-
Φίλοι, όντας αριθμολάγνος, μπήκα να δώ τις πωλήσεις αυτοκινήτων που
ανακοινώθηκαν για το Νοέμβριο. Πως μου ήρθε μια φλασιά και έκανα ένα
excel φύλο των πωλήσεων από το οποίο προέκυψαν ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις
(από αυτές που δεν τολμάς να ακούσεις στα περιοδικά).α) Οι κυριότερες πωλήσεις από 1999 ως 2005
β) Η μεταβολή πωλήσεων και σημαντικότερο, η μεταβολή του market
share μεταξύ των κυριότερων 16 ανταγωνιστών.Παρατηρείς ότι
-
Η ford και η Kia έχουν αυξήσει τρομακτικά τόσο τις πωλήσεις όσο
και το market share τους σε σχέση με τους άλλους -
Η fiat έχει ζόρικη πτώση πωλήσεων
-
Η toyota, παρά την αύξηση πωλήσεων, έχει μείωση του market
share της γιατί απλά ... ο ανταγωνισμός το αύξησε περισσότερο. -
Η citroen έχει πτώση που με παραξένεψε και (όντας citroenάκιας)
έψαξα να δώ από που προέρχεται. Ε, λοιπόν, την περίοδο 1998-2000
η citroen είχε πουλήσει τον αστρονομικό αριθμό των 31.246 SAXO !
πράγμα που από τότε δεν έχει καταφέρει να επαναλάβει με τα νέα C2/C3
(μα καλά, τι είχε το SAXO τελικά?) και επέδρασαν στις μετρήσεις. -
Αντίστοιχα, η τεράστια άνοδος της Ford οφείλεται μόνο (και μόνο)
στο Focus το οποίο η Ford θα πρέπει να κάνει εικόνισμα στα εργοστάσιά της
Αυτά
-
-
Φίλοι, όντας αριθμολάγνος, μπήκα να δώ τις πωλήσεις αυτοκινήτων που
ανακοινώθηκαν για το Νοέμβριο. Πως μου ήρθε μια φλασιά και έκανα ένα
excel φύλο των πωλήσεων από το οποίο προέκυψαν ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις
(από αυτές που δεν τολμάς να ακούσεις στα περιοδικά).α) Οι κυριότερες πωλήσεις από 1999 ως 2005
β) Η μεταβολή πωλήσεων και σημαντικότερο, η μεταβολή του market
share μεταξύ των κυριότερων 16 ανταγωνιστών.Παρατηρείς ότι
-
Η ford και η Kia έχουν αυξήσει τρομακτικά τόσο τις πωλήσεις όσο
και το market share τους σε σχέση με τους άλλους -
Η fiat έχει ζόρικη πτώση πωλήσεων
-
Η toyota, παρά την αύξηση πωλήσεων, έχει μείωση του market
share της γιατί απλά ... ο ανταγωνισμός το αύξησε περισσότερο. -
Η citroen έχει πτώση που με παραξένεψε και (όντας citroenάκιας)
έψαξα να δώ από που προέρχεται. Ε, λοιπόν, την περίοδο 1998-2000
η citroen είχε πουλήσει τον αστρονομικό αριθμό των 31.246 SAXO !
πράγμα που από τότε δεν έχει καταφέρει να επαναλάβει με τα νέα C2/C3
(μα καλά, τι είχε το SAXO τελικά?) και επέδρασαν στις μετρήσεις. -
Αντίστοιχα, η τεράστια άνοδος της Ford οφείλεται μόνο (και μόνο)
στο Focus το οποίο η Ford θα πρέπει να κάνει εικόνισμα στα εργοστάσιά της
Αυτά
-
-
Φίλοι, όντας αριθμολάγνος, μπήκα να δώ τις πωλήσεις αυτοκινήτων που
ανακοινώθηκαν για το Νοέμβριο. Πως μου ήρθε μια φλασιά και έκανα ένα
excel φύλο των πωλήσεων από το οποίο προέκυψαν ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις
(από αυτές που δεν τολμάς να ακούσεις στα περιοδικά).α) Οι κυριότερες πωλήσεις από 1999 ως 2005
β) Η μεταβολή πωλήσεων και σημαντικότερο, η μεταβολή του market
share μεταξύ των κυριότερων 16 ανταγωνιστών.Παρατηρείς ότι
-
Η ford και η Kia έχουν αυξήσει τρομακτικά τόσο τις πωλήσεις όσο
και το market share τους σε σχέση με τους άλλους -
Η fiat έχει ζόρικη πτώση πωλήσεων
-
Η toyota, παρά την αύξηση πωλήσεων, έχει μείωση του market
share της γιατί απλά ... ο ανταγωνισμός το αύξησε περισσότερο. -
Η citroen έχει πτώση που με παραξένεψε και (όντας citroenάκιας)
έψαξα να δώ από που προέρχεται. Ε, λοιπόν, την περίοδο 1998-2000
η citroen είχε πουλήσει τον αστρονομικό αριθμό των 31.246 SAXO !
πράγμα που από τότε δεν έχει καταφέρει να επαναλάβει με τα νέα C2/C3
(μα καλά, τι είχε το SAXO τελικά?) και επέδρασαν στις μετρήσεις. -
Αντίστοιχα, η τεράστια άνοδος της Ford οφείλεται μόνο (και μόνο)
στο Focus το οποίο η Ford θα πρέπει να κάνει εικόνισμα στα εργοστάσιά της
Αυτά
-
-
Ενδιαφέρον θα έχει τι θα κάνει η δυσμοιρη Fiat το 2006.
Πλάκα θα είχε και η παράθεση 'εξωτικών' κατασκευαστών επίσης.
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8553Ακριβώς! Φίλε zardoz, βάλε το ενδιαφέρον ποστ σου εκεί
Πως κινείται η αγορά αυτοκινήτου (warning: αριθμολαγνεία στο