Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ασφάλεια του παρόντως σε σχέση με το χθές...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η ασφάλεια του παρόντως σε σχέση με το χθές...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    34
    122
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Ανοίγω νέο θέμα επειδή δεν βρήκα κάτι πολύ αντίστοιχο. (αν υπάρχει κάπου παρακαλώ να μεταφερθεί)

      Επιστρέφοντας σήμερα το μεσημέρι στην εθνική έπεσα πάνω σε ένα ατύχημα...

      Μία παλιά Afla Romeo, μάλλον giulietta είχε φέρει τούμπες και το καπώ της είχε γίνει ένα με το υπόλοιπο αυτοκίνητο...
      Ασθενοφόρα δεν είδα οπότε δεν γνωρίσω αν υπήρξε τραυματισμός αλλά ούτε και άλλα τρακαρισμένα αυτοίνητα.
      Κρίμα μεγάλο επειδή το αυτοκίνητο ήταν σε απίθανη κατάσταση (όσο είχε απομείνει βέβαια) και ποιός ξέρει τί είχε γίνει.

      Εκείνο που μου έμεινε πάντως ήταν η κατάσταση της οροφής που είχε γίνει κυριλεκτικά ένα με το αμάξωμα.

      Στο μυαλό μου ήρθε λοιπόν ένα παρόμοιο ατύχημα που είχε ο αδερφός μου πριν από 2 χρόνια όταν το ταπεινό Saxo 1.4 που οδηγούσε μετά από κτύπημα έπεσε στην μπαριέρα σηκώθηκε στον αέρα έσκασε με τον ουρανό και σύρθηκε για 50ριά μετρά ανάποδα στον δρόμο.
      Όχι μόνο δεν έπαθε τίποτα το αυτοκίνητο εκτός από ένα μικρό βούλιαγμα της οροφής μπροστά αλλά ο αδερφός μου βγήκε ατσαλάκωτος από μέσα και ΔΕΝ φόραγε και ζώνη (ο βλάκας).

      Αναρωτιέμαι λοιπόν αν όλα αυτά που γίνονται και όλο αυτό το επιπλέον βάρος των νέων αυτοκινήτων έχει τελικά κάποιο ρόλο και ίσως όντως και να σώζει ζωές όταν χρειαστεί...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dpolal last edited by

        Ανοίγω νέο θέμα επειδή δεν βρήκα κάτι πολύ αντίστοιχο. (αν υπάρχει κάπου παρακαλώ να μεταφερθεί)

        Επιστρέφοντας σήμερα το μεσημέρι στην εθνική έπεσα πάνω σε ένα ατύχημα...

        Μία παλιά Afla Romeo, μάλλον giulietta είχε φέρει τούμπες και το καπώ της είχε γίνει ένα με το υπόλοιπο αυτοκίνητο...
        Ασθενοφόρα δεν είδα οπότε δεν γνωρίσω αν υπήρξε τραυματισμός αλλά ούτε και άλλα τρακαρισμένα αυτοίνητα.
        Κρίμα μεγάλο επειδή το αυτοκίνητο ήταν σε απίθανη κατάσταση (όσο είχε απομείνει βέβαια) και ποιός ξέρει τί είχε γίνει.

        Εκείνο που μου έμεινε πάντως ήταν η κατάσταση της οροφής που είχε γίνει κυριλεκτικά ένα με το αμάξωμα.

        Στο μυαλό μου ήρθε λοιπόν ένα παρόμοιο ατύχημα που είχε ο αδερφός μου πριν από 2 χρόνια όταν το ταπεινό Saxo 1.4 που οδηγούσε μετά από κτύπημα έπεσε στην μπαριέρα σηκώθηκε στον αέρα έσκασε με τον ουρανό και σύρθηκε για 50ριά μετρά ανάποδα στον δρόμο.
        Όχι μόνο δεν έπαθε τίποτα το αυτοκίνητο εκτός από ένα μικρό βούλιαγμα της οροφής μπροστά αλλά ο αδερφός μου βγήκε ατσαλάκωτος από μέσα και ΔΕΝ φόραγε και ζώνη (ο βλάκας).

        Αναρωτιέμαι λοιπόν αν όλα αυτά που γίνονται και όλο αυτό το επιπλέον βάρος των νέων αυτοκινήτων έχει τελικά κάποιο ρόλο και ίσως όντως και να σώζει ζωές όταν χρειαστεί...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Ανοίγω νέο θέμα επειδή δεν βρήκα κάτι πολύ αντίστοιχο. (αν υπάρχει κάπου παρακαλώ να μεταφερθεί)

          Επιστρέφοντας σήμερα το μεσημέρι στην εθνική έπεσα πάνω σε ένα ατύχημα...

          Μία παλιά Afla Romeo, μάλλον giulietta είχε φέρει τούμπες και το καπώ της είχε γίνει ένα με το υπόλοιπο αυτοκίνητο...
          Ασθενοφόρα δεν είδα οπότε δεν γνωρίσω αν υπήρξε τραυματισμός αλλά ούτε και άλλα τρακαρισμένα αυτοίνητα.
          Κρίμα μεγάλο επειδή το αυτοκίνητο ήταν σε απίθανη κατάσταση (όσο είχε απομείνει βέβαια) και ποιός ξέρει τί είχε γίνει.

          Εκείνο που μου έμεινε πάντως ήταν η κατάσταση της οροφής που είχε γίνει κυριλεκτικά ένα με το αμάξωμα.

          Στο μυαλό μου ήρθε λοιπόν ένα παρόμοιο ατύχημα που είχε ο αδερφός μου πριν από 2 χρόνια όταν το ταπεινό Saxo 1.4 που οδηγούσε μετά από κτύπημα έπεσε στην μπαριέρα σηκώθηκε στον αέρα έσκασε με τον ουρανό και σύρθηκε για 50ριά μετρά ανάποδα στον δρόμο.
          Όχι μόνο δεν έπαθε τίποτα το αυτοκίνητο εκτός από ένα μικρό βούλιαγμα της οροφής μπροστά αλλά ο αδερφός μου βγήκε ατσαλάκωτος από μέσα και ΔΕΝ φόραγε και ζώνη (ο βλάκας).

          Αναρωτιέμαι λοιπόν αν όλα αυτά που γίνονται και όλο αυτό το επιπλέον βάρος των νέων αυτοκινήτων έχει τελικά κάποιο ρόλο και ίσως όντως και να σώζει ζωές όταν χρειαστεί...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimsabas last edited by

            Πάντως εγώ δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει αν τουμπάρει το ΜΧ...

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krieza last edited by

              Τωρα κι εσυ ρε φιλε τι ηθελες κι εγραψες οτι ηταν Alfa Romeo??

              @mods
              Τα λουκετα οι αμπαρες και οι κλειδαριες σε επιφυλακη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Και ακόμα δεν ανέφερε για τη σκουριά στις κολώνες της οροφής...

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tazio last edited by

                  Έχετε ξεφύγει ρε σείς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    manosk last edited by

                    Ίσως ήταν από τις παρτίδες που φτιάχτηκαν από σοβιετικό χάλυβα.

                    Και ναι, το επιπλέον βάρος δεν είναι για το θεαθήναι. Καλή η ενεργητική ασφάλεια, αλλά όταν βρεθείς στο σημείο που η στούκα είναι αναπότρεπτη εύχεσαι να ζύγιζε 3 τόνους το αμάξωμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Γιατί; Για να είναι μεγαλύτερη η αδράνεια; Να είχες roll-cage εύχεσαι .

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        alfa-156 last edited by

                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                        Γιατί; Για να είναι μεγαλύτερη η αδράνεια; Να είχες roll-cage εύχεσαι .

                        σωστος!αντε γιατι ολοι οι ασχετοι εδω μαζευτηκαν!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Το βάρος σε μεγάλο βαθμό προέρχεται από τις ενισχύσεις στο πλαίσιο και στα συστήματα παθητικής ασφάλειας. Ουσιαστικά τα νέα αυτοκίνητα είναι ενισχυμένα κουβούκλια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:

                            Γιατί; Για να είναι μεγαλύτερη η αδράνεια; Να είχες roll-cage εύχεσαι .

                            σωστος!αντε γιατι ολοι οι ασχετοι εδω μαζευτηκαν!

                            Επίσης με το μεγαλύτερο βάρος έχεις και μεγαλύτερη ορμή..

                            Προσωπικά προτιμώ αν είναι να τρακάρω, να είμαι σε Hummer παρά σε elise.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Αν είναι να τρακάρουν μεταξύ τους, γιατί αν είναι και τα δύο σε τοίχο, πάρε τη Λίζα...

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                melos86 last edited by

                                Οχι, μην τους ακους...
                                Παρε το Hummer για να περασεις... μεσα απο τον τοιχο!! Σιγα μην σταματησει το θεριο ενα τοιχακι!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:

                                  Γιατί; Για να είναι μεγαλύτερη η αδράνεια; Να είχες roll-cage εύχεσαι .

                                  σωστος!αντε γιατι ολοι οι ασχετοι εδω μαζευτηκαν!

                                  Τελείωσες; Πάρε το κονσερβοκούτι σου και όρμα σε μια Mercedes ML. Εκεί θα δεις τι σημαίνει 'μεγάλη ορμή'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Ειναι γεγονός πως π.χ. την δεκαετία του 60 ενα τρακάρισμα ακόμα και με 50-60 χλμ μπορεί να αποβεί μοιραίο... Ενώ με ενα σημερινό αυτοκίνητο (εξαιρουμένου του... Landwind για προφανείς λόγους...) βγαίνεις ουσιαστικά ατσαλάκωτος με ψυχικά τραύματα μόνον και ισως με κανενα εγκαυματάκι απο τους αερόσακους...

                                    Θυμάμαι σε ενα τεύχος του Top Gear είχανε κάνει crash test με κασκαντέρ αντί για κούκλα! Πήρανε ενα Megane II και το στουκάρανε σε σταματημένο Mondeo με καμια 60-70 χλμ. Ο κασκαντέρ δεν φόραγε ουτε κράνος! Βγήκε χεσμ**** αλλα και χωρίς γρατσουνιά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dpolal last edited by

                                      O λόγος που ανέφερα το συγκεκριμένο περιστατικό αφορά περισσότερο σε μια διαπίστωση μου...

                                      Τελικά το έξτρα βάρος που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα και το οποίο όλοι το κατηγορούν για τις μειωμένες επιδόσεις και τα προβλήματα ενεργητικής ασφάλειας που δημιουργεί μήπως ΔΕΝ είναι και τόσο περιττό;;;;

                                      Εννοείτε ότι μιλώντας για βάρος αναφέρομαι σε αυτό που αφορά τις ενισχύσεις στο αμάξωμα και τις έξτρα μπάρες ασφαλείας.

                                      Μήπως τελικά όταν (φτού φτού) έρθει η στιγμή που δεν θα μπορείς να αποφύγεις το κακό αυτό το έξτρα βάρος, αυτές οι ενισχύσεις που τόσο σου κόβουν από τις επιδόσεις και τόσο τις μισείς θα κληθούν να σε προστατέψουν;;;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        babbis last edited by

                                        Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                                        O λόγος που ανέφερα το συγκεκριμένο περιστατικό αφορά περισσότερο σε μια διαπίστωση μου...

                                        Τελικά το έξτρα βάρος που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα και το οποίο όλοι το κατηγορούν για τις μειωμένες επιδόσεις και τα προβλήματα ενεργητικής ασφάλειας που δημιουργεί μήπως ΔΕΝ είναι και τόσο περιττό;;;;

                                        Εννοείτε ότι μιλώντας για βάρος αναφέρομαι σε αυτό που αφορά τις ενισχύσεις στο αμάξωμα και τις έξτρα μπάρες ασφαλείας.

                                        Μήπως τελικά όταν (φτού φτού) έρθει η στιγμή που δεν θα μπορείς να αποφύγεις το κακό αυτό το έξτρα βάρος, αυτές οι ενισχύσεις που τόσο σου κόβουν από τις επιδόσεις και τόσο τις μισείς θα κληθούν να σε προστατέψουν;;;;;

                                        το ίδιο ισχύει με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που όλοι τα κράζουμε και όντως μας κόβουν την χαρά αλλά μια φορά θα χρειαστεί και θα μας σώσουν την ζωή. Δεν δικαιολογώ την AR. Kακώς δεν τα απενεργοποιεί στην GT-147.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Τα καινούρια αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για να παίρνουν αστεράκια στα crash test κάτω από συγκεκριμμένες συνθήκες. Αυτό σημαίνει ότι είναι πάρα ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ, εκτός από το χώρο των επιβατών, ώστε να παραμορφώνονται σχεδόν μέχρι το τζάμι με 60χαω. Σε πλαγιομετωπικές συγρούσεις στο δρόμο όπου οι ταχύτητες (αθροιστικά) είναι μεγαλύτερες, τα μαλακά αυτοκίνητα γίνονται μια μάζα σιδηρικών, ακόμα και η υποτιθέμενη σκληρή καμπίνα. Ασφάλεια παρέχουν μόνο σε συνθήκες τεστ και σε χαμηλές ταχύτητες.

                                          Μακάρι να ήταν πιο 'σκληρά' τα αυτοκίνητα και ας ταρακουνούσαν τους επιβάτες τους σε περίπτωση σύγκρουσης, με καλό δέσιμο θα είμασταν όλοι μια χαρά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Μακάρι να ήταν πιο 'σκληρά' τα αυτοκίνητα και ας ταρακουνούσαν τους επιβάτες τους σε περίπτωση σύγκρουσης, με καλό δέσιμο θα είμασταν όλοι μια χαρά.

                                            δεν ισχυει αυτο γιατι πολυ απλα σε αυτη τη περιπτωση θα δεχοσουν τεραστια νουμερα g που θα σε σκοτωναν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr