-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
το περιβόητο σύστημα που έχει η mito είναι ίδιας λογικής με το EDL που βάζει η VW εδώ και χρόνια;
Ω! Ναι!!Το Ibiza μου π.χ. το εχει απο 2002...
Παιδιά ESP, ABS, EDL .... υπάρχουν πολλά και με διάφορες ονομασίες.
Η ρύθμιση τους όμως από τους εκάστοτε κατασκευαστές είναι διαφορετική και στο τέλος το αποτέλεσμα
είναι διαφορετικό. Αν ψωνίζεις αυτοκίνητο με το πόσα τέτοια αρτικόλεξα έχει, όλα καλά.Δε ειπε κανεις το αντιθετο.
-
Αν αναφέρεσαι στο Q2 μπαίνει μόνο στους V6 που έχουν 6τάχυτα κιβώτια. Για τους TS και JTS με τα 5τάχυτα υπάρχει μια κίνηση από το alfisti για παραγγελία στην Quaife.
@Professeur
Αν πάω να βάλω στην 147 μου το σετάκι της Brembo το ABS όντας ρυθμισμένο να δουλεύει καλά στα φρένα που φοράει τώρα, θα γίνει πιο ευαίσθητο στις 4πίστονες φρενάρες και θα δουλεύει πιο πολύ και πιο νωρίς με αποτέλεσμα το φρενάρισμα να βελτιώνεται αλλά να μην βλέπω την τεράστια διαφορά που θα περίμενα. Αυτό μάλλον έγινε με τους γνωστούς που αναφέρεις. -
Χωρίς επέμβαση ABS εννοώ.
Για το συνολικό feeling αλλά και ουσία που αποκόμισαν, μιλούσα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΤΣΙ.
Το Abarth εχει διπιστονες γι'αυτο το ειπα... Ετσι και αλλιως μια χαρα φρενα εχει.
Το ιδιο και το αυτο για το Abarth. Ιδιο ακριβως φρενο εχουν. 305x28
Τωρα ακομη δεν ξερω αν εχουν τις ιδιες τρομπες.Για δες εδω καλυτερα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Grande Punto Abarth 1.4 turbo (155 ίπποι)
Κινητήρας
• 4κύλινδρος, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ.
• 155 ίπποι στις 5500 στροφές
• 206 Nm στις 5000 στροφές (230 Nm στις 3000 στροφές στο πρόγραμμα «sport»)
• Drive-by-wire σύστημα επιτάχυνσης (γκάζι) χωρίς μηχανική σύνδεση
• Υπερσυμπιεστής IHI RHF3-P10.5.Μετάδοση
• 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτωνΑνάρτηση και σύστημα διεύθυνσης
• Εμπρός McPherson και αντιστρεπτική ράβδος
• Πίσω ημιάκαμπτος άξονας
• Χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση
• Ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης με λειτουργία «power boost».Φρένα
• Εμπρός διπίστονα Brembo M4x40
• Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός 305 χιλ. x 28 χιλ.
• Πίσω δαγκάνες με έμβολα 54 χιλ.
• Δίσκοι πίσω 264 χιλ. x 11 χιλ.Τροχοί
• Ζάντες αλουμινίου 7» x 17»
• Ελαστικά: 215/45-17Πηγη: http://www.fiatgroup.gr/press/showpress ... ess_id=850
-
Επειδή έχω το abarth και ξέρω καλύτερα επειδή το είδα με τα ματια μου έινια τετραπιστονα!!! Αυτό που έχεις βάλει είναι τυπογραφικό λάθος το έχουν αλλάξει σε όλα τα έγγραφα τις abarth και fiat.
-
Ε και φταιω εγω αν η ιδια η Fiat δηλωνει διπιστονα τα φρενα του Abarth; Εγω για τη MiTo υπεθεσα οτι μπορει και να ειναι διπιστονα επειδη τα φρενα του Abarth η ιδια η Fiat τα δηλωνε διπιστονα. Μονο για το Abarth ειχα σιγουρια με βαση τη Fiat, αλλα η Fiat .
-
Είχα ανεβάσει μια φωτογραφία που έινια ανοιγμένα τα φρένα και φαίνεται πεντακάθαρα. Θα την βρω και θα την βάλω.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πραγματικά έδωσα τα συγχαρητηρια μου στη ΑR όταν είδα τα τετραπίστονα της.Θα ήθελα όμως να συμπληρώσω ότι δεν είναι πανάκεια απλά και μόνο τα πιστόνια. Πρέπει και τα υπόλοιπα υποσυστήματα να είναι 'δυνατά' (δίσκοι, κύκλωμα, τρόμπα). Γνωρίζω ανθρώπους σε Σκοντα και Vw με τον TFSI οι οποίοι έσκασαν περίπου 2 παρά χιλιάρικα για να πάνε από τα μονοπίστονα εργοστασιακά στα τετραπίστονα της Μπρέμπο και σχεδόν μετάνιωσαν γιατί δεν είδαν αυτό το κάτι παραπάνω που περίμεναν. φυσικά δεν ήταν 'χειρότερα' αλλά δεν τα βρήκαν και 'καλύτερα'. Η διαφορά με τα πιστόνια φαίνεται κυρίως στην μεγαλύτερη αντοχή του συστήματος πέδησης στην αύξηση της θερμοκρασίας. Εχω γράψει και αλλού ότι και η Μ3 φοράει μονοπίστονα και δεν έχει ακουστεί παράπονο για αίσθηση ή έλλειψη δύναμης. Το παράπονο που υπάρχει είναι για την αντοχή του συστήματος σε πίστα ή πίεση. Το οποίο όμως αντιμετωπίζεται πρώτα απ' όλα με καλύτερα τακάκια και αυτή και μόνο η αλλαγή μεταμορφώνει το όλο σύστημα φρένων του όποιου αυτοκίνητου αν ζητάς το κάτι παραπάνω.
Δεν λέω ότι τα τετραπίστονα της Μιτο δεν αξίζουν αλλά θα πρέπει να μας το επιβεβαιώσουν οι όποιοι ιδιοκτήτες υπάρχουν εδώ κατά πόσο οι εντυπωσιακές προδιαγραφές ανταποκρίνονται και στην πραγματικότητα. Φυσικά καλώς έκανε και άνοιξε το 'θέμα' η AR για να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι που έχουν βολευτεί όλοι στη λύση της μονοπίστονης. Κουτσοί στραβοί στον Αι Μονοπίστονο έχουν γίνει σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα !
Kαταρχην πρεπει να ξεχωρισουμε κατι. Δε σημαινει οτι πολυπιστονη δαγκανα σε ιδιο δισκο δε σημαινει μικροτερη αποσταση φρεναριστος σε σχεση με την διπιστονη. Ομως σιγουρα σημαινει οτι με την διπιστονη θα εχεις ΙΣΩΣ 3 τετοια συντομα φρεναρισματα ενω με την πολυπιστονη ΙΣΩΣ 10 και παραπανω απανωτα.
Επισης αλλο aftermarket τοποθετηση 4πιστονων και αλλο εργοστασιακη.
Στην δευτερη περιπτωση ολο το υδραυλικο και ηλεκτρονικο συστημα των φρενων ειναι μελετημενο, ενω στην πρωτη περιπτωση οχι. Η ΜιΤο εχει εργοστασακως.Το φρεναρισμα εχει 2 κατηγοριες. Το τσαρουχωμα και το κοντρολαρισμενο φρεναρισμα.
Ολα τα αυτοκινητα στο τσαρουχωμα εχουν πανω κατω το ιδιο αποτελεσμα.
Η διαφορα γινεται στο κοντρολαρισμενο φρεναρισμα. Και τι εννοω? Το feeling. Το κενο στο πενταλ ή μη.
Το ποσο γρηγορα μαγκωνει, ακουει, το ποση δυναμη πρεπει να ασκηθει απο το ποδι, το ποσο ευαισθητο ειναι το πενταλ. Οποιος ηγε να βελτιωσει feeling και συναμα ολα τα παραπανω τοποθετωντας aftermarket φρενα/δαγκανες ειναι ασχετος. Με 100 ευρω τοποθετεις σωληνακια υψηλης πιεσης και το βελτιωσες.Περι τακακιου.
Δεν κατανοω ακριβως τι εννοεις καλυτερα τακακια.
Αλλα εχουμε παλι τα 2 ακρα. Σκληρο και μαλακο τακακι.
Στο πρωτο εχεις φρενα απο το πρωτο φρεναρισμα διχως ζεσταμα σχεδον ενω στο δευτερο σιγουρα τα φρενα ειναι για κλαματα πρωτου ζεσταθουν. Και πιστεψε με σε αυτοκινητακια πολης θελεις μαλακο τακακι.
Αν ειναι πισταδορος τοτε επελξε σκληρο. Μιλαω γενικα τωρα γιατι βαριεμαι να γραφω εκθεσεις, απλα ετσι γενικα να δουμε τι παιζει.
Ρολο παιζουν ακομη και τα υγρα φρενων. Ολα βασικα παιζουν ρολο.Και γενικα να ξερεις οτι ο καθε κατακευαστης εχει τη δικη χρυση τομη σε ολα, οπως σε αναρτησεις, φρενα, κινητηρες κλπ. Αυτη διαφερει βεβαια απο το ειδους του κοινου απευθυνονται τα αυτοκινητα του. Ναι ενα MItsubishi Evo εχει 4πιστονα με σκληρο τακακι. Eνα Panda ομως που κινειται στην πολη σε σταματα ξεκινα αυτα ειναι αχρηστα.
Τελος να μην ξεχναμε οτι υπαρχει μια παραδοση στα φρενα της Alfa Romeo οσο αναφορα την αποτελεσματικοτητα αλλα και πανω απο ολα το feeling οποτε η ΜιΤο ερχεται να την συνεχισει....
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
Είχα ανεβάσει μια φωτογραφία που έινια ανοιγμένα τα φρένα και φαίνεται πεντακάθαρα. Θα την βρω και θα την βάλω.Δε σε αμφισβητω, αλλα επειδη το ειχα δει και στο manual του Παζαροπουλου και στο site της Fiat ειναι λογικο να το πιστεψω.Απλα ακομα και οι ιδιοι δεν παινευουν το σπιτι τους!!!
-
Μεχρι την GTA,φατε ματια ψαρια Alfa Mito M430
1.4-220 HP
http://carscoop.blogspot.com/2008/11/al ... ngoni.html
Ποιος τον ανακοπτει τωρα τον GB
-
Αστα το εχει δει και μου εχουν γυρισει τα αντερα σαν κοκορετσι.
-
Και μια συμβουλη προς τους θερμοαιμους κατοχους.
Το αυτοκινητο σας κραταει μνημη ποσους κοφτες βαρεσατε.
Ετσι αν ου μη γεννητο παρουσιαστει κατι....θα δουν ποσους κοφτες βαρεσατε απο το examiner.
Μια καλη αφορμη να μην σας καλυψουν στην εγγυηση....
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον....Εγω που την εχω οδηγησει πολλες φορες ειναι αχρειαστο να επιμεινετε στο γκαζι. Αλλαγη ταχυτητας και παλι τραβαει....
-
Έλεος (όχι για σένα, για την ΑR φυσικά). Λέει πουθενά να μην βαράς κόφτες;
-
Δηλαδη υπαρχει ορος στην εγγυηση που σου λεει οτι μετα απο τοσους κοφτες δεν σου καλυπτουμε τις μηχανικες βλαβες; Αλλωστε τον κοφτη η ιδια η Alfa τον εβαλε στις σ.α.λ. που πιστευει οτι δεν φθειρεται ο κινητηρας. Βεβαιως και δεν ειναι σωστο να δουλευεις 5000-6500 συνεχεια αλλα δεν μπορουν να σου πουν και τιποτα.
-
Ρε παιδιά έλεος... Ο άνθρωπος εννοεί ότι σε περίπτωση που ραγίσει καμμιά τουρμπίνα ή δεν ξέρω γω τι άλλο και ο οδηγός το έχει ρημάξει στους κόφτες κρύο μην πάει στην αντιπροσωπεία και πει ότι το έπαιρνε η μάνα του μόνο για να πάει λαϊκή.
Τόσο πολύπλοκο ήταν; -
παντως σε αναλογη περιπτωση που επεσε στην αντιληψη μου,σε Tiguan 1.4 150 PS ο κακοποιημενος κινητηρας(μεσα σε 4 μηνες) που ηταν εντος εγγυησης αντικατασταθηκε χωρις 2η κουβεντα.
συνεπως μαλλον ελιτιστικη η προσεγγιση της Alfa στο συγκεκριμενο θεμα
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν πάω να βάλω στην 147 μου το σετάκι της Brembo το ABS όντας ρυθμισμένο να δουλεύει καλά στα φρένα που φοράει τώρα, θα γίνει πιο ευαίσθητο στις 4πίστονες φρενάρες και θα δουλεύει πιο πολύ και πιο νωρίς με αποτέλεσμα το φρενάρισμα να βελτιώνεται αλλά να μην βλέπω την τεράστια διαφορά που θα περίμενα. Αυτό μάλλον έγινε με τους γνωστούς που αναφέρεις.
Εχει παθει κατι αντιστοιχο φίλος μου με παλιο s3,εβαλε brembo 4πιστονες και το abs του εσπαγε τα @@δια μεχρι να το συνηθισει.εμπαινε παρα πολυ νωρις και συνεχεια...
Μου ελεγε οτι ηθελε αλλη ρυθμιση το abs,αλλα ποιος να στο ρυθμισει???Στις επιβραδυνσεις παντως απο 180 πχ μου ελεγε οτι ειχε τρομερη διαφορα
-
Το λογικο θα ηταν να αποθηκευει ολες τις φορες αλλα και τη διαρκεια χρονου που ο οδηγος κινουνταν πανω απο 5000 σ.α.λ. Για παραδειγμα αμα εγω την οδηγαω παρα πολυ ηρεμα παντα και σε μια γκαζια πιασω κοφτη για 1 sec ενω στη συνεχεια την οδηγαω παλι ηρεμα, εχει τεραστια διαφορα με το να την οδηγω για ενα διωρο σε δρομο με στροφες στις 5000-6400 που ο κοφτης δεν επεμβαινει αλλα εγω την εχω σκισει. Οποτε θα πρεπει να αποθηκευεται ολο το στροφαρισμα του κινητηρα πανω απο 5000 σ.α.λ. και οχι το ποσες φορες στιγμιαια επιασε κοφτη γιατι αυτο δε δειχνει την πραγματικη χρηση.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Είχα ανεβάσει μια φωτογραφία που έινια ανοιγμένα τα φρένα και φαίνεται πεντακάθαρα. Θα την βρω και θα την βάλω.
Δε σε αμφισβητω, αλλα επειδη το ειχα δει και στο **manual του Παζαροπουλου **και στο site της Fiat ειναι λογικο να το πιστεψω.Απλα ακομα και οι ιδιοι δεν παινευουν το σπιτι τους!!!
Έβγαλε και manual ο Παζαρόπουλος;
Δεν κοιτάει να φτιάξει τίποτε άλλο, τα μάνουαλ και τα προσπέκτους τον μάραναν.Τέλος πάντων, για επίσημα δελτία τύπου, φωτογραφίες κτλ,
για Lancia, Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional και Abarth,
ΜΟΝΟ στο http://www.fiatautopress.com -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Το λογικο θα ηταν να αποθηκευει ολες τις φορες αλλα και τη διαρκεια χρονου που ο οδηγος κινουνταν πανω απο 5000 σ.α.λ. Για παραδειγμα αμα εγω την οδηγαω παρα πολυ ηρεμα παντα και σε μια γκαζια πιασω κοφτη για 1 sec ενω στη συνεχεια την οδηγαω παλι ηρεμα, εχει τεραστια διαφορα με το να την οδηγω για ενα διωρο σε δρομο με στροφες στις 5000-6400 που ο κοφτης δεν επεμβαινει αλλα εγω την εχω σκισει. Οποτε θα πρεπει να αποθηκευεται ολο το στροφαρισμα του κινητηρα πανω απο 5000 σ.α.λ. και οχι το ποσες φορες στιγμιαια επιασε κοφτη γιατι αυτο δε δειχνει την πραγματικη χρηση.Δε χρειαζεται να το αναλυεις τοσο.Αν οντως ενσωματωνεται τετοιος ηλεκτρονικος ρουφιανος ειναι λογικο πως η Αλφα βρηκε τροπο να ξεφευγει απο τις συμβατικες της after sales υποχρεωσεις.Ας βαλουν κι ενα banner που θα λεει:'Τα μοτερ μας εχουν ψυχη κι ευαισθησια,δεν μπορειτε να τα βιαζετε,αγροικοι!Μπρουταλ τυποι!'
Σπορ αυτοκινητο χωρις κοφτες?Που παει ο κοσμος...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008