-
Και για να μη ξεχνιόμαστε, όσοι οδηγούμε στην πόλη, ιδού ένα
γραφηματάκι που δείχνει μαζί, τη διαφορά... μήκους κάποιων μοντέλων.Για να μάθουμε πρίν πάρουμε (και ψάχνουμε για παρκάρισμα)
-
Και για να μη ξεχνιόμαστε, όσοι οδηγούμε στην πόλη, ιδού ένα
γραφηματάκι που δείχνει μαζί, τη διαφορά... μήκους κάποιων μοντέλων.Για να μάθουμε πρίν πάρουμε (και ψάχνουμε για παρκάρισμα)
-
Και για να μη ξεχνιόμαστε, όσοι οδηγούμε στην πόλη, ιδού ένα
γραφηματάκι που δείχνει μαζί, τη διαφορά... μήκους κάποιων μοντέλων.Για να μάθουμε πρίν πάρουμε (και ψάχνουμε για παρκάρισμα)
-
Ενδιαφέρον γράφημα!
Όμως, όπως έχω ξαναπεί, το μέγεθος είναι μία από τις δεκάδες παραμέτρους που καθιστούν ένα αυτοκίνητο εύχρηστο ή όχι μέσα στην πόλη.
Και όπως φαίνεται και στο γράφημα, τελικά η διαφορά ανάμεσα σε ένα Focus κι ένα Mazda 6 δεν είναι και τόσο μεγάλη, όσο θα υπέθετε κανείς από τους αριθμούς. -
Εμένα αυτό το γράφημα δεν μου λέει κάτι. Ένας ηλίθιος οδηγός με ένα Σμαρτ μπορεί να πιάσει σαφώς πιο πολύ χώρο από έναν συνειδητοποιημένο με ένα Mazda 6.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εμένα αυτό το γράφημα δεν μου λέει κάτι. Ένας ηλίθιος οδηγός με ένα Σμαρτ μπορεί να πιάσει σαφώς πιο πολύ χώρο από έναν συνειδητοποιημένο με ένα Mazda 6.ααααααααααακριβώς!
Ένας εξίσου (ή και περισσότερο) ηλίθιος οδηγός με Σμαρτ, μπορεί να το παρκάρει ΚΑΘΕΤΑ σε στενότατο στενό (βλέπε κέντρο πειραιά) για να πουλήσει μούρη, και να μην περνάει ΙΧ μεγαλύτερο από το δικό μου ας πούμε...
-
υποθέτω οτι το νόημα του γραφήματος είναι να συγκρίνεις το μήκος των αυτοκινήτων με ΔΕΔΟΜΕΝΟ τον οδηγό. Υπ'αυτή την έννοια, έχει νόημα.
-
Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.
Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...
Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....
Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...
Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....
Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-
δεν θελει κοπο, θελει τροπο
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.
Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...
Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....
Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-
δεν θελει κοπο, θελει τροπο
Ακριβώς.
Οι διαστάσεις δεν παίζουν ρόλο.
Π.χ. με Navara διπλοκάμπινο τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα από ότι με Atos, μέσα στο κέντρο. (όχι, δεν πήρα μαζί μου τα μισά αυτοκίνητα!).
Το Navara (5+m μήκος) ήταν πολύ πιο ευέλικτο, εύκολο, διασκεδαστικό κλπ κλπ από ότι το Atos. Ειλικρινά.Με το Mondeo δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα σε στενά, μέσα στην πόλη, ή στο παρκάρισμα κλπ. Μου φαίνεται σχεδόν το ίδιο εύχρηστο και ευέλικτο με το rallye.
Κατά τη γνώμη μου, τα supermini (εξαιρούνται φυσικά gti, sport κλπ), πρέπει να αποφεύγονται ως αγορά. Έχουν ακριβύνει πολύ, και δεν έχουν πλεονεκτήματα που να δικαιολογούν αυτή τη διαφορά.
Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό.
Σωστός.Αλλοιώς την Αθήνα δεν τη σώζουν ούτε 10 ''Αττικές οδοί''.Η πρώτη ήδη εξαντλεί τα όριά της.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.
Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...
Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....
Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-
δεν θελει κοπο, θελει τροπο
Ακριβώς.
Οι διαστάσεις δεν παίζουν ρόλο.
Π.χ. με Navara διπλοκάμπινο τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα από ότι με Atos, μέσα στο κέντρο. (όχι, δεν πήρα μαζί μου τα μισά αυτοκίνητα!).
Το Navara (5+m μήκος) ήταν πολύ πιο ευέλικτο, εύκολο, διασκεδαστικό κλπ κλπ από ότι το Atos. Ειλικρινά.Με το Mondeo δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα σε στενά, μέσα στην πόλη, ή στο παρκάρισμα κλπ. Μου φαίνεται σχεδόν το ίδιο εύχρηστο και ευέλικτο με το rallye.
Κατά τη γνώμη μου, τα supermini (εξαιρούνται φυσικά gti, sport κλπ), πρέπει να αποφεύγονται ως αγορά. Έχουν ακριβύνει πολύ, και δεν έχουν πλεονεκτήματα που να δικαιολογούν αυτή τη διαφορά.
Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό.Συμφωνώ και γώ. Αν εξαιρέσεις το παρκάρισμα, ένα smart δέν έχει καμία διαφορά απο ένα Land Cruiser μέσα στην πόλη. Προσωπικά, αν και έχω και ένα Atos, όταν πάω στο κέντρο παίρνω το Santa Fe επειδή είναι αυτόματο!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.
Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...
Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....
Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-
δεν θελει κοπο, θελει τροπο
Ακριβώς.
Οι διαστάσεις δεν παίζουν ρόλο.
Π.χ. με Navara διπλοκάμπινο τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα από ότι με Atos, μέσα στο κέντρο. (όχι, δεν πήρα μαζί μου τα μισά αυτοκίνητα!).
Το Navara (5+m μήκος) ήταν πολύ πιο ευέλικτο, εύκολο, διασκεδαστικό κλπ κλπ από ότι το Atos. Ειλικρινά.Με το Mondeo δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα σε στενά, μέσα στην πόλη, ή στο παρκάρισμα κλπ. Μου φαίνεται σχεδόν το ίδιο εύχρηστο και ευέλικτο με το rallye.
Κατά τη γνώμη μου, τα supermini (εξαιρούνται φυσικά gti, sport κλπ), πρέπει να αποφεύγονται ως αγορά. Έχουν ακριβύνει πολύ, και δεν έχουν πλεονεκτήματα που να δικαιολογούν αυτή τη διαφορά.
Εξάλλου για την πόλη καλύτερα να χρησιμοποιείς το Μετρό.Συμφωνώ και γώ. Αν εξαιρέσεις το παρκάρισμα, ένα smart δέν έχει καμία διαφορά απο ένα Land Cruiser μέσα στην πόλη. Προσωπικά, αν και έχω και ένα Atos, όταν πάω στο κέντρο παίρνω το Santa Fe επειδή είναι αυτόματο!
Κεντρο δεν ειναι η Β. Σοφιας ......
Για πηγαινεται στα στενα του Παγκρατιου ή του Κολονακιου με το αυτα,να δειτε την γλυκα....ουτε στριβουν ουτε παρκαρουν. -
Τι λέτε ρε παιδιά;;;
Πώς διάολο περνάει ένα Land Rover ανάμεσα στα λεωφορεία-τρόλει και τα ατάκτως εριμμένα ταξί και μηχανάκια με την ίδια ευκολία όπως ένα Σέι???Εκτός κι αν μιλάμε για 'off-road' καταστάσεις, όπου κερδίζει απλώς με τον όγκο του (με λίγα λόγια, κάντε στην μπάντα γιατί σας πάτησα)...
-
Ούτε εγώ τα καταλαβαίνω τα παραπάνω. Πχ το Atos παρκάρεται πολύ ευκολότερα από ένα αυτοκίνητο 20++ εκ. μακρύτερο, γιατί εκτός της διαφοράς μήκους υπάρχει διαφορά και στο πλάτος όπως και στο κόψιμο του τιμονιού λόγω μικρών τροχών. Πραγματικά σε αρκετές θέσεις που ούτε κατά διάνοια σκέφτεται να προσπαθήσει κάποιος με μικρομεσαίο ή μεσαίο να παρκάρει, ένα μικρό μπορεί να χωρέσει με λίγη προσπάθεια.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τι λέτε ρε παιδιά;;;
Πώς διάολο περνάει ένα Land Rover ανάμεσα στα λεωφορεία-τρόλει και τα ατάκτως εριμμένα ταξί και μηχανάκια με την ίδια ευκολία όπως ένα Σέι???Εκτός κι αν μιλάμε για 'off-road' καταστάσεις, όπου κερδίζει απλώς με τον όγκο του (με λίγα λόγια, κάντε στην μπάντα γιατί σας πάτησα)...
Eίναι θέμα εξοικείωσης Πέτρο.
Αρκεί να μάθεις που αρχίζει και που τελειώνει το αυτοκίνητο, ώστε να κινηθείς μια χαρά.
Εκτός αυτού, στοιχεία όπως: καλή ορατότητα, αυτόματο κιβώτιο, σωστή εργονομία και χειριστήρια (τιμόνι, επιλογέας) βοηθούν τα μέγιστα στην κίνηση, τους ελιγμούς, και τη διατήρηση της ψυχραιμίας στις φριχτές συνθήκες της πόλης. Αυτά είναι τα πιο σημαντικά.
Τέλος, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει και τη σπουδαιότητα των φρένων.
Αν το Σέι σταματάει σε +20 μέτρα σε σχέση με το Land Rover, ευχαριστώ δε θα πάρω, ούτε μέσα στην πόλη. Η ασφάλεια προέχει. Και για το παιδάκι, που θα σου πεταχτεί ξαφνικά από το στενό. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αν το Σέι σταματάει σε +20 μέτρα σε σχέση με το Land Rover, ευχαριστώ δε θα πάρω, ούτε μέσα στην πόλη. Η ασφάλεια προέχει. Και για το παιδάκι, που θα σου πεταχτεί ξαφνικά από το στενό.
Δεν έχω πρόχειρες μετρήσεις, αλλά ακόμα κι αν το sei σταματάει στα +20 μέτρα από το land rover (που αμφιβάλλω), αυτό θα συμβαίνει σε καταστάσεις 120-0. Δε νομίζω ότι στα στενά πρόκειται ποτέ να αναπτύξεις τέτοιες ταχύτητες. Για να μην αναφέρω και το θέμα του βάρους, όπου το land rover είναι κάνα τόνο βαρύτερο...
btw, καλή ορατότητα έχει και ένα idea, σωστή εργονομία έχει και το panda που λέει ο λόγος, (καλό) αυτόματο κιβώτιο έχει και το jazz...
-
τελικα το φορουμ εχει ανεξαντλητο ρεπερτοριο...
ρε παιδια μερικα απο αυτα τα τζιπ που λετε και τα μεγαλα δε στριβουν καλα καλα μεσα στις πολεις...και σεις μας λετε οτι παρκαρουν κιολας?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τελικα το φορουμ εχει ανεξαντλητο ρεπερτοριο...ρε παιδια μερικα απο αυτα τα τζιπ που λετε και τα μεγαλα δε στριβουν καλα καλα μεσα στις πολεις...και σεις μας λετε οτι παρκαρουν κιολας?
όσο παρακολουθείς μαθαίνεις
-
όσο παρακολουθείς μαθαίνεις
unfortunately!
Αυτοκίνητο... θέμα μήκους