-
Η σημειολογία του αυτοκινήτου στην μυστική κάστα των ειδικών
Η σημειολογία, ως ένα σύστημα συμβόλων επικοινωνίας, έχει επηρεάσει και τους πάσης φύσεως ειδικούς του αυτοκινήτου. Οι τελευταίοι ευδοκιμούν σε έντυπα ή ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και επικοινωνίας.
Ο μυστικιστικός τους κώδικας, διαμορφωμένος μέσα από αλλεπάλληλες εν κρυπτώ συναντήσεις τις τελευταίες δεκαετίες έχει επηρεάσει με την τεράστια ισχύ του όσους τυχόν αφεθούν ελεύθεροι στη μαγική του επίδραση. Ας επιχειρήσουμε να σταχυολογήσουμε αρχικά ορισμένα σημεία, τα οποία διακρίνονται για το αλάθητό τους, και -εξίσου σημαντικό- την μυστική τους προέλευση:-
Στα άρθρα του ειδικού Τύπου, φαίνεται ότι οι συντάκτες είναι οι μόνοι άνθρωποι, στους οποίους έχουν αποκαλυφθεί οι νέες προηγμένες άγκυρες διαστημικής τεχνολογίας, οι οποίες ακόμα δεν έχουν βγει στην αγορά. Είναι άγκυρες, οι οποίες σταματάνε το σκάφος ακαριαία. Ακόμα κι αν τις φουντάρεις εν κινήσει, φρενάρεις το πλεούμενο ακαριαία. Η αδράνεια είναι τεράστια και ο κίνδυνος να βρεθείς στη θάλασσα εξαιρετικά μεγάλος. Για αυτό προτείνεται να εξοπλίζονται τα σκάφη αυτά και με ζώνες ασφαλείας. Οι άνθρωποι ως ήτο αναμενόμενο εντυπωσιάστηκαν, και επιστρέφοντας στις δουλειές του, δεν χρειάστηκαν πολύ χρόνο για να βρουν την κατάλληλη λέξη που θα χαρακτηρίζε ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα πέδησης στο αυτοκίνητο: φρένα-άγκυρες. Ευτυχώς, γιατί αν εννοούσαν τις παραδοσιακές άγκυρες, θα μιλούσαμε για καταστροφή. Μια κλασική άγκυρα, είτε 'χταπόδι', είτε 'ομπρέλα', εκτός του ότι μπορεί εύκολα να ξεσύρει, δεν έχει ούτε φοβερή αίσθηση, ούτε μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Το να τη ρίξεις δε, ενώ το σκάφος κινείται ισοδυναμεί με ανοησία. Επομένως, με τα φρένα-άγκυρες (παραδοσιακές), θα μπορούσε να εννοήσει κανείς κάτι σαν το χειρόφρενο αλλά και πάλι υπό προυποθέσεις (π.χ. τραβάς μόνο σε καλή άσφαλο, γιατί αλλιώς ξεσέρνει).
-
Δίπλα στα μέτρα, τα εκατοστόμετρα, τα κιλά, τα psi, τα bar, τα HP κλπ, υπάρχει μια ακόμη -μυστική και ανεξιχνίαστη προς το παρόν- μονάδα μέτρησης. Είναι το κλικ. Προσδιορίζει συνήθως την ποιότητα. Ακόμα βέβαια δεν έχει δημοσιευτεί μια κλίμακα κλικ, ώστε να ξέρουμε πόσα κλικ είναι το ανώτατο. Τίθεται μόνο συγκριτικά, π.χ. το α είναι δύο κλικ χειρότερο από το β.
-
Ενώ το σύνδρομο ντάουν, το σύνδρομο επίκτητης ανοσοποιητικής ανεπάρκειας, και ακόμα και σύνδρομα ψυχοπαθητικής προέλευσης όπως το σύνδρομο κατωτερότητας έχουν μελετηθεί επαρκώς και έχουν προταθεί αξιόλογες λύσεις αντιμετώπισής τους, παραμένει ασαφής η προέλευση, τα συμπτώματα και ανεπαρκής η αντιμετώπιση ενός συνδρόμου, που φαίνεται να έχει επηρεάσει το DNA μόνο της ελληνικής φυλής: πρόκειται για το σύνδρομο της κούρσας. Άγνωστο πότε αυτή η ασθένεια χτύπησε τους Έλληνες. Ορισμένοι παράφρονες θεώρησαν το σύνδρομο αυτό φενάκη, καθώς ισχυρίστηκαν ότι το να προτιμά κανείς αμάξωμα saloon ενάντι station, δεν υποδηλώνει κάποια νόσο, αλλά απλώς μια αισθητική προτίμηση. Όμως οι ειδικοί είναι κάθετοι. Υπάρχει, και οι φορείς του ζουν αναμεσά μας.
-
Έχει εντοπιστεί μια περίεργη συγγένεια ανάμεσα στα ξυράφια και τα τιμόνια. Αν και ο σκοπός των πρώτων είναι να ξυρίζουν και των δεύτερων να στρίβουν έχει αποδειχτεί ότι ένα καλό τιμόνι είναι απαραιτήτως και ξυράφι, ακόμα και αν δεν ξυρίζει. Ίσως το καλύτερο και γρηγορότερο τιμόνι όλων να είναι άξιο να λάβει τον τιμητικό τίτλο 'ξυριστική μηχανή'. Στην ίδια κατηγορία ανερμήνευτων συγγενειών βρίσκεται και το ζεύγος 'επιλογέας-μαχαίρι που κόβει ζεστό βούτυρο'. Εκ των πραγμάτων το να κόβεις ζεστό βούτυρο με μαχαίρι είναι μια απολαυστική διαδικασία, που μπορείς να ασκείς, σε περίπτωση που δεν έχεις π.χ. ΜΧ-5.
-
Η σέκτα των ειδικών φαίνεται ότι είναι η μόνη που αντιλαμβάνεται ότι κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης πολύ δυνατών αυτοκινήτων εκκρίνεται μια εξαιρετικά κολλώδης ουσία, που κολλάει την ανθρώπινη πλάτη στο κάθισμα. Ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί αν, η ουσία εκκρίνεται από το ανθρώπινο σώμα ή από την πλάτη του καθίσματος. Σημασία έχει ότι κολλάει. Και κολλάει γερά.
-
Σε περίπτωση που θέλει κανείς να αποκολληθεί από το κάθισμα, δεν χρειάζεται παρά να ενεργοποιήσει τα λεγόμενα 'φρένα-άγκυρες'. Σε αυτή την περίπτωση θα συμβεί το θαύμα: οι βολβοί των ματιών του θα αποκολληθούν στιγμιαία, θα φτάσουν έως το παρμπρίζ και έπειτα θα επιστρέψουν ανέπαφοι στη θέση τους.
-
Είναι καθώς φαίνεται κοινό μυστικό ότι έχουν παραχθεί οχήματα με το όνομα γνωστών προσωπικοτήτων. Δεν εξηγούνται διαφορετικά σχήματα όπως το 'είναι πιο ουδέτερο σε συμπεριφορά και από τον Κόφι Ανάν' ή 'είναι πιο σκληρό και από τον Μάικ Τάισον' ή 'τα οπίσθια του είναι σαν της Τζένιφερ Λόπεζ'. Ορισμένοι που πήραν τις παρομοιώσεις κατά γράμμα, απόρησαν καθώς δεν στάθηκε δυνατό να εντοπιστούν ομοιότητες ανάμεσα στον κώλο μιας γυναίκας και την ουρά ενός Coupe.
Aν έχετε υπόψη και άλλα τέτοια σημεία, παραθέστε τα...
-
-
Η σημειολογία του αυτοκινήτου στην μυστική κάστα των ειδικών
Η σημειολογία, ως ένα σύστημα συμβόλων επικοινωνίας, έχει επηρεάσει και τους πάσης φύσεως ειδικούς του αυτοκινήτου. Οι τελευταίοι ευδοκιμούν σε έντυπα ή ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και επικοινωνίας.
Ο μυστικιστικός τους κώδικας, διαμορφωμένος μέσα από αλλεπάλληλες εν κρυπτώ συναντήσεις τις τελευταίες δεκαετίες έχει επηρεάσει με την τεράστια ισχύ του όσους τυχόν αφεθούν ελεύθεροι στη μαγική του επίδραση. Ας επιχειρήσουμε να σταχυολογήσουμε αρχικά ορισμένα σημεία, τα οποία διακρίνονται για το αλάθητό τους, και -εξίσου σημαντικό- την μυστική τους προέλευση:-
Στα άρθρα του ειδικού Τύπου, φαίνεται ότι οι συντάκτες είναι οι μόνοι άνθρωποι, στους οποίους έχουν αποκαλυφθεί οι νέες προηγμένες άγκυρες διαστημικής τεχνολογίας, οι οποίες ακόμα δεν έχουν βγει στην αγορά. Είναι άγκυρες, οι οποίες σταματάνε το σκάφος ακαριαία. Ακόμα κι αν τις φουντάρεις εν κινήσει, φρενάρεις το πλεούμενο ακαριαία. Η αδράνεια είναι τεράστια και ο κίνδυνος να βρεθείς στη θάλασσα εξαιρετικά μεγάλος. Για αυτό προτείνεται να εξοπλίζονται τα σκάφη αυτά και με ζώνες ασφαλείας. Οι άνθρωποι ως ήτο αναμενόμενο εντυπωσιάστηκαν, και επιστρέφοντας στις δουλειές του, δεν χρειάστηκαν πολύ χρόνο για να βρουν την κατάλληλη λέξη που θα χαρακτηρίζε ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα πέδησης στο αυτοκίνητο: φρένα-άγκυρες. Ευτυχώς, γιατί αν εννοούσαν τις παραδοσιακές άγκυρες, θα μιλούσαμε για καταστροφή. Μια κλασική άγκυρα, είτε 'χταπόδι', είτε 'ομπρέλα', εκτός του ότι μπορεί εύκολα να ξεσύρει, δεν έχει ούτε φοβερή αίσθηση, ούτε μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Το να τη ρίξεις δε, ενώ το σκάφος κινείται ισοδυναμεί με ανοησία. Επομένως, με τα φρένα-άγκυρες (παραδοσιακές), θα μπορούσε να εννοήσει κανείς κάτι σαν το χειρόφρενο αλλά και πάλι υπό προυποθέσεις (π.χ. τραβάς μόνο σε καλή άσφαλο, γιατί αλλιώς ξεσέρνει).
-
Δίπλα στα μέτρα, τα εκατοστόμετρα, τα κιλά, τα psi, τα bar, τα HP κλπ, υπάρχει μια ακόμη -μυστική και ανεξιχνίαστη προς το παρόν- μονάδα μέτρησης. Είναι το κλικ. Προσδιορίζει συνήθως την ποιότητα. Ακόμα βέβαια δεν έχει δημοσιευτεί μια κλίμακα κλικ, ώστε να ξέρουμε πόσα κλικ είναι το ανώτατο. Τίθεται μόνο συγκριτικά, π.χ. το α είναι δύο κλικ χειρότερο από το β.
-
Ενώ το σύνδρομο ντάουν, το σύνδρομο επίκτητης ανοσοποιητικής ανεπάρκειας, και ακόμα και σύνδρομα ψυχοπαθητικής προέλευσης όπως το σύνδρομο κατωτερότητας έχουν μελετηθεί επαρκώς και έχουν προταθεί αξιόλογες λύσεις αντιμετώπισής τους, παραμένει ασαφής η προέλευση, τα συμπτώματα και ανεπαρκής η αντιμετώπιση ενός συνδρόμου, που φαίνεται να έχει επηρεάσει το DNA μόνο της ελληνικής φυλής: πρόκειται για το σύνδρομο της κούρσας. Άγνωστο πότε αυτή η ασθένεια χτύπησε τους Έλληνες. Ορισμένοι παράφρονες θεώρησαν το σύνδρομο αυτό φενάκη, καθώς ισχυρίστηκαν ότι το να προτιμά κανείς αμάξωμα saloon ενάντι station, δεν υποδηλώνει κάποια νόσο, αλλά απλώς μια αισθητική προτίμηση. Όμως οι ειδικοί είναι κάθετοι. Υπάρχει, και οι φορείς του ζουν αναμεσά μας.
-
Έχει εντοπιστεί μια περίεργη συγγένεια ανάμεσα στα ξυράφια και τα τιμόνια. Αν και ο σκοπός των πρώτων είναι να ξυρίζουν και των δεύτερων να στρίβουν έχει αποδειχτεί ότι ένα καλό τιμόνι είναι απαραιτήτως και ξυράφι, ακόμα και αν δεν ξυρίζει. Ίσως το καλύτερο και γρηγορότερο τιμόνι όλων να είναι άξιο να λάβει τον τιμητικό τίτλο 'ξυριστική μηχανή'. Στην ίδια κατηγορία ανερμήνευτων συγγενειών βρίσκεται και το ζεύγος 'επιλογέας-μαχαίρι που κόβει ζεστό βούτυρο'. Εκ των πραγμάτων το να κόβεις ζεστό βούτυρο με μαχαίρι είναι μια απολαυστική διαδικασία, που μπορείς να ασκείς, σε περίπτωση που δεν έχεις π.χ. ΜΧ-5.
-
Η σέκτα των ειδικών φαίνεται ότι είναι η μόνη που αντιλαμβάνεται ότι κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης πολύ δυνατών αυτοκινήτων εκκρίνεται μια εξαιρετικά κολλώδης ουσία, που κολλάει την ανθρώπινη πλάτη στο κάθισμα. Ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί αν, η ουσία εκκρίνεται από το ανθρώπινο σώμα ή από την πλάτη του καθίσματος. Σημασία έχει ότι κολλάει. Και κολλάει γερά.
-
Σε περίπτωση που θέλει κανείς να αποκολληθεί από το κάθισμα, δεν χρειάζεται παρά να ενεργοποιήσει τα λεγόμενα 'φρένα-άγκυρες'. Σε αυτή την περίπτωση θα συμβεί το θαύμα: οι βολβοί των ματιών του θα αποκολληθούν στιγμιαία, θα φτάσουν έως το παρμπρίζ και έπειτα θα επιστρέψουν ανέπαφοι στη θέση τους.
-
Είναι καθώς φαίνεται κοινό μυστικό ότι έχουν παραχθεί οχήματα με το όνομα γνωστών προσωπικοτήτων. Δεν εξηγούνται διαφορετικά σχήματα όπως το 'είναι πιο ουδέτερο σε συμπεριφορά και από τον Κόφι Ανάν' ή 'είναι πιο σκληρό και από τον Μάικ Τάισον' ή 'τα οπίσθια του είναι σαν της Τζένιφερ Λόπεζ'. Ορισμένοι που πήραν τις παρομοιώσεις κατά γράμμα, απόρησαν καθώς δεν στάθηκε δυνατό να εντοπιστούν ομοιότητες ανάμεσα στον κώλο μιας γυναίκας και την ουρά ενός Coupe.
Aν έχετε υπόψη και άλλα τέτοια σημεία, παραθέστε τα...
-
-
Η σημειολογία του αυτοκινήτου στην μυστική κάστα των ειδικών
Η σημειολογία, ως ένα σύστημα συμβόλων επικοινωνίας, έχει επηρεάσει και τους πάσης φύσεως ειδικούς του αυτοκινήτου. Οι τελευταίοι ευδοκιμούν σε έντυπα ή ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και επικοινωνίας.
Ο μυστικιστικός τους κώδικας, διαμορφωμένος μέσα από αλλεπάλληλες εν κρυπτώ συναντήσεις τις τελευταίες δεκαετίες έχει επηρεάσει με την τεράστια ισχύ του όσους τυχόν αφεθούν ελεύθεροι στη μαγική του επίδραση. Ας επιχειρήσουμε να σταχυολογήσουμε αρχικά ορισμένα σημεία, τα οποία διακρίνονται για το αλάθητό τους, και -εξίσου σημαντικό- την μυστική τους προέλευση:-
Στα άρθρα του ειδικού Τύπου, φαίνεται ότι οι συντάκτες είναι οι μόνοι άνθρωποι, στους οποίους έχουν αποκαλυφθεί οι νέες προηγμένες άγκυρες διαστημικής τεχνολογίας, οι οποίες ακόμα δεν έχουν βγει στην αγορά. Είναι άγκυρες, οι οποίες σταματάνε το σκάφος ακαριαία. Ακόμα κι αν τις φουντάρεις εν κινήσει, φρενάρεις το πλεούμενο ακαριαία. Η αδράνεια είναι τεράστια και ο κίνδυνος να βρεθείς στη θάλασσα εξαιρετικά μεγάλος. Για αυτό προτείνεται να εξοπλίζονται τα σκάφη αυτά και με ζώνες ασφαλείας. Οι άνθρωποι ως ήτο αναμενόμενο εντυπωσιάστηκαν, και επιστρέφοντας στις δουλειές του, δεν χρειάστηκαν πολύ χρόνο για να βρουν την κατάλληλη λέξη που θα χαρακτηρίζε ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα πέδησης στο αυτοκίνητο: φρένα-άγκυρες. Ευτυχώς, γιατί αν εννοούσαν τις παραδοσιακές άγκυρες, θα μιλούσαμε για καταστροφή. Μια κλασική άγκυρα, είτε 'χταπόδι', είτε 'ομπρέλα', εκτός του ότι μπορεί εύκολα να ξεσύρει, δεν έχει ούτε φοβερή αίσθηση, ούτε μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης. Το να τη ρίξεις δε, ενώ το σκάφος κινείται ισοδυναμεί με ανοησία. Επομένως, με τα φρένα-άγκυρες (παραδοσιακές), θα μπορούσε να εννοήσει κανείς κάτι σαν το χειρόφρενο αλλά και πάλι υπό προυποθέσεις (π.χ. τραβάς μόνο σε καλή άσφαλο, γιατί αλλιώς ξεσέρνει).
-
Δίπλα στα μέτρα, τα εκατοστόμετρα, τα κιλά, τα psi, τα bar, τα HP κλπ, υπάρχει μια ακόμη -μυστική και ανεξιχνίαστη προς το παρόν- μονάδα μέτρησης. Είναι το κλικ. Προσδιορίζει συνήθως την ποιότητα. Ακόμα βέβαια δεν έχει δημοσιευτεί μια κλίμακα κλικ, ώστε να ξέρουμε πόσα κλικ είναι το ανώτατο. Τίθεται μόνο συγκριτικά, π.χ. το α είναι δύο κλικ χειρότερο από το β.
-
Ενώ το σύνδρομο ντάουν, το σύνδρομο επίκτητης ανοσοποιητικής ανεπάρκειας, και ακόμα και σύνδρομα ψυχοπαθητικής προέλευσης όπως το σύνδρομο κατωτερότητας έχουν μελετηθεί επαρκώς και έχουν προταθεί αξιόλογες λύσεις αντιμετώπισής τους, παραμένει ασαφής η προέλευση, τα συμπτώματα και ανεπαρκής η αντιμετώπιση ενός συνδρόμου, που φαίνεται να έχει επηρεάσει το DNA μόνο της ελληνικής φυλής: πρόκειται για το σύνδρομο της κούρσας. Άγνωστο πότε αυτή η ασθένεια χτύπησε τους Έλληνες. Ορισμένοι παράφρονες θεώρησαν το σύνδρομο αυτό φενάκη, καθώς ισχυρίστηκαν ότι το να προτιμά κανείς αμάξωμα saloon ενάντι station, δεν υποδηλώνει κάποια νόσο, αλλά απλώς μια αισθητική προτίμηση. Όμως οι ειδικοί είναι κάθετοι. Υπάρχει, και οι φορείς του ζουν αναμεσά μας.
-
Έχει εντοπιστεί μια περίεργη συγγένεια ανάμεσα στα ξυράφια και τα τιμόνια. Αν και ο σκοπός των πρώτων είναι να ξυρίζουν και των δεύτερων να στρίβουν έχει αποδειχτεί ότι ένα καλό τιμόνι είναι απαραιτήτως και ξυράφι, ακόμα και αν δεν ξυρίζει. Ίσως το καλύτερο και γρηγορότερο τιμόνι όλων να είναι άξιο να λάβει τον τιμητικό τίτλο 'ξυριστική μηχανή'. Στην ίδια κατηγορία ανερμήνευτων συγγενειών βρίσκεται και το ζεύγος 'επιλογέας-μαχαίρι που κόβει ζεστό βούτυρο'. Εκ των πραγμάτων το να κόβεις ζεστό βούτυρο με μαχαίρι είναι μια απολαυστική διαδικασία, που μπορείς να ασκείς, σε περίπτωση που δεν έχεις π.χ. ΜΧ-5.
-
Η σέκτα των ειδικών φαίνεται ότι είναι η μόνη που αντιλαμβάνεται ότι κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης πολύ δυνατών αυτοκινήτων εκκρίνεται μια εξαιρετικά κολλώδης ουσία, που κολλάει την ανθρώπινη πλάτη στο κάθισμα. Ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί αν, η ουσία εκκρίνεται από το ανθρώπινο σώμα ή από την πλάτη του καθίσματος. Σημασία έχει ότι κολλάει. Και κολλάει γερά.
-
Σε περίπτωση που θέλει κανείς να αποκολληθεί από το κάθισμα, δεν χρειάζεται παρά να ενεργοποιήσει τα λεγόμενα 'φρένα-άγκυρες'. Σε αυτή την περίπτωση θα συμβεί το θαύμα: οι βολβοί των ματιών του θα αποκολληθούν στιγμιαία, θα φτάσουν έως το παρμπρίζ και έπειτα θα επιστρέψουν ανέπαφοι στη θέση τους.
-
Είναι καθώς φαίνεται κοινό μυστικό ότι έχουν παραχθεί οχήματα με το όνομα γνωστών προσωπικοτήτων. Δεν εξηγούνται διαφορετικά σχήματα όπως το 'είναι πιο ουδέτερο σε συμπεριφορά και από τον Κόφι Ανάν' ή 'είναι πιο σκληρό και από τον Μάικ Τάισον' ή 'τα οπίσθια του είναι σαν της Τζένιφερ Λόπεζ'. Ορισμένοι που πήραν τις παρομοιώσεις κατά γράμμα, απόρησαν καθώς δεν στάθηκε δυνατό να εντοπιστούν ομοιότητες ανάμεσα στον κώλο μιας γυναίκας και την ουρά ενός Coupe.
Aν έχετε υπόψη και άλλα τέτοια σημεία, παραθέστε τα...
-
-
-
Καλό thread!!
Μα συμπληρώσω:
-
Καθαρόαιμα άλογα. Υπάρχουν και μπάσταρδα; Διαφέρει ο τύπος στη φυσική όταν αναφερόμαστε σε ιπποδύναμη 'μη καθαρόαιμη'; Ίσως οι νέοι κινητήρες της BMW σε συνεργασία με Peugeot - Citroen να μπορούν να χαρακτηριστούν μπάσταρδοι;
-
Ο μεσαίος καθρέπτης. Περιττό αξεσουάρ, αφού στο εκάστοτε τέρας που δοκιμάζεται, ο οδηγός δεν πρόκειται να χρειαστεί να κοιτάξει αν πλησιάζει κανείς, γιατί είναι το πιο γρήγορο στο δρόμο. Βέβαια, το ίδιο συνέβαινε και με το τέρας του προηγούμενου εξώφυλλου...
-
Η μόνιμη θέα. Στον ίδιο τόνο με τον μεσαίο καθρέπτη, τα οπίσθια του εκάστοτε τέρατος είναι η μόνη οπτική γωνία υπό την οποία θα τιμηθούμε να συναντήσουμε το τέρας.
-
-
pai mei είσαι μορφή!
να σαι καλά και να γράφεις πάντα τέτοια. Ήμουν χάλια σήμερα και τώρα πριν κοιμηθώ το είδα και αμέσως μου έφτιαξες την διάθεση. Ειδικά το ξεκόλλημα από το κάθισμα με την χρήση αγκυρό-φρένων.
προτείνω νέα κατηγορία δημοσίευσης: Η πιο 'έξυπνη και καυστική' δημοσίευση του 2005
Πρώτος προτεινόμενος ο pai mei .
-
ΕΥΓΕ ΠΑΙ ΜΕΙ........
ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ...
Το αμαξι ειναι τουμπανο(κωλοφτιαγμενο), πατας δεκαρικο και διαβαζεις κορωνα(καταλαβαινεις λακκουβες), το αμαξι μου ειναι ΣΑΥΡΑ η ΕΡΠΕΤΟ(πολυ χαμηλο), κουδουναει στις λακουβες,ΤΙΜΟΝΙ ΔΙΑΒΗΤΗΣ(η ξυραφι),ΚΟΥΙΜΠΕΚΑ(σαραβαλο πλοιο),ΠΙΝΕΛΟ(ητοι δυνατο πισωκινητο που ζωγραφιζει),ΜΟΥΝ!#!@ΡΑ(ωραιο αμαξι),μοτερ ρολοι(δουλευει καλα),σπουλαρει η τουρμπινα(απο το κουταλι),ΤΡΕΝΟ(κραταει στις στροφες) κ.α.
Βεβαια τα ως ανω δεν συνδεονται αμεσα με συνδεση δυο εννοιων π.χ. φρενα-αγκυρες αλλα κολλανε καπου κι αυτα.
-
Ξεχασατε κυριοι το κλασικο ' Το αμαξι ειναι τρενο'......(καρβουνιαρης ή intersity αναλογως της περιστασης)
Φυσικα πλεον με το Τραμ ΑΕ αρκετοι απο τους οδηγους της αχαρης μεγαλουπολης που ζουμε κανουν την ανωτερω προταση πραγματικοτητα χρησιμοποιοντας τις γραμμες του Τραμ για να παρακαμπτουν την κινηση και στριβωντας πραγματικα πανω σε ραγες....
Edit:Μετα λυπης παρατηρω οτι με προλαβε ο Random....
Κανε edit βρε το ποστ σου
-
πολυ καλο ποστ !!!!!!!
κ προσθετω κ εγω ενα !
'το αμαξι ειναι κουτσουρο' προφανος για τις αναρτησεις κ το στησιμο του
-
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
'το αμαξι ειναι κουτσουρο' προφανος για τις αναρτησεις κ το στησιμο τουΚαι φυσικά το 'ανάρτηση τραπέζι'... Το τρέιλερ της κουζίνας μας πάντως δε διακρίνεται για τις επιδόσεις του στο στρίψιμο, με ή χωρίς φορτίο. Και ας είναι και πισωκίνητο.
Pai Mei, πολύ καλός όπως πάντα. Φαίνεται η φυλακή σε έφερε αντιμέτωπο με νέα ερωτήματα.
-
Κορυφη το post.Οτι και να πω ειναι λιγο...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
- Καθαρόαιμα άλογα. Υπάρχουν και μπάσταρδα; Διαφέρει ο τύπος στη φυσική όταν αναφερόμαστε σε ιπποδύναμη 'μη καθαρόαιμη'; Ίσως οι νέοι κινητήρες της BMW σε συνεργασία με Peugeot - Citroen να μπορούν να χαρακτηριστούν μπάσταρδοι;
Απλά θέλουν να πουν ότι τα Ιταλικά άλογα χλιμιντρίζουν καλύτερα
-
και κάτι αντίστοιχο:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6981
επίσης... αυτή η σπογγώδης αίσθηση πως είναι;
-
Το 'ελαστικός κινητήρας' που το πάτε?
-
Κινητήρας διαμάντι!
-
Aναρτηση μαγικό χαλί ...
-
Και να μην ξεχνάμε τους καλούς κυρίους με γρήγορα αμάξια που όταν σε προσπεράσουν σε μια ευθεία σταματάνε στην στροφή και σου προσφέρουν ένα τσάι από το θερμό τους σαν ένδειξη της ευσπλαχνίας τους και του ευ αγωνίζεσθαι..
-
τα τελευταια 6 χρονια που ασχολουμε με τον ειδικο τυπο εκλαμβανω οτι ο δημοσιογραφος δεν μπορει να μεταφερει τα συναισθηματα του στον αναγνωστη.....
με αλλα λογια , περνει το αμαξι , το κανει βολτα , λαμβανει τα σηματα του αυτοκινητου στα χερια , κωλο, ποδια , εγκεφαλο του και τελικα δεν μπορει να τα περασει αυτουσια σε καποιον που αναζητα την πληροφορια...
δεν λεω , καμια φορα χρειαζεται να δινεις μια υπερβολη , μια παρομοιωση για να δωσεις εμφαση και γενικως να τονισεις κατι το συγκεκριμενο αλλα μηπως εχει παραγινει το κακο????
ο ψαγμενος/συνειδητοποιημενος κοσμος που αγοραζει ειδικο τυπο ψαχνει και την παραμικρη λεπτομερεια την οποια θελει πασει θυσια να ακουσει.....
ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ... -
'Το φορας και πυροβολας(συνηθως η προταση ακολουθειται απο το 'αδιακριτως' στο τελος).....'
-
Εμενα μου αρεσουν οι 'ασαφεις επιλογεις ταχυτητων'. Υπαρχει ταχυτητα τρίτη κομμα δυο;
Η μυστικιστική κάστα των ειδικών