-
Δεν έχετε πολλα λεφτά και χρειάζεστε 'κουρσα' η οποια να σας πάει απο το σημειο Α στο σημειο Βου. Επίσης εχετε σιχαθεί τα 'μπρίκια' που βγαζουν οι ευρωπαίοι και λοιποί κατασκευαστές και αποφασίζεται να κοιτάξετε ανατολικά
τι επιλεγετε απο τα δυο ???
-
Δεν έχετε πολλα λεφτά και χρειάζεστε 'κουρσα' η οποια να σας πάει απο το σημειο Α στο σημειο Βου. Επίσης εχετε σιχαθεί τα 'μπρίκια' που βγαζουν οι ευρωπαίοι και λοιποί κατασκευαστές και αποφασίζεται να κοιτάξετε ανατολικά
τι επιλεγετε απο τα δυο ???
-
Δεν έχετε πολλα λεφτά και χρειάζεστε 'κουρσα' η οποια να σας πάει απο το σημειο Α στο σημειο Βου. Επίσης εχετε σιχαθεί τα 'μπρίκια' που βγαζουν οι ευρωπαίοι και λοιποί κατασκευαστές και αποφασίζεται να κοιτάξετε ανατολικά
τι επιλεγετε απο τα δυο ???
-
προτείνω Kia.- (off topic; ναι καλά )
-
Και τα 2
-
μεταχειρισμένο CR125
(περιμένατε πάλι VW camber με γούνα ε?)
-
Μόνο εγώ έχω ψηφήσει?
-
Οι Ρενάκηδες λόγω καταγωγής και συγγένειας θα ψηφίσουν Νόβα κι ο Pai Mei το γνήσιο τέκνο της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το αυτό κι οι προλετάριοι
-
Ρωτα τον Λιακοπουλο .....
-
Εγώ πάλι κλείνω προς το Dacia. Η διαφορετική φιλοσοφία της πίσω ανάρτησης και ο αξιόπιστος κινητήρας της Ρενώ δίνούν το προβάδισμα. Παρόλο που δεν αναφέρεις χρήματα για να δούμε διαφορές και να γίνει ευκολότερη η απόφαση, το Nova έχει σαφώς καλύτερη οδική συμπεροφορά και σε εμπνέει οδηγικά σε σχέση με το άδιάφορο Ακουάριους με την ουδέτερη συμπεριφορά. Καταλήγοντας θέλω να επισημάνω ότι και τα 2 είναι τίμια αυτοκίνητα που θα σε μετακινήσουν άνετα χωρίς ποτέ να υποψιαστείς ότι πήγε ένα ευρώ χαμένο από την αγορά του. Dacia επίσης λόγω τεχνογνωσίας και είσοδο στο WRC με το Logan S2000 αλλά και για το ντιζάιν που σαφώς υπερτερεί, υποκειμενικά πάντα.
-
ΑΝ ήταν τίμιο το Lada θα κόστιζε 400 ευρω, ψηφίζω το Dacia.
-
Δεν ξέρω αν γίνεται σύγκριση όμως, γιατί το Nova είναι 1.557κ.εκ. (άρα 1.6) και το Lada 1.499κ.εκ.
Το Lada επίσης έχει καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο και αδικείται το Nova
-
dacia!
-
Όλοι εσείς δεν ξέρετε τι λέτε!
Το 1952, η Λάντα πρώτη παρουσίασε το σύστημα καύσης βενζίνης/βότκας. Το αυτοκίνητο δούλευε με οτιδήποτε απ' τα δύο ήταν διαθέσιμο.... Το κατόρθωμα αυτό είχε αποσπάσει διθυράμβους από όλες τις τοπικές επιτροπές του κόμματος.
Ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο με ενσωματωμένο φλασκί (τι τασάκια και χαζομάρες).
Ακόμα, η εταιρία κατέχει το απόλυτο ρεκόρ στον Ιστορικό αγώνα Μόσχα-Σιβηρία, όταν ένα αυτοκίνητο της εταιρίας, γεμάτο καπιταλιστικά γουρούνια-προδότες της Επανάστασης τον ολοκλήρωσε σε μόλις 3μήνες, 21 ημέρες και κάτι ψιλά...Το ρεκόρ αυτό δεν έχει διανοηθεί καμιά άλλη εταιρία να σπάσει...
Κατόπιν της παράθεσης μερικών ιστορικών στοιχείων, έχω να πω ότι όποιος δεν προτιμήσει τo Lada είναι ανίδεος, ανιστόρητος και αντικειμενικός και θα έπρεπε να του αφερείται το δίπλωμα αμέσως!
Lada for ever!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Όλοι εσείς δεν ξέρετε τι λέτε!Το 1952, η Λάντα πρώτη παρουσίασε το σύστημα καύσης βενζίνης/βότκας. Το αυτοκίνητο δούλευε με οτιδήποτε απ' τα δύο ήταν διαθέσιμο.... Το κατόρθωμα αυτό είχε αποσπάσει διθυράμβους από όλες τις τοπικές επιτροπές του κόμματος.
Ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο με ενσωματωμένο φλασκί (τι τασάκια και χαζομάρες).
Ακόμα, η εταιρία κατέχει το απόλυτο ρεκόρ στον Ιστορικό αγώνα Μόσχα-Σιβηρία, όταν ένα αυτοκίνητο της εταιρίας, γεμάτο καπιταλιστικά γουρούνια-προδότες της Επανάστασης τον ολοκλήρωσε σε μόλις 3μήνες, 21 ημέρες και κάτι ψιλά...Το ρεκόρ αυτό δεν έχει διανοηθεί καμιά άλλη εταιρία να σπάσει...
Κατόπιν της παράθεσης μερικών ιστορικών στοιχείων, έχω να πω ότι όποιος δεν προτιμήσει τo Lada είναι ανίδεος, ανιστόρητος και αντικειμενικός και θα έπρεπε να του αφερείται το δίπλωμα αμέσως!
Lada for ever!
Μαζί σου!
-
Και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που μου είπε κάποιος που δε θυμ'αμαι τωρα το Lada Aquarius έχει ακαμψία μεγαλύτερη απο το space shuttle!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που μου είπε κάποιος που δε θυμ'αμαι τωρα το Lada Aquarius έχει ακαμψία μεγαλύτερη απο το space shuttle!Από το space shuttle δεν μας ενδιαφέρει, το benchmark μας ενδιαφέρει..
-
Dacia, είχε ένας τύπος ένα back in the 80s στην κηφισια με μοτερ Renault 5 Alpine
Αλήθεια τα σημερινά Dacia ακολουθούν την αρχιτεκτονική του Renault 12 με τον διαμήκη κινητήρα? -
Πρόγραμμα και τουρμπίνα παίρνει κανένα;
θέλω να ριξω ξύλο σε Μ3 και να περνάω ότι κινείται
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πρόγραμμα και τουρμπίνα παίρνει κανένα;θέλω να ριξω ξύλο σε Μ3 και να περνάω ότι κινείται
Τι πρόγραμα λες τώρα???
Alpine turbo μοτεράκι στο Dacia, καρμπυρατέρ και άγιος ο θεός, όρεξη και ζιγκλέρ να έχεις ...........Αλλά που να ξέρεται εσείς οι νέοι απ' αυτά
Dacia Nova Vs Lada Aquarius