-
Σε Χιουντάι κουπε του 99 εχει ραγισει το χταποδι της εξατμισης .Ειναι φτιαγμενο απο μαντεμι (αν δεν κανω λαθος,απο σκετη σωληνα δεν ειναι παντως).Υπαρχει δυνατοτητα επισκευης (ραψιμο) ή πρεπει να αλλαχτει;
Θα προσπαθησω να βγαλω φωτο για να δειτε ακριβως το σημειο της ζημιας. -
Σε Χιουντάι κουπε του 99 εχει ραγισει το χταποδι της εξατμισης .Ειναι φτιαγμενο απο μαντεμι (αν δεν κανω λαθος,απο σκετη σωληνα δεν ειναι παντως).Υπαρχει δυνατοτητα επισκευης (ραψιμο) ή πρεπει να αλλαχτει;
Θα προσπαθησω να βγαλω φωτο για να δειτε ακριβως το σημειο της ζημιας. -
Σε Χιουντάι κουπε του 99 εχει ραγισει το χταποδι της εξατμισης .Ειναι φτιαγμενο απο μαντεμι (αν δεν κανω λαθος,απο σκετη σωληνα δεν ειναι παντως).Υπαρχει δυνατοτητα επισκευης (ραψιμο) ή πρεπει να αλλαχτει;
Θα προσπαθησω να βγαλω φωτο για να δειτε ακριβως το σημειο της ζημιας. -
Επισκευάζεται με 'ράψιμο' , δεν είναι σίγουρο πόσο θα κρατήσει όμως.
Μεταχειρισμένο δεν μπορεί να βρεθεί ??
-
Δύσκολο να κολλήσεις χυτοσίδηρο, ιδίως αν είναι παλιό το κομμάτι μπορεί να μη κολλάει καθόλου.
ΕΑΝ ΚΟΛΛΑΕΙ
Όποιος το προσπαθήσει θα πρέπει πρώτα να κάνει δύο μικρές τρύπες με δράπανο στις άκρες της σχισμής ώστε να μη προχωρήσει άλλο.
Καλό είναι να ζεστάνει αρκετά το κομμάτι πριν το κολλήσει.
Να κολλάει με μικρά κολλήματα και να χτυπάει αμέσως μετά το κόλλημα τη κόλληση (peening) ώστε να απλώνει η κόλληση. Αν κρυώσει η κόλληση και συρρικνωθεί, το χυτοσίδηρο δεν έχει καθόλου αντοχή στον ελκυσμό και ραγίζει. Αν όμως το χτυπήσει περισσότερο από όσο πρέπει το χυτοσίδηρο πάλι ραγίζει.
Ακόμα και να κολλήσει καλά, επειδή είναι κομμάτι της εξάτμισης υπόκειται σε μεγάλες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και η κόλληση που έχει διαφορετικό συντελεστή συστολοδιαστολής από το χυτοσίδηρο μπορεί να δημιουργήσει δυνάμεις που θα ραγίσουν το χυτοσίδηρο.
Ελπίζω να κατάλαβες γιατί είναι καλύτερο να βρεις ένα μεταχειρισμένο.
-
Ειχα ξεχασει τελειως το θεμα .Τελικα κολληθηκε σε εξατμισα με καποιο ειδικο ηλεκτροδιο,πανακριβο και του πηρε 4 ωρες και μπλα μπλα.Ηταν μεγαλυτερο το ρηγμα απο οσο φαινοταν αρχικα αλλα ο μαστορας ειπε οτι αφου δεν εσπασε την ωρα που το κολλαγε δεν προκειται να σπασει ποτε.Μετα απο 1500 χλμ παντως δεν εχει σπασει
-
Ολα καλά λοιπόν
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ολα καλά λοιπόνΚαι κυριως οικονομικα!40
-
Όλα γίνονται όταν υπάρχει το σωστό ηλεκτρόδιο και ο καλός συγκολλητής.
-
Και εμένα σε 206 1.6 16ν, ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής από το σημείο που είναι ο αισθητήρας λ και προς την μεριά που είναι η μηχανή.
Δεν έχω ακούσει κάποιον να τα επισκευάζει,νομίζω ότι ένα μεταχειρισμένο είναι πιο καλή λύση! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ειχα ξεχασει τελειως το θεμα .Τελικα κολληθηκε σε εξατμισα με καποιο ειδικο ηλεκτροδιο,πανακριβο και του πηρε 4 ωρες και μπλα μπλα.Ηταν μεγαλυτερο το ρηγμα απο οσο φαινοταν αρχικα αλλα ο μαστορας ειπε οτι αφου δεν εσπασε την ωρα που το κολλαγε δεν προκειται να σπασει ποτε.Μετα απο 1500 χλμ παντως δεν εχει σπασειΑυτός που το κόλλησε ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ - πολύ καλός.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ειχα ξεχασει τελειως το θεμα .Τελικα κολληθηκε σε εξατμισα με καποιο ειδικο ηλεκτροδιο,πανακριβο και του πηρε 4 ωρες και μπλα μπλα.Ηταν μεγαλυτερο το ρηγμα απο οσο φαινοταν αρχικα αλλα ο μαστορας ειπε οτι αφου δεν εσπασε την ωρα που το κολλαγε δεν προκειται να σπασει ποτε.Μετα απο 1500 χλμ παντως δεν εχει σπασειΚαι άμα την ώρα που το κόλλαγε έσπαγε?
Θα περίμενες να έρθει άλλο χταπόδι μάλλον.
Δεν είναι λίγο επίφοβο αυτό το κόλλημα? -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Ειχα ξεχασει τελειως το θεμα .Τελικα κολληθηκε σε εξατμισα με καποιο ειδικο ηλεκτροδιο,πανακριβο και του πηρε 4 ωρες και μπλα μπλα.Ηταν μεγαλυτερο το ρηγμα απο οσο φαινοταν αρχικα αλλα ο μαστορας ειπε οτι αφου δεν εσπασε την ωρα που το κολλαγε δεν προκειται να σπασει ποτε.Μετα απο 1500 χλμ παντως δεν εχει σπασει
Και άμα την ώρα που το κόλλαγε έσπαγε?
Θα περίμενες να έρθει άλλο χταπόδι μάλλον.
Δεν είναι λίγο επίφοβο αυτό το κόλλημα?Να πω την αληθεια ειχα τον φοβο οτι δεν κολλαει και ειμουν ετοιμος αν χρειαστει να ψαξω για αλλο μεταχειρισμενο.
Το κακο ειναι οτι εχει και το καταλυτη μαζι και εχει τουλαχιστον 200
Ραγισμενο (μαντεμενιο) χταποδι.