-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 29000ΧΛΜ. ΣΤΗΝ CO ROLLA 1600 VVTI G6 MOY ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΤΟΥΣΑ ΓΚΑΖΙ ΑΠΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΙ Α ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΜΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΟΚΟΥΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΡΕ ΑΛΛΑ ΕΣΒΗΣΕ, ΑΣ ΒΑΛΩ ΛΕΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ.... ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ........ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΕΙ?
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 29000ΧΛΜ. ΣΤΗΝ CO ROLLA 1600 VVTI G6 MOY ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΤΟΥΣΑ ΓΚΑΖΙ ΑΠΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΙ Α ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΜΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΟΚΟΥΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΡΕ ΑΛΛΑ ΕΣΒΗΣΕ, ΑΣ ΒΑΛΩ ΛΕΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ.... ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ........ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΕΙ?
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 29000ΧΛΜ. ΣΤΗΝ CO ROLLA 1600 VVTI G6 MOY ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΤΟΥΣΑ ΓΚΑΖΙ ΑΠΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΙ Α ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΜΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΟΚΟΥΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΡΕ ΑΛΛΑ ΕΣΒΗΣΕ, ΑΣ ΒΑΛΩ ΛΕΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ.... ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ........ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΕΙ?
-
Εχεις συνδέσει κανονικά όλους τους αισθητήρες ? (θέση πεταλούδας, θερμοκρασία αέρα κτλ.)
-
Δοκίμασε να βάλεις μπρος πατώντας συνέχεια το γκάζι στο πάτωμα - έτσι ξεμπουκώνει. Αν δεν πάρει μπρος και να το συνδέσεις σε scanner δεν θα δείξει κωδικούς λάθους. Ο μόνος τρόπος για να γράψει κωδικούς στη μνήμη είναι να κρατήσεις τη μίζα συνέχεια για 15-20 δευτερόλεπτα, όχι παραπάνω γιατί υπερθερμαίνεται.
Να το αφήνεις να κρυώνει για 2-3 λεπτά τουλάχιστον κάθε φορά που το ζορίζεις για να πάρει. Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις reset βγάζοντας την ασφάλεια (ή τη μπαταρία αν δεν ξέρεις ποιά είναι η ασφάλεια). Καλή τύχη.
-
μήπως εβγάλες καταλάθος σωληνώσεις PCV υποπίεσης κτλ ?
-
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑΚΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΟΥΚΟΜΕΝΟ, ΛΕΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΖΗΜΙΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΩ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ29000 ΧΛΜ. ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΦΘΟΡΑ. ΠΕΡΝΩ 4 ΝΕΑ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΣΑΦ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ. ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΤΣΕΚ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΞΑΝΑ ΣΠΙΤΙ ΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΙΣΕΤ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, Ο ΔΙΣΤΑΓΜΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΜΑ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΧΛΜ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΘΕΙ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΙΝΤΖΕΚΣΙΟΝ