-
Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;
-
Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;
-
Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;
-
Ο χρήστης theomits έγραψε:
Πριν από ένα μήνα πήρα το focus 1.6lt 115 hp. Αυτό που με χαλάει λίγο είναι ότι η 5η είναι αδικαιολόγητα κοντή. Με 3500 rpm δεν δικαιολογείται κατά τη γνώμη μου να πιάνει τα 120 μόνο. Καθώς σκέφτομαι να αλλάξω κάτι ένας φίλος πρότεινε να μεγαλώσω το γρανάζι διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι πάνω σε αυτό; Πώς ή που να απευθυνθώ και αν αξίζει τελικά τον κόπο;Μπορείς να μακρύνεις λίγο την σχέση μετάδοσης του διαφορικού, με το να τοποθετήσεις μικρότερης διαμέτρου κορώνα διαφορικού (ή μπορεί να αλλάζει όλο το κορωνοπηνίο, δεν ξέρω).
Έτσι θα μακρύνουν όλες οι σχέσεις σου. Όσο μακρύνουν οι σχέσεις σου, τόσο θα ελαττωθεί η ροπή που φτάνει στους τροχούς.Συνήθως στο εμπόριο κυκλοφορούν μόνο πιο κοντά κορωνοπηνία.
-
Καλά μόνο στις εθνικές οδούς κυκλοφορείς και σου φαίνεται τόσο ποια κοντή η Πέμπτη; Ίσα ίσα που είναι ενεργή ταχύτητα και όχι μόνο για ευθείες. Αν μακρύνεις τη σχέση του διαφορικού όμως θα χάσεις νεύρο σε όλες τις ταχύτητες και δεν ξέρω πόσο συνετό είναι κάτι τέτοιο.
-
δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο..........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο..........Εντάξει δεν μιλάμε και για το 1400!!!
-
6αρι δεν εχει το Φοκους???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο.......... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δειτε που καταντησαμε , να λεμε το κιβωτιο του φοκους κοντο..........Πάντως το 5άρι σαζμάν του προηγούμενου 16αριού Focus είχε πολύ μακρυά 5η (τουλάχιστον).
Μου κακοφάνηκε όσες φορές το είχα οδηγήσει.Αν το καινούργιο έχει στα 120Km/h 3.500rpm, είναι καλά. Και το δικό μου περίπου τόσο έχει, αν και θα ήθελα να είναι λίιιιιγο πιο μακρύ (π.χ. τα 140 να έρχονται πριν τις 4.000rpm.)
-
Με 34,2 χλμ/1000 σαλ (συμφωνα με τα λεγομενα σου-δεν ξερω ποσο ακριβως ειναι στα τεχνικα στοιχεια), δεν συγκαταλεγεται στα κοντα σαζμαν.
Νομιζω πως ειναι καλο-ουτε μακρυ, οπως στο δικο μου με περιπου 38 χλμ/ 1000 σαλ, ουτε πολυ κοντο, οπως π.χ. στο νεο Jetta που εχει πεμπτη με 29,κατι χλμ/ 1000 σαλ... -
Αν έχεις 3500σαλ με 120χαω η τελική των 190χαω του νέου focus επιτυγχάνεται με 5500σαλ - δεν είναι κοντή η 5η.
Μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους τροχούς (αν χωράνε) και είναι το πιο εύκολο. Αλλά τελική θα πιάνεις με 4η.
-
Τι θα δούν ακόμα τα ματάκια μου θεέ μου...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τι θα δούν ακόμα τα ματάκια μου θεέ μου...Τι είναι αυτό που σε παραξένεψε ακριβώς;
-
To κιβώτιο του προηγούμενου focus αν θυμάμαι καλα είχε με 5η και 3000σαλ 120χλμ/ώρα στο κοντέρ.
Οπότε με αυτή τη λογική, το κιβώτιο στο καινούριο focus είναι κοντό.
Πάντως για 1600άρι είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
To κιβώτιο του προηγούμενου focus αν θυμάμαι καλα είχε με 5η και 3000σαλ 120χλμ/ώρα στο κοντέρ.
Οπότε με αυτή τη λογική, το κιβώτιο στο καινούριο focus είναι κοντό.
Πάντως για 1600άρι είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει...Ναι, για το ταξίδι ήταν πολύ ωραίο... Αν συνυπολογίσουμε το ότι το αμάξι είναι (μεταξύ άλλων) cruiser , τότε αυτό είναι καλοδεχούμενο.
Αλλά γενικότερα το σαζμάν του είναι, πιστεύω, μακρύ. Αυτό αδικεί την άλλη, σκοτεινή πλευρά του , αυτή που απορρέει από το εξαιρετικό στήσιμό του, που το καθιστά 'όπλο' σε έναν δρόμο με στροφές (όσες περισσότερες, τόσο καλύτερα! )... -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
To κιβώτιο του προηγούμενου focus αν θυμάμαι καλα είχε με 5η και 3000σαλ 120χλμ/ώρα στο κοντέρ.
Οπότε με αυτή τη λογική, το κιβώτιο στο καινούριο focus είναι κοντό.
Πάντως για 1600άρι είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να σε προβληματίζει...Ναι, για το ταξίδι ήταν πολύ ωραίο... Αν συνυπολογίσουμε το ότι το αμάξι είναι (μεταξύ άλλων) cruiser , τότε αυτό είναι καλοδεχούμενο.
Αλλά γενικότερα το σαζμάν του είναι, πιστεύω, μακρύ. Αυτό αδικεί την άλλη, σκοτεινή πλευρά του , αυτή που απορρέει από το εξαιρετικό στήσιμό του, που το καθιστά 'όπλο' σε έναν δρόμο με στροφές (όσες περισσότερες, τόσο καλύτερα! )...το μονο που του ελειπε ηταν μια πιο κοντη 3η...... κατα τα αλλα ηταν μια χαρα...
ΚΙΒΩΤΙΟ FOCUS 05