-
Καλή Χρονιά!
Θέλω να βελτιώσω την οδική συμπεριφορά σε ένα Megane II 1.6 sedan,
διότι στις στροφές γερνει σε μεγάλο βαθμό και παρουσιάζει προβλήματα
υπερστροφής. Δεν ήθελα να προχωρήσω στην αλλαγή, αλλά δεν πάει
άλλο. Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κοιτάξω στις νέες αναρτήσεις θα πάρω,
και αν έχει να προτείνει κανενα μοντέλο με την τιμή του.Ευχαριστώ.....
-
Καλή Χρονιά!
Θέλω να βελτιώσω την οδική συμπεριφορά σε ένα Megane II 1.6 sedan,
διότι στις στροφές γερνει σε μεγάλο βαθμό και παρουσιάζει προβλήματα
υπερστροφής. Δεν ήθελα να προχωρήσω στην αλλαγή, αλλά δεν πάει
άλλο. Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κοιτάξω στις νέες αναρτήσεις θα πάρω,
και αν έχει να προτείνει κανενα μοντέλο με την τιμή του.Ευχαριστώ.....
-
Καλή Χρονιά!
Θέλω να βελτιώσω την οδική συμπεριφορά σε ένα Megane II 1.6 sedan,
διότι στις στροφές γερνει σε μεγάλο βαθμό και παρουσιάζει προβλήματα
υπερστροφής. Δεν ήθελα να προχωρήσω στην αλλαγή, αλλά δεν πάει
άλλο. Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κοιτάξω στις νέες αναρτήσεις θα πάρω,
και αν έχει να προτείνει κανενα μοντέλο με την τιμή του.Ευχαριστώ.....
-
Επειδή κι εγώ έχω το ίδιο μοντέλο (5d hatchback) μου φαίνεται περίεργο αυτό που λές για υπερστροφή... Το αυτοκίνητο ειναι κυρίως ουδέτερο και οταν ζορίζεται υποστρέφει, για να το κάνεις να υπερστρέψει θέλει άλλα κόλπα (και όχι, δεν αναφέρομαι στο χειρόφρενο).
-
Όσον αφορά αυτό που ρωτάς:
Απο κάποιο ψάξιμο που έχω κάνει, η καλύτερη λύση ειναι κίτρινα Koni αμορτισέρ συνδιασμένα με H&R ελατήρια.
Εννοείται πως θα χάσεις σε άνεση, αλλα το αμάξι θα γίνει πολύ πιο σταθερό και σκληρό - κάτι που θα φανεί στις στροφές.
-
Ο χρήστης megane_2005 έγραψε:
Καλή Χρονιά!
Θέλω να βελτιώσω την οδική συμπεριφορά σε ένα Megane II 1.6 sedan,
διότι στις στροφές γερνει σε μεγάλο βαθμό και παρουσιάζει προβλήματα
υπερστροφής. Δεν ήθελα να προχωρήσω στην αλλαγή, αλλά δεν πάει
άλλο. Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κοιτάξω στις νέες αναρτήσεις θα πάρω,
και αν έχει να προτείνει κανενα μοντέλο με την τιμή του.Ευχαριστώ.....
Σύμφωνα με αυτά που λές χρειάζεσαι παχύτερες αντιστρεπτικές, με την εμπρός να είναι περισσότερο παχιά (αναλογικά) από την πίσω.
Παρόλα αυτά...
Υπερστροφή;;; -
Το ξέρω ότι σας φαίνεται παράξενο, αλλά το φαινόμενο υπερστροφής
ειναί συχνό όταν το ζορίζω λίγο. Ξέρω ότι τα περισσότερα μοντέλα (αν
όχι όλα) της Renault, παρουσιάζουν υποστροφή, όπως και το 19αρι που
είχα παλιά. Κερδίζοντας σε κράτημα θα χάσω σε άνεση αλλά
δεν πειράζει, αρκεί να έχω αισθητά αποτέλεσματα.
Επειδή δεν θέλω να κάνω λαθος στην επιλογή απευθύνθηκα σε εσάς που
έχετε περισσότερες γνώσεις από εμένα.
Απο τιμές πόσο πάνε περίπου, για να μην με πιάσουν κοροιδο?Ευχαριστώ...
-
Καλημερα....
Κανε ενα κοπο και ρωτα στο forum του greek renault club οπου υπαρχουν αρκετοι με megII που εχουν ασχοληθει με την αναρτηση...
-
Ο χρήστης megane_2005 έγραψε:
Το ξέρω ότι σας φαίνεται παράξενο, αλλά το φαινόμενο υπερστροφής
ειναί συχνό όταν το ζορίζω λίγο. Ξέρω ότι τα περισσότερα μοντέλα (αν
όχι όλα) της Renault, παρουσιάζουν υποστροφή, όπως και το 19αρι που
είχα παλιά. Κερδίζοντας σε κράτημα θα χάσω σε άνεση αλλά
δεν πειράζει, αρκεί να έχω αισθητά αποτέλεσματα.
Επειδή δεν θέλω να κάνω λαθος στην επιλογή απευθύνθηκα σε εσάς που
έχετε περισσότερες γνώσεις από εμένα.
Απο τιμές πόσο πάνε περίπου, για να μην με πιάσουν κοροιδο?Ευχαριστώ...
Αφού είναι έτσι, αυτά που σου είπα για αντιστρεπτικές είναι η καλύτερη λύση, χωρίς αμφιβολία. Αν είχες και φαινόμενα πλεύσης, τότε θα έπρεπε να αλλάξεις αμορτισέρ/ελατήρια.
-
Είδατε που και το Meganaκι υπερστρέφει;
Σας τα λεγα άπιστοι Θωμάδες!
-
Ο χρήστης megane_2005 έγραψε:
παρουσιάζει προβλήματα υπερστροφής.Βγάλε τη πίσω αντιστρεπτική. Θα έχεις καλύτερο κράτημα πίσω και αν σου αρέσει η υποστροφική συμπεριφορά του δεν χρειάζεται να ξοδέψεις λεφτά. Θα γέρνει περισσότερο αλλά θα συμπεριφέρεται όπως το θέλεις.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Είδατε που και το Meganaκι υπερστρέφει;Σας τα λεγα άπιστοι Θωμάδες!
Δε μου φαίνεται περίεργο:
Θέλω να βελτιώσω την οδική συμπεριφορά σε ένα Megane II 1.6 sedan,
Φίλε megane_2005, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου θα γίνει κατά κανόνα υποστροφικότερη αν σκληρύνεις την εμπρός ανάρτηση σε σχέση με την πίσω, κατά προτίμηση με παχύτερη αντιστρεπτική όπως προαναφέρθηκε για να μη χάσεις πολύ σε άνεση.
-
Nα ρωτησω,μηπως πρωτα υποστρεφει και μετα υπερστρεφει?
Αυτη ειναι η πιο τυπικη συμπεριφορα των ρενω,αναλογα με το βαθμο που τα πιεζεις.Εσυ μαλλον το πιεζεις αρκετα...Α,και προσεχε μη μπερδευεις την 'αισθηση του υπερστρεφω' με το 'υπερστρεφω'.Η πρωτη προερχεται απο γενικα μαλακη αναρτηση,και κυριως μαλακα σινεμπλοκ.Χωρις ουσιαστικα να χανει προσφυση το αμαξι,δειχνει να εχει χαθει.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Α,και προσεχε μη μπερδευεις την 'αισθηση του υπερστρεφω' με το 'υπερστρεφω'.Η πρωτη προερχεται απο γενικα μαλακη αναρτηση,και κυριως μαλακα σινεμπλοκ.Χωρις ουσιαστικα να χανει προσφυση το αμαξι,δειχνει να εχει χαθει.aka 'παθητική τετραδιεύθυνση'.
-
Φίλε kyan απλά μου φάνηκε περίεργο μιας και ειδικά οι sedan και station εκδόσεις του Megane II έχουν κατηγορηθεί για έντονα υποστροφική συμπεριφορά, τόσο που το ESP με το οποίο εφοδιάζονται έχει και Understeer Control.
-
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και για τις πολυτιμες
πληροφορίες. -
Φίλε μου τα λάστιχα σε τι κατάσταση είναι? Το λέω γιατί κάποιος εξυπνάκιας σε βουλκανιζατερ με είχε πείσει να αλλάξω μπρος-πίσω ελαστικά και το αμάξι δεν έγινε απλως υπερστροφικό, ξεκολλούσε απότομα.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Φίλε kyan απλά μου φάνηκε περίεργο μιας και ειδικά οι sedan και station εκδόσεις του Megane II έχουν κατηγορηθεί για έντονα υποστροφική συμπεριφορά, τόσο που το ESP με το οποίο εφοδιάζονται έχει και Understeer Control.Και των 3θυρων-5θυρων εκδόσεων το ESP υποστηρίζει Έλεγχο Υποστροφής (CSV).
Φίλε μου τα λάστιχα σε τι κατάσταση είναι? Το λέω γιατί κάποιος εξυπνάκιας σε βουλκανιζατερ με είχε πείσει να αλλάξω μπρος-πίσω ελαστικά και το αμάξι δεν έγινε απλως υπερστροφικό, ξεκολλούσε απότομα.
Μήπως έκανες την αλλαγή μετά από πολλά χιλιόμετρα, ώστε μετά από αυτήν τα πίσω ελαστικά ήταν πολύ περισσότερο φθαρμένα από τα εμπρός;
-
Χθες οδήγησα μετά από καιρό το megane 1600 του φίλου μου.
Η οδική συμπεριφορά είναι από golfIV με ακόμα περισσότερο φιλικο προσανατολισμό. Εδώ το πίσω μέρος δεν φεύγει με τίποτα, αν και σου δίνει την αίσθηση εξαιτείας των λόγων που έγραψε ο Amaxopoulos.
Μετά τη διόρθωστη του γνωστού προβλήματος στον κινητήρα (το παρουσιάζουν 1 στα 2 megane, δίχως υπερβολή) ο κινητήρα λειτουργεί σωστά και χωρίς κομπιάσματα. Έχει αρκετή δύναμη και μου άρεσε πολύ.
Από εκεί και μετά, το τιμόνι είναι αναίσθητο και δε σου δίνει ποτέ να καταλάβεις πότε το αυτοκίνητο αρχίζει να υποστρέφει.
Επίσης το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σαφές, αλλά δεν σε εμπνέει.
Aν άλλαζα κάτι σε αυτό το αυτοκίνητο στην ανάρτηση, θα έβαζα απλά σκληρότερα αμορτισέρ. Το αυτοκίνητο έχει εξαιρετικά κρατήματα ειδικά στις πατημένες. Στις κλειστές ζορίζεται και υποστρέφει ατσούμπαλα όπως και όλα τα σύγχρονα μικρομεσαία.
Τέλος μου έκανε αρνητική εντύπωση το παρακάτω:
Οι τριγμοί και η γενικότερη αίσθηση του αυτοκινήτου φανερώνουν ένα παλιό αυτοκίνητο και όχι ένα αυτοκίνητο του 2003 (ατρακάριστο) με 38Κ χλμ. Φαίνεται πολύ παλαιότερο στους παραπάνω τομείς σε σχέση με το δικό μου Golf IV 1998 120K χλμ. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μετά τη διόρθωστη του γνωστού προβλήματος στον κινητήρα (το παρουσιάζουν 1 στα 2 megane, δίχως υπερβολή) ο κινητήρα λειτουργεί σωστά και χωρίς κομπιάσματα.Ποιο ήταν το πρόβλημα;
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Μετά τη διόρθωστη του γνωστού προβλήματος στον κινητήρα (το παρουσιάζουν 1 στα 2 megane, δίχως υπερβολή) ο κινητήρα λειτουργεί σωστά και χωρίς κομπιάσματα.
Ποιο ήταν το πρόβλημα;
Είναι κάτι στο γρανάζι των εκκεντροφόρων το οποίο προκαλεί σβησίματα στον κινητήρα και γενικά μετά που το άλλαξε ο φίλος μου όλος ο κινητήρας έχει καλύτερη συμπεριφορά. Αποδίδει καλύτερα και πιο στρωτά.
Το κακό είναι ότι ενώ πραγματικά το παρουσιάζει (χωρίς ίχνος υπερβολής) το 50% των 1600 megane, οι ιδιοκτήτες δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία με αποτέλεσμα τα περισσότερα megane να κυκλοφορούν με κινητήρες που δε λειτουργούν σωστά.
Ο φίλος μου προβληματίστηκε με τα σβησίματα τα οποία δεν συνέβαιναν και πολύ συχνά και με αναζήτηση στο αγγλικό forum για τα meganε βρήκε τη λύση.
Παρόλα αυτά η αντιπροσωπία των γείωνε μέχρι και το πέρας της εγγύησης οπότε και αποφάσισε να του το φτιάξει με την απαίτηση να πληρώσει όλο το ποσό της ζημιάς. Τελικά με φασαρία πλήρωσε μόνο τα εργατικά. (120
Megane II 1.6 Βελτιωση αναρτήσεων....