Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA CR-V. Γνώμες
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. HONDA CR-V. Γνώμες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Εκτός Δρόμου
    23
    100
    1920
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kotrotsios last edited by

      HONDA CR-V. Τι γνώμη έχετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kotrotsios last edited by

        HONDA CR-V. Τι γνώμη έχετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotrotsios last edited by

          HONDA CR-V. Τι γνώμη έχετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fokion_sportage last edited by

            για ποια χρηση το θες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bebes last edited by

              Το θέμα μελετήθηκε και συζητήθηκε ενδελεχώς.
              Μάλιστα αν θυμάμαι καλά, κάποιος φίλος που ρωτούσε τελικά το πήρε.
              Είναι και πρόσφατα (το FL μοντέλο με τη βελτιωμένη τετρακίνηση), οπότε θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... hlight=crv
              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=14665
              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=13506

              Αν θες τη γνώμη μου, αν δε σε ενδιαφέρει το σκληρό εκτός δρόμου, για χιόνια, χωματόδρομους και άσφαλτο (κάθε λογής) ίσως είναι το καλύτερο αν συνδιάσουμε τους άπλετους χώρους του και άν ισχύει μια μείωση της τιμής (1500€) που έδινε πρίν τις γιορτές
              Επίσης στην έθεση της αθήνας με 4 (βαριά) άτομα μέσα πέρασε όλα τα εμπόδια εκτός απο το βουνό και μάλιστα με διάφορους τρόπους, επειδή είπα στον οδηγό οτι 'υστερεί λίγο εκτός δρόμου' (ο οδηγός είχε μεγάλη τρέλα, το θέμα όμως είναι οτι το αυτοκίνητο πέρασε)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                therapeytis last edited by

                Φοβεροί χώροι (ειδικά αν βάλεις και την σχάρα για σκύλο οπότε το γεμίζεις σαν μπαούλο μέχρι πάνω), αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση (αρκεί να μην ξεπερνάς συστηματικά τα 120 χλμ/ώρα, τότε κυμαίνεται λίγο κάτω από τα 10 lt/100 km), ικανοποιητικό στο χώμα (όχι σε ακραίες καταστάσεις όμως) και όμορφο για τα λεφτά του.
                Προσωπικά έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένος. Δεν έβαλα δέρματα γιατί έχω παιδιά μικρά.

                Το μόνο σοβαρό μείον που έχω δει είναι (νομίζω τουλάχιστον) ότι έχει μικρό ρεζερβουάρ και ειδικά στην εθνική πρέπει να έχει κανείς το νου του μην ξεμείνει ... Δεν κάνω πλάκα γιατί μου έτυχε ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone last edited by

                  telika to phres?

                  to exoume merikous mines twra, me dermata pisteuw deixnei pio plousio. exei olo ton e3oplismo kai aristi poiothta kataskeuhs, terastious xwrous, phgainei poly kala sto dromo, poli kalos alla mallon ligo mikros kinitiras. ligo asafhs timoni mono alla poly kalytero apo alla honda opws sto civic pou einai xalia.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    random last edited by

                    εμενα μοθ δινει περισσοτερο αισθηση επιβατικου παρα τζιπ...Το μονο που δεν μου αρεσε ειναι η εμπλοκη της τετρακινησης που ειναι λιγο ατσαλη..Ειδικα οταν γκαζωνεις αποτομα απο σταση..και στις στροφες παλι λιγο ατσαλη ειναι..Κατα τα αλλα αριστη ποιοτητα κατασκευης και πολυ καλος κινητηρας..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      felleas last edited by

                      Λοιπόν το FaceLifted CRV έχει άπλετους χώρους.

                      Άπλετη ροπή για 2λίτρο SUV.

                      Σε ανοίγματα στην Αττική όδο πάει καλύτερα από τα υπόλοιπα 2λίτρα SUV πλήν του Forester.

                      Kάνει ταξίδι με 4 άτομα + αποσκευές άνετα και απροβλημάτιστα με 160-180 τελική χωρίς να ''Πλέει'' όπως πχ το Cherokee. Η ρυθμίσεις των Γιαπωνέζων σε αυτόν τον τομέα δίνουν ρέστα.

                      Επίσης ταξιδευεί σε χωματόδρομο πάλι άνετα με 120.

                      Η τετρακίνηση μπαίνει όποτε χρειάζεται και ποτέ πριν (δυστυχώς)

                      Λόγο του μεγάλου ύψους του, δεν δυσκολευέται σε υψηλά εμπόδια. Πέρασα ευκόλα από νεροφάγωμα που το RAV έβρισκε.

                      Η κατανάλωση είναι υψηλή. Σε ταξίδι Αθήνα-Καλάβρυτα-Αθήνα. Καίει 50 ευρώ για πλάκα.
                      Στην πόλη τα πράγματα γίνοντε χειρότερα. Βέβαια το αυτόματο κιβώτιο που οδηγώ εγώ συμβάλει σε αυτό.

                      Κακάσχημο εξωτερικά για εμένα και Ιάπωνας εσωτερικά. Φτηνά πλαστικά με αίσθηση κούτσουρου. Γρατζουνίζοντε ευκόλα. Τα δερμάτα του δεν βοηθάν καθόλου σε δύσκολες συνθήκες, γλυστράνε απελπιστικά σε επικύνδινο επίπεδο.

                      Στα 30.000χλμ με τα περισσότερα εντός δρόμων το CRV έχει χάσει την ευθυγράμμιση του 2 φορές με έντονα ''τραβήγματα''

                      Από βλάβες τίποτα.

                      Τα φρένα του είναι απαράδεκτα για τον όγκο του, και αν και πρόθυμα ευκόλα δείχνουν σημάδια κόπωσης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        giannnis last edited by

                        Μολις γυρισα απο μια βολτα που πηγα και το ειδα....Μου φαινεται οτι μεσα στην Αθηνα θα ειναι πολυ δυσκινητο λογω ογκου...Κανω λαθος ??? Με ενδιαφερει μονο με αυτοματο κιβωτιο.

                        Το RAV4 ειναι πιο μαζεμενο νομιζω....Θα με βολευε και ενα HRV αλλα απο αυτοματα ...τελος.Λιγα κομματια με μηχανικο εχουν μεινει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • F
                          felleas last edited by

                          Λοιπόν μιας και είχα το CR-V για ένα απολαυστικό χιονισμένο διήμερο στον Παρνασσό, έχω να σας πω αρκετές ενυπώσεις.

                          Το ταξίδι ξεκίνησε με φιλικό Cherokke 3.7, στην Εθνική σε τελικές περίπου 190 το πέρασα (κόφτης ταχύτητας προφανώς μιας και το στροφόμετρο δεν είχε γεμίσει)

                          Τα ''μαμά'' ελαστικά για ακόμα μια φορά σε βρεγμένο οδόστρωμα έδειχναν να γλυστράνε αρκετά σε σημείο το Cherokee με χιονολάστιχα να φευγεί άνετα στις στροφές μετά το Κάστρο για Αραχώβα.

                          Την επόμενη μέρα πείραμε τον δρόμο για το χιονοδρομικό, κίνηση οχημάτων μόνο με αλυσίδες για επιβατηκά αλλά και κάτι κτήνη x5 και Cayenne τα οποία λόγου τεραστίου πέλματος, δεν μπορούσαν να πάνε ευθεία!!!!!

                          Το CRV απροβληματίστα ανέβηκε και κατέβηκε. Στις φουρκέτες προς κελάρια άρχιζα να το πιέζω λίγο.
                          Η συμπεριφορά του ήταν υποστροφικό στην αρχή και μετά διόρθωνε η τετρακίνηση που έμπαινε χωρίς να την πέρνεις είδηση.
                          Με αρκετή φόρα, κόψιμο τιμονιού και γκάζι απότομο κατάφερα να το ''γυρίσω'' κάθετα στο δρόμο

                          Μετά έμαθα και άρχισα να πετάω κόλους κατά βούληση.

                          Στην κατάβαση με πρώτη στο αυτόματο κατέβαινε χωρίς φρένα και με ικανοποιτική ταχύτητα.

                          Το βάλα και σε 20 πόντους λάσπη.
                          Και εκεί το CR-V πήγαινε άνετα δίχως να διστάζει πουθένα.
                          Φοβερή ροπή.

                          Τα αρνητικά, φοβεροί αεροδυναμικοί θόρυβοι στο ταξίδι από τις τσιμούχες των πορτών.
                          Κατανάλωση σε μεγάλες ταχύτητες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            coyote last edited by

                            Πηγα και ΄γύρισα αραχωβα και ακομα ειχα το 1/4 του ρεχερβουαρ

                            Ο λόγος? Με το παιδί δε τρέχω...
                            Υπάρχει μεγάλη διαφορά πάνω από 120 αλλα, και λέω πάλι αλλά

                            ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

                            Φταει σε αυτά τα αμάξια η αεροδυναμική ΤΟΥΒΛΟΥ

                            και το crv ειναι από τα πιο καλά της κατηγορίας σε θέμα αεροδυναμικής...
                            Αλλα το ύψος ύψος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
                              Το RAV4 ειναι πιο μαζεμενο νομιζω....Θα με βολευε και ενα HRV αλλα απο αυτοματα ...τελος.Λιγα κομματια με μηχανικο εχουν μεινει.

                              Το καινούριο όχι, δεν ειναι πιο μαζεμένο.
                              Γενικά όμως είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το CRV.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone last edited by

                                Fellea,

                                blepw oti exeis to pro-facelift. Epidei se auta pou egrafes parapnw den symfwnw me polla ka8oti o adelfos mou exei to facelift kai einai poli kalo gia thn kathgoria tou. Sxedon aristo an 8eleis ena entos dromou SUV me terastius xwrous kai poli poiotiko mesa -e3w.

                                Automato den denei kala me toso mikro kinhthra (2.0), xreiazetai toulaxiston 2.4.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  felleas last edited by

                                  Ο χρήστης wantone έγραψε:
                                  Fellea,

                                  blepw oti exeis to pro-facelift. Epidei se auta pou egrafes parapnw den symfwnw me polla ka8oti o adelfos mou exei to facelift kai einai poli kalo gia thn kathgoria tou. Sxedon aristo an 8eleis ena entos dromou SUV me terastius xwrous kai poli poiotiko mesa -e3w.

                                  Automato den denei kala me toso mikro kinhthra (2.0), xreiazetai toulaxiston 2.4.

                                  Aναφέρεσαι στο updated σύστημα τετρακίνησης?
                                  Αλήθεια τι διαφορές έχουν?

                                  Το κιβώτιο ίδαιέτερα στη 2 και στην 1 δουλευεί πόλυ καλύτερα από το drive.

                                  Ωστόσο για το ''ποιοτικό εσωτερικό'' ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης felleas έγραψε:

                                    Fellea,

                                    blepw oti exeis to pro-facelift. Epidei se auta pou egrafes parapnw den symfwnw me polla ka8oti o adelfos mou exei to facelift kai einai poli kalo gia thn kathgoria tou. Sxedon aristo an 8eleis ena entos dromou SUV me terastius xwrous kai poli poiotiko mesa -e3w.

                                    Automato den denei kala me toso mikro kinhthra (2.0), xreiazetai toulaxiston 2.4.

                                    Aναφέρεσαι στο updated σύστημα τετρακίνησης?
                                    Αλήθεια τι διαφορές έχουν?

                                    Το κιβώτιο ίδαιέτερα στη 2 και στην 1 δουλευεί πόλυ καλύτερα από το drive.

                                    Ωστόσο για το ''ποιοτικό εσωτερικό'' ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

                                    Τι????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ο χρήστης felleas έγραψε:

                                      Aναφέρεσαι στο updated σύστημα τετρακίνησης?
                                      Αλήθεια τι διαφορές έχουν?

                                      Το κιβώτιο ίδαιέτερα στη 2 και στην 1 δουλευεί πόλυ καλύτερα από το drive.

                                      Ωστόσο για το ''ποιοτικό εσωτερικό'' ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

                                      kai h tetrakinish einai beltiwmenh kai o diakosmos. twra me ti autokinito sygkrineis ta plastika kai to eswteriko. kata thn gnwmh mou einai koryfaias poiothtas kai o diakosmos einai kalos gia SUV. An to sygkrinw me to VW pou exw einai kalytero mesa.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • F
                                        felleas last edited by

                                        Από VW σίγουρα είναι καλύτερο μέσα, αλλά έγω έχω μάθει σε κομψές Ιταλίδες και Γερμανίδες......

                                        Για το προσωπικό μου γούστο, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

                                        Δέρματα φτηνής ποιότητας, πλαστικά κούτσουρα, που γρατζουνίζοντε ευκόλα ακόμα και με νύχι, τριγμοί (αυτό τόχω ακόμα και στην 147 σε μικρότερο βαθμό).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Ο χρήστης felleas έγραψε:
                                          Από VW σίγουρα είναι καλύτερο μέσα, αλλά έγω έχω μάθει σε κομψές Ιταλίδες και Γερμανίδες......

                                          Για το προσωπικό μου γούστο, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

                                          Δέρματα φτηνής ποιότητας, πλαστικά κούτσουρα, που γρατζουνίζοντε ευκόλα ακόμα και με νύχι, τριγμοί (αυτό τόχω ακόμα και στην 147 σε μικρότερο βαθμό).

                                          me problhmatizeis. apo thn 147 pou exw einai klaseis anwtero se poiothta (oxi design). isws na ftaiei oti exeis to pro facelift. kai ta plastika ta briskw poli kala sto diko mas.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Ο χρήστης wantone έγραψε:

                                            Aναφέρεσαι στο updated σύστημα τετρακίνησης?
                                            Αλήθεια τι διαφορές έχουν?

                                            Το κιβώτιο ίδαιέτερα στη 2 και στην 1 δουλευεί πόλυ καλύτερα από το drive.

                                            Ωστόσο για το ''ποιοτικό εσωτερικό'' ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

                                            kai h tetrakinish einai beltiwmenh kai o diakosmos. twra me ti autokinito sygkrineis ta plastika kai to eswteriko. kata thn gnwmh mou einai koryfaias poiothtas kai o diakosmos einai kalos gia SUV. An to sygkrinw me to VW pou exw einai kalytero mesa.

                                            to touareg?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr