-
γιατι άραγε η ΑUDI δεν έκανε τα μοντέλα της να μοίαζουν κάπως έτσι και τα
εχει κάνει κακάσχημα .... -
γιατι άραγε η ΑUDI δεν έκανε τα μοντέλα της να μοίαζουν κάπως έτσι και τα
εχει κάνει κακάσχημα .... -
γιατι άραγε η ΑUDI δεν έκανε τα μοντέλα της να μοίαζουν κάπως έτσι και τα
εχει κάνει κακάσχημα .... -
-
-
Πόσο παλιό είναι αυτό το όχημα?
-
ειναι του 1991 .... κατα τη γνώμη μου το πιο όμορφο AUDI EVER .... τα σημερινά δεν μου αρέσουν αισθητικά καθόλου :-(((
έμαθα να οδηγώ σε audi100 του 1975 ....
σήμερα.... τεχνολογία ναι ... αλλά είναι κακάσχημα .!!!!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αλλά είναι κακάσχημα .!!!!Ούτε το RS4 δεν σου αρέσει?
-
μου αρεσαν ... το quattro του 85 και τελευταίο το RS2 ....
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πόσο παλιό είναι αυτό το όχημα?Audi quattro Spyder (1991)
-Κινητήρας V6 2.8 - 174 PS, τοποθετημένος πίσω από τις θέσεις
-Αλουμινένιο αμάξωμα, 1.100 κιλά βάροςTην ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και το εξωπραγματικό Audi Avus,
με τον 6.0 W12 - 509 PS, αλουμίνιο, και 0-100 σε 2,9', 340 km/h τελική ταχύτητα. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
αλλά είναι κακάσχημα .!!!!
Ούτε το RS4 δεν σου αρέσει?
Το Α4 με body-kit; Ωραίο είναι. Αλλά όχι κάτι που θα αφήσει εποχή σχεδιαστικά. Το ΤΤ όμως είναι πραγματικά όμορφο και ξεχωριστό.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πόσο παλιό είναι αυτό το όχημα?
Audi quattro Spyder (1991)
-Κινητήρας V6 2.8 - 174 PS, τοποθετημένος πίσω από τις θέσεις
-Αλουμινένιο αμάξωμα, 1.100 κιλά βάροςTην ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και το εξωπραγματικό Audi Avus,
με τον W12 - 509 PS, αλουμίνιο, και 0-100 σε 2,9'.Πάρα πολύ όμορφα και τα δύο!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
αλλά είναι κακάσχημα .!!!!
Ούτε το RS4 δεν σου αρέσει?
Το Α4 με body-kit; Ωραίο είναι. Αλλά όχι κάτι που θα αφήσει εποχή σχεδιαστικά. Το ΤΤ όμως είναι πραγματικά όμορφο και ξεχωριστό.
Και τι bodykit..
Εποχή δεν πρόκειται να αφήσει, δεν το συζητάμε αλλά εγώ το θεωρώ από τα πιο όμορφα και γήινα αυτοκίνητα.
Περί ΤΤ θα συμφωνήσω στο ξεχωριστό, θα διαφωνήσω στο όμορφο. Πραγματικά με αηδιάζει σχεδιαστικά αυτό το αυτοκίνητο..
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Tην ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και το εξωπραγματικό Audi Avus,
με τον W12 - 509 PS, αλουμίνιο, και 0-100 σε 2,9'.Σε τι χρόνο κάνει ένα μονοθέσιο της F1 το 0-100;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Tην ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και το εξωπραγματικό Audi Avus,
με τον W12 - 509 PS, αλουμίνιο, και 0-100 σε 2,9'.Σε τι χρόνο κάνει ένα μονοθέσιο της F1 το 0-100;
δεν έχει σημασία τόσο το 0-100, όσο το 0-200 (ή 300)
-
Έχει σημασία στο 'φανάρι' και στα pit-stop. Και πάλι όμως, αυτός ο χρόνος (2,9') είναι εξωφρενικά γρήγορος.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχει σημασία στο 'φανάρι' και στα pit-stop. Και πάλι όμως, αυτός ο χρόνος (2,9') είναι εξωφρενικά γρήγορος.Συνυπολόγισε και την αναλογία κιλών/ίππο του Avus,
που είναι 2,4.
-
Ωραίο!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ωραίο!Πρός τί τα ντροπαλά smileys ;
Mην ντρέπεσαι!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ωραίο!Πρός τί τα ντροπαλά smileys ;
Mην ντρέπεσαι!
Παίζει να είναι το πρώτο Άουντι που βλέπω και μου αρέσει σχεδιαστικά, γι αυτό (άντε βάζω μέσα και το πρώτο Άουντι κουάτρο των 80's). Που θα πάει, θα την ξεπεράσω την ντροπή μου
Audi Spyder