-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
PS: Αναρωτιέμαι αν ικανοποιούν τον κόσμο οι νέοι κανονισμοί που θέσπισε για το 2006 η FIA...Χμ... Τροφή για συζήτηση!!!
Έχουμε τους κανονισμούς του 2006 πουθενά, για να τους αναλύσουμε?Υ.Γ. Να ανοίξουμε νέο τόπικ ή...?
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
PS: Αναρωτιέμαι αν ικανοποιούν τον κόσμο οι νέοι κανονισμοί που θέσπισε για το 2006 η FIA...
Χμ... Τροφή για συζήτηση!!!
Έχουμε τους κανονισμούς του 2006 πουθενά, για να τους αναλύσουμε?Υ.Γ. Να ανοίξουμε νέο τόπικ ή...?
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
PS: Αναρωτιέμαι αν ικανοποιούν τον κόσμο οι νέοι κανονισμοί που θέσπισε για το 2006 η FIA...Χμ... Τροφή για συζήτηση!!!
Έχουμε τους κανονισμούς του 2006 πουθενά, για να τους αναλύσουμε?Υ.Γ. Να ανοίξουμε νέο τόπικ ή...?
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
PS: Αναρωτιέμαι αν ικανοποιούν τον κόσμο οι νέοι κανονισμοί που θέσπισε για το 2006 η FIA...
Χμ... Τροφή για συζήτηση!!!
Έχουμε τους κανονισμούς του 2006 πουθενά, για να τους αναλύσουμε?Υ.Γ. Να ανοίξουμε νέο τόπικ ή...?
Δεν ξέρω αν πρέπει να ανοίξουμε νέο τόπικ αλλά επιγραμματικά θα προτιμούσα οι τελικές κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου να ήταν όπως επί σειρά ετών: Μια ώρα δοκιμαστικά για όλους όπου ο πραγματικά ταχύς (βλ Σέννα) να έπαιρνε ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑ την πολ ποσίσιον.
- Για τα ελαστικά: Η αλλαγή τους στα πιτ-στοπ με βρίσκει σύμφωνο Α) Για λόγους ασφάλειας Β) Γιατί συμφέρει υποθετικά την ομάδα μου την Φερράρι (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε χε χε)
Οι νέοι κινητήρες πρέπει να έχουν απογοητεύσει μάλλον τους πιλότους με τη μειωμένη ιπποδύναμη είτε απόδοση. Αυτά επιδερμικά-
-
- Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το σύστημα κατατακτήριων δοκιμών 1 ώρας&12 γυροί είναι το πιο αντιπροσωπευτικό για τον ταχύτερο, αλλά επειδή τύχαινε να υπάρχουν αρκετά βαρετά sessions, έχουν βαλθεί να κάνουν το qualifying κάτι σαν αγώνα, πιο θεαματικό, ένα show τελοσπάντων. Οπότε δύσκολα το βλέπω να επιστρέφει στο παλιό σύστημα.
Για να δούμε το νέο(πάλι) σύστημα. Περίπλοκο. Καύσιμα, 5άδες κλπ. Για να ανακατώνεται το grid... - Τα ελαστικά είναι καλή επιλογή(άλλωστε ήταν και είναι θεαματικές και οι μάχες των μηχανικών) αλλά αυτό που δεν θα μου αρέσει είναι να βλέπω 3 ή 4 πιτ-στοπς ενός οδηγού(και μπορεί φυσικά, αν ένα σετ είναι πάλι κατασκευασμένο για σετάκια των 10-15 γυρών ανάλογα με την πίστα). Κάθε τρεις και λιγάκι into the pits...
- Όσο για τους κινητήρες δεν με πειράζει η μειωμένη ιπποδύναμη+απόδοση αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα του Webber ότι έχουν υπερβολικά πολύ κράτημα(δυσανάλογο της δύναμης των κινητήρων) και ακολούθως μπορούν να μπαίνουν με αρκετά km/h στι στροφές λόγω του ότι μειώθηκαν οι αποστάσεις φρεναρίσματος(και με πιο μαλακά ελαστικά από το 2005!), μάλλον δεν είναι ενθαρρυντικό για τα προσπεράσματα...
Αλλά ακόμη δεν είδαμε αγώνα με το νέο 'look' οπότε κρατάω και μια πισινή.
Υ.Γ. Στον τομέα της αεροδυναμικής άλλαξε τίποτα? Δεν βρίσκω τους κανονισμούς πουθενά και στηρίζομαι μόνο σε αυτά που προαναφέρθηκαν.
- Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το σύστημα κατατακτήριων δοκιμών 1 ώρας&12 γυροί είναι το πιο αντιπροσωπευτικό για τον ταχύτερο, αλλά επειδή τύχαινε να υπάρχουν αρκετά βαρετά sessions, έχουν βαλθεί να κάνουν το qualifying κάτι σαν αγώνα, πιο θεαματικό, ένα show τελοσπάντων. Οπότε δύσκολα το βλέπω να επιστρέφει στο παλιό σύστημα.
-
νομίζω πως ένα poll στο formula1.com που να ρωτάνε το κόσμο τι format πιστεύουν ότι πρέπει να χρησιμοποιηθεί διαλέγοντας ανάμεσα στο παλιό και στο τωρινό, θα είχε πολύ ενδιαφέρον.
-
MS, όταν λες τωρινό εννοείς του 2005 ή του 2006?
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
νομίζω πως ένα poll στο formula1.com που να ρωτάνε το κόσμο τι format πιστεύουν ότι πρέπει να χρησιμοποιηθεί διαλέγοντας ανάμεσα στο παλιό και στο τωρινό, θα είχε πολύ ενδιαφέρον.Συμφωνώ.
-
εμενα μου αρεσε ο ενας γυρος με καυσιμα. γιατι και εβλεπες ποιος οδηγος ηταν πολυ γρηγορος (σε συναρτηση με το ποτε θα εμπαινε στα πιτ) και το οτι ανακατεβε την εκκινηση και ειχαμε πιο πολλες μαχες.
το να ξεκινα ο πιο γρηγορος 1ος εδινε βαρετους αγωνες .
για τους νεους κανονισμους δεν μπορω να πω πριν τους δω στη πραξη αλλα γενικα δεν εχω καμια εμπιστοσυνη με τα ανακατεματα που γινονται τελευταια.
οσο για τους αδυναμους κινητηρες.σκεφτομαι οτι αυτο θα κανει τον κινητηρα πιο σημαντικο στο ολο πακετο γιατι οπως ειπε ο γουεμπερ εχουν υπερβολικο κρατημα,αρα δεν θα ειναι αυτο το μεγαλο προβλημα τη νεα χρονια. το κρατημα για να υποστηριξει αυτους τους κινητηρες υπαρχει ηδη
. αρα ισως να δουμε καποιες ομαδες με δυνατους κινητηρες να εποωφελουνται περισοτερο απο ομαδες με καλο σασι -
Σίγουρα, αν αλλάξουν οι ισορροπίες(π.χ. η Jordan ή Minradi βρεθούν στην θέση της Sauber το 2005, ή η RedBull στο επίπεδο της BAR και Ferrari το 2005, ή ακόμη καλύτερα η BAR και Ferrari στα επίπεδα των Renault και McLaren) θα προσδώσει νέο ενδιαφέρον με την έννοια της αλλαγής σκηνικού(όπως έγινε π.χ. το 2001 όταν έσπασε η κυριαρχία Ferrari-McLaren από την Williams). Αλλά αν όμως μια ομάδα θα έχει συνεχώς τον πρώτο λόγο για την νίκη(όπως Ferrari 2002 και 2004), όσο ενδιαφέρον είναι οι ανακατατάξεις στους υπόλοιπους, τόσο αδιάφορη θα είναι η μάχη μπροστά. Και πολύς κόσμος που βλέπει F1 έτσι για το θέαμα-επιδερμικά πολύ πιθανόν να βαρεθεί και να αλλάξει κανάλι(ίσως να τους αρέσει το θέαμα της 1ης θέσης αντί μόνο το θέαμα).
Και επειδή στη σύγχρονη εποχή τα προσπεράσματα είναι λίγα, το σχόλιο του Webber το θεωρώ πολύ σημαντικό ως προς τα προσπεράσματα. Δηλ. θα βλέπουμε μόνο προσπέρασμα με slipstreaming(σε δύο θεωρητικά ισοδύναμα μονοθέσια για παράδειγμα)? Και επειδή τις περισσότερες φορές δεν προλαβαίνουν να προσπεράσουν μέσω slipstreaming, μια ενδεχόμενη αύξηση(της τάξης των 15-20 μέτρων κυρίως όταν προσεγγίζεις αργές στροφές τύπου hairpin και chicane) των αποστάσεων φρεναρίσματος θα επιδρούσε πολύ ευεργετικά σε αυτό τον τομέα(βέβαια αν αυτό το κατορθώσεις με μείωση του grip των ελαστικών θεωρητικά θα έχεις και μειωμένη ταχύτητα εξόδου, άρα μάλλον δεν θα προλάβεις να πάρεις slipstream. Αλλά θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να κάνεις μια πετυχημένη 'μπούκα' στο entry της στροφής[hairpin ας πούμε] γιατί θα έχει περισσότερο χρόνο ο άλλος να σε δει και αναγκαστικά θα σου ανοίξει την πόρτα για να μην συγκρουστειτε εκτός και αν προσπαθήσει να αμυνθεί από την εξωτερική αλά Μοντόγια). Αν κατάφερναν να το πετύχουν αυτό(είτε με μείωση του grip των ελαστικών είτε με μείωση της αποδοτικότητας/αποτελεσματικότητας των φρένων[πράγμα απίθανο, εξάλλου όλοι που οδηγούν 1η φορά μονοθέσιο, είναι το πρώτο πράγμα που τους κάνει μεγάλη εντύπωση]) και κατάφερναν να μειώσουν και την αεροδυναμική αναποτελεσματικότητα όταν ακολουθείς κάποιον(στις γρήγορες στροφές υποθέτω) για να δέσει το γλυκό, πιστεύω θα βλέπαμε περισσότερα προσπεράσματα(τα οποία θα αναλογούν περισσότερο στον οδηγό, παρά όπως τώρα στην απόδοση του μονοθεσίου)
Έλα που τελικά, σύμφωνα με τα λεγομένα του Webber, γίνεται το αντίθετο...Προσωπικές απόψεις, μην βαράτε!!!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
MS, όταν λες τωρινό εννοείς του 2005 ή του 2006?2006
Κανονισμοι 2006, μας αρεσουν;