 4Runner που ειναι αυτο
Το εσωτερικο του Λεξους εδω:
Και του 4Runner εδω:
Η πλακα ειναι οτι στην πραγματικοτητα, εαν τα δεις απο κοντα, οι διαφορες ειναι τουλαχιστον 10πλασιες απο οτι μαρτυρουν οι παραπανω μικρες φωτο, διοτι η διαφορες στην λεπτομερια δεν φενονται και οπως ξερουν ολοι, τα luxury οχηματα ειναι about attention to detail εκτος των αλλων.
Επισης που να τα οδηγησεις back to back κιολας. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!
Βλεπεις ποσο αφελης ακουγεσαι οταν λες οτι το GX (εκτος των αλλων) ειναι μεταλλαγμενο Τογιοτα με μονες διαφορες τις μασκες και τα φωτα?
Ουτε η εγγυηση δεν ειναι καν η ιδια!
-
Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει για τα κοινά πλαίσια/μηχανικά μέρη,
μεταξύ μοντέλων **Lexus-Toyota **;;;
-
gavriil1 η Toyota όλα τα Lexus που πωλούνται ως τέτοια στην Αμερική τα διαθέτει απο το δίκτυό της σαν Toyota σε άλλες χώρες με μικρές ή μεγάλες διαφορές.
Για το GX που ανέφερες είναι ακριβώς το ίδιο με το Land Cruiser 120, έχει V8 (του 100) με τον οποίο δεν διατίθεται (στην Ευρώπη τουλάχιστον) το LC και έχει σαν έξτρα τις αντιστρεπτικές της Kinetic.
Δες φωτογραφίες συγκριτικά:
Επίσης δες το toyota altezza:
Ϊδιο με το IS200 αλλα με 4κύλινδρο κινητήρα και 200 άλογα (έβγαινε και με τον 6κύλινδρο απ'όσο ξέρω)
Toyota Soarer:
(είναι το παλιό SC400)
(το τωρινό μοντέλο)
Toyota Harrier:
ϊδιο με το RX
Kαι τα LS / GS κυκλοφορούν στην Ιαπωνία με το σήμα της Toyota και ονόματα που δε θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
Αλλωστε όλα σε εργοστάσια Toyota φτιάχνονται (τα περισσότερα στην ιαπωνία), το όνομα lexus ειναι για λόγους μαρκετινγκ και διαχείρισης του δικτύου πώλησης και συντήρησης.
Είναι πολύ επιτυχημένο προφανώς και νομίζω θα χρησιμοποιηθεί και στην ιαπωνία.
edit: προφανως και δεν υπάρχει κάτι μεμπτό στα κοινά μηχανικά μέρη όπου χρησιμοποιούνται, σημασία έχει το τελικό προιόν.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει για τα κοινά πλαίσια/μηχανικά μέρη,μεταξύ μοντέλων **Lexus-Toyota **;;;
Ναι. Μπορω εγω. Τι θες να μαθεις?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
gavriil1 η Toyota όλα τα Lexus που πωλούνται ως τέτοια στην Αμερική τα διαθέτει απο το δίκτυό της σαν Toyota σε άλλες χώρες με μικρές ή μεγάλες διαφορές.Για το GX που ανέφερες είναι ακριβώς το ίδιο με το Land Cruiser 120, έχει V8 (του 100) με τον οποίο δεν διατίθεται (στην Ευρώπη τουλάχιστον) το LC και έχει σαν έξτρα τις αντιστρεπτικές της Kinetic.
ΙΚΕ, δεν εχω ιδεα τη κανει η Τογιοτα στην Ασια και αλλου. Τουλαχιστον δεν εχω οδηγησει το Land Cruiser κτλ. Ξανα, η παραπανω συζητηση εχει να κενει με τις ΗΠΑ και αρχισε απο εμου λεγοντας/γραφοντας οτι τα Λεξους σχεδιαστικα δεν εχουν μια κοινη γραμμη. Αυτα που μπορεις να αγορασεις σημερα! Τωρα το θεμα πηγε για το ποσο διαφορετικα ή καλυτερα ή τα ιδια ειναι τα Λεξους στις ΗΠΑ απο οτι τα αντιστοιχα Τογιοτα. Οποιος λεει οτι οι διαφορες ειναι μικρες, δεν ξερει τι λεει. Το λεω αυτο οχι μονο ως ιδιοκτητης Λεξους εδω και 5 χρονια, αλλα ως γνωστης της μαρκας αλλα και του θεματος. Δεν υπαρχει Λεξους που να μην εχω οδηγησει (σε πιστα!) και δεν υπαρχει Τογιοτα που, δεν εχω οδηγησει, το εχω εξετασει προσεκτικα οχι μονο απο πλευρας θεωριας.
Τα Λεξους εχουν τεραστιες διαφορες απο οποιαδηποτε Τογιοτα στις ΗΠΑ!
That's my main point.
-
gavriil1 δε διαφωνώ επι της ουσίας, απλώς τα lexus που πωλούνται εκεί ονομάζονται toyota αλλού, το GX δεν είπε κανείς πως είναι rebadged 4runner, αν το είπε είναι λάθος, όμως το GX είναι rebadged Land Cruiser 120.
Και είναι πολύ λογικό στις ΗΠΑ τα Lexus να μην έχουν σχέση σε ποιότητα με τα Toyota μιας και απο μια κατηγορία και πάνω τα Toyota εκεί είναι Lexus!
Για τα ίδια μοντέλα που συγκρίνεις τώρα αν ζούσες στην Ιαπωνία τι θα έλεγες, πως τα Toyota δεν έχουν σχέση με τα Toyota?
Νομίζω ενδιαφέρεσαι αρκετά για τα αυτοκίνητα ωστε να σε νοιάζει και τι γίνεται στις άλλες χώρες αλλιώς θα ήταν σαν να συγκρίνω το ακριβότερο Lexus που πωλείται επίσημα στην Ελλάδα (το RX400h) με το ακριβότερο -εδώ- Toyota (LC100 V8) και να αποφανθώ πως τα Toyota είναι σαφώς ανώτερα ποιοτικά απο τα Lexus.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
gavriil1 δε διαφωνώ επι της ουσίας, απλώς τα lexus που πωλούνται εκεί ονομάζονται toyota αλλού, το GX δεν είπε κανείς πως είναι rebadged 4runner, αν το είπε είναι λάθος, όμως το GX είναι rebadged Land Cruiser 120.Και είναι πολύ λογικό στις ΗΠΑ τα Lexus να μην έχουν σχέση σε ποιότητα με τα Toyota μιας και απο μια κατηγορία και πάνω τα Toyota εκεί είναι Lexus!
Για τα ίδια μοντέλα που συγκρίνεις τώρα αν ζούσες στην Ιαπωνία τι θα έλεγες, πως τα Toyota δεν έχουν σχέση με τα Toyota?
Νομίζω ενδιαφέρεσαι αρκετά για τα αυτοκίνητα ωστε να σε νοιάζει και τι γίνεται στις άλλες χώρες αλλιώς θα ήταν σαν να συγκρίνω το ακριβότερο Lexus που πωλείται επίσημα στην Ελλάδα (το RX400h) με το ακριβότερο -εδώ- Toyota (LC100 V8) και να αποφανθώ πως τα Toyota είναι σαφώς ανώτερα ποιοτικά απο τα Lexus.
- Ναι καποιος ειπαι οτι τα Λεξους ειναι rebadged Τογιοτα στις ΗΠΑ.
- Για το εαν το Λεξους Τζι Ες ειναι rebadged Λαντ Κρουσερ 120 θα το εξετασω (θεωριτικα τουλαχιστον), ομως,
- Για την Ιαπωνια, αυτο που σιγουρα ξερω ειναι οτι απο φετος η Τογιοτα αρχισε να πουλαει Λεξους οχηματα ΚΑΙ στην Ιαπωνια, για πρωτη φορα
- Παρενθεση: Εισαι σιγουρος οτι το ακριβοτερο Λεξους στην Ελλαδα ειναι το RX400h? Επισης ειναι δυνατον να ΒΡΕΙ κανεις RX400h στην Ελλαδα? Εδω στις ΗΠΑ και υπαρχει 6μηνη λιστα αναμονης.
-
RX400h έχω δεί 3-4 στο δρόμο εδώ και αρκετό καιρό, εγω δεν καταλαβαίνω τη διαφωνία σου, η Lexus δεν είναι παρακλάδι της Toyota? Σε εργοστάσια της Toyota δε φτιάχνονται τα lexus, όπως -φαντάζομαι- ενα Scion δεν έχει διαφορά σε ποιότητα με ενα Yaris έτσι και ενα lexus δεν έχει διαφορά σε ποιότητα με το **αντίστοιχο **toyota (σύγκρινε πχ το harrier με το RX300 ή το Soarer με το SC430, είναι ολόιδια)
Ταυτότητα εταιρειών: Lexus/Toyota, Acura/Honda κτλ.