-
Δοκιμάσαμε σήμερα με έναν φίλο το πρόγραμμα της Digimoto στο αυτοκίνητο του.
Παρακάτω σας έχω φωτογραφίες από το πρόγραμμα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τις ενδείξεις γιατί δεν πολυκαταλαβαίνω τι βλέπω.
http://www.braker1.com/various/digimoto1.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto2.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto3.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto4.jpg
Άλλα προγράμματα που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο.
Μπεκ: http://www.nitrousworld.com/injector_calculator.php
Βοοst: http://www.nitrousworld.com/boost_calculator.php
-
Δοκιμάσαμε σήμερα με έναν φίλο το πρόγραμμα της Digimoto στο αυτοκίνητο του.
Παρακάτω σας έχω φωτογραφίες από το πρόγραμμα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τις ενδείξεις γιατί δεν πολυκαταλαβαίνω τι βλέπω.
http://www.braker1.com/various/digimoto1.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto2.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto3.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto4.jpg
Άλλα προγράμματα που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο.
Μπεκ: http://www.nitrousworld.com/injector_calculator.php
Βοοst: http://www.nitrousworld.com/boost_calculator.php
-
Δοκιμάσαμε σήμερα με έναν φίλο το πρόγραμμα της Digimoto στο αυτοκίνητο του.
Παρακάτω σας έχω φωτογραφίες από το πρόγραμμα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τις ενδείξεις γιατί δεν πολυκαταλαβαίνω τι βλέπω.
http://www.braker1.com/various/digimoto1.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto2.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto3.jpg
http://www.braker1.com/various/digimoto4.jpg
Άλλα προγράμματα που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο.
Μπεκ: http://www.nitrousworld.com/injector_calculator.php
Βοοst: http://www.nitrousworld.com/boost_calculator.php
-
Δηλαδή, πως το δοκίμασες στο αυτοκίνητο σου?
Με τι hardware? -
το digimoto ειναι software για να βλεπεις oλες τις παραμέτρους του κινητήρα οn time.
το hardware που χρειάζεται ειναι ενα obd scanner II (το τσιπάκι ειναι το elmscan).
από μία πρόχειρη ματιά στις φωτο σου μπορώ να πω οτι έχεις προβλημα με τις θερμοκρασίες εισαγωγής....μάλλον προβληματική τοποθέτηση χοάνης....
ενα λογικό νούμερο με 10 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία θα ήταν 35 βαθμοί κελσίου
το digimoto ειναι πολύ καλό εργαλείο για να παίρνεις διάφορες μετρήσεις και ενίοτε μετρήσεις επιδόσεων με κάποια σχετική ακρίβεια.
από τη δεύτερη φωτο βλέπω ότι έχεις ήδη error codes,αρα σου έχει ανάψει το λαμπάκι?
εχεις αλλάξει καταλύτη μήπως?οταν βλεπεις πολλούς αισθητήρες μαζί να ξέρεις ότι το σύστημα αργεί να διαβάσει,οποτε καλύτερα να βλέπεις ένα ένα.
πχ μόνο αβανς και στροφές κινητήρα ή μόνο στροφές και λαμδα κτλ κτλ
αυτά...
-
Δεν το δοκιμάσαμε στο αυτοκίνητο μου αλλά σε ενός φίλου. Το δικό μου παρόλο που έχει OBDII δεν το υποστηρίζει το interface και δεν δείχνει στοιχεία και έτσι το δοκιμάσαμε σε ενός φίλου.
Τον καταλύτή όντως τον έχει βγάλει.
Υπάρχει κάπου κάποιο manual, να ξέρω τι είναι αυτά τα % ή να ξέρω ποιες είναι οι λογικές ενδείξεις κτλ ;
-
Πολύ ωραία δουλεύει το αμάξι, το πρόβλημα σου (που αναφέρει ο dimitrios) δεν είναι σοβαρό. Δεν δουλεύει η ηλεκτρική προθέρμανση του αισθητήρα λ. Μπορεί να έχει αλλαχθεί ο λ με άλλον που έχει λιγότερα καλώδια και να σου δίνει συνέχεια αυτό το σφάλμα. Αν λείπουν καλώδια αγνόησέ το, αλλιώς κοίταξε πρώτα αν είναι γειωμένος καλά ο λ.
Το fuel trim είναι πολύ καλό, σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να διορθώσει από τις προκαθορισμένες εργοστασιακές τιμές για τη ποσότητα του καυσίμου - 1η φωτό. Πρέπει να το κοιτάξεις και σε άλλες στροφές.
Έχει βγάλει την εργοστασιακή εισαγωγή αέρα και έβαλε τις 'ειδικές εισαγωγές καυτού αέρα πίσω από το ψυγείο'; Χάνει αρκετά άλογα με το καυτό αέρα.
-
To συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι καραμαμά (μηχανικά). Το είπα σήμερα στον ιδιοκτήτη του και είδε ότι το φιλτροκούτι δεν το είχαν κλείσει καλά από την τελευταία φορά που άλλαξε φίλτρο.
-
Δεν έχει σχέση το κουτί που δεν ήταν καλά κλειστό. Η εισαγωγή αέρα είναι σχετικά ζεστή, το civic μου δουλεύει πιο κρύο. Να κοιτάξει τον λ αν και δεν είναι επείγον.
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
Δεν το δοκιμάσαμε στο αυτοκίνητο μου αλλά σε ενός φίλου. Το δικό μου παρόλο που έχει OBDII δεν το υποστηρίζει το interface και δεν δείχνει στοιχεία και έτσι το δοκιμάσαμε σε ενός φίλου.Τον καταλύτή όντως τον έχει βγάλει.
Υπάρχει κάπου κάποιο manual, να ξέρω τι είναι αυτά τα % ή να ξέρω ποιες είναι οι λογικές ενδείξεις κτλ ;
τι ειναι λογικές-σωστές ενδείξεις το ξέρεις μόνο από την εμπειρία,τις διάφορες γνώσεις που έχεις και τη λογική.
πχ η θερμοκρασία εισαγωγής δεν γίνεται να είναι χαμηλότερη από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος,
επίσης η θερμοκρασία εισαγωγής θα ανεβαίνει οταν κινείσαι μεσα στην πόλη κ.ο.κτο obd II εχει τρια διαφορετικά είδη connectors οταν το ενωνεις στην φίσα μέσα στη καμπινα,ενα από αυτά ειναι το ISO.
μαλλον ο φίλος σου εχει διαφορετικό connector απο το δικο σου γι'αυτό δεν δουλεύει και στα δύο αυτοκίνητα.
αν πας στο site της digimoto σου λεει τα 3 ειδη connectors και αν ψαξεις στο νετ θα βρεις και την αντιστοιχεια connector με μοντελα αυτοκινήτων
-
Το είδα πριν το αγοράσω ότι έχει μέσα και το δικό μου μοντέλο (Tiburon 1997) αλλά δυστυχώς δεν κάνει. Για τα error codes γνωρίζεις ο κάθε αριθμός σε ποιο error αντιστοιχεί ; Τα error codes είναι κοινά για όλα τα αυτοκίνητα ;
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
Το είδα πριν το αγοράσω ότι έχει μέσα και το δικό μου μοντέλο (Tiburon 1997) αλλά δυστυχώς δεν κάνει. Για τα error codes γνωρίζεις ο κάθε αριθμός σε ποιο error αντιστοιχεί ; Τα error codes είναι κοινά για όλα τα αυτοκίνητα ;για τα error codes υπάρχει λίστα.αν ψάξεις στο νετ θα την βρεις.
δεν την έχω πρόχειρη τώρα.τα error codes είναι κοινά για όλα τα αυτοκίνητα.
ξαναδοκίμασε το στο δικό σου,ίσως κάποια σύνδεση δεν είχε γίνει με τόσα καλώδια που εχει,και κάνε restart στο πρόγραμα,ισως δουλεψει
-
Εδώ: http://www.obdii.com/codes.html βρήκα μερικά error codes.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
τα error codes είναι κοινά για όλα τα αυτοκίνητα.Όχι ακριβώς. Μόνο οι κωδικοί P0 (δηλαδή P0001 εώς P0999) είναι κοινοί, οι P1 είναι διαφορετικοί για κάθε αυτοκίνητο και δίνονται απο τον κατασκευαστή.
-
Αποτελέσματα από το Hyundai Coupe ενός φίλου.
-
πολύ υψηλή θερμοκρασία εισαγωγής...
ξέρεις τι θέλω να μου μετρήσεις αν μπορείς?
θέλω να μετρήσεις το μέγιστο δυνατό άνοιγμα πεταλούδας και να μου πεις τι σου βγάζει...
'absolute throttle position' λέγεται
επίσης κάνε μερικές μετρήσεις με κούφιες ταχύτητες πχ με 3η από τα 30 μεχρι το κοφτη,με 4η απο 50 μέχρι κοφτη και με 5η απο 70 μεχρι 6000 στροφές και δες πώς μεταβάλλεται το αβανσ....
κάνε αυτές τι μετρήσεις,κάνε και ενα data logging αν θέλεις,και πες μου τι τιμές έβλεπες,για να το συζητήσουμε λίγο.....
-
Οι μετρήσεις έγιναν με το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο. Όταν ξαναβρεθούμε με το παλικάρι θα δοκιμάσω αυτά που μου είπες. Ρε gmt να έχω το πρόγραμμα και να μην ξέρω να το δουλέψω.
-
Ξεθάβω το θέμα για να ρωτήσω το εξής: έχω ένα 307 του 05. Τι θα χρειαστώ για να μπορέσω να χρησιμοποιήσω ένα ppc ως obd scanner;
Ευχαριστώ!
-
Έχοντας βρει λύση, ξαναξεθάβω, για να ρωτήσω το εξής: υπάρχει πρόβλημα με το να έχω μόνιμα συνδεδεμένο το καλώδιο obd στην θύρα, ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιώ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχοντας βρει λύση, ξαναξεθάβω, για να ρωτήσω το εξής: υπάρχει πρόβλημα με το να έχω μόνιμα συνδεδεμένο το καλώδιο obd στην θύρα, ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιώ;Οχι δεν υπάρχει πρόβλημα..
Digimoto και διάφορα car software