Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπουζι,Ξερεις να τα διαβαζεις??
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Μπουζι,Ξερεις να τα διαβαζεις??
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    1
    2
    199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eker123 last edited by

      Κάνε διάγνωση στα μπουζί σου

      Τα μπουζί στο μοτέρ μας εκτός από τη βασική λειτουργία τους ,να αναφλέξουν το μίγμα βενζίνης-αέρα μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν διαγνωστικό μέσο για την υγεία του κινητήρα μας. Είναι πιθανό να δούμε εξετάζοντας το αν τα αβάνς είναι ρυθμισμένα εντάξει ,εάν έχουμε μίγμα κανονικό η πάμε με περισσότερο αέρα η βενζινη, ακομα και αν έχουμε πτώση τάσης και πάει λέγοντας…………..
      Για να δούμε αυτά τα πράγματα ενώ οδηγούμε με ταχύτητα στο κιβώτιο και αρκετά χιλιόμετρα κόβουμε το ρεύμα από το διακόπτη και κλείνουμε το γκάζι τελείως αφού σταματήσουμε βγάζουμε τα μπουζί και τα κοιταμε στο φως με ένα μεγενθυτικο φακό Χ10

      • Θερμοκρασία μπουζί: Αν έχουμε υπερβολικά ζεστό μπουζί θα δούμε το κεντρικό μέρος του ηλεκτρόδιου διαβρωμένο με το πλαϊνό μέρος σαν να είναι καμένο με οξυγόνο ο μονωτής θα έχει ανοιχτό γυαλιστερό χρώμα αλλά θα είναι και πορώδης, αν είναι μόνο ανοιχτόχρωμο αλλά όχι πορώδες τότε έχουμε μίγμα με πολύ αέρα και αρκεί να δώσουμε περισσότερο βενζίνη από το καρμπυρατέρ και να επαναλάβουμε τη δοκιμή

      Αν το μπουζί δουλεύει κρύο τότε θα είναι καλυμμένο με κατάλοιπα καύσης μαύρα

        Όσο ανεβαίνει σε νούμερο το μπουζί είναι πιο κρύο και αντίστροφα πχ ένα μπουζί 7αρι  είναι πιο ζεστό από ένα μπουζί 8αρι
      

      • Ρύθμισα καρμπυρατέρ: όταν είναι εντάξει έχουμε το μονωτή γυαλιστερό χρώμα σοκολάτας και ελάχιστα κατάλοιπα άνθρακα που δεν επεκτείνονται περισσότερο από 3 χιλιοστά, επίσης το ηλεκτρόδιο έχει το γύρω γύρω κοφτερό και όχι στρογγυλευμένο. Όταν έχουμε πιο πόλη βενζίνη έχουμε περισσότερα κατάλοιπα ενώ όταν είναι περισσότερο αέρας λείπουν εντελώς τα κατάλοιπα
      • Χαμηλή τάση στο μπουζι: Στα μπουζί στο σημείο όπου ξεκινάει η σπίθα σχηματίζεται ένα σημείο με πιο ανοιχτό χρώμα όταν δεν έχουμε αρκετή τάση τότε αυτό το σημείο εμφανίζεται μικρότερο και με περίγραμμα ακανόνιστο
      • Εκρήξεις στο κύλινδρο: Στην αρχή έχουμε σημεία μαύρα στο μονωτή που σιγά σιγά θα μαζεύει σφαίρες μικρές από αλουμίνιο λειωμένο σε όλη την εκτεθειμένη επιφάνεια του
      • Προανάφλεξη: Το κεντρικό ηλεκτρόδιο θα είναι διαβρωμένο στις άκρες και το τελικό τμήμα του ηλεκτροδίου στο πλάι θα είναι σαν υπερθερμασμένο και ξεφτισμένο
      • Όταν το φίλτρο είναι πλέον άχρηστο θα βρούμε τα ξένα σώματα που μπαίνουν στο κυλινδρο, να έχουν σχηματίσει κόκκους σαν άμμο στο μπουζί
      • Όταν έχει βραχυκυκλώσει δεν θα δίνει σπίθα και θα έχουμε ένα κύλινδρο εκτός λειτουργίας

      Φωτογραφίες
      ΟΚ
      Πλουσιο μιγμα
      Εφαγε τα ψωμια του
      πολυ ζεστο
      Το φιλτρο αερος θελει αλλαγη η δεν παει αρκετο λαδι στο φιλτρο
      Pre-ignition
      Excessive detonation
      Sustained Pre-ignition
      καει λαδια
      δεν παιρνει αρκετο αερα φιλτρο μπλοκαρισμενο ,η βουλωμενο καρμπυρατερ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        eker123 last edited by

        Κάνε διάγνωση στα μπουζί σου

        Τα μπουζί στο μοτέρ μας εκτός από τη βασική λειτουργία τους ,να αναφλέξουν το μίγμα βενζίνης-αέρα μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν διαγνωστικό μέσο για την υγεία του κινητήρα μας. Είναι πιθανό να δούμε εξετάζοντας το αν τα αβάνς είναι ρυθμισμένα εντάξει ,εάν έχουμε μίγμα κανονικό η πάμε με περισσότερο αέρα η βενζινη, ακομα και αν έχουμε πτώση τάσης και πάει λέγοντας…………..
        Για να δούμε αυτά τα πράγματα ενώ οδηγούμε με ταχύτητα στο κιβώτιο και αρκετά χιλιόμετρα κόβουμε το ρεύμα από το διακόπτη και κλείνουμε το γκάζι τελείως αφού σταματήσουμε βγάζουμε τα μπουζί και τα κοιταμε στο φως με ένα μεγενθυτικο φακό Χ10

        • Θερμοκρασία μπουζί: Αν έχουμε υπερβολικά ζεστό μπουζί θα δούμε το κεντρικό μέρος του ηλεκτρόδιου διαβρωμένο με το πλαϊνό μέρος σαν να είναι καμένο με οξυγόνο ο μονωτής θα έχει ανοιχτό γυαλιστερό χρώμα αλλά θα είναι και πορώδης, αν είναι μόνο ανοιχτόχρωμο αλλά όχι πορώδες τότε έχουμε μίγμα με πολύ αέρα και αρκεί να δώσουμε περισσότερο βενζίνη από το καρμπυρατέρ και να επαναλάβουμε τη δοκιμή

        Αν το μπουζί δουλεύει κρύο τότε θα είναι καλυμμένο με κατάλοιπα καύσης μαύρα

          Όσο ανεβαίνει σε νούμερο το μπουζί είναι πιο κρύο και αντίστροφα πχ ένα μπουζί 7αρι  είναι πιο ζεστό από ένα μπουζί 8αρι
        

        • Ρύθμισα καρμπυρατέρ: όταν είναι εντάξει έχουμε το μονωτή γυαλιστερό χρώμα σοκολάτας και ελάχιστα κατάλοιπα άνθρακα που δεν επεκτείνονται περισσότερο από 3 χιλιοστά, επίσης το ηλεκτρόδιο έχει το γύρω γύρω κοφτερό και όχι στρογγυλευμένο. Όταν έχουμε πιο πόλη βενζίνη έχουμε περισσότερα κατάλοιπα ενώ όταν είναι περισσότερο αέρας λείπουν εντελώς τα κατάλοιπα
        • Χαμηλή τάση στο μπουζι: Στα μπουζί στο σημείο όπου ξεκινάει η σπίθα σχηματίζεται ένα σημείο με πιο ανοιχτό χρώμα όταν δεν έχουμε αρκετή τάση τότε αυτό το σημείο εμφανίζεται μικρότερο και με περίγραμμα ακανόνιστο
        • Εκρήξεις στο κύλινδρο: Στην αρχή έχουμε σημεία μαύρα στο μονωτή που σιγά σιγά θα μαζεύει σφαίρες μικρές από αλουμίνιο λειωμένο σε όλη την εκτεθειμένη επιφάνεια του
        • Προανάφλεξη: Το κεντρικό ηλεκτρόδιο θα είναι διαβρωμένο στις άκρες και το τελικό τμήμα του ηλεκτροδίου στο πλάι θα είναι σαν υπερθερμασμένο και ξεφτισμένο
        • Όταν το φίλτρο είναι πλέον άχρηστο θα βρούμε τα ξένα σώματα που μπαίνουν στο κυλινδρο, να έχουν σχηματίσει κόκκους σαν άμμο στο μπουζί
        • Όταν έχει βραχυκυκλώσει δεν θα δίνει σπίθα και θα έχουμε ένα κύλινδρο εκτός λειτουργίας

        Φωτογραφίες
        ΟΚ
        Πλουσιο μιγμα
        Εφαγε τα ψωμια του
        πολυ ζεστο
        Το φιλτρο αερος θελει αλλαγη η δεν παει αρκετο λαδι στο φιλτρο
        Pre-ignition
        Excessive detonation
        Sustained Pre-ignition
        καει λαδια
        δεν παιρνει αρκετο αερα φιλτρο μπλοκαρισμενο ,η βουλωμενο καρμπυρατερ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eker123 last edited by

          Κάνε διάγνωση στα μπουζί σου

          Τα μπουζί στο μοτέρ μας εκτός από τη βασική λειτουργία τους ,να αναφλέξουν το μίγμα βενζίνης-αέρα μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν διαγνωστικό μέσο για την υγεία του κινητήρα μας. Είναι πιθανό να δούμε εξετάζοντας το αν τα αβάνς είναι ρυθμισμένα εντάξει ,εάν έχουμε μίγμα κανονικό η πάμε με περισσότερο αέρα η βενζινη, ακομα και αν έχουμε πτώση τάσης και πάει λέγοντας…………..
          Για να δούμε αυτά τα πράγματα ενώ οδηγούμε με ταχύτητα στο κιβώτιο και αρκετά χιλιόμετρα κόβουμε το ρεύμα από το διακόπτη και κλείνουμε το γκάζι τελείως αφού σταματήσουμε βγάζουμε τα μπουζί και τα κοιταμε στο φως με ένα μεγενθυτικο φακό Χ10

          • Θερμοκρασία μπουζί: Αν έχουμε υπερβολικά ζεστό μπουζί θα δούμε το κεντρικό μέρος του ηλεκτρόδιου διαβρωμένο με το πλαϊνό μέρος σαν να είναι καμένο με οξυγόνο ο μονωτής θα έχει ανοιχτό γυαλιστερό χρώμα αλλά θα είναι και πορώδης, αν είναι μόνο ανοιχτόχρωμο αλλά όχι πορώδες τότε έχουμε μίγμα με πολύ αέρα και αρκεί να δώσουμε περισσότερο βενζίνη από το καρμπυρατέρ και να επαναλάβουμε τη δοκιμή

          Αν το μπουζί δουλεύει κρύο τότε θα είναι καλυμμένο με κατάλοιπα καύσης μαύρα

            Όσο ανεβαίνει σε νούμερο το μπουζί είναι πιο κρύο και αντίστροφα πχ ένα μπουζί 7αρι  είναι πιο ζεστό από ένα μπουζί 8αρι
          

          • Ρύθμισα καρμπυρατέρ: όταν είναι εντάξει έχουμε το μονωτή γυαλιστερό χρώμα σοκολάτας και ελάχιστα κατάλοιπα άνθρακα που δεν επεκτείνονται περισσότερο από 3 χιλιοστά, επίσης το ηλεκτρόδιο έχει το γύρω γύρω κοφτερό και όχι στρογγυλευμένο. Όταν έχουμε πιο πόλη βενζίνη έχουμε περισσότερα κατάλοιπα ενώ όταν είναι περισσότερο αέρας λείπουν εντελώς τα κατάλοιπα
          • Χαμηλή τάση στο μπουζι: Στα μπουζί στο σημείο όπου ξεκινάει η σπίθα σχηματίζεται ένα σημείο με πιο ανοιχτό χρώμα όταν δεν έχουμε αρκετή τάση τότε αυτό το σημείο εμφανίζεται μικρότερο και με περίγραμμα ακανόνιστο
          • Εκρήξεις στο κύλινδρο: Στην αρχή έχουμε σημεία μαύρα στο μονωτή που σιγά σιγά θα μαζεύει σφαίρες μικρές από αλουμίνιο λειωμένο σε όλη την εκτεθειμένη επιφάνεια του
          • Προανάφλεξη: Το κεντρικό ηλεκτρόδιο θα είναι διαβρωμένο στις άκρες και το τελικό τμήμα του ηλεκτροδίου στο πλάι θα είναι σαν υπερθερμασμένο και ξεφτισμένο
          • Όταν το φίλτρο είναι πλέον άχρηστο θα βρούμε τα ξένα σώματα που μπαίνουν στο κυλινδρο, να έχουν σχηματίσει κόκκους σαν άμμο στο μπουζί
          • Όταν έχει βραχυκυκλώσει δεν θα δίνει σπίθα και θα έχουμε ένα κύλινδρο εκτός λειτουργίας

          Φωτογραφίες
          ΟΚ
          Πλουσιο μιγμα
          Εφαγε τα ψωμια του
          πολυ ζεστο
          Το φιλτρο αερος θελει αλλαγη η δεν παει αρκετο λαδι στο φιλτρο
          Pre-ignition
          Excessive detonation
          Sustained Pre-ignition
          καει λαδια
          δεν παιρνει αρκετο αερα φιλτρο μπλοκαρισμενο ,η βουλωμενο καρμπυρατερ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr